S-pankki kyykyttää asiakkaita

Anonyymi

Kirjautuminen nettipankkiin estyi, koska pankki oli mokanut tunnuslukutaulokon käyttönotossa, ensin piti jonottaa puhelimessa yli 40 minuuttia ja sen jälkeenkään ei päässyt nettipankiin vaan kehoitettiin matkustamaan S-pankkiin asiakaspalvelijan luokse yli 10 km päähän hakemaan tunnuslukutaulukon! Vielä yrittivät kaupata S-mobiilia!!

10

323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisaalta, S-mobiilin käyttö olisi säästänyt uuden tunnuslukulistan haun aiheuttamalta vaivalta. Tunnuslukulistat eivät muutenkaan ole tätä päivää.

      • Anonyymi

        Mitä "tätä päivää" tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Jaa, itse olen jonottanut puhelimessa n. 20 minuuttia muutaman kerran parin viikon sisällä. Kaikki hoituu puhelimessa, tunnuslukutaulukon voi tilata uuden ilman tunnuslukua, pelkkä salasana riittää, löytyy pankin sivulta linkki.

    • Anonyymi

      Miten pankki mokaa sen, että itse näppäilee listalta luvun väärin?
      Tosiaan mobiilipankki on nykyaikaa. Hätätapauksessa olisit voinut käyttää toisen pankin monipankkipalvelua, jos on kiire ja vaihtaa tunnuslukulistan uudestaan

      • Anonyymi

        Siinä on vielä 5 mahdollisuutta laittaa tunnuluka, ennen kuin pankkitunnukset menee lukkoon.

        S-pankki on vielä inhimillinen muihin pankkeihin verrattuna, ei sekään kuitenkin täydellinen.


    • Anonyymi

      Puhelinpalveluun jonotin 45 minuuttia, asia ei edennyt. Kävin Prisman asiakaspalvelupisteellä, jossa minua kehotettiin laittamaan verkkopankissani verkkoviesti asiaa koskien (!) Asia oli, että halusin maksaa lainani loppuosan kerralla pois. Asiakaspalvelija huomasi, että olin todella vihainen; sitten löytyi neuvoja ja ohjeita ja maksoin siinä tiskillä S-pankin tilille lainan loppuosan pois "päivän hintaan". Verkkopankissani kummittelee vieläkin kuukausierä 128€. Omat lainat kohdassa lukee ei lainoja. Olen laittanut verkkoviestin koskien tätä lyhennyserää, jota ei pitäisi enää näkyä. Todennäköisesti viestiini ei vastata. Kaipa sitten soittavat kun eräpäivä on ja kerovat mikä tämä erä mahtaa olla! En ole vielä ottanut yhteyttä kuluttajansuojaan, josta ei siitäkään varmaan apua ole. Tää on ihan uskomatonta tää touhu näillä pankeilla nykyään.

    • Anonyymi

      Mobiilipankki on nykyaikainen tapa hoitaa pankkiasiat; laskujen maksut, rahansiirrot, asioinnit, kyselyt, lainat, säästöt, sijoitukset. Tunnuslukutaulukkojen piti poistua kaikilta pankeilta jo pari vuotta sitten (2019). Älkää hyvät ihmiset vastustako kaikkea, jos isoisoisoisänne olisi ollut samanlainen kehityksen vastustaja, pitäisi kerätä vieläkin niitä oravan nahkoja, jotta saisi suolaa ja sokeria. Lukekaa niitä pankkien lähettämiä viestejä, noudattakaa ohjeita. Ei konttorissa käynti ole enää tätä päivää.

      • Anonyymi

        En koske mobiilipankkiin pitkällä tikullakaan. Surkean pieni näyttö, surkea näppäimistö ja muutenkin karsea ergonomia. Oma asiansa on sitten tunnuslukuappikset, jotka tietysti pyörivät samassa laitteessa "kun se on niin kätevää ja helppoa".

        Luotettavan tunnistuksen pitäisi perustua kahteen asiaan: mitä tunnistautuja tietää ja mitä tunnistautujalla on. Jos tunnuslukuappis on samassa puhelimessa, jolla kirjaudutaan verkkopankkiin, miten tässä täyttyy vaatimus "mitä tunnistautujalla on" kun laite on verkossa ja mahdollisesti etäkäytettävissä esim. haittaohjelman kautta?


      • Anonyymi

        Niitä mobiilipankkeja on hyviä ja huonoja, S-Mobiili on yksi parhaista, Nordea Mobiili on hyvä, mutta Säästöpankin, Aktian ja Handelsbankin mobiilit ovat irvikuvia mobiilipankista. Mobiililla pitää pystyä hoitamaan kaikki, keskustelut, allekirjoitukset, tili- ja sijoitusseurannat sekä toimenpiteet; maksut, siirrot, lainalyhennykset. Toinen asia on sitten näiden S- ja Nordea pankkien toimivuus: viesteihin ei vastata, yhteyshenkilöä ei saa kiinni. Näissä pienpankeissa, Sp,Aktia ja HB on sitten taas ihminen.


    • Anonyymi

      Höpönhöpö!

      Mietin tuossa millainen asiakas on pankille se, jolla on kokemusta useammasta kuin kahdesta mobiilipankista. Taitaa olla aikalainen kiertolainen eikä mihinkään tyytyväinen jos 10v aikana on enemmän kuin kaksi pankkia. Itselläni on kaksi pankkia. Op pääpankkina ja aika monen muun tavoin S-pankki.

      Mitä tulee mobiilipankin käyttöön, niin se on jopa suositus nykyään! Joku nimeltä mainitsematon pankki kuulema perustaa pankkimaksujakin siihen, että asiakas käyttää mobiilipankkis. Itse toimin pienen yhdistyksen raha-asioitten hoitajana ja pankki antoi ohjeen käyttää mobiilia asioitten hoidossa, sillä se vaan turvallinen!

      Vielä sana pankkien välillä juoksevista! Sehän ei onnistu kaikilta eikä loputtomiin. Suomesssa on kymmenen pankkia ja ne loppuu jossain vaiheessa ellei ala kierrosta uudestaan alusta! Toinen juttu on yleinen tapa hoitaa asioita ja ihmisten velkaisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      110
      5558
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4821
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4774
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2225
    5. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      118
      2065
    6. 108
      1807
    7. Sulla on mies

      Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1577
    8. 371
      1318
    9. Pääsit koskettamaan

      Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1151
    10. Kadutko mitään?

      Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      222
      1135
    Aihe