Toimittajat hyökkääviä amatöörejä, jotka yrittävät hyökkäämällä näyttää päteviltä.
Aluevaalit: puheenjohtajatentti mtv3
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en ikinä ole ymmärtänyt mihin perustuu se tapa kun on vaalit ja pidetään vaalitentti, niin toimittaja esittää kysymyksen ja kun henkilö jolta kysytään alkaa vastaamaan rupee toimittaja välittömästi puhumaan vastaajan päälle. Tämä sama käytäntö ihan joka ainoassa vaalitentissä.
Jos taas samainen poliitikko menee haastateltavaksi esim uutisiin tai muuhun ohjelmaan hänen päälle ei enää puhuta, mutta vaalitentissä kyllä.
Mikä tämä tapa on ja miksi niin tehdään? Se ärsyttää suunnattomasti ja siksi vaalitenttejä ei pysty katsomaan.
Eilen yritin vartin katsoa ja sama meno. Joskin hallituspuolueiden puheenjohtajien päälle ei juuri alettu puhumaan, mutta opposition edustajien päälle kyllä.
Tuo nyt lienee toimittajien omaa poliittista suuntautumista ja ei haluta antaa puheenvuoroja vastustajille, mutta yleisessä kuvassa he puhuvat kaikkien päälle. - Anonyymi
Eilisessä tentissä myös sama ilmiö toistui. Juuri kun tentittävä oli päässyt asiaan nämä näsäviisaat toimittajat keskeyttivät puhujan ja esittivät kysymyksen uudelleen ja sama jankkaus jatkui.
Eikö vaalitenttien tarkoitus ole palvella katsojia niin että kunkin puhujan asia tulisi kerralla selväksi.
Seurasin kyllä ohjelman loppuun mutta jäi kyllä ikävä tunnelma joka johtui juuri toimittajien hösötyksestä.
Puheenjohtajat selvisivät tästä toimittajien sähellyksestä huolimatta kunnialla.
Ovathan he tottuneet jo eduskuntatyöskentelyssä jatkuvaan tahalliseen tai tahattomaan väärinymmärrykseen ja välihuuteluihin. - Anonyymi
Pitäähän siihen jotain viihdearvoa saada. Ei kai kukaan jaksa mitään kuivaa pupinaa jostain vitun "palvelut on turvattava" jaksa kuunnella?!?!
- Anonyymi
Miten päälle puhuminen tuo viihdearvoa? Viihde siitä on kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten päälle puhuminen tuo viihdearvoa? Viihde siitä on kaukana.
Jos viihde on sitä että katsoja ärsyyntyy ja vaihtaa kanavaa niin miten se palvelee asiaohjelmien katsojaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808