Hei! Tälläinen tumma ja nuori pakkaus, haluaisi hyvää seuraa juomisen merkeissä. Seksikin kiinnostaa. Itse pidän enemmän vanhemmista ja kokeneemmista miehistä, jolla on elämä raiteillaan. Tykkään kokeilla sängyssä kaikkea uutta. Puhuminenkin käy mutta seksi olisi iso plussa.
Jos koet olevasi kokeilun haluinen ota yhteyttä.
- katja❤️
Seksiä ja sauraa
11
629
Vastaukset
- Anonyymi
Ootkos Katja mistäpäin?t.m54
- Anonyymi
Kosteesulle kirjoitti:
Orimattilassa asustelen😊
Oi voi,mä oulu m54
- Anonyymi
Kosteesulle kirjoitti:
Orimattilassa asustelen😊
Postisi toimii?
- Anonyymi
Mispäin herkku on?? M55 utelee
- Anonyymi
täällä 18v poika kangasalta odottelee sinua
Mulle kyllä kelpaa rento seura seksiä unohtamatta 🙂 Itse olen 40v Lahdesta. Oletko sä Katja minkä ikäinen? Voit laittaa viestiäkin tetrao_lahti(at)gmail.com
Kännissä on kiva sekoilla. Poistaa sopivasti estoja. Jos viikonloput mökillä kiinnostaa...
- Anonyymi
Oon 44v helsingistä. Kiinnosta kyllä😘
- Anonyymi
oletko kokeillut yhdessä miehen kanssa sauvaa ja imua nuolentaa
- Anonyymi
Onkos sulla kik?
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561440Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli521152Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50938Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170937Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76924Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56788
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy198765Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42746