Perussuomalaisista erkaantunut älymystö muuttaa nimensä muotoon "Suomen Korjausliike". Ensi-ilta on tänään.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008549206.html
Sivistyspersut ovat jatkossa Suomen Korjausliike
17
141
Vastaukset 17
- Anonyymi
Korjaussarjalaiset eivät ole älymystöä , jos joutuu tekemisiään perustella 🤣
Juu, he ovat alkuperäisiä aitoja persuja.
Nykyiset persut voisivat kyllä vaihtaa nimensä oikeampaan suuntaan.
Ehdottaisin heille uutena nimenä "Uusio-Persukset"- Anonyymi
Ei iki päivänä kasva edes marginaalia haastamaan ja Soinilaisille olisi ollut muutenkin parempi persujen hautaaminen kokonaan ettei olisi ketään muistuttamassa siitä, että Halla-ahon persut ei ole se "oikea" alkuperäinen persujengi .
- Anonyymi
Huono nimi korjassarjaksihhan tuo heti kääntyy eli krapulan parantamiseen sillä millä se on tullutkin.
- Anonyymi
mikäs siinä hyvinhän se korjaussarja passa hallitukseen kes kusta puolueen kanssa?
- Anonyymi
Pitääpä katsoa, josko äänestäisin heitä. Olen kyllästynyt rasistin leimaan, jonka saa perussuomalaisena. Toki ymmärrän miksi ihmiset ajattelevat niin.
- Anonyymi
Anolaiset voisivat käyttää myös Latinalaista nimeä. musculus gluteus maximus
- Anonyymi
Ainakaan persujen ei kannattaisi kovin naureskella Anon "Musculus gluteus maximus" -puolueelle, koska se tulee viemään Persuilta vielä huomattavan määrän ääniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan persujen ei kannattaisi kovin naureskella Anon "Musculus gluteus maximus" -puolueelle, koska se tulee viemään Persuilta vielä huomattavan määrän ääniä.
Ihan varmasti viekin.
- Anonyymi
No mite hyö pystyy korjaamaan. Tyrkyttimen roikottimet.
- Anonyymi
Parempi nimi olisi Suomen Leka ja Lommo.
- Anonyymi
Askeltaakohan tuo "Korjausliikkeen" uusi puoluejohtaja Perttu Nousiaisen ja Aki Haaron jalanjälkiä?
- Anonyymi
Korjausliikettä tässä kaivataankin. Persut päästivät maahan 30 00 kävelevää aikapommia.
- Anonyymi
Persut itse ovat varsinaisia aikapommeja, hehän ovat täysin verrattavissa lepakoihin, räjähtelevät samaan tapaan tuulivoimaloiden läheisyydessä niin että p....a vaan roiskuu.
- Anonyymi
Ja logo on punainen. Pitäisikö siis olla "Punainen tulevaisuus"?
- Anonyymi
Ei kai molemmat voi venäjää hehkuttaa, se on persujen pesti?
- Anonyymi
Mitähän tämä kuuluu Perussuomalaiset palstalle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493