Minulla on lepopulssi 55-60.
Muutaman kerran olen yöllä heränyt outoon oloon ja pulssi on ollut 130/min.
Jonkun ajan kuluttua pulssi on tasoittunut.
Tänään on ollut vähän väsynyt olo, sydän on jättänyt lyöntejä väliin.
Mittasin pulssin, joka oli 48/min.
Kun pulssia mittasi, niin tuntui vähän erikoista, kun kaksi lyöntiä jäi välillä väliin.
Missään lääkärissä en ole käynyt asiasta puhumassa.
Serkkulla on ollut sydänongelmia, isän veljellä ja tädillä.
Ikää on 51, eikä ylipainoa ole.
Sydän jättää lyöntejä väliin
Anonyymi
2
1130
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan paikallaan käydä lääkärin juttusilla, niin voisi ehkä syykin selvitä.
Jos teidän suvussakin tuota sydänvaivaa on.
Parempihan se on tarkistaa, ja sulkea ainakin mahdolliset vakavammat syyt pois. - Anonyymi
Kun pulssi vaihtelee ja tuntuu että lyöntejä jää väliin olisi tärkeää saada kiinni mahdollinen eteisvärinä-rytmihäiriö, koska tähän liittyy 5 % vuosittainen riski saada aivoinfarkti. Vaatii verenohennushoidon. Yleisesti ottaen yksittäisen muljahduset ovat lähes aina vaarattomia lisäyöntejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797