Hei! Tälläinen tumma ja nuori pakkaus, haluaisi hyvää seuraa juomisen merkeissä. Seksikin kiinnostaa. Itse pidän enemmän vanhemmista ja kokeneemmista miehistä, jolla on elämä raiteillaan. Tykkään kokeilla sängyssä kaikkea uutta. Puhuminenkin käy mutta seksi olisi iso plussa.
Jos koet olevasi kokeilun haluinen ota yhteyttä.
- katja❤️
Seksiä ja sauraa
11
676
Vastaukset
- Anonyymi
Ootkos Katja mistäpäin?t.m54
- Anonyymi
Kosteesulle kirjoitti:
Orimattilassa asustelen😊
Oi voi,mä oulu m54
- Anonyymi
Kosteesulle kirjoitti:
Orimattilassa asustelen😊
Postisi toimii?
- Anonyymi
Mispäin herkku on?? M55 utelee
- Anonyymi
täällä 18v poika kangasalta odottelee sinua
Mulle kyllä kelpaa rento seura seksiä unohtamatta 🙂 Itse olen 40v Lahdesta. Oletko sä Katja minkä ikäinen? Voit laittaa viestiäkin tetrao_lahti(at)gmail.com
Kännissä on kiva sekoilla. Poistaa sopivasti estoja. Jos viikonloput mökillä kiinnostaa...
- Anonyymi
Oon 44v helsingistä. Kiinnosta kyllä😘
- Anonyymi
oletko kokeillut yhdessä miehen kanssa sauvaa ja imua nuolentaa
- Anonyymi
Onkos sulla kik?
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504