Jo toinen päivä kun täällä Levillä EI toimi telia liittymä eikä netti. Yrityksemme joutuu vaihtaa parempaan operaattoriin ellei yhteydet huomenna keskiviikkona toimi
Telian liittymät eivät toimi, on vaihdettava toinen ooperaattori yrityksellemme
12
2904
Vastaukset
- Anonyymi
Teeppä se. Dna:lla on paras netti
- Anonyymi
DNA käyttää telian verkkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta venäläiset ja arabit on töissä niissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'DNA käyttää telian verkkoa.'
Lapista DNA & Telia ovat yhteisestä Yhteisverkosta. Kuuluvuus kanattaa testata DNA Prepaid liittymällä olisiko DNA toimivuus parempi. Jos yhtä surkea, niin sitten testata Saunalahti Prepaid kuinka Elisa toimii.
- Anonyymi
Telia on kusetusfirma.
- Anonyymi
Muslimit hakkeroi kaikkien puhelimet juutalaiset vakoilee kaikkia googlesta sähköstit jne
- Anonyymi
Surkeaa, kuin Marabou tai panda suklaa!!🚧
- Anonyymi
Milka suklaan valmistaa sama Mondelez kuin Maraboun. Perus Milka ja MaraboyDaim on hyvvää.
- Anonyymi
NO EI TOIMI JOENSUUSSAKAAN TIETYILLÄ ALUEILLA TELIA TÖKKINY JOULUSTA LÄHTIEN MUTTA LASKU TULEE VARMASTI. EESTILÄISET VIROLAISET HUSEERANNU MASTOJEN KIMPUSSA LINJAT VISSIIN VENÄJÄLLE PÄIN OPEROITU.
- Anonyymi
Do you have time to talk about the miracle of ElisanaSaunalahti?
- Anonyymi
Johtimen resistanssiin vaikuttaa sen materiaali, pituus, poikkipinta-ala ja ympäristön lämpötila.
Lapissa ja keski-suomessa on aina kylmä ja siksi yhteydetkin toimivat huonommin.
Kustannussyistä johtuen pohjoisessa kaapelin pintapoikkiala on sama kuin etelässä ja tukiasemia harvemmin ja siitä syystä yhteysongelmat ovat pysyviä. - Anonyymi
Ei liittymiä vaihdella arvopaperipörssissä. 😅😂🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899