Elikkä mikä on miehen peniksen ympärys karvojen ihanne pituus?
Miehen karvoituksen pituus
11
1732
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään kaikki pois palleja myöten
- Anonyymi
Täysin karvaton jo vuosia.
Posliini on paras
- Anonyymi
Voi ihme mikä pelle. Munakarvojen ihannepituus. Etkö nyt mitään muuta keksi.
- Anonyymi
Kannatan myös täysin karvatonta.
- Anonyymi
0 . mm ELI TÄYSIN POSLIINI
- Anonyymi
Oma valintani on n 5 cm karvoitus.
- Anonyymi
Posliinista tytöt tykkää.
- Anonyymi
Ihannepituutta ei ole olemassakaan, sillä se riippuu täysin kantajansa omasta näkemyksestä ja toisillehan se ei edes kuulu.
Mutta subjektiivisenä esteettiskantananai sanoisin, että kaikki riippuu karvoista ja siitä miten ne luonnostaan kasvavat. Joillakin voi geeniperimänä olla melko hurjakin viidakko ja toisilla jo luonnostaan "vienompi" karvoitus. Vaikkapa afrikkalaisilla miehillä ja naisilla on jo luonnostaan yleensä aivan lyhyt kihara karvoitus.
Mutta viidakon siistiminen ja lyhennys maltillisemmaksi on mielestäni tyylikkäämpi ja sitten jos kantaja itse tykkää, niin vaikkapa peppuvaosta varteen aivan sileäksi. Osa naisistakin siitä tykkää.- Anonyymi
Komppaan tätä näkemystä. Karvoituksen täytyy olla suhteessa vartalon muuhun karvoitukseen. Posliini häpykarvoitus on hassun näköinen, jos vatsassa ja rinnassa sekä jaloissa kasvaa paljon karvaa.
- Anonyymi
Karvaton on kaunein
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974