rokotevastaiset vähenee päivä päivältä

Anonyymi

on hienoa että hölmöläiset tulevat järkiinsä ja ottavat rokotuksen

39

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kahden rokotteen ottaneita paljon sairastunut vakavasti. Katso päivän uutiset

      Itse 40v en ole ottanut rokotetta ja olen ollut terve.

      • Anonyymi

        Linkki`?


      • Anonyymi

        Pelkkää tuuria. Sinulla on ainakin parikymmenkertainen todennäköisyys joutua sairaalaan ja lähes kolmekymmenkertainen joutua teholle rokottamattomaan nähden, jos saat viruksen.
        Asiantuntijat alkavat olla sitä mieltä, että virus käy ennen pitkää kaikki läpi.
        Se on sitten sinun kohdalla tuurissaan, miten vakava tauti tulee. Et ole ainakaan parantanut mahdollisuuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää tuuria. Sinulla on ainakin parikymmenkertainen todennäköisyys joutua sairaalaan ja lähes kolmekymmenkertainen joutua teholle rokottamattomaan nähden, jos saat viruksen.
        Asiantuntijat alkavat olla sitä mieltä, että virus käy ennen pitkää kaikki läpi.
        Se on sitten sinun kohdalla tuurissaan, miten vakava tauti tulee. Et ole ainakaan parantanut mahdollisuuksiasi.

        Sinunkaltaisiasi mustalaisia saisi olla enemmänkin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minun mielestäni on hauskaa ottaa rokotteita kun näkee aina kauniita sairaanhoitajia :D

      • Anonyymi

        Hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa!

        Se on salaliitto 15 rokotetta että näkee kauniita silmiä


    • Anonyymi

      Korjaan. Koronarokotevastaiset.

    • Anonyymi

      Nyt on valtamedian suulla sanottu että on annettu liian yksipuolista näkemystä asiaan liittyen.

      • Anonyymi

        Ei olla tuotu esiin toista näkemystä. Aloittaja, kysyn sinulta että onko tämä demokratiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla tuotu esiin toista näkemystä. Aloittaja, kysyn sinulta että onko tämä demokratiaa?

        Sinä tuskin tähän vastaat kuten ei yleensäkään punaiset vastaa mihinkään. Odotan vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tuskin tähän vastaat kuten ei yleensäkään punaiset vastaa mihinkään. Odotan vastausta.

        Eipä kuulu vastausta. Tiesin sen.


    • Anonyymi

      Menetin järkeni ja otin piikin mutta ihminen on kuin Sopuli niin samassa jonossa mentiin

    • Anonyymi

      Kummallista kun briteissä ja muualla ulkomailla suurin osa sairaalassa olevista ja koronaan kuolleista on rokotettuja.
      Täällä suurin osa on rokottamattomia.

      Jos oireet alkavat seitsemän päivän sisällä piikityksestä, on rokottamattomana vaikka puoli vuotta sairaalassa.

      • Anonyymi

        Mistä mahdoit noin päätellä, jostain rapsodia-MV-lehdestä varmaan.


    • Anonyymi

      Kaikki koe-eläimet kuolivat piikkiin 🤗.

    • Anonyymi

      Paljon uusia Bluetooth LE laitteita.

      • Anonyymi

        sanoo salaliittouskovainen


      • Anonyymi

        LE = Limited Edition


    • Anonyymi

      Minna, rokottamaton Lahdesta sairastui Koronaan ja joutui sairaalahoitoon ja siellä myös teholle. Selvisi hengissä ja pääsi kotiin sairaalasta. Sadatteli kipeää oloaan ja sairastumistaan, ei ollut kiitollinen tervehtymisestän ja kalliista sairaalahoidostaan. Jo pitää olla itsekäs ihminen!

    • Anonyymi

      Rokottamaton ajattelee vain itseään, muista ei välitä.

      • Anonyymi

        Älä valehtele äläkä parjaa. Luulisi sinunkin tietävän, että rokottamattomista osa on niitä, joille rokotus ei sovi jonkun sairauden vuoksi.

        Ihme tyyli suomalaisilla vetää kaikki saman kamman alta, vaikka asioista on puhuttu ja kirjoitettu suu vaahdossa.

        Mene sinäkin valistamaan niitä ihmisryhmiä, jotka kansainvaelluksillaan ovat tuoneet Suomeenkin sellaisia tauteja, joita täällä ei ennen tunnettu. Ja niitä, jotka sallivat kansainvaellusten edelleenkin jatkuvan. Ml meidän hallituksemme.

        Tai niitä, joiden on pakosta päästävä bilettämään, hinnasta viis. Kuvitteletko, että bilettäjät muistavat tai uhraavat ajatustakaan turvaväleille sun muulle, mitä meiltä muilta vaaditaan.

        Tai niitä, joiden on aivan PAKKO päästä ulkomaille ja tuovat sitten sieltä tuliaisina yhä uusia variantteja.

        Tai niitä, jotka sankoin joukoin päättivät lähteä Pietariin seuraamaan kisoja, ja toivat sieltä lukemattoman määrän tartuntoja.

        Älä syyllistä niitä rokottamattomia, jotka istuvat neljän seinän sisällä päivästä toiseen suojellakseen juurikin teitä toisia. Te olette itsekkäitä, kuvittelette olevanne kuolemattomia rokotettuina, vaan niinpäs vain tartutatte toisia, myös niitä rokottamattomia, sekä joudutte myös sairaalahoitoon ja jopa teholle.

        Luin jostakin (nyt joku jo huutaa "mistä?" vaan kun en muista) että rokottamattomat tulevat pelastamaan tämän maailman.

        Netistä löytyy myös kolmen saksalaisen patologin mietteitä siitä, millaisia rokotehaittoja ihmisillä on havaittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele äläkä parjaa. Luulisi sinunkin tietävän, että rokottamattomista osa on niitä, joille rokotus ei sovi jonkun sairauden vuoksi.

        Ihme tyyli suomalaisilla vetää kaikki saman kamman alta, vaikka asioista on puhuttu ja kirjoitettu suu vaahdossa.

        Mene sinäkin valistamaan niitä ihmisryhmiä, jotka kansainvaelluksillaan ovat tuoneet Suomeenkin sellaisia tauteja, joita täällä ei ennen tunnettu. Ja niitä, jotka sallivat kansainvaellusten edelleenkin jatkuvan. Ml meidän hallituksemme.

        Tai niitä, joiden on pakosta päästävä bilettämään, hinnasta viis. Kuvitteletko, että bilettäjät muistavat tai uhraavat ajatustakaan turvaväleille sun muulle, mitä meiltä muilta vaaditaan.

        Tai niitä, joiden on aivan PAKKO päästä ulkomaille ja tuovat sitten sieltä tuliaisina yhä uusia variantteja.

        Tai niitä, jotka sankoin joukoin päättivät lähteä Pietariin seuraamaan kisoja, ja toivat sieltä lukemattoman määrän tartuntoja.

        Älä syyllistä niitä rokottamattomia, jotka istuvat neljän seinän sisällä päivästä toiseen suojellakseen juurikin teitä toisia. Te olette itsekkäitä, kuvittelette olevanne kuolemattomia rokotettuina, vaan niinpäs vain tartutatte toisia, myös niitä rokottamattomia, sekä joudutte myös sairaalahoitoon ja jopa teholle.

        Luin jostakin (nyt joku jo huutaa "mistä?" vaan kun en muista) että rokottamattomat tulevat pelastamaan tämän maailman.

        Netistä löytyy myös kolmen saksalaisen patologin mietteitä siitä, millaisia rokotehaittoja ihmisillä on havaittu.

        Sinulla on viisasta puhetta. Natsipassi on suurin syyllinen koronan ennätysmäiseen leviämiseen.


      • Anonyymi

        Koronarokotetut on siis ne samat idiootit, jotka lapioivat miljardeja EU:lle ja kehitysapuun sekä haalivat Suomeen kuulumatonta ihmisainesta kehitysmaista.


      • Anonyymi

        Rokottamaton kantaa vastuuta itsestään, lähimmäisistään ja yhteiskunnasta.
        Rokottamaton ja rokotettu yhtä lailla levittävät koronaa - mikäli sairastuvat siihen.
        Rokotettu levittää ympärilleen n. Kuukauden piikkiproteiinia, jonka hengittäminen on vaarallista riskiryhmille.
        Terve rokottamaton ei ole vaaraksi lähimmäisille.
        Rokotehaittojen hoito on moninkertaisesti kalliimpaa yhteiskunnalle kuin rokottamattomien koronataudin hoito. Lisäksi, jos henkilö joutuu sairaalahoitoon koronan vuoksi, on hänen immuniteettinsä niin huono, että koronarokote olisi hänelle kohtalokas.
        Koronarokote laskee immuniteettiä jo sinällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamaton kantaa vastuuta itsestään, lähimmäisistään ja yhteiskunnasta.
        Rokottamaton ja rokotettu yhtä lailla levittävät koronaa - mikäli sairastuvat siihen.
        Rokotettu levittää ympärilleen n. Kuukauden piikkiproteiinia, jonka hengittäminen on vaarallista riskiryhmille.
        Terve rokottamaton ei ole vaaraksi lähimmäisille.
        Rokotehaittojen hoito on moninkertaisesti kalliimpaa yhteiskunnalle kuin rokottamattomien koronataudin hoito. Lisäksi, jos henkilö joutuu sairaalahoitoon koronan vuoksi, on hänen immuniteettinsä niin huono, että koronarokote olisi hänelle kohtalokas.
        Koronarokote laskee immuniteettiä jo sinällään.

        Kuinka kauan te jaksatte tuota sanaa mantraa hokea jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa? Natsipassi on suurin syyllinen koronan ennätysmäiseen leviämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan te jaksatte tuota sanaa mantraa hokea jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa? Natsipassi on suurin syyllinen koronan ennätysmäiseen leviämiseen.

        Sen luvalla saa rellestää niin paljon kuin sielu sietää. Rokote ei estä tartuttamasta eteenpäin. Tämän myöntää jopa valtamediakin. Muutamat jäärät ei koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamaton kantaa vastuuta itsestään, lähimmäisistään ja yhteiskunnasta.
        Rokottamaton ja rokotettu yhtä lailla levittävät koronaa - mikäli sairastuvat siihen.
        Rokotettu levittää ympärilleen n. Kuukauden piikkiproteiinia, jonka hengittäminen on vaarallista riskiryhmille.
        Terve rokottamaton ei ole vaaraksi lähimmäisille.
        Rokotehaittojen hoito on moninkertaisesti kalliimpaa yhteiskunnalle kuin rokottamattomien koronataudin hoito. Lisäksi, jos henkilö joutuu sairaalahoitoon koronan vuoksi, on hänen immuniteettinsä niin huono, että koronarokote olisi hänelle kohtalokas.
        Koronarokote laskee immuniteettiä jo sinällään.

        "Rokotettu levittää ympärilleen n. Kuukauden piikkiproteiinia, jonka hengittäminen on vaarallista riskiryhmille. "

        Vai ihan piikkiproteiinia levittää ympärilleen? Tuon tiedon olet varmaan saanut itsensä kanssa väitelleeltä nettivirologian siantuntijalta?
        Rokotehaittojen hoito on promillen osia koronan hoidon kustannuksista.

        Rokotteet eivät laske immuniteetia.


    • Mikä on hölmöläisen vastakohta mitä tarjoat ? 👂

      • Anonyymi

        Peruskoulunsa yli kutosen keskiarvolla läpäissyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peruskoulunsa yli kutosen keskiarvolla läpäissyt.

        Eli paremmin koulutetut?
        Koiriakin voi kouluttaa tekemään vaikka mitä 😊


      • Anonyymi

        Rokottamaton ei ole hölmöläinen, rokottamaton taas on, siinä vastakohdat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamaton ei ole hölmöläinen, rokottamaton taas on, siinä vastakohdat.

        Hetkonen siis mitä ? 😁


      • Anonyymi

        IIIXIII= 313 ??
        IIIXIII = 3103


    • Anonyymi

      Järkiinsä?
      Eiköhän ne vähene siksi että päätyvät mullan alle.

      • Anonyymi

        Totta seon tuokin.


    • Anonyymi

      Osta iisebelin levy.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe