Moi! Menin avaamaan window 10 vikasietotilassa tarkoituksena päivittää näytön ajureita.
Ongelmaksi muodostui se, että windows kysyy nyt pitkää salasanaa pin koodin sijaan enkä muista sitä. Miten pääsisin koneelleni? Saanko jotenkin vikasietotilan köynnistyksessä pois päältä jolloin voisin kirjautua pin koodilla? Kiitos paljon jos joku voi auttaa.
Avasin windowsin vikasietotilassa enkä muista salasanaa
Anonyymi
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitkät salasanat ole tarkoitettukaan muistettaviksi. Kaiva se jostakin.
- Anonyymi
Ihan normaalisti voi päivittää ajureita, itse olen käyttänyt SDIO: n avulla jo monta vuotta
Win palomuuri varoittaa tästä mutta itse olen antanut luvan päivityksiin ja minulla ainakin toimii kaikki ok. - Anonyymi
Vikasietotilaa ei tarvita ajurien asentamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991