Aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä...

Anonyymi

ja päivällä myös, Sinä nainen !!!

Olet alati mielessäni ja ikävöin Sinua aina sydänjuuriani myöden. Sattuu valtavasti tämä ikävä eikä tähän auta mikään muu kuin Sinä - kuulla tai nähdä!!!

Iloa ja valoa päivääsi aina, S-nainen, sillä rakastan Sinua!!! 😘

-J*** (mies)

100

2706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos!

      T. Stina

    • Anonyymi

      Zirke ja Juno hmmm

    • Anonyymi

      Ei oikea mies kirjoita tuollaista sontaa.

      • Anonyymi

        Onko se sinun asia olla jiille ja ässälle mustasukkainen?


      • Anonyymi

        Sontaa??? Oletpa väärässä pahasti!

        Kyllä OIKEA MIES tietää tunteensa ja uskaltaa myös kertoa ne HÄNELLE.

        Muuten tulee se. että "yksinäinen pitkä tie, yksinäistä miestä vie..." !


      • Anonyymi

        Sinun pitäisi tuollaisten kommenttien sijaan toivoa heille eli J & S onnea ja kaikkea hyvää, jos olisit fiksu.

        Mutta tietysti on vaikea iloita kahden toisen ihanista väleistä, jos omat on päin persettä meneet ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinun asia olla jiille ja ässälle mustasukkainen?

        Varmaan on yhden, parin miehen ja varsinkin yhden naisen asia?

        Naiseenhan on sisään rakennettuna kuullemma kateus kaikesta toiselle naiselle.


    • Anonyymi

      Susanna kiittää terveisistä.

    • Anonyymi

      Täällä eräs S kaipaa Juhaa, olisitko hän?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Huomaatteko J<3 S, kuinka pahansuopaisia ihmisiä liikenteessä täälläkin?


      • Anonyymi

        Siis vastaus on selvyyden vuoksi " tietysti!".🤗😘💞


    • Anonyymi

      Minä kaipaan kyllä Jania ..

    • Anonyymi

      Eikun Jari on minun mielessäni ❤

    • Anonyymi

      Janne ainiaan

      T. Snainen

    • Anonyymi

      Ootko Jani?

    • Anonyymi

      Onko s-nainen prinsessa teidän sadussa. Miehiä ympärillä, nuoria ja vanhoja, muttei sitä puolta valtakuntaa. Melkoinen nainen, kun saa päät pyörälle yhdeltä sun toiselta, mutta yksin kuitenkin tallustaa. Onko hän keräilijä luonne vai oikea suhde hänen kanssa ei tule kysymykseen esteiden ja muiden suhteiden vuoksi. No kirjainleikki jatkukoon. Oikeassa elämässä tämä saa aikaan vain repaleisia suhteita, turhia toiveita, pettymyksiä ja jopa tuskaa viattomille osapuolille.

      • Anonyymi

        Älä nyt, ai SE nainen! Kyllä minullakin on niin paljon purnattavaa kaikista niistä n parista miljoonasta mahdollisesta vaihtoehdosta, Yhyy, perustetaanko joku tukiryhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt, ai SE nainen! Kyllä minullakin on niin paljon purnattavaa kaikista niistä n parista miljoonasta mahdollisesta vaihtoehdosta, Yhyy, perustetaanko joku tukiryhmä?

        Jokainen purkaa tuntojaan omista kokemuksista. Sivusta vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen purkaa tuntojaan omista kokemuksista. Sivusta vain.

        Ei sillä ole mitään tekemistä tuntojen purkamisen kanssa jos tulee sönköttämään ihmisistä jotain mustamaalaavaa hevonkukkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään tekemistä tuntojen purkamisen kanssa jos tulee sönköttämään ihmisistä jotain mustamaalaavaa hevonkukkua

        Tuskin kukaan mustamaalaa. Keräilee kirjoituksia ja tekee niistä tarinan. Suomi palstalla on tätä aineistoa.
        Mutta jos sinuun osui niin pahoittelut.


      • Anonyymi

        koita tajuta että olen varattu etsi itsellesi toinen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan mustamaalaa. Keräilee kirjoituksia ja tekee niistä tarinan. Suomi palstalla on tätä aineistoa.
        Mutta jos sinuun osui niin pahoittelut.

        Ei osunut, on ilmeisesti hirveän vaikea omaksua sitä, että myös tuntemattomia voi puolustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita tajuta että olen varattu etsi itsellesi toinen nainen

        Mikset voi kertoo hänelle, että kiva kun tykkäät minusta, mutta ei sen enempää voida, kun olen varattu tms. syytä, mikä sinulla nyt onkaan? Tuskin hän siitä suuttuu sinulle ja varmasti helpompaa hänellekin.

        Niin toimii aikuiset ihmiset, ainakin olettaa sopii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset voi kertoo hänelle, että kiva kun tykkäät minusta, mutta ei sen enempää voida, kun olen varattu tms. syytä, mikä sinulla nyt onkaan? Tuskin hän siitä suuttuu sinulle ja varmasti helpompaa hänellekin.

        Niin toimii aikuiset ihmiset, ainakin olettaa sopii!

        Toi ei ole mun kommentti. Ei ole mitään syytä miksi en haluaisi olla sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ole mun kommentti. Ei ole mitään syytä miksi en haluaisi olla sun kanssa.

        Siis oletko nyt tuo "eräs S" eli tarkemmin nainen, joka kaipasi Juhaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletko nyt tuo "eräs S" eli tarkemmin nainen, joka kaipasi Juhaa?

        Juu juu, kyllähän sä tiedät. Keski-Suomesta ja sitä rataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu, kyllähän sä tiedät. Keski-Suomesta ja sitä rataa.

        Minulla on huomenna jotain klo 12 yhdessä paikassa? Satutko arvaamaan - MITÄ ?

        " - - miksi en haluaisi olla sun kanssa." , kirjoitit tuossa edellä.

        Oletat siis tietäväsi henkilöyteni satavarmasti ? Miksi olla ja pysytellä siis niin etäisenä/salamyhkäisenä toiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on huomenna jotain klo 12 yhdessä paikassa? Satutko arvaamaan - MITÄ ?

        " - - miksi en haluaisi olla sun kanssa." , kirjoitit tuossa edellä.

        Oletat siis tietäväsi henkilöyteni satavarmasti ? Miksi olla ja pysytellä siis niin etäisenä/salamyhkäisenä toiselle?

        En osaa nyt arvata mitä sulla on huomenna. Liittyykö se jotenkin muhun vai miksi kysyt? Kyllä mä sut aika hyvin tunnistan näistä höpinöistä. En haluaisi olla etäinen, mutta tälläiseksi se nyt vaan on mennyt. Etkai sä nyt voi mua yksin siitä syyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa nyt arvata mitä sulla on huomenna. Liittyykö se jotenkin muhun vai miksi kysyt? Kyllä mä sut aika hyvin tunnistan näistä höpinöistä. En haluaisi olla etäinen, mutta tälläiseksi se nyt vaan on mennyt. Etkai sä nyt voi mua yksin siitä syyttää?

        Liittyypä hyvinkin tosiaan!!!

        Toki edellyyttä, että nimikirjaimesi ovat tietyt. Helpotan vielä päättelyäsi, että konsonatteja kumpikin. Sanotaan kolmen pisteen vihje ;) oli tuo edellä.

        Hmm... tunnistat? No, Sinä varmaan luet minua kuin avointa kirjaa? Kiva tietysti niinkin, että ei tarvitse sanoa, vaikka parasta on, kun saakin sanoa: "TYKKÄÄN SUSTA NIIN... ARVAA!!!"

        "Niin, poissa silmissä, poissa mielestä!" kuuluu kai kuuluisa tokaisu. Tiedän on mennyt, on!!! Etäännyt ja unohdat kokonaan, kun... s, min, h, d, kk, v kuluu eikä mitään.

        En minä syytä Sinua mistään. Jotain voisi kyllä yhdessä keksiä ratkaisuksi, kun ei tämäkään etäisyys (ei välimatkasta kyse!) ole kivaa pitkän päälle.

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyypä hyvinkin tosiaan!!!

        Toki edellyyttä, että nimikirjaimesi ovat tietyt. Helpotan vielä päättelyäsi, että konsonatteja kumpikin. Sanotaan kolmen pisteen vihje ;) oli tuo edellä.

        Hmm... tunnistat? No, Sinä varmaan luet minua kuin avointa kirjaa? Kiva tietysti niinkin, että ei tarvitse sanoa, vaikka parasta on, kun saakin sanoa: "TYKKÄÄN SUSTA NIIN... ARVAA!!!"

        "Niin, poissa silmissä, poissa mielestä!" kuuluu kai kuuluisa tokaisu. Tiedän on mennyt, on!!! Etäännyt ja unohdat kokonaan, kun... s, min, h, d, kk, v kuluu eikä mitään.

        En minä syytä Sinua mistään. Jotain voisi kyllä yhdessä keksiä ratkaisuksi, kun ei tämäkään etäisyys (ei välimatkasta kyse!) ole kivaa pitkän päälle.

        -J***

        Poissa silmistä, poissa mielestä ei kyllä sovi nyt tähän tapaukseen, juu ei! Mitä sulla siis on huomenna? Kerropa päivämäärä koska me on juteltu viimeksi, niin sitten tiedän varmasti kuka sä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poissa silmistä, poissa mielestä ei kyllä sovi nyt tähän tapaukseen, juu ei! Mitä sulla siis on huomenna? Kerropa päivämäärä koska me on juteltu viimeksi, niin sitten tiedän varmasti kuka sä oot?

        Kerron vasta myöhemmin (sitten huomisen jälkeen), mitä mulla oli.

        Minun on vaikeeta sanoa, koska viimeksi juteltu, kun se vähän riippuu:
        -F2F ?
        - SMS? GSM?
        -täällä?

        Eli Sulla on kuitenkin pieni epäillys jo, että missaat minustako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron vasta myöhemmin (sitten huomisen jälkeen), mitä mulla oli.

        Minun on vaikeeta sanoa, koska viimeksi juteltu, kun se vähän riippuu:
        -F2F ?
        - SMS? GSM?
        -täällä?

        Eli Sulla on kuitenkin pieni epäillys jo, että missaat minustako?

        Niin siis koska on viimeksi nähty ja juteltu? Ja älä aloita nyt mitään pelleilyä taas, vaan sano ihan oikeesti. Tiedän kyllä että se olet sinä!🙂😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis koska on viimeksi nähty ja juteltu? Ja älä aloita nyt mitään pelleilyä taas, vaan sano ihan oikeesti. Tiedän kyllä että se olet sinä!🙂😘

        3. marraskuuta whatsupissa vaihettu sanaa; viimeksi nähty tämän tammikuun alussa suunnilleen... joo, ei ole enää väliä, onko minä vai kuka tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3. marraskuuta whatsupissa vaihettu sanaa; viimeksi nähty tämän tammikuun alussa suunnilleen... joo, ei ole enää väliä, onko minä vai kuka tahansa.

        Höpö höpö, sanos nyt vaan se oikea päivämäärä? Mikä se juttu oli mikä sulla oli eilen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, sanos nyt vaan se oikea päivämäärä? Mikä se juttu oli mikä sulla oli eilen?

        No, sanopa sinä vuorostasi mielestäsi oikeat pvm:t sananvaihdolle ja näkemiselle.
        Ja jos tiedät, että kuka minä olen, tiedät satavarmasti sanomattakin eilisen klo 12 jutun. Olithan siinä mukana aloittajana - vai mitä?


    • Anonyymi

      Täällä yksi S-Nainen kaipaa Tomia..Ei siis osumaa💔

    • Anonyymi

      Nice

    • Anonyymi

      S naisen oma kirjoitus !

      • Anonyymi

        Ei muuten ole! Annan takuun asiasta -100 %:sti! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole! Annan takuun asiasta -100 %:sti! 😁

        Ei ole naisen kirjoittama ja nämäkin provot on niin nähty.


    • Anonyymi

      Minä S-naisena toivoisin kyllä suoraa yhteydenottoa.

      • Anonyymi

        Aina mahdollista? Tuskin!

        Soppii eppäillä, aina soppii eppäillä...


    • Anonyymi

      Nyt on käynyt sillä lailla hassusti, että minäkin olen rakastunut sinuun. En mä tätä mitenkään suunnitellut, niin vain tapahtui. Sinusta tykkään aina, mutta sun tekemisistä en kyllä aina oikeen tykkää...Voi hyvin. Nähdään sitten kun aika on oikea.

      • Anonyymi

        Nähdään

        Hyv yötä

        Nukuthan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään

        Hyv yötä

        Nukuthan

        Saat minut hymyilemään

        ( tänään huomasin olevani liian usein suupielet alaspäin )

        Sinulla on suuuuuri osuus kehittymiseni tiellä

        Näillä sanoilla on paaaljon merkitystä

        Kiitos


      • Anonyymi

        "Roger that!" kuittaan, kuten ilmailussa kait vieläkin tehdään. Siis viesti OK saatu ja ymmärretty!

        Kunpa mieli malttaisi & sydän kestäisi odotuksen loppuun asti! Muuta en toivo mulle ja Sulle tietysti. 💘

        Jaksele hyvin!!! Odotan oikeaa aikaa ja haluan näkemistä enemmän kuin...

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Roger that!" kuittaan, kuten ilmailussa kait vieläkin tehdään. Siis viesti OK saatu ja ymmärretty!

        Kunpa mieli malttaisi & sydän kestäisi odotuksen loppuun asti! Muuta en toivo mulle ja Sulle tietysti. 💘

        Jaksele hyvin!!! Odotan oikeaa aikaa ja haluan näkemistä enemmän kuin...

        -J***

        Huomenta. Mun sydän on kai aina ollut vähän kohmeessa, mutta sä olet sulattanut sen kokonaan. En tiennyt tällaisesta rakkaudesta aiemmin. Rakastan sinua.🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Mun sydän on kai aina ollut vähän kohmeessa, mutta sä olet sulattanut sen kokonaan. En tiennyt tällaisesta rakkaudesta aiemmin. Rakastan sinua.🤍

        Moiii!

        Sanoitpa ihanasti mulle: erityisen kiva, jos oon kyennyt tuohon! Tuli niin hyvä mieli luettuani äsken uudestaan kirjoittamasi. Piti nukkua täällä heti ensin sisälle tultuani, kun oli "pitkä" päivä urakoidessa!

        Ei tällainen rakkaus ole mullekaan mikään tuttujuttu mutta tajusin jo vain aikoi sitten, että Sussa on niin paljon aivan ihan erityistä&hienoo. Sulla on muhun valtava, ihana vaikutus. Tiedät varmasti, vaikka sanonkin sen vielä tässä?!! Rakastan Sinua!!! 🤍

        Muista Sinäkin liikkua varovasti, jos tarttee mennä johonkin ja meetpä sitten millä vain tuolla ulkona!

        Hyvää yötä ja unia Sulle ihana!

        -J***


    • Anonyymi

      Satumaan prinssi unohda jo minut jatka elämääsi sen toisen naisen kanssa

      • Anonyymi

        Tietääkö se nainen et miehellä on tällainen prinsessa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tulisi se aika pian kun voitaisi tavata ja viettää aikaa yhdessä, eli koko päivä sängyssä ensialkuun ainakin ;)
      Olisitpa vieressäni senkin jälkeen ja pitkään. Halisit, pussaisit, silittelisit hiuksia ja katsoisit pitkään. Sen jälkeen voit vaikka huutaa koko maailmalle että olen sun ja olla jatkossakin sopivasti hieman mustasukkainen ja perään katsova/huolehtiva <3 Maailma voisi olla meidän

      • Anonyymi

        Mä toivon kyllä pikaisesti niin samaa: nähdä, kuulla, tuntee jatkossa Sinut kunnolla ihan oikeesti!

        Haluun päästä osoittaa Sulle, kuinka paljon mä Susta välitän, haluun ja rakastan Sinua. Eikä tuo muuten sitten tule minusta katoomaan koskaan Sinua kohtaan. Oon Sinun vieressä ennen ja jälkeen sekä just silloin, kun pitääkin. Aina!

        Tykkään niin kyllä hellyydestä, hyvänä pitämisestä ja "huolia" Sinusta. Mitäpä muuta sitä mä rakkaalleni eli Sulle, kun oot täyttänyt ja vienyt kerta mun sieluni sekä sydämeni niin perin pohjin ihanasti näiden menneiden kuukausien aikana.

        Oon mustis ollut kyllä Sinusta mielessäni, tunnustan, mutta pärjään sen kanssa, kun nyt tiedän - ennen en tietenkään tiennyt! - Sunkin rakastavasi puolestasi mua. Pakahdun vielä mielihyvästä tuosta ja hukun onnesta silmiisi aina päivästä toiseen!!! Katseesi syvä, elämä silloin on hyvä. 🌞🤍👫

        Vastaile, kun ehdit ja jaksat sekä pysyttele terveenä!

        Tämä on Sulle rakkaani... send with a big & warm hug! 😘

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivon kyllä pikaisesti niin samaa: nähdä, kuulla, tuntee jatkossa Sinut kunnolla ihan oikeesti!

        Haluun päästä osoittaa Sulle, kuinka paljon mä Susta välitän, haluun ja rakastan Sinua. Eikä tuo muuten sitten tule minusta katoomaan koskaan Sinua kohtaan. Oon Sinun vieressä ennen ja jälkeen sekä just silloin, kun pitääkin. Aina!

        Tykkään niin kyllä hellyydestä, hyvänä pitämisestä ja "huolia" Sinusta. Mitäpä muuta sitä mä rakkaalleni eli Sulle, kun oot täyttänyt ja vienyt kerta mun sieluni sekä sydämeni niin perin pohjin ihanasti näiden menneiden kuukausien aikana.

        Oon mustis ollut kyllä Sinusta mielessäni, tunnustan, mutta pärjään sen kanssa, kun nyt tiedän - ennen en tietenkään tiennyt! - Sunkin rakastavasi puolestasi mua. Pakahdun vielä mielihyvästä tuosta ja hukun onnesta silmiisi aina päivästä toiseen!!! Katseesi syvä, elämä silloin on hyvä. 🌞🤍👫

        Vastaile, kun ehdit ja jaksat sekä pysyttele terveenä!

        Tämä on Sulle rakkaani... send with a big & warm hug! 😘

        -J***

        😍😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍😍😍😍

        Moikka!

        😍😍😍😍 <------------ olihan tuo Sulta, " eräs S" ???

        Minulle niin mieluinen ja vallan hyvin tietämäni yksi, ihana nainen olet!

        Yritin nukkua - ei oikein tullut mitään, kun heräilin vähän väliä. Syytä en tiedä - tai tiedän; SINÄ!!!

        Huoli ja niin ISO IKÄVÄ SINUA!!! Mä oon onnesta sekaisin siitä, mitä olet sanonut mulle täällä mutta samalla niin levoton, milloin Sinut oikeesti saan nähdä. En minä pure tms. Sinua mutta tunteita kohdatessa en pysty kätkemään Sinulta kuin äärimmäisessä pakossa. Joudun laskemaan viejä 10:n sijata 1000:een ja yritän olla normaali, jos tarve ja tilanne vaatii.

        Muistan kyllä, mitä myös aiemmin Sinä olet maininnut ja otan sen huomioon tietysti, jos olenkin ollut tekemisissäni vähän "pölvästi" joskus innoissani Sinusta.
        Mutta tiedä se, että rakastan Sinua 💘 ihan suunnattomasti, vaikka mikä olisi tai tulisi!!!

        Mukavaa illanjatkoa Sulle! Mun pitää tuonne pakkastuleen ja tuiskuun (?) lähtee tässä mutta ajattelen Sinua. Lämmittää niin koko minua! 🥵

        Jaksele hyvin siellä! Take your time and drop me a line 💌, please!

        -J*** 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka!

        😍😍😍😍 <------------ olihan tuo Sulta, " eräs S" ???

        Minulle niin mieluinen ja vallan hyvin tietämäni yksi, ihana nainen olet!

        Yritin nukkua - ei oikein tullut mitään, kun heräilin vähän väliä. Syytä en tiedä - tai tiedän; SINÄ!!!

        Huoli ja niin ISO IKÄVÄ SINUA!!! Mä oon onnesta sekaisin siitä, mitä olet sanonut mulle täällä mutta samalla niin levoton, milloin Sinut oikeesti saan nähdä. En minä pure tms. Sinua mutta tunteita kohdatessa en pysty kätkemään Sinulta kuin äärimmäisessä pakossa. Joudun laskemaan viejä 10:n sijata 1000:een ja yritän olla normaali, jos tarve ja tilanne vaatii.

        Muistan kyllä, mitä myös aiemmin Sinä olet maininnut ja otan sen huomioon tietysti, jos olenkin ollut tekemisissäni vähän "pölvästi" joskus innoissani Sinusta.
        Mutta tiedä se, että rakastan Sinua 💘 ihan suunnattomasti, vaikka mikä olisi tai tulisi!!!

        Mukavaa illanjatkoa Sulle! Mun pitää tuonne pakkastuleen ja tuiskuun (?) lähtee tässä mutta ajattelen Sinua. Lämmittää niin koko minua! 🥵

        Jaksele hyvin siellä! Take your time and drop me a line 💌, please!

        -J*** 😚

        Kyllä noi sydänsilmät oli multa, ne kuvastaa mun silmiä kun katson sua. :) Heräsin keskellä yötä, niin en oikeen saanut kirjoitetuksi mitään, paitsi sen toisen kommentin. Kivaa iltaa sulle kanssa ja yritä nukkua. Meidän pitäisi kyllä nähdä tässä lähiaikoina, koska ei tässä mikään muuten etene... T: S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noi sydänsilmät oli multa, ne kuvastaa mun silmiä kun katson sua. :) Heräsin keskellä yötä, niin en oikeen saanut kirjoitetuksi mitään, paitsi sen toisen kommentin. Kivaa iltaa sulle kanssa ja yritä nukkua. Meidän pitäisi kyllä nähdä tässä lähiaikoina, koska ei tässä mikään muuten etene... T: S

        Iltoja Sulle!

        Ihanaa, ihanaa!!! Voisinkin katsoo niihin loputtomiin, on ne sellaiset silmät Sulla.

        Voih, kun kesken unien herännyt. Mä olin ahkeroimassa tuolloin mutta enhän mä voinut olla pitämättä pientä taukoo, ajattelen Sinua siinä sivussa. Sä oot oikeesti tehnyt muhun niin valtaisan vaikutuksen - en mä sitä oikeesti osannut arvata. Mutta elämässä on näköjään onneksi sijaa yllätyksille - ja positiivisillekin sellaisille, kuten Sinä!!! 😙

        Olet ihan oikeassa tapaamisesta: ei mikään etene muuten ja sitäpaitsi ikävä tässä vain pahenee pahenemistaan. Onneksi ollaan kai samalla paikkakunnalla?

        Mutta me kaksihan ollaan vapaita sopimaan ajasta ja paikasta - eller hur? Nyt vai heti mieluiten! Ei kun oikeesti sillein, että sopii molemmille. Mulla on joinakin iltoina muutamia siviiliasioita (ei siis työjuttuja!) mutta niitä voin vähän järkkäillä tietysti. Miten Sulla kiireet sanotaan seuraavat kaksi viikkoa? Vinkkaa mulle jotain ja saako Sulle soittaa tai viestiä muutoin kuin täällä? I'm all ears as it is said! 😉

        Kauniita, hyviä unia Sulle 🤍: llä

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltoja Sulle!

        Ihanaa, ihanaa!!! Voisinkin katsoo niihin loputtomiin, on ne sellaiset silmät Sulla.

        Voih, kun kesken unien herännyt. Mä olin ahkeroimassa tuolloin mutta enhän mä voinut olla pitämättä pientä taukoo, ajattelen Sinua siinä sivussa. Sä oot oikeesti tehnyt muhun niin valtaisan vaikutuksen - en mä sitä oikeesti osannut arvata. Mutta elämässä on näköjään onneksi sijaa yllätyksille - ja positiivisillekin sellaisille, kuten Sinä!!! 😙

        Olet ihan oikeassa tapaamisesta: ei mikään etene muuten ja sitäpaitsi ikävä tässä vain pahenee pahenemistaan. Onneksi ollaan kai samalla paikkakunnalla?

        Mutta me kaksihan ollaan vapaita sopimaan ajasta ja paikasta - eller hur? Nyt vai heti mieluiten! Ei kun oikeesti sillein, että sopii molemmille. Mulla on joinakin iltoina muutamia siviiliasioita (ei siis työjuttuja!) mutta niitä voin vähän järkkäillä tietysti. Miten Sulla kiireet sanotaan seuraavat kaksi viikkoa? Vinkkaa mulle jotain ja saako Sulle soittaa tai viestiä muutoin kuin täällä? I'm all ears as it is said! 😉

        Kauniita, hyviä unia Sulle 🤍: llä

        -J***

        Huomenta, näin susta unta.😊 Niin kuin olen jo aiemmin sanonut, niin mikään ei ikävä kyllä etene ennen kuin ollaan nähty ja juteltu. Samalla paikkakunnallahan me asutaan ja vielä aika lähekkäin toisiamme. Missä olisi sun mielestä kiva nähdä? Ei mulla ole töiden lisäksi mitään ihmeellistä. Sä voit soittaa tai lähettää viestiä ihan koska vaan.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, näin susta unta.😊 Niin kuin olen jo aiemmin sanonut, niin mikään ei ikävä kyllä etene ennen kuin ollaan nähty ja juteltu. Samalla paikkakunnallahan me asutaan ja vielä aika lähekkäin toisiamme. Missä olisi sun mielestä kiva nähdä? Ei mulla ole töiden lisäksi mitään ihmeellistä. Sä voit soittaa tai lähettää viestiä ihan koska vaan.😘

        Mooi! 🤍

        Voih, mä odotan kanssa, että nään vielä vuorostani Susta uniakii! 😊 Mutta vielä enämpi, paljon enämpi mä haluan kanssa nähdä Sinut oikeesti kasvotusten ja päästä vihdoinkin puhuu Sulle kaksin.

        Mä heräsin vähä aika sitte ja mulla on tämä ilta "myyty" ennen yöhukii. Pitää käydä laittaa yhden auton sähköt jiiriin pakkasen jäljiltä ja käydä sitten tutulle laittaa ohjelmistot masiinaan. En saanut vaihettuu ajankohtaa noille ja kehtaa jättää tekemättä noita, kun tuli luvattua. Mieluiten mä olisin soittanut Sulle ja kysynyt Sua jo sillein, että olisi nähty jo. Olet vaan niin - kyllä Sinä tiedät!!! 😘

        Mutta mä laitan Sulle ensin huomenna su:na viestin ja sitten soitan siihen jatkoksi. Sovitaan tuosta näkemisestä ja kivasta paikasta. Onhan OK Sinulle? Haluun, että nähtäisiin mahdollisimman pian, jo ihan lähipäivänä! Kiva, kun ei mittään ihmeellistä Sulla tiedossa - eikä tarviikaan olla sillein. Mullakaan mittään jatkoon niin ihmeellistä tulossa ja Sinä kyllä meet tärkeysjärjestyksessä mulla ekaksi. 😍

        Hieno juttu, kun voin lähestyy Sua. Sama pätee Sullekin vuorostas muhun - aina! Nyt lähen ajaan sinne hyytyneelle autolle paleleen ja ajattelen mennessä lämpimäkseni & ilokseni Sinua!

        Kivaa iltaa taas Sulle ja huomiseen sunnuntaihin muuten! Olet rakas mulle! 🤍

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooi! 🤍

        Voih, mä odotan kanssa, että nään vielä vuorostani Susta uniakii! 😊 Mutta vielä enämpi, paljon enämpi mä haluan kanssa nähdä Sinut oikeesti kasvotusten ja päästä vihdoinkin puhuu Sulle kaksin.

        Mä heräsin vähä aika sitte ja mulla on tämä ilta "myyty" ennen yöhukii. Pitää käydä laittaa yhden auton sähköt jiiriin pakkasen jäljiltä ja käydä sitten tutulle laittaa ohjelmistot masiinaan. En saanut vaihettuu ajankohtaa noille ja kehtaa jättää tekemättä noita, kun tuli luvattua. Mieluiten mä olisin soittanut Sulle ja kysynyt Sua jo sillein, että olisi nähty jo. Olet vaan niin - kyllä Sinä tiedät!!! 😘

        Mutta mä laitan Sulle ensin huomenna su:na viestin ja sitten soitan siihen jatkoksi. Sovitaan tuosta näkemisestä ja kivasta paikasta. Onhan OK Sinulle? Haluun, että nähtäisiin mahdollisimman pian, jo ihan lähipäivänä! Kiva, kun ei mittään ihmeellistä Sulla tiedossa - eikä tarviikaan olla sillein. Mullakaan mittään jatkoon niin ihmeellistä tulossa ja Sinä kyllä meet tärkeysjärjestyksessä mulla ekaksi. 😍

        Hieno juttu, kun voin lähestyy Sua. Sama pätee Sullekin vuorostas muhun - aina! Nyt lähen ajaan sinne hyytyneelle autolle paleleen ja ajattelen mennessä lämpimäkseni & ilokseni Sinua!

        Kivaa iltaa taas Sulle ja huomiseen sunnuntaihin muuten! Olet rakas mulle! 🤍

        -J***

        Moi! Mitäs nyt on tapahtunut, kun aiot viestin lähettää ja soittaa?🙂 Olis kyllä tosi kiva puhua sun kanssa. Mulla on huomenna päivällä yks meno, että jos soitat vähän illemmalla. Viestinhän voi lähettää ihan millon vaan, vaikka jo tänään...Hyvää työyötä. Ihana olet.🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Mitäs nyt on tapahtunut, kun aiot viestin lähettää ja soittaa?🙂 Olis kyllä tosi kiva puhua sun kanssa. Mulla on huomenna päivällä yks meno, että jos soitat vähän illemmalla. Viestinhän voi lähettää ihan millon vaan, vaikka jo tänään...Hyvää työyötä. Ihana olet.🤍

        Mooi!

        Ei mtn huolestuttavaa 😌 ! Meni tuossa ittellä tänään taas la:na vähän kauemmin kuin olin ajatellut, kuten perinteisesti, eli 1h sijasta 2h jne.

        Ajattelin just tuota, jos Sulla vaiks olisikin menoo su:na, että en vaivaa suotta Sua "väärää" aikaa. Mulle käy hyvin soittaa myöhemminki illast. Viestin Sulle tuossa äsköö laitoinkin, kait tuli oikeelle ja perille asti. 😔

        Kiitos vielä! Lämmittää mieltä ja sydäntä, kun joku toivottaa hyvää yötöihi. On se vaan sen verran rankempaa työtä...

        Tuttu oli muutes ottanut niille koiranpennun; kyllä oli taas niin suloinen karvaotus! Jalat veivät sillä selvästikin välistä aikaa enemman sitä kuin koiranpentu jalkojansa. Siitä toki juoksu sitten paranoo kuin pidot ajan kanssa kyllä.

        Kauniita, virkistäviä unia (ööh... minusta) Sulle! 😘🥰

        -J*** 🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooi!

        Ei mtn huolestuttavaa 😌 ! Meni tuossa ittellä tänään taas la:na vähän kauemmin kuin olin ajatellut, kuten perinteisesti, eli 1h sijasta 2h jne.

        Ajattelin just tuota, jos Sulla vaiks olisikin menoo su:na, että en vaivaa suotta Sua "väärää" aikaa. Mulle käy hyvin soittaa myöhemminki illast. Viestin Sulle tuossa äsköö laitoinkin, kait tuli oikeelle ja perille asti. 😔

        Kiitos vielä! Lämmittää mieltä ja sydäntä, kun joku toivottaa hyvää yötöihi. On se vaan sen verran rankempaa työtä...

        Tuttu oli muutes ottanut niille koiranpennun; kyllä oli taas niin suloinen karvaotus! Jalat veivät sillä selvästikin välistä aikaa enemman sitä kuin koiranpentu jalkojansa. Siitä toki juoksu sitten paranoo kuin pidot ajan kanssa kyllä.

        Kauniita, virkistäviä unia (ööh... minusta) Sulle! 😘🥰

        -J*** 🤍

        Ei ole tullut mitään viestiä. Hyvää yötä.😘🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut mitään viestiä. Hyvää yötä.😘🤗

        Ei niin varmana, jos et oikea vastaanottaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut mitään viestiä. Hyvää yötä.😘🤗

        Moiii!

        Mä laitoin illalla SMS:n oikeesti - menikö väärään numeroon ja sitten vielä henkilölle? Vai mihin (sovellus?) oikein piti laittaa Sulle?

        Luulin, että mulla on numerosi oikein. Olethan tuntemani ihana "eräs S" täältä keskeltä Suomea? Voisitko viestiä jotain mulle päin? Minun numero Sinulla on, mikäli tässä ei ole mitään "häröilyä" ole mukana. Please??!

        Muuten tässä joutuu tekemään jotain muuta vähemmän kivaa! Sinulla oli nyt päivällä yksi meno mutta, jos ehtisit sen jälkeen ja jos ei ole kohtuutonta vaivaa.

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut mitään viestiä. Hyvää yötä.😘🤗

        Vastasin Sulle tuossa hetki sitten. Lukisitko???

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moiii!

        Mä laitoin illalla SMS:n oikeesti - menikö väärään numeroon ja sitten vielä henkilölle? Vai mihin (sovellus?) oikein piti laittaa Sulle?

        Luulin, että mulla on numerosi oikein. Olethan tuntemani ihana "eräs S" täältä keskeltä Suomea? Voisitko viestiä jotain mulle päin? Minun numero Sinulla on, mikäli tässä ei ole mitään "häröilyä" ole mukana. Please??!

        Muuten tässä joutuu tekemään jotain muuta vähemmän kivaa! Sinulla oli nyt päivällä yksi meno mutta, jos ehtisit sen jälkeen ja jos ei ole kohtuutonta vaivaa.

        -J***

        Vai keskeltä Suomea....Mitä ihmettä nyt taas? Tässä on niin selvät tunnisteet, ja nyt sitten leikit taas jotain eri ihmistä. Soita nyt ihan oikeesti mulle ja lopeta se pelleily!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai keskeltä Suomea....Mitä ihmettä nyt taas? Tässä on niin selvät tunnisteet, ja nyt sitten leikit taas jotain eri ihmistä. Soita nyt ihan oikeesti mulle ja lopeta se pelleily!

        Olisiko niin, että sinä leikit olevasi Juhaa kaipaava S:ä ???

        Käyttäisiköhän tämä S:ä sanaa "pelleily" ? Hmm... 🤔

        Jos vaikka olet kiusankappale mies, jonka oma "pokahonttas" on liuennut kanootistasi omille teille, sanotaan juuri hiljattain. Vai olisitko laittanut kaveriarmadasi tekemään likaista työtä puolestasi.

        Onnistuu varmaan sinultakin moinen juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai keskeltä Suomea....Mitä ihmettä nyt taas? Tässä on niin selvät tunnisteet, ja nyt sitten leikit taas jotain eri ihmistä. Soita nyt ihan oikeesti mulle ja lopeta se pelleily!

        Moii!

        Mistä olet kotoisin? Tiedän oikean vastauksen.

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai keskeltä Suomea....Mitä ihmettä nyt taas? Tässä on niin selvät tunnisteet, ja nyt sitten leikit taas jotain eri ihmistä. Soita nyt ihan oikeesti mulle ja lopeta se pelleily!

        Mistä olet kotoisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moii!

        Mistä olet kotoisin? Tiedän oikean vastauksen.

        -J***

        Moi. Miksi kysyt jos tiedät oikean vastauksen? Tiedän että tiedät. Voi hyvin.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Miksi kysyt jos tiedät oikean vastauksen? Tiedän että tiedät. Voi hyvin.😘

        Mooi!!!

        Oon oikeesti laittanut Sulle 2 viestii muuten kuin täällä.
        Etkö todellakaan ole saanut niitä??? 😯

        Vastaa pian tuohon yo. kyssäriin, pliis! Voi hyvin Sinäkin. 😘

        Alkuiltaterkuin
        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet kotoisin?

        Tiedät kyllä jos olet lukenut aikoinaan papereita kunnolla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooi!!!

        Oon oikeesti laittanut Sulle 2 viestii muuten kuin täällä.
        Etkö todellakaan ole saanut niitä??? 😯

        Vastaa pian tuohon yo. kyssäriin, pliis! Voi hyvin Sinäkin. 😘

        Alkuiltaterkuin
        -J***

        Moi. En ole saanut mitään viestejä, olisin tietenkin vastannut niihin. En halua kertoa täällä mitään yksityiskohtia itsestäni. Soita mulle niin kerron. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. En ole saanut mitään viestejä, olisin tietenkin vastannut niihin. En halua kertoa täällä mitään yksityiskohtia itsestäni. Soita mulle niin kerron. :)

        Moiii!

        Nyt taitaa olla niin ikävästi, että minä olen eri ihminen kuin Sinä luulet - ja myös toisin päin.

        Viestit, jotka lähetin, menivät henkilölle, jonka nimikirjaimet (etu&suku) on SH. Siksi ne eivät ole tulleetkaan Sulle vastattaviksi, kun ei minulla liene edes sitten numeroasikaan. Enpä voi soittaakaan, ellet kerro numeroasi jollain tavalla jossakin.

        Minun nimikirjaimet (etu&suku) on JO. Ne eivät liene tuskin Sulle tutut vai onko sitten?

        Harmittaa kai yo. kaikki, jos olemmekin siis täysin vieraita toisillemme! Ainut lohtu kai on sitten, että tällaista kai täällä palstalla tyypillisesti on: hakuammuntaa kaikki tyynni, kun tuota "- - mitään yksityiskohtia itsestäni." tulee noudatetuksi. En tietenkään moiti Sinua tuosta asiasta! 😉

        Mukavaa loppuiltaa Sulle joka tapauksessa! Voi hyvin ja vastaile vielä, kun ajastasi liikenee asialle. 😘

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. En ole saanut mitään viestejä, olisin tietenkin vastannut niihin. En halua kertoa täällä mitään yksityiskohtia itsestäni. Soita mulle niin kerron. :)

        Hellou!

        Ei ole pakkasiltana nyt parempaa tässä kuin näpytellä Lenovoa. Mieluummin minä ihanaa naista halisin ja pitäisin hyvänä... 🙄

        Kun ja jos kerran tiedät minusta yhtä ja toista, otapa yhteyttä. Minun on vaikeaa ilman numeroa soittaa tai mitään, vaikka haluaisinkin.

        Pitää kai tyytyä taas vain tyynyänsä rutistamaan ja itkemään sitten yössä katkerimmat kyyneleet siihen perään? 😣

        -J***


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellou!

        Ei ole pakkasiltana nyt parempaa tässä kuin näpytellä Lenovoa. Mieluummin minä ihanaa naista halisin ja pitäisin hyvänä... 🙄

        Kun ja jos kerran tiedät minusta yhtä ja toista, otapa yhteyttä. Minun on vaikeaa ilman numeroa soittaa tai mitään, vaikka haluaisinkin.

        Pitää kai tyytyä taas vain tyynyänsä rutistamaan ja itkemään sitten yössä katkerimmat kyyneleet siihen perään? 😣

        -J***

        Tulisin mielelläni sua halimaan. Olen yrittänytkin...mutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin mielelläni sua halimaan. Olen yrittänytkin...mutta?

        Vai tulisit? Sen kun näkisikin - helppoa tänne on kirjoittaa, mitä soopaa tahansa.

        Yrittänyt? Huonolla menestyksellä näemmä. Valitettavasti!

        Eipä jaksa odottaa aikaa parempaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tulisit? Sen kun näkisikin - helppoa tänne on kirjoittaa, mitä soopaa tahansa.

        Yrittänyt? Huonolla menestyksellä näemmä. Valitettavasti!

        Eipä jaksa odottaa aikaa parempaa...

        No mutta sähän oletkin ihan väärä ihminen. Haluan halia vaan sitä yhtä oikeaa miestä.😉


    • Anonyymi

      Paljon oon miettiny sinua ja sitä millaista meillä voisi olla, toivottavasti päästään se vielä toteuttamaan. Hirmu ikävä on.. Antaisin mitä vaan siitä että saisin sinua halia, ja pitkään <3

      • Anonyymi

        Ikävä on sua. Hassuahan se on että sä olet niin lähellä, mutta niin kaukana. Minäkin olen miettinyt...Haluaisin niin kiehnätä kiinni sun kyljessä.🥰


    • Anonyymi

      Tääl ois sohvalla sullekin tilaa nytkin mun vieressä .. Voitais yhes keittää iltakaffet ja katella telkkaria.
      Jotenkin viimepäivien tapahtumat saaneet entisestään miettimään sua lisää ja lisää. Soita mulle tai laita viestiä.. <3

      • Anonyymi

        Älä viitsi yllyttää, kohta taas juoksentelen tuolla pakkasessa ihan umpijäässä ja lopputulos on se ettei kuitenkaan nähdä. Haluaisin niin päästä halaamaan sua! Välillä vaan mietin että mitä ihmettä oikein tapahtui, miten sä tykkäät musta ja eihän tämä nyt voi olla totta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi yllyttää, kohta taas juoksentelen tuolla pakkasessa ihan umpijäässä ja lopputulos on se ettei kuitenkaan nähdä. Haluaisin niin päästä halaamaan sua! Välillä vaan mietin että mitä ihmettä oikein tapahtui, miten sä tykkäät musta ja eihän tämä nyt voi olla totta. :)

        Pyydän, älä mene pakkaseen palstakirjoitusten takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän, älä mene pakkaseen palstakirjoitusten takia.

        Menin jo. :)


    • Anonyymi

      Karttelu tuottaa tulosta, sen näkee

    • Kyllä tämä ikuinen J miehen lämmöt S-naiselle on kivoja lukea

      • Anonyymi

        Minkäs sille tekee, jos kerta S- nainen on vain niin SUPER ?!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs sille tekee, jos kerta S- nainen on vain niin SUPER ?!!

        Minusta se rakastuminen on yksiaviollisuus on niin kiva asia.


    • Anonyymi

      Herttasta hevonpaskaa, mut kyl se ois oikeesti herttasta J mies kainalossa <3

    • Anonyymi

      Niin.... Yksiavioisuus! Eikös tämä J ole naimisissa jo erään naisen kanssa? Kolme lasta?

    • Anonyymi

      fhbsfbdsöf

    • Anonyymi

      Sille tunteelle ei vaan voi mitään kun näkee toisen....

      • Anonyymi

        No, ei voikaan! Ihastuu, rakastuu toiseen ja VIELÄ TÄHÄN SAMAAN ;) ihmiseen uudestaan, yhä uudestaan.

        Näin ainakin mulla!

        -J***


    • Anonyymi

      Se tunne vaan jatkuu ja jatkuu, ei sille mitään voikaan...

    • Anonyymi

      Se on eriasia mitä sillä tunteella tehdään.

    • Anonyymi

      Elämänmyötä elämänmenoon sitoutuu ja nitoutuu paljon ihmisiä mukaan. Joskus on parempi ihailla ja rakastaa etäältä ja olla onnellinen toisen ihmisen läsnäolosta elämässä vaikka hän olisi toisen kanssa. Vaikkei siinä ensisijaisesti toivotussa asemassa meidän suhde olisikaan... Rakastan sinua mies, ja mitään en enempää toivoisi kuin olisit täällä. Mutta se muuttaisi paljon kaikenlaista. Tuskin vielä olisi myöhäistä meidän osin pistää kuvioita uusiksikaan, mutta mitä kaikkea se tarkottaisi meille kummallekin niin pystyttäisikö siihen oikeasti. Helppo se on tahtoa ja haluta mutta paljon muuta myös seuraa perässä, miten me se kaikki hoidettaisi

    • Anonyymi

      Ultra bra-minä suojelen sinua kaikelta <3 Lupaan nyt ja aina , kuuntele siellä ajoissas

    • Anonyymi

      Omakin elämä VIIMEIN alkanu asettumaan ja asioihin alkanu löytyä järkeä, en tiedä olisiko se lainkaan sen arvoista että kaikki laitettaisiin hyrskynmyrskyn..Ikinä en sinua lakkaa rakastamasta kun kerrain aloitin. Jos et tee ratkaisuja, aion asettautua omiinkin valintoihini myös minä.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä on?


      • Anonyymi

        Mäkin haluisin tietää?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe