Niin se on

Anonyymi

Et ollut se jota etsin. Annoin vielä mahdollisuudenkin ja menit tyrimään senkin. Osoitit olevasi taakka ja ongelma, jota ei kukaan haluaisi. Onnekseni sulla oli kuitenkin onnea, että et sentään yksin ole jäänyt. Jatkat matkaasi ja minä omaani, sillä niin minä haluan.

88

1484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllä näemme narsistin tyyppiesimerkin.

• Anonyymi

Liian väkevää vai mitä?

• Anonyymi

No kyllä on, olet taakka ja ongelma kun et minusta innostunut ja häpeäksi kaikille, liian huono elämään. Jessus mitä tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä on, olet taakka ja ongelma kun et minusta innostunut ja häpeäksi kaikille, liian huono elämään. Jessus mitä tekstiä.

Entäs sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs sitten?

No ei mitään, ihan sama kai se miten aikaasi kulutat. Monetkin miehet varmasti sortuu ajoittain toisen arvon mitötöintiin, mutta toiset tekee senkin ilmeisesti hieman näyttävämmin ja teatraalisemmin. Jää hyvästi sinä kelvoton!🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mitään, ihan sama kai se miten aikaasi kulutat. Monetkin miehet varmasti sortuu ajoittain toisen arvon mitötöintiin, mutta toiset tekee senkin ilmeisesti hieman näyttävämmin ja teatraalisemmin. Jää hyvästi sinä kelvoton!🤭

Hihi hihi!

• Anonyymi

Narsisti sana on kokenut inflaation, koska ette osaa käyttää sitä edes oikein. Aloituksessa ei ole mitään narsistista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti sana on kokenut inflaation, koska ette osaa käyttää sitä edes oikein. Aloituksessa ei ole mitään narsistista.

Kyllä sinä mies vain olet sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä mies vain olet sellainen.

Mitä se tarkoittaa ja miten se sitten näkyy? Kerro ole hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet jotka mitätöivät joitain naisia tai kaikkia naisia.
        Ovat itsekeskeisiä ääliöitä, mahdollisesti häiriintyneitä, katkeria ehkä vielä narsisteja.
        Ei ole täällä, muiden ihmisten määräysvallan alla se, miten sä aikaa kulutat omassa elämässäsi. Jokaisella ihmisellä on täysi itsemääräämisoikeus omassa elämässään.
        Joka tarkoittaa sitä, että jos asiat eivät selviä oikeinpäin ja aleta normaalina ihmisenä pitää. Jos halveksunta, kiusaaminen ja kaikenlainen elämän seuraaminen jatkuu.
        Niin älkää parempaa odottako, ihmiseltä jonka elämää sorkitte ilman lupaa.
        Selvennetään vielä en koskaan huoli miestä, joka on jotenkin vajaaälyinen, pahantahtoinen ja seksin perässä kitisevä keskenkasvuinen kypsymätön ääliö.
        Eikä tämä kirjoitus koske sitten kaikkia miehiä, ei heitä jotka ovat terveitä ja fiksuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet jotka mitätöivät joitain naisia tai kaikkia naisia.
        Ovat itsekeskeisiä ääliöitä, mahdollisesti häiriintyneitä, katkeria ehkä vielä narsisteja.
        Ei ole täällä, muiden ihmisten määräysvallan alla se, miten sä aikaa kulutat omassa elämässäsi. Jokaisella ihmisellä on täysi itsemääräämisoikeus omassa elämässään.
        Joka tarkoittaa sitä, että jos asiat eivät selviä oikeinpäin ja aleta normaalina ihmisenä pitää. Jos halveksunta, kiusaaminen ja kaikenlainen elämän seuraaminen jatkuu.
        Niin älkää parempaa odottako, ihmiseltä jonka elämää sorkitte ilman lupaa.
        Selvennetään vielä en koskaan huoli miestä, joka on jotenkin vajaaälyinen, pahantahtoinen ja seksin perässä kitisevä keskenkasvuinen kypsymätön ääliö.
        Eikä tämä kirjoitus koske sitten kaikkia miehiä, ei heitä jotka ovat terveitä ja fiksuja.

No en voisi olla enempää samaa mieltä esimerkiksi siitä, että kyllä toisen ihmisen seuraaminen ja yksityisyyden rikkominen täyttää luonnevikaisuuden merkit ja mikäli toimii tällä tavalla toista kohtaan, niin ei ole ansainnut mitään huomiota reaalielämässä, eli siellä missä normaalien ihmisten normaali kanssakäyminen tapahtuu. En minäkään pidä vajaa-älyisistä miehistä.

• Anonyymi

Kenelle onnettomalle sielulle tämä on osoitettu?

• Anonyymi

Jaa-a. Empä enneen muista!

• Anonyymi

Naiselle mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle mieheltä.

No onpas mukava kun muistutit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle mieheltä.

Olikohan nyt kuitenkin toisinpäin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan nyt kuitenkin toisinpäin…

Mitä väliä kun sisältö on kuitenkin asian lopettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä kun sisältö on kuitenkin asian lopettava.

Jaksat näitä monologeja kyllä loputtomiin. Ei siinä, hauskaa luettavaa ☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksat näitä monologeja kyllä loputtomiin. Ei siinä, hauskaa luettavaa ☕️

Nauti vielä kun niitä tulee.

• Anonyymi

Huoh. Joko ne pilkottaa sieltä haarojen välistä. Ne pienet pienet pallurat? Vai vieläkö pitää jotain polkea alas että ne löytyvät. 🍒

• Anonyymi

Eipä ei kuulu sinulle ja ikinä tule kuulumaankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ei kuulu sinulle ja ikinä tule kuulumaankaan.

Mä oon nähnytkin ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon nähnytkin ne.

Unissasi vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unissasi vain.

Ne ovat olleet jopa käsissäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat olleet jopa käsissäni.

Tosi nastaa. Tee sille kirsikankantajalle vaikka oma aloitus. Ei näet minua kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi nastaa. Tee sille kirsikankantajalle vaikka oma aloitus. Ei näet minua kiinnosta.

En . Minua kiinnostaa.

• Anonyymi

Koskaan ei koskaan ei ikimaailmassa, sinunlaisesi häiriintynyt tule elämääni.
        Mies olet niin se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan ei koskaan ei ikimaailmassa, sinunlaisesi häiriintynyt tule elämääni.
        Mies olet niin se on!

No niin . Ensinnäkin ihminen joka ei ymmärrä huumoriani ja kutsuu minua häiriintyneeksi. Ei ole tervetullut minun elämääni . Se 💯 % varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin . Ensinnäkin ihminen joka ei ymmärrä huumoriani ja kutsuu minua häiriintyneeksi. Ei ole tervetullut minun elämääni . Se 💯 % varma.

Ai sinä ihan huumorilla täällä palstalla pistelet menemään juttuja, keksitkö jutut omasta päästäsivai onko näin tapahtunut oikeassa elämässä?
        Mitä tarkalleen tarkoitat näillä pienillä palluroilla?
        Ymmärräthän tämän, että et sanele kenenkään yksityiselämään liittyviä juttuja palstalla?
        Jos seksiä tarkoitat, tiedäthän tämän asian. Täällä ei muut ihmiset pakota ketään ihmistä, fyysiseen kanssakäymiseen, jos ihminen ajattelee asiasta toisin.
        Ihmisillä on henkilökohtaisia asioita, joista itse päättävät.
        Ja tämä on yksi sellainen asia!
        Siksi tuomitsen kirjoituksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä ihan huumorilla täällä palstalla pistelet menemään juttuja, keksitkö jutut omasta päästäsivai onko näin tapahtunut oikeassa elämässä?
        Ymmärräthän tämän, että et sanele kenenkään yksityiselämään liittyviä juttuja palstalla?
        Jos seksiä tarkoitat, tiedäthän tämän asian. Täällä ei muut ihmiset pakota ketään ihmistä, fyysiseen kanssakäymiseen, jos ihminen ajattelee asiasta toisin.

Sinä et tiedä kenen kaikkien palleroita olen pitänyt käsissäni. Miksi ihmeessä yhdistät meidät edes toisiimme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä satun rakastamaan sitä kirsikan kannatelijaa ja hän minua. Ei pitäisi kuulua sinulle siis meidän asiamme ja vitsimme 🍒😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä kenen kaikkien palleroita olen pitänyt käsissäni. Miksi ihmeessä yhdistät meidät edes toisiimme?

Kyllä jos terve olet päästäsi, en kirjoittelisi nettiin tuollaisia juttuja.
        Enkä yhdistä sinua mitenkään itseeni, sanoin vain mielipiteeni.
        Hyi sentään, että ihan puistattaa kirjoituksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan nyyh. Vikahan ei oikeastaan ole kirjoituksessa vaan siinä kuinka sen tulkitsee. Sulla taitaa olla jotain ongelmia itsesi kanssa kun et kestä tällaista tekstiä. Joka ei koske edes itseäsi tai muutenkaan ketään personointia ole havaittavissa. Mutta naisia on toki lupa haukkua ja kutsua ihan miten vaan . Mutta et sinä siellä mieltäsi pahoita se on ihan normaalia elämää . Olet pahin kaksinaismoralisti jonka olen kohdannut .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan nyyh. Vikahan ei oikeastaan ole kirjoituksessa vaan siinä kuinka sen tulkitsee. Sulla taitaa olla jotain ongelmia itsesi kanssa kun et kestä tällaista tekstiä. Joka ei koske edes itseäsi tai muutenkaan ketään personointia ole havaittavissa. Mutta naisia on toki lupa haukkua ja kutsua ihan miten vaan . Mutta et sinä siellä mieltäsi pahoita se on ihan normaalia elämää . Olet pahin kaksinaismoralisti jonka olen kohdannut .

Missä sinä olit silloin kun joku haukkui jonkun toisen naisen miehen kutsui kutsui jmiestä köytännössä impotessiksi jolla on katkarapu ja omalla miehellä iso kyrpä. Et sinä siinä ollut kauhistelemassa? Olitko kenties itse sen kirjoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sinä olit silloin kun joku haukkui jonkun toisen naisen miehen kutsui kutsui jmiestä köytännössä impotessiksi jolla on katkarapu ja omalla miehellä iso kyrpä. Et sinä siinä ollut kauhistelemassa? Olitko kenties itse sen kirjoittanut.

Ja tuo j nyt tuolla oli todella kirjoitusvirhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän mitä se kuuluu olenko hullu. Älä omi jos et omista 🍒😂

• Anonyymi

Kyllähän minä olenkin taakka ja ongelma kun jatkuvasti täytyy kouluttaa ja yrittää muuttaa. Onhan siinä toki sekin että ei tarvitse tehdä ruumiillista työtä kun kouluttelee muita.

• Anonyymi

Olisi hienoa jos saisin olla yksin mutta sitäkään ei sallita.

• Anonyymi

Voisitte siirtyä pois täältä....

• Anonyymi

Kuitenkin pitää tänne Ikävä-palstalle tämäkin ilmoitus tehdä🤦‍♀️.

• Anonyymi

Juuh, mäkin huokailen.

• Anonyymi

Omasta puolesta voin sanoa etten ole etsinyt ketään moneen vuoteen. Elänyt vain päivän kerrallaan.

• Anonyymi

Tosi kurjaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi kurjaa

Minusta on mukavaa olla yksin ja saada elää niin kuin itse haluan. Rankat vuodetkin ovat vaatineet veronsa. Joskus vuosia sitten kaipasin hyvin kauan tuntemaani ihmistä, mutta hänetkin olen unohtanut. Saatan katsella ihmisiä ohi mennessäni, mutta minulla ei ole mitään tarvetta tutustua keneenkään. Ajatuksen tasollakin alkaa väsyttää jos niin pitäisi tehdä. Erityispiirteisyys on vahvistunut rankkojen kokemusten myötä ja se on vahvistanut yksin olemisen tarvetta viime vuosien aikana. Minulle riittää ne läheiset ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä, enenpään ei ole ole jaksamista ja ajattelen niin että tuskin enää koskaan haluan saada edes uutta ystävää. En osaa ennustaa ja voihan olla niin, että kymmenen vuoden päästä olen eri mieltä asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on mukavaa olla yksin ja saada elää niin kuin itse haluan. Rankat vuodetkin ovat vaatineet veronsa. Joskus vuosia sitten kaipasin hyvin kauan tuntemaani ihmistä, mutta hänetkin olen unohtanut. Saatan katsella ihmisiä ohi mennessäni, mutta minulla ei ole mitään tarvetta tutustua keneenkään. Ajatuksen tasollakin alkaa väsyttää jos niin pitäisi tehdä. Erityispiirteisyys on vahvistunut rankkojen kokemusten myötä ja se on vahvistanut yksin olemisen tarvetta viime vuosien aikana. Minulle riittää ne läheiset ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä, enenpään ei ole ole jaksamista ja ajattelen niin että tuskin enää koskaan haluan saada edes uutta ystävää. En osaa ennustaa ja voihan olla niin, että kymmenen vuoden päästä olen eri mieltä asiasta.

Jaahas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas.

Minäkin niiin mieleni pahoitin tästä trolliollin ilmoituksesta. Nyyh!

• Anonyymi

Yritit varattua naista?

• Anonyymi

Varattu nainen yritti minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu nainen yritti minua.

Millä tavalla yritti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla yritti?

Tunki elämääni ja otti minut väkisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunki elämääni ja otti minut väkisin.

Sitten heräsit..

• Anonyymi

Ei kyllä liity aiheeseen.

• Anonyymi

Joudutko säkin pakkaseen jos et ole kunnolla?

• Anonyymi

Sinä se aina osaat 'piristää' päivää, piripää

• Anonyymi

Siksikö ne kaikki minuun aina ihastuu...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ei tarvitse olla kade.

• Anonyymi

Jotain vikaa täytyy olla ajattelussa, jos ihminen kokee olevansa palkinto. Niin erinomainen mukamas.

• Anonyymi

Älä muuta viserrä enää.

• Anonyymi

Mikäs juttu se tämä nyt taas on? Mies, sä olet kyllä niin kauhean dramaattinen!

• Anonyymi

Ettäs kehtaat kaiken ajan jälkeen. Häivy elämästäni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettäs kehtaat kaiken ajan jälkeen. Häivy elämästäni!

Sä olet kyllä niin sekaisin.

• Anonyymi

Et ole antanut mahdollisuutta, enkä varsinkaan ole tyrinyt mitään.

• Anonyymi

Kyse ei olekaan sinusta, Minni Hiiriseni.

• Anonyymi

älä puhu siigtä camina drummer-naisesta enää enempää hehe

• Anonyymi

Ketä sinä maalaat näiden kipeiden aloitusten kohteeksi? Oletko kenties vähä-älyinen ?

• Anonyymi

No nyt on katkeraa. En haluaisikaan olla tämän aloittajan "kaivattu" :)

• Anonyymi

Sinä tuskin haluat mitään hyvää kenellekkään.
      Oletko tyypillinen narsisti, joka kuvittelee antavansa mahdollisuuksia ihmisille. Ajattelitko näin, että sinä täällä päätät jonkun toisen ihmisen elämästä?
      Näinhän sitä voi kuvitella, kunnes kaikki pahat teot kopsahtaa siihen omaan nilkkaan.
      Tuskin kukaan nainen haluaa sinulaistasi elämäänsä riesaksi ja vastustukseksi.

• Anonyymi

Siitä syystä juuri varmaan näitä pirteitä aloituksia.

• Anonyymi

No hyvä että huomasit. Ainahan se on parempi tunnustaa tosiasiat. Parempi sinun onkin jatkaa yksin.

• Anonyymi

Yksinpä hyvinkin jatkaa voin ja saan, vaikka asia ei miellyttäisi juuri sinua mies.
        Ei kenenkään ole pakko alkaa suhteeseen, ihmisen kanssa joka on kierompi kuin pullon korkki.
        Eiköhän täällä jokainen myös itse päätä, kenet sänkyynsä ja elämäänsä haluaa.
        Tästä tässä on kysymys, eikö totta?

• Anonyymi

Puhu vaan omasta puolestasi. Et ollut se oikea, jos saat vaan huonoa toisessa esille. Oikea saa hehkumaan ja loistamaan. Saa olemaan se kirkkain ja tavoitelluin tähti.

• Anonyymi

Et tiedä mistä on kyse.

• Anonyymi

et ollut sinäkään sitä pitäisi

• Anonyymi

Halusin ja haluan vieläkin. Ota yhteyttä muuten, tai unohda, olen pahoillani.

• Anonyymi

Hyvä kun läksit.
      Nyt vain pysyt pois.
      Parempi molemmille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lukekaa nyt tätäkin keskustelua. Mitähän aloittaja mahdollistanut vielä kerran? Täällä on tosi outoo porukkaa. Ketä teillä on ikävä?

• Anonyymi

Tuskin täällä palsatlla kenelläkään, on ikävä ketään tai edes niitä todellisia tunteita kehenkään. Kaikki on vain sitä vallankäyttöä ja narsistista ajatuksenjuoksua.
        Eiköhän kaikki suhteet muodostu tuolla oikeassa elämässä meidän ihmisten välillä.
        Lähestymällä reilusti toista ihmistä ja puhumalla ihmiselle kuin ihmiselle tulee tehdä tullakseen huomatuksi ja kuulluksi. Palsta on palsta, tuhoon tuomittu tapa lähestyä toista ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin täällä palsatlla kenelläkään, on ikävä ketään tai edes niitä todellisia tunteita kehenkään. Kaikki on vain sitä vallankäyttöä ja narsistista ajatuksenjuoksua.
        Eiköhän kaikki suhteet muodostu tuolla oikeassa elämässä meidän ihmisten välillä.
        Lähestymällä reilusti toista ihmistä ja puhumalla ihmiselle kuin ihmiselle tulee tehdä tullakseen huomatuksi ja kuulluksi. Palsta on palsta, tuhoon tuomittu tapa lähestyä toista ihmistä.

Haluaisin silti aloittaa mahtavan suhteen tämän aloittajan kanssa. Hän on minulle juuri se oikea sydänkäpynen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin silti aloittaa mahtavan suhteen tämän aloittajan kanssa. Hän on minulle juuri se oikea sydänkäpynen!

Sullehan on kaikki palstalla oikeita sydänkäpysiä. Yksi toisensa jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo turhan ronkeli.
        Mulle kelpaa kaikki, mikä liikkuu.
        Otahan yhteyttä, niin yhdytään, rakas!

• Anonyymi

Olemme pääosin Niuvanniemen kirjoituspiiriläisiä ja vähän muualtakin. Jotkut ovat päässeet jopa avohoitoon.

Toivotamme sinut sydämellisesti tervetulleeksi joukkoomme, sillä huomaamme, että ulosantisi on hieman rajoittunutta ja kaipaa hiomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida löytyä ymmärrystä sarkasmista sinulta. Kyllä minua vaan nauratti tämä.-sivusta

• Anonyymi

Yksin ei ole jäänyt? Eli sillä on lapsia, onko ihan ainun siittämiä. Nyt pikkuisen patologisesti kuulostaa...

• Anonyymi

Ei ole ainun siittämiä, vaan ihan on neitseestä syntyneitä!
        Hyi, miten musta sielusi ja likainen mielikuvitus sinulla onkaan.
        Mene heti rippituoliin tunnustamaan syntisi isä pannumyssylle!
        Hopi hopi!

• Anonyymi

Tervemenoa!

• Anonyymi

Kaikkia ihmisiä pitäisi kohdella arvokkaasti. Toki virheitä tehdessä täytyisi pyytää reilusti anteeksi ja korjata tilanne.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      389
      2964
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1712
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      705
      1653
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1127
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      828
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      796
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      700
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      667
    Aihe