Miksi ihastuit

Anonyymi

Kaivattuusi?
?

115

3373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hän on kiehtova, rohkea mies. Erikoinen persoona. Otti minut kasvotusten nähdessämme aina hyvin huomioon.

    • Anonyymi

      Teki mieli,,,ei muuta

    • Hänen ajatukset ja tyyli esittää ne hurmasi. Ja kertakaikkisen seksikäs naamataulu.

    • Anonyymi

      Se vaan tapahtui. Odottamatta.

      • Anonyymi

        Mulla sama. Ei tullut mieleenkään ennen kuin se tapahtui. Se vaan tapahtui. Kuin salamanisku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama. Ei tullut mieleenkään ennen kuin se tapahtui. Se vaan tapahtui. Kuin salamanisku.

        Niin kävi, eikä ole mielestä lähtenyt sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kävi, eikä ole mielestä lähtenyt sen jälkeen.

        Puhut kuin mun suulla. On niin pysyvästi mielessä hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut kuin mun suulla. On niin pysyvästi mielessä hän.

        Milloin se sulla tapahtui? En ole saanut häntä mielestäni valehtelematta kertaakaan.


    • Anonyymi

      Paremman puutteessa,

      • Anonyymi

        😃 mahtavaa 😃


    • Anonyymi

      Oli kaivannut kledjunsa viereiseen kuoppaan..

    • Anonyymi

      Hyvännäköinen naama ja hyvä peenis.

    • Anonyymi

      Todella kaunis ja seksikäs nainen.

      • Anonyymi

        Ai sinäkö, salli nyt nauraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö, salli nyt nauraa!

        Sinulla ei kyllä ole huonoitsetuntoinen nainen kaikki inkkarit kanootissa kun vainoat täällä kirjoittajia ja olet kateellinen tuntemattomien ihmisten kehuista tuntemattomia kohtaan ja vielä ollut naistenpäivä. Häpeäksi olet


    • Anonyymi

      Kai mä olin vähän sekaisin. Rikki. Ja sit mä näin hänet. Ensin vain ihmisenä huomasin. Ja sit huomasin, että hän huomasi mut. Sit sitä vähän ihmeteltiin yhdessä, sitä huomaamista. Ja sit tajusin, et oon ihastunut.

    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua, mutta pidän ikäisistäni vanhemmista miehistä.

      • Anonyymi

        Vanhempi mies kiittää kauniista ajatuksesta.


    • Anonyymi

      No mitäpä luulet miksi?

    • Anonyymi

      Helppo tapaus.

    • Anonyymi

      Persoonallinen. Harmittaa kun ei ole kaunis.

      • Anonyymi

        Olet pinnallinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pinnallinen?

        Naurattaa molemmat kommentit.


    • Anonyymi

      En sitä hakenut
      En sitä odottanut
      Se tuli ja otti
      Vei mukanaan
      Lupaa kysymättä
      Tunne

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Rakastuin 😘

      • Anonyymi

        Minäkin niin etten koskaan enneen ;)


    • Anonyymi

      En muista enää

      • Anonyymi

        No jopas oot huono muistinen😂😂


    • Anonyymi

      Isot rinnat

    • Anonyymi

      En tiedä enää.

    • Anonyymi

      Taisi olla paha mielenhäiriö siinä hetkessä.

      • Anonyymi

        Just sama oli omalla kohdalla. Äkkiä meni ohikin, järki sanoi ettei sen näköinen ja oloinen tyyppi mun näköisestä voi kiinnostua ja oikeassa olinkin. Harmi vaan, kun kerroin asiasta yhdelle tutulle, vittuili aika rankasti asiasta mulle, hänen mielestään kukaan täysjärkinen mies ei mun näköisestä ja ikäisestä naisesta kiinnostua, miehessä täytyisi olla silloin jotain pahasti vialla. Jotenkin tuon tutun sanat sai mut lopullisesti tajuamaan ettei yksikään mies maailmassa näin rumasta voi kiinnostua, en enää edes katsele ketään, ei ruman hyödytä kuvitella turhia saatikka katsella ketään. Järki voitti lopullisesti, loppui kerralla turhat kuvittelut, hulluahan sitä olisi, jos luulisi näin helvetin ruman kiinnostavan ketään, ei tule ikinä tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sama oli omalla kohdalla. Äkkiä meni ohikin, järki sanoi ettei sen näköinen ja oloinen tyyppi mun näköisestä voi kiinnostua ja oikeassa olinkin. Harmi vaan, kun kerroin asiasta yhdelle tutulle, vittuili aika rankasti asiasta mulle, hänen mielestään kukaan täysjärkinen mies ei mun näköisestä ja ikäisestä naisesta kiinnostua, miehessä täytyisi olla silloin jotain pahasti vialla. Jotenkin tuon tutun sanat sai mut lopullisesti tajuamaan ettei yksikään mies maailmassa näin rumasta voi kiinnostua, en enää edes katsele ketään, ei ruman hyödytä kuvitella turhia saatikka katsella ketään. Järki voitti lopullisesti, loppui kerralla turhat kuvittelut, hulluahan sitä olisi, jos luulisi näin helvetin ruman kiinnostavan ketään, ei tule ikinä tapahtumaan.

        Se tuttusi oli vain kateellinen. Miksi luulet, että mies haluaisi sinua jos ei tykkäisi? Ulkonäköseikat ovat monessakin tapauksessa katsojakohtaisia, jotkut näkevät kauneutta siellä missä jotkut eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sama oli omalla kohdalla. Äkkiä meni ohikin, järki sanoi ettei sen näköinen ja oloinen tyyppi mun näköisestä voi kiinnostua ja oikeassa olinkin. Harmi vaan, kun kerroin asiasta yhdelle tutulle, vittuili aika rankasti asiasta mulle, hänen mielestään kukaan täysjärkinen mies ei mun näköisestä ja ikäisestä naisesta kiinnostua, miehessä täytyisi olla silloin jotain pahasti vialla. Jotenkin tuon tutun sanat sai mut lopullisesti tajuamaan ettei yksikään mies maailmassa näin rumasta voi kiinnostua, en enää edes katsele ketään, ei ruman hyödytä kuvitella turhia saatikka katsella ketään. Järki voitti lopullisesti, loppui kerralla turhat kuvittelut, hulluahan sitä olisi, jos luulisi näin helvetin ruman kiinnostavan ketään, ei tule ikinä tapahtumaan.

        Sinä satusetä se jaksat tätäkin tarinaa selvittää, ei meidän elämä jos siis on mielenterveys reilassa ole ollenkaan tuollaista, että tapeltais jonkun abstaktin tyypin huomiosta ja kerrottais toisillemme, että sulla on muuten ruma naama ei tuu mitään. Ei kuulu ainakaan aikuisten maailmaan sellainen...


    • Anonyymi

      Ihastuin silloin kun oli nuorempi....nyt jo liian vanha :/

      • Anonyymi

        Mikä teidän ikäero sitten on? Ja minkä ikäinen sen vastapuolen pitäisi olla?


    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua, mutta sellaiset miehet kiinnostavat, jotka eivät ole kovin paljoa itseäni pidempiä, ovat tummatukkaisia tai ristiverisiä ja laiha ei saa olla, mutta ei isoa vatsaakaan.

    • Anonyymi

      On kaunein päällä maan

    • Anonyymi

      Päällimmäinen tunne oli kuka tämä on ja mitä hän tekee täällä. Seuraavaksi tuli tunne että voi että on ärsyttävä jätkä. Sitten tuli tunne että ompas sympaattinen mies. Tunne kehittyi kehittymistään. Nykyisin tykkään huumorista, huomioon ottamisesta ja ystävällisyydestä. Luotetaan toisiimme ja salaa voin ihailla häntä, sillä meillä on molemmilla perheet ja haluan pitää tämän kaverillisena, hankalaa kyllä. Olen aistivinani että tunne on molemmin puolinen ja molemmilla pitää jarrutella. Tunteitani en tule hänelle paljastamaan, vaan odotan...

      • Anonyymi

        Trrollin keksimää lorua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trrollin keksimää lorua!

        Taitaa mies loruilla ihan itsestään, tuskin sinun miehestä kukaan kirjoittelee täällä internetissä edes naistenpäivän kunniaksi, mutta hyvä kun siellä suunnassa pysyy lippu korkealla😂😂👍Anna netin pyöriä ilman, että fantasioit sen liittyvän sinuun millään tavalla, vaikka narsistinen puolesi siihen viettelisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa mies loruilla ihan itsestään, tuskin sinun miehestä kukaan kirjoittelee täällä internetissä edes naistenpäivän kunniaksi, mutta hyvä kun siellä suunnassa pysyy lippu korkealla😂😂👍Anna netin pyöriä ilman, että fantasioit sen liittyvän sinuun millään tavalla, vaikka narsistinen puolesi siihen viettelisi

        Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä. Oikea narsisti on luonnevikainen ihminen, joka ei näe itsessään vikaa. Ei tavallaan näe itsessään vikaa, mutta narsisti on oikeasti pikkumainen ja heikkoitsetuntoinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä. Oikea narsisti on luonnevikainen ihminen, joka ei näe itsessään vikaa. Ei tavallaan näe itsessään vikaa, mutta narsisti on oikeasti pikkumainen ja heikkoitsetuntoinen ihminen.

        Narsistisiin taipumuksiin voi lukea myös voimakkaan tarpeen siirtää itsensä kehittelemiensä draamojen valokeilaan ja ilmaista itseään hyvin teatraalisin elkein.


    • Anonyymi

      En ollut ihastunut keneenkään moneen vuoteen. Pidän sellaisista ihmisistä jotka olen tuntenut hyvin kauan.

    • Anonyymi

      Hän on joka kohdasta kaikki! Se,miltä olen aina ajatellut hänestä. Ja,hän on nainen.

    • Anonyymi

      Ei siihen ole selitystä. Se vain tapahtui kuin taikaiskusta. Heti ensinäkemältä.

    • Anonyymi

      Se hymyili mulle niin kauniisti. 😍

    • Anonyymi

      Ei mulla ketään Kai Vattu'a ole!

    • Anonyymi

      Tiesin sen ensinäkemältä.
      Että siinä on mies, johon voisin rakastua tavalla, joka veisi minut kokonaan.
      Pelottava, väkivaltainen rakastuminen, jossa kaikki järkevä haihtuu hetkessä taivaan tuuliin, jäljelle jää vain kauhu ja hurmos.

      En tiedä mikä hänessä saa minut tuntemaan näin. Olen nyt 5 ½ vuotta tuntenut hänet .. ja tämän tunteen, ihmetellyt sitä ja se käsittämätöntä magnetismia, jännitettä. En vielä ole antautunut rakastumiselle, olen vastustanut sitä järkeilyllä koska minua pelottaa niin vietävästi.

      Hän taitaa tietää sen, huomata. Olen joutunut valehtelemaan itseni suojaksi vähän, enkä pidä siitä.
      Enkä ole mikään ujo tyttönen. Hän vain riisuu minut henkisesti alasti täysin ja kontrolli lentää ikkunasta ulos, ja se kammottaa niin että saan rytmihäiriöitä.

      Haluaisin pyytää hänet elokuviin kanssani. Vaan olen niin nössö etten ole uskaltanut.

      • Anonyymi

        Missä näet häntä? Onko teillä ikäeroa?


    • Anonyymi

      En ole ihastunut keneenkään, mutta kiinnostunut muutamasta suunnilleen ikäisestäni. Eri juttu sitten on se, tuleeko ketään kohtaan sellaista tunnetta että jaksaisin ruveta tutustumaan. Ehkä toimin samoin kuin äitini ja isoäitini, etteivät koskaan halunneet uutta suhdetta yksin jäätyään.

      • Anonyymi

        Toimiiko se?


    • Anonyymi

      En ihastunut vaan rakastuin. Hän tuntui vain heti niin oikealta ja sielunkumppaniltani ja lisäksi hän on älyttömän kaunis. Tällä hetkellä hän suututtaa minua aikalailla mutta ei se tunteitani silti poista :(

      • Anonyymi

        Uskon ettei sulla ole mitään syytä eikä oikeutta kokea suuttumusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ettei sulla ole mitään syytä eikä oikeutta kokea suuttumusta.

        Eipä tietenkään.. Mulla on kyllä täysi oikeus kaikkiin tunteisiini!!


      • Anonyymi

        Miksi hän suututtaa?


    • Anonyymi

      Piukat paikat :)

      Lemmenkäinen

      • Anonyymi

        Miten helvetissä kehtaat ja viitsit itse tehdä aloitteet ja kysyä ja vastata niihin, siis yksin juttelua koko palsta!


    • Anonyymi

      Se hymyili suloisesti sieltä kypärän alta ja sillä oli kivat silmät, lempeä ääni ja se oli mukavan oloinen.. Myös fiksun oloinen.
      Yhdessä tehtiin töitä. Tykkäsin, mutta tajusin, että hänestähän se johtui, että ne tietyt työt tuntui jotenkin paremmalta mitä todellisuus. ❤
      Sellainen halattava.

      • Anonyymi

        😲😲❤


    • Anonyymi

      Kemiat räiskähtelee ja risahtelee ❤️‍🔥

      • Anonyymi

        No kyllä, toisinaan liikaakin.. 😍⚡😁


    • Anonyymi

      Söpö ihminen, ihastuin heti.

    • Anonyymi

      Jos tähän voisin laittaa mielestäni sen kuvan, kun hän käveli vastaan. Katsoi suoraan silmiin, hymyili ja sanoi Moi. Maailman suloisin oli hän.

      • Anonyymi

        Söpöö😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpöö😍

        Se oli maailman söpöintä ja ihaninta. Tahtoisin niin kokea sen uudelleen. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli maailman söpöintä ja ihaninta. Tahtoisin niin kokea sen uudelleen. ☺️

        Ekekö se siin möllistelee? Oleg vastailee ja kysyy..................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekekö se siin möllistelee? Oleg vastailee ja kysyy..................

        Nyt ei ymmärrä... Tämä oli varmaan ihan tarkoituksellista? Mutta miksi?


    • Anonyymi

      Joku siinä miehessä on aina kiehtonut ja nyt, kun pääsi lähemmäs, niin rakastuin täysillä heti ❤️ Hän on mulle se oikea, tiedän sen.

      • Anonyymi

        Ei taidapitää paikkaansa, ei ole vielä eronnut! Lopeta sen muijan pahoinpitely, jos se mies ei edes sua halua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taidapitää paikkaansa, ei ole vielä eronnut! Lopeta sen muijan pahoinpitely, jos se mies ei edes sua halua!

        Kiusaaja mies ha luu toisen miehen hahahaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taidapitää paikkaansa, ei ole vielä eronnut! Lopeta sen muijan pahoinpitely, jos se mies ei edes sua halua!

        Nyt on kyllä kunnon sekokeskustelu😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä kunnon sekokeskustelu😂😂

        En ennää muista


    • Anonyymi

      Hänet nähdessäni huokaisin mielessäni, vaikka kurkku tuntui kuivalta, hän näyttti jännittävän upealta ja samalla hyvin naiselliselta.

    • Anonyymi

      Koska huumori :)

      • Anonyymi

        Mauton ja irvaileva huumori on 👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mauton ja irvaileva huumori on 👎

        No pikkusen saa sanoa takaisin


    • Anonyymi

      En todellakaan tiedä miksi Kai ihastui vadelmaansa? Sinun pitää kysyä sitä Kai nimiseltä mieheltä. Tosin vatut eli vadelmat ovat maukkaita, makeita, mehukkaita ja terveellisiä marjoja.

    • Anonyymi

      Outoja asioita tapahtuu. Siitä on jo aikaa ja oli paljon aiemmin kuin silloin, kun katsottiin toisiamme ensimmäisen kerran silmiin aika pitkään

    • Anonyymi

      Miksi ihastuit ?

    • Anonyymi

      Sain siltä paljon

    • Anonyymi

      Kiva kuulla

    • Anonyymi

      Koska... Sen ilmeettömän naamion takaa kuitenkin lyhyessä ajassa tuli esiin kaipaava, läheisyyttä selkeästi toivova aito ihminen (nainen). - cu-*paukku*

      • Anonyymi

        Vielä, myönnän, niiden sinisten silmien hypnoottinen ja taaksenäkemätön kiinteä tuijotus köysytti polvia (vaikkei se mielestäni päällepäin näkynytkään...) siis löysytti.. - cu-*vywää*


    • Anonyymi

      Nainen hurmasi minut erikoisella naurullaan, kauneudellaan ja pitkillä katseillaan. m>n

    • Anonyymi

      Kerran seisoimme hyvin lähekkäin ja en voinut välttyä ajatukselta että "pidän tästä".. Hetki kesti jopa hieman liian kauan, hän on ihana ihminen.
      https://youtu.be/JbQMQyLXng4

      • Anonyymi

        Ihanat sanat kappaleessa.


      • Anonyymi

        Voi, mitä muistoja tuli mieleen tästä 😔💔


    • Anonyymi

      Söpö, mukava, hauska, ihana, pieni, ujo, eläväinen ja nörttimäinen nainen. Sydän lämpiää pelkästä ajatuksesta ja hänen hymynsä sulattaa jalat.

    • Anonyymi

      Kun mies on pitkä lihaksikas ja munaa löytyy monessakin mielessä....🤩
      Mulle tää kombo on paha.... Kun jo useampi tämmonen mies on saanu ihan kiimaan ...
      Ja tuulee uusia vastaa.....
      Ite oon pitkä isobyllyinen punapäinen nainen....

    • Anonyymi

      Se oli jotain alitajuntaista. Katsoin jo ensi tapaamisella päästä varpaisiin, kädessä olevaa sormusta. Ärsyttävän ylimielistä olemusta ja tyyliä käsitellä asioita ja ympäristöä. Jokin viha kumpusi sisältä, sitten huomasin myöhemmin että hän on aivan mahtava tyyppi. Tullaan toimeen hyvin ja hoidetaan asioita perusteellisesti ja tehokkaasti yhdessä. Ikävä tulee mutta elämä vie. Saa nähdä tuoko se meitä taas joskus lähemmäs toisiamme. Haluaisin kertoa mitä tunnen, mutta en voi tässä vaiheessa.

    • Anonyymi

      En tiedä miksi. Kait se tapahtui siinä tanssilattialla kun hän hellästi veti minut itseään vasten ja katsoi silmiin.

    • Anonyymi

      Ihastuin? Se suuteli niin lähti jalat alta. Vaikkei enää ollakaan, olen edelleen rakastunut. Vuosi sitten oli suhde aluillaan. Ihana J-mies😘😘❤

      • Anonyymi

        Oleks M nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleks M nainen?

        No yks M-nainen ei ainakaa oo ees tienny näin vanhasta ketjusta 🤔 kun lukenut keskusteluja ekakertaa vasta tänä kesänä. 🤔🙂🙃🥰 Aika ihania juttuja monet tääl. Vaik koliseeki välillä


    • Anonyymi

      Kaikki alkoi pitkistä katseista, ensin miehen aloitteesta. Sitten tuli varovaiset hymyt ja lähentymiset puolilta ja toisin ja kiusoittelua miehen osalta. Vieläkin mietin kaikkea tätä, vaikka siitä on jo jonkin aikaa. Mitä se sitten olikin, se tuntui hyvältä ja oikealta. P, jäit mieleeni.

    • Anonyymi

      En todella tiedä. Jotain käsittämätöntä kemiaa heti ☺️

      • Anonyymi

        Niinpä. 😄 Eikä olla edes tavattu vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. 😄 Eikä olla edes tavattu vielä.

        Nii

        Eikä erota koskaan

        Jos. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. 😄 Eikä olla edes tavattu vielä.

        Ollaanpa kerran 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii

        Eikä erota koskaan

        Jos. . .

        Jos muutan ruokamateriaalitottumuksia? (Onko se yhdyssana?) 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanpa kerran 💗

        Ollaanko? Näytät osittain etäisesti tutulta, mutta ei ole koko kuvaa. Niin en osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko? Näytät osittain etäisesti tutulta, mutta ei ole koko kuvaa. Niin en osaa sanoa.

        Ok. Arvasin, että katsoit ja hymyilit vain siksi, että näytin etäisesti tutulta. Olinpas taas tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko? Näytät osittain etäisesti tutulta, mutta ei ole koko kuvaa. Niin en osaa sanoa.

        🤣😂🤣😂 äkkiä laita koko kuva. Kunnollinen. Haluuuuun


    • Anonyymi

      Näin hänessä välittämistä ja lämpöä, joka sitten myöhemmin osottautuikin vain oman mielen luomaksi harhaksi. Mitään lämpöä ei koskaan ollutkaan, kaikkea muuta. Kai sitä vain halusi niin kovasti nähdä toisessa sen mitä itse eniten silloin kaipasi. Nyt katse on jo kirkastunut ja hyvä niin. Se kaivattu lämpö löytyi itsestä.

      • Anonyymi

        Niin.. Suu pitäisi avata ja kysyä rohkeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. Suu pitäisi avata ja kysyä rohkeasti.

        Ei sille ollut tarvetta silloin ja lopputuloskin oli juuri se paras mahdollinen.
        Yksipuolisten tunteiden päättyminen ei ole mikään tragedia, päin vastoin. Turhaa antaa tunteiden heitellä ja juosta niiden sanelemana milloin kenenkin perässä. Tunteet ovat kasvun ja oppimisen paikka, kun vain niitä kuuntelee ja käsittelee. Kohde ei ole lainkaan oleellinen.


    • Anonyymi

      En tiedä. En vain saa häntä pois elämästäni. T: Antti V.

      • Anonyymi

        Mulla on yks Antti ketä en saa mielestä. Harmi vaan, että sukunimen alkukirjain ei täsmää


    • Anonyymi

      Ne hampaat 😘

    • Anonyymi

      Ihastus nyt on enemmän rakastumista omaan fantasioihin pakenemiseen, kohteessa jotain tarkemmin määrittämättömiä aineksia tähän rooliin.

    • Anonyymi

      Hän veti puoleensa niin paljon, etten voinut vastustaa.

    • Anonyymi

      Sillä näytti olevan kysymys, johon tunnuin olevan vastaus.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe