Varokaa! Laiton sivusto!
Varokaa sekisaitti.nettiä
10
956
Vastaukset
- Anonyymi
Hörkön körkkö
- Anonyymi
Hirveä sivusto. Onneksi kaadetaan pian alas. Poliisi toimii.
- Anonyymi
Kauheeta kelle sinä reppana sitten tumputat
- Anonyymi
Hirveää paskaa on.
- Anonyymi
Paskaa se sinunkin perse suoltaa
- Anonyymi
Seksisaitilla joukko rumia, mielensairaita lehmiä selittelevät itseään päivästä toiseen.
- Anonyymi
Riipputissi 42vee täällä taas mesoamassa
- Anonyymi
Ne seksisaitin riipputissit on viiskybäsiä vanhoja läskejä ja jokunen parikymppinen likka. Niillä on jokaisella sata eri nimimerkkiä joilla kehuvat itseään.
- Anonyymi
Siel yksinäiset ukot juttelee mukavia "vakkareitten" kaa, jotka säälistä pistää vähä läskikuvaa ja jengi sit runkkaa.
- Anonyymi
Aloittaja on sivuston trolli. Boikottiin siis kaikki tuollaiset.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029