Aseseppä koulutus ikaalinen

Anonyymi

Sinne ei kannata mennä sisäänpääsykokeeseen ellei ole käynyt armeijaa ja metalli alan koulutusta. Siellä mainostetaan ettei aiempia koulutuksia tarvitse mutta se on valhetta. Vaikka läpäiset fyysisen kokeen niin haastattelussa tulee sanomista jos olet käynyt väärän koulutuksen ammattikoulussa ja intti on jäännyt käymättä. Haaskasivat aikaani ja haluan varoittaa muita.

34

9071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika harvoin täällä puhutaan intistä. Hintistä senkin edestä. Olisit käyny intin niin kuin muutki miehet.

      • Aseet johtavat maailman turmioon.


      • Anonyymi

        Sinne asumaan muitten miesten kanssa, se vasta homojen hommaa on.


      • Anonyymi
        HymyileväHiihtäjä kirjoitti:

        Aseet johtavat maailman turmioon.

        Vain Venäjän aseet tuovat rauhaa.


    • Anonyymi

      Nuhteeton tausta pitää ehdottomasti olla! Soveltuvuus alalle on myös yksi tärkeä kriteeri. Armeijan käyti on plussaa, mutta ei pakollinen. Miksi pitäisi olla metalli-alan koulutus? Levitat väärää tietoa!!!! Imeisesti olet katkera, kun et päässyt opiskelemaan alaa, josta kaikki valmistuvat työllistyvät heti hyvällä palkalla.

      • Anonyymi

        Jokainen aseseppä jonka olen tavannut ovat sanoneet ettei heidän palkallaan melkein edes elä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen aseseppä jonka olen tavannut ovat sanoneet ettei heidän palkallaan melkein edes elä.

        ainahan alan osaava voi ryhtyä yrittäjäksi ja tienata, ruikkuhousut ajakoot
        kukka autoja kuten Mortti ennenvanhaan


      • Anonyymi

        AMIGOSSA hotellilla, omalla tuvalla,työväentalolta on erilaiset muistot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainahan alan osaava voi ryhtyä yrittäjäksi ja tienata, ruikkuhousut ajakoot
        kukka autoja kuten Mortti ennenvanhaan

        jäi suontaan autolla pontikassa ajosta kiinni tompereella ja poltti Oman tislaamon


      • Anonyymi kirjoitti:

        AMIGOSSA hotellilla, omalla tuvalla,työväentalolta on erilaiset muistot

        Ei pidä paikkaansa. Omalla Tuvalla oli joku tapahtuma, jossa eräs toinen mies oli laskenut alleen ja ryntäsi ympäri ulosteissaan PMK:n sierraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainahan alan osaava voi ryhtyä yrittäjäksi ja tienata, ruikkuhousut ajakoot
        kukka autoja kuten Mortti ennenvanhaan

        Ei se sen rahakkaampaa hommaa ole vaikka olet yrittäjänä, helppohan se on näin kuvitella jos ei itse ole alalla ja onhan se erityisosaamista. Mutta palkassa ei mitään eritystä ole.


      • Hän käytti alkoholia kohtuudella. Käyttö ei ollut jokapäiväistä niin kuin Kukkurakoskella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        AMIGOSSA hotellilla, omalla tuvalla,työväentalolta on erilaiset muistot

        Me kukkuran porukka sotkettiin noissa paikoissa.


      • Anonyymi
        HymyileväHiihtäjä kirjoitti:

        Hän käytti alkoholia kohtuudella. Käyttö ei ollut jokapäiväistä niin kuin Kukkurakoskella.

        innalasta tuotiin 3 kertaa päivässä tonkallinen sahtia metsämkkiin jylliin mortille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen aseseppä jonka olen tavannut ovat sanoneet ettei heidän palkallaan melkein edes elä.

        Pelisilmää pitää olla.
        Heillä on kova palkka ja kysyntä kun tungosta kouluun ei ole.


    • Anonyymi

      Hain joskus itse aikoinaan ikaaliseen aseseppä puolelle. Opettaja sanoi minulle heti että kai sinä tiedät ettei tällä työllä sitten oikein tahdo elättää itseään? Sanoin että tämä oli sitten siinä ja lähdin.

    • Anonyymi

      Olen aseseppä valtiolla töissä. Palkka vaihtelee 5500 - 6300 euron välillä/ylitöiden/kiiretöiden määrästä kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Ikaallisen aseseppä linjan opettajat ovat sitten varmasti valehdelleet, taas syy olla käymättä sitä koulutusta jos eivät tiedä tuon enempää.


      • Anonyymi

        Aseseppien palkka vaihtelee 2000€ - 6000€ välillä. Keskipalkka ilmeisesti sen 4000€.

        Osaaminen ja valmius liikkua työn perässä nostaa liksaa. Yrittäjänä suurin ongelma on markkinointi, joten kannattaa aloittaa palkollisena sivubisneksenä tehdä keikkaa omia juttuja. Jos kilpailukieltoa ei eikä muuta estettä ole. Kilpailukielto tarkoittaa jo muutenkin hyvää palkkaa, joten ei pitäisi olla tarvetta lisätöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aseseppien palkka vaihtelee 2000€ - 6000€ välillä. Keskipalkka ilmeisesti sen 4000€.

        Osaaminen ja valmius liikkua työn perässä nostaa liksaa. Yrittäjänä suurin ongelma on markkinointi, joten kannattaa aloittaa palkollisena sivubisneksenä tehdä keikkaa omia juttuja. Jos kilpailukieltoa ei eikä muuta estettä ole. Kilpailukielto tarkoittaa jo muutenkin hyvää palkkaa, joten ei pitäisi olla tarvetta lisätöille.

        Mihin tämä tieto perustuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tämä tieto perustuu?

        Kirjoittajan mielikuvitukseen.


      • Anonyymi

        Paskapuhetta, ellet sitten käy Norjassa töissä.


      • Anonyymi

        Minkä maan valtion?


      • Anonyymi

        mootori piti vaihtaa kun laakerit oli menny rikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tämä tieto perustuu?

        Julkisiin tilastoihin. Ongelma on se että työpaikkoja ei vain ole paljoa ja hyvät paikat on jo täytetty. Alalla pitää ensin ansaita kannuksensa ja vasta sen jälkeen on mahdollista päästä tienaamaan hyvin.


    • Anonyymi

      Se mistä alalla oikeasti on pulaa on kiväärintukkien veistäjistä. Siihen ei edes tarvitse tuota Ikaalisten aseseppä koulutusta (se kun nyt on mitä on) vaan korkeintaan puuartesaanin paperit jos edes niitäkään. Tuskin siinä pääsee kumminkaan rikastumaan

    • Anonyymi

      Eikä siellä mitään kunnon aseista opi...se on kuulkaas kiellettyä lailla

    • Anonyymi

      Eikö tuo ole päivänselvää että asevelvollisuus on suoritettu.
      Sivarit pyrkivät teini asun mannekiinikouluun tai Sirolaopistoon.

      • Anonyymi

        Kyllä on liioiteltua puhua aina ja kaikkialla tuosta armeijan ja asevelvollisuuden käymisen tarpeellisuudesta ihan kuin olisi joku yleispätevvöittävä oppilaitos..Ei sieltä mitää sellasta opi jos ei tarkoiteta ainaisen jonottaminen ja odottamisen jaloa taitoa tai rytmikkään ryhmä liikunnan iloja. Helposti voitas tiivistää koko juttu parin kuukauteen kiinnostuneille. Aikoinaan ei päässy poliisi kouluun jos ei kuulunut kokoomus puolueeseen tai sukulais mies oli kova kommunisti. Että vähän on moinen ajattelu vanhanaikasta


      • Anonyymi

        Kuka sanoi että se oli sivari


    • Anonyymi

      Ihan turha ja kuoleva ammatti muutenkin kun tänä päivänä voit kotona tulostaa aseesi ihan kotona 3D tulostimella.

    • Anonyymi

      Suomeen muuttaneet Irakilaiset ovat parhaita aseseppiä mitä täältä löytyy. Kaverin kaveri on sellainen. Hyvää halvalla. Tiesi mitä teki. Helsingistä tullut opiskelemaan asealaa ei ole mihinkään. Tällä alalla tarvitaan käytännöllisiä henkilöitä.

      • Anonyymi

        No vittu ihanko totta ne irakilaiset on hyviä aseitten kaa kaikki ne siellä on hamas taistelijoita ja isis veteraaneja. Lapset oppii ennen kävelyä sen että AK-47 on udkollinen työ pari ja vuohen ympärileikkaamisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vittu ihanko totta ne irakilaiset on hyviä aseitten kaa kaikki ne siellä on hamas taistelijoita ja isis veteraaneja. Lapset oppii ennen kävelyä sen että AK-47 on udkollinen työ pari ja vuohen ympärileikkaamisen

        olisi hyvä jos isis ympärileikkaisi jampen


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe