Moi! Menin avaamaan window 10 vikasietotilassa tarkoituksena päivittää näytön ajureita.
Ongelmaksi muodostui se, että windows kysyy nyt pitkää salasanaa pin koodin sijaan enkä muista sitä. Miten pääsisin koneelleni? Saanko jotenkin vikasietotilan köynnistyksessä pois päältä jolloin voisin kirjautua pin koodilla? Kiitos paljon jos joku voi auttaa.
Avasin windowsin vikasietotilassa enkä muista salasanaa
Anonyymi
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitkät salasanat ole tarkoitettukaan muistettaviksi. Kaiva se jostakin.
- Anonyymi
Ihan normaalisti voi päivittää ajureita, itse olen käyttänyt SDIO: n avulla jo monta vuotta
Win palomuuri varoittaa tästä mutta itse olen antanut luvan päivityksiin ja minulla ainakin toimii kaikki ok. - Anonyymi
Vikasietotilaa ei tarvita ajurien asentamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4094580Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221795- 1381548
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751305Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151126Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔761113Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131049Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään661003- 38970
- 66962