Kristittyjä eniten vainoava maa on nykyään Kiina

Anonyymi

Pohjois-Korea on jäänyt kakkoseksi.
Näin kertoo tuore Open Doorsin World Watch-lista.

28

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinassa on tarkka digitaalinen seuranta mitä kukin tekee.

    • Ai onko näin? Kun tätä palstaa lukee, niin tulee sellainen mielikuva, että kaikkein kovin vaino on nimenomaan täällä Suomessa. Että hihhuleiden elämä on täyttä helvettiä ja siksi koko yhteiskunta väijyy jokaisen kulman takana, että pääsisi taas vainoamaan...

      • Anonyymi

        Omaa tuskaasi sinä täällä kitiset!
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaa tuskaasi sinä täällä kitiset!
        😁

        Siis kuka minua vainoaa...?


      • Hyvä ,että sait puhuttua niin siitä se helpottaa nuppia.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Siis kuka minua vainoaa...?

        Missä niin väitin?
        Someraivosi on todella vakavaa....


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Hyvä ,että sait puhuttua niin siitä se helpottaa nuppia.

        Hyvä että palstalla annettu terapiakin auttaa sinua, oletko harkinnut lääkitystä helpottamaan vaivaasi?


    • Suuri Lohikäärme...

    • Anonyymi

      Palstan aitojen tosiuskovien kommenttien valossa Suomessa heitä vainotaan ainakin yhtä paljon kuin Kiinassa vainotaan Kristittyjä.

    • Kiina vainoaa kaikkia toisinajattelijoita, eniten muslimeja Uiguriassa joten asetu jonoon äläkä etuile.

      • No mutta eihän niitä nyt hihhuli laske. Paitsi jos itse pääsee painamaan konekiväärin liipasinta...


      • Aivan. Maissa joissa ollaan vahvasti nationalistisia, on monia muitakin ryhmiä, joita vainotaan.


      • mummomuori kirjoitti:

        Aivan. Maissa joissa ollaan vahvasti nationalistisia, on monia muitakin ryhmiä, joita vainotaan.

        Kerrotko muutaman tälläisen maan? 😁


    • Pakistanissakin taitaa olla aika tukalat olot?

      • Pakistan on USA:n liittolainen. Samoin Saudi-Arabia. Kummassakin on kristitty yhtä kuin nobody.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Pakistan on USA:n liittolainen. Samoin Saudi-Arabia. Kummassakin on kristitty yhtä kuin nobody.

        Te muslimit olette kristittyjen pahin uhka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te muslimit olette kristittyjen pahin uhka!

        Palstalla esitettyjen kommenttien valossa ennemminkin Kristityn pahin uhka on toinen Kristitty.


    • Kummasti aina nämä Yhtä köyttä -yhdistykset aikaansaavat syrjintää ja vainoa.

    • Anonyymi
      • Vainottu kristitty sentään saa mielihyvää naisten oikeutetusta vainosta Afganistanissa.


    • Anonyymi

      Autoritääristen hallinnot sortavat ja vainoavat KANSALAISIAAN.

      Ei ole olemassa yhtään maata joka olisi hyvä, oikeudenmukainen ja demokraattinen valtauskonnon harjoittajille, etnisille vähemmistöille, seksuaalivähemmistöille, naisille jne - mutta kamala sortaja vähemmistöuskoonnoille.

      Kysymys on demokratiavajeesta ja tuollaiset "kristityt ovat niin marttyyreja" -raportit eivät tartu juurisyyhyn.

      • Anonyymi

        Tuntuu niin ylevältä kuvitella vainoja Kristuksen takia.
        Juurisyyn esille ottaminen vähän niinku droppais sitä tunnelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu niin ylevältä kuvitella vainoja Kristuksen takia.
        Juurisyyn esille ottaminen vähän niinku droppais sitä tunnelmaa.

        Ymmärrettävästi näin. Kun edustaa Suomen perustuslain valtionkirkon asemaan nostamaa kirkkokuntaa, jolla on verotusoikeus ja miljardiomaisuus, niin marttyyrifiiliksiin on vaikea päästä. Se saattaa onnistua kun samastuu jonkun diktatuurimaan uskonveljiin. Sitä ei voi ottaa sumalaisessa yltäkylläisyydessä piehtaroivalta kristityltä pois pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrettävästi näin. Kun edustaa Suomen perustuslain valtionkirkon asemaan nostamaa kirkkokuntaa, jolla on verotusoikeus ja miljardiomaisuus, niin marttyyrifiiliksiin on vaikea päästä. Se saattaa onnistua kun samastuu jonkun diktatuurimaan uskonveljiin. Sitä ei voi ottaa sumalaisessa yltäkylläisyydessä piehtaroivalta kristityltä pois pois.

        Kyllä nämä vainoilla elämöijät ovat täällä enimmäkseen helluntailaisia ja muita lahkokristittyjä.


    • Anonyymi

      Sari Essayah matkustaa Kiinan Olympialaisiin nuolemaan kommunistihallintoa ja kiittämään vääräuskoisten laitttamisesta keskitysleireihin.

      • Anonyymi

        Niinkö kristallipallosi sanoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö kristallipallosi sanoi?

        Suomalaisen kansanedustajan ja puoluejohtajan matka Pekingiin on voitto kommunistihallinnolle.


      • Olympiakomitean edustajana ymmärrän Sarin matkan, mutta Kurvinen tekee tiukempaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe