Miksi sinkkunaisilta puuttuu se jokin?

Anonyymi

Mikä jokin muuten on?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen et tyrkkyys. Varatut on tyrkkyjä ja sinkut valikoivia nirsoja

      Miehet haluu hetken huumaa ja tyrkyt jakaa sitä mielellään

      • Anonyymi

        Kumpi sinä olet?


    • Anonyymi

      Itse koen että se jokin on kuin ultimaalinen rakkaus. Sellainen joka syttyy toiseen ihmiseen ilman että olisi edes vielä ehditty harrastaa seksiä, suudeltu, halittu, pidetty kainalossa lämmössä ja hyväilty. Se syttyy jo pelkistä tuoksuista (feromoneista), pitkistä katseista ja tuijotuksista, ei-seksuaalisesta kosketuksesta, toisen äänestä, naurusta, eleistä ja ilmeistä, olemuksesta, tavasta liikkua. Se on hurja tunne.

      • Anonyymi

        Mut harvoin sitä syttyy ilman et toinen flirttaa mukana. Varattu jos niin tekee hän tyrkkyää


    • Anonyymi

      Tarkoitetaanko tässä nyt, että nainen itse kokee itseltään puuttuvan "jotakin" (eikä siksi enää haluaisi olla sinkku), vai että naiselta kumppaniehdokkaitten mielestä puuttuu "jotakin" (ja siksi hän on sinkku)?

      • Anonyymi

        Ei kun se kysyy
        Miks on ihastunu varattuun eikä sinkkuun.

        Se syy on se et sinkut valikoi ja on torjuvampia, koska etsii kumppania tositarkoituksella.

        Varatut taas tyrkkyää,flirttaa ja tekee rohkeita aloitteita herkemmin kenelle vaan koska on varaa. Kotona on jo elämänkumppani, nyt etitään vaan viihdyttäjää hetken huviksi. Valikoida ei tarvi yhtä voimakkaasti

        Terkut röllille 😉

        Jep minä se taas lauon suoria näkemyksiä täältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se kysyy
        Miks on ihastunu varattuun eikä sinkkuun.

        Se syy on se et sinkut valikoi ja on torjuvampia, koska etsii kumppania tositarkoituksella.

        Varatut taas tyrkkyää,flirttaa ja tekee rohkeita aloitteita herkemmin kenelle vaan koska on varaa. Kotona on jo elämänkumppani, nyt etitään vaan viihdyttäjää hetken huviksi. Valikoida ei tarvi yhtä voimakkaasti

        Terkut röllille 😉

        Jep minä se taas lauon suoria näkemyksiä täältä

        Nirso pääsee pätemään 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se kysyy
        Miks on ihastunu varattuun eikä sinkkuun.

        Se syy on se et sinkut valikoi ja on torjuvampia, koska etsii kumppania tositarkoituksella.

        Varatut taas tyrkkyää,flirttaa ja tekee rohkeita aloitteita herkemmin kenelle vaan koska on varaa. Kotona on jo elämänkumppani, nyt etitään vaan viihdyttäjää hetken huviksi. Valikoida ei tarvi yhtä voimakkaasti

        Terkut röllille 😉

        Jep minä se taas lauon suoria näkemyksiä täältä

        Aha. No kunkin tyylillään.


    • Anonyymi

      Viheltäjiä enimmäkseen.

      • Anonyymi

        Itse rölli huomannu et seksuaalisesti aktiiviset irtosuhteilijat on herkemmin parisuhteissa. Ne vaihtaakin kumppania nopeasti ja heillä on myös lapsia useammin

        Sinkkuna on paljon mun tuntemina naisia joilla koulussa kiltin ahkeran tytön rooli. Useat käyneet amk tai yliopistotutkinnon. Olleet suhteissakin mutta koska heillä on järkee päässä ja toimii harkitummin he eivät ole suostuneet ketä vain ottaan miehekseen. Valikoi enemmän. Myös lapset tehdään harkitummin.


        Taas nää usen varatut on ammattikouluttamattomia. 14 vuotiaana seksisekoilut kännis aloittaneita. Kiertää läpi nistit, syrjäytyneet ja työttömät ja lapsia on usealla ja varhain tehtynä.


    • Anonyymi

      Multa puuttui tarpeeksi hyvä ulkonäkö, ei tällä naamalla ollut onnea parisuhdemarkkinoilla, nykyään olen jo liian vanhakin.

    • Anonyymi

      Olen sinkkumies ja olen liian tyhmä sille naiselle. Nolaisin hänet tyhmyydelläni kun en ymmärrä mitään.

      • Anonyymi

        Et muuten ole!


    • Anonyymi

      Monia syitä voi olla sille miksi joku on yksin. Toisille kelpaa vaan se yksi. Toiset on yksinäisiä eivätkä siksi löydä ketään. Toiset eivät vaan tunne tarvetta. Toiset on lumppuja eivätkä osaa rakastaa. Toiset vaan on liian omalaatuisia että löytävät jonkun kivan jos se vain sattuu kohdalle. Miehen mietteitä siitä miksi nainen voi olla sinkku.

      • Anonyymi

        "Toisille kelpaa vain yksi". Hyviä vastauksia sinkkuudelle.


    • Anonyymi

      Sinkkunaisilta puuttuu ihan sama kuin kaikilta muiltakin sinkuilta, se elämänkumppani jota rakastaa, oli hän sitten mies, nainen tai joku muu.

    • Anonyymi

      Kysyjältä puuttuu se jokin. Muuten se olisi jo saanut sen kenet haluaa.
      Jos ei saa jokea virtaamaan, ei saa naista.

    • Anonyymi

      On tosi jänskää, kun usealle itseään jakaneet tasapainottomat narsistit tekevät diagnoosejaan loputtomille uhreilleen. Vaikka olisi jo parisuhteessa narsisti jakaa avioliittoaan joka puolelle ja joka puolella. Ei osaa kenenkään kanssa olla kokonaisvaltaisesti. Minä minä ihmiset niih. Muiden pitää heitä sitten ihailla.

    • Anonyymi

      Sinkkunaiset on usein sellaisia häseltäjiä, jotka ei osaa asettua ollenkaan paikalleen ja mihinkäänmä ei olla tyytyväisiä. Ei semmoista aikuisen miehen tarvitse sietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe