Sinä et välitä

Anonyymi

ja minäkin joudun kohta luovuttamaan koska et vaan välitä.
Mutta entäs jos sinä mies tykkäätkin ja minä luovutan turhaan?
Tällaisia turhaumia päässä vilisee nyt.

31

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla paras jos luovutat nainen, jos haluat. En halua aiheuttaa murhetta. Luovu jos se tuntuu oikealta. Emmehän me edes tiedä voiko minua rakastaa ja osaanko. Mutta jos et luovuta niin älä sitten. En tee tahallani asioista hankalia mutta ymmärrän jos turhauttaa niin ettet halua minua omaksesi.

      • Anonyymi

        En halua luovuttaa tietenkään. Pelkään vaan jos hän ei tykkää. En minä luovuta. Puran ne turhaumat tänne ja olen sitten taas iskussa miehen suuntaan. Haluan hänet omaksi kullaksi ja olisi kiva jos hän olisit sinä. Vaikka hän toki kelpaa itsenään, ei tarvitse olla sinä, jos ei ole.


      • Anonyymi

        Vähän samoilla linjoilla kans miehenä. Välillä saan flirttiä/ kiinnostuksen osoituksia ja tottakai seuraan ympärillä olevia ihmisiä, jonka jotkut näkee kiinnostukseksi minulta heitä kohtaan? Oma olettamus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samoilla linjoilla kans miehenä. Välillä saan flirttiä/ kiinnostuksen osoituksia ja tottakai seuraan ympärillä olevia ihmisiä, jonka jotkut näkee kiinnostukseksi minulta heitä kohtaan? Oma olettamus?

        Samoilla linjoilla? Minä luin tuon miehen sinun täydelliseksi vastakohdaksi. Hän on ihana ja sinä pelkkä ihailua etsivä narsissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua luovuttaa tietenkään. Pelkään vaan jos hän ei tykkää. En minä luovuta. Puran ne turhaumat tänne ja olen sitten taas iskussa miehen suuntaan. Haluan hänet omaksi kullaksi ja olisi kiva jos hän olisit sinä. Vaikka hän toki kelpaa itsenään, ei tarvitse olla sinä, jos ei ole.

        Kyllä on taas niin täydellistä naisen logiikkaa.. että kelpaa vaikka ei olisikaan "sinä"

        hahhahahahaha ehehehheeheh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on taas niin täydellistä naisen logiikkaa.. että kelpaa vaikka ei olisikaan "sinä"

        hahhahahahaha ehehehheeheh

        No on se hyvä uskoa joka provo minkä lukee. Oikein onnellisuus hohkaa tänne asti tuosta taipumuksestasi. Jos olet itse mies, niin et kovin fiksu sellainen. Epäilen kyllä lapsekkaaksi naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on taas niin täydellistä naisen logiikkaa.. että kelpaa vaikka ei olisikaan "sinä"

        hahhahahahaha ehehehheeheh

        Et ymmärtänyt kommenttia. Hah itselles.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on se hyvä uskoa joka provo minkä lukee. Oikein onnellisuus hohkaa tänne asti tuosta taipumuksestasi. Jos olet itse mies, niin et kovin fiksu sellainen. Epäilen kyllä lapsekkaaksi naiseksi.

        Provo provo provo provo. Jäikö sulla levy päälle. Sinä olet ainoa provo täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provo provo provo provo. Jäikö sulla levy päälle. Sinä olet ainoa provo täällä.

        Sori jos natsaa liiaksi asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori jos natsaa liiaksi asti

        Ei natsaa. En ymmärrä miten jaksat elää tuon sairautesi kanssa. Käytät elämäsi siihen, että kukaan ei voisi keskustella nettipalstoilla. Eikä kukaan edes hiljene. Ketään ei kiinnosta juttusi. :) Naurattaa tuollaiset.. oikeasti nauroin äsken ääneen. Olet hauska, kuin jostain kummelin sketsistä napattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei natsaa. En ymmärrä miten jaksat elää tuon sairautesi kanssa. Käytät elämäsi siihen, että kukaan ei voisi keskustella nettipalstoilla. Eikä kukaan edes hiljene. Ketään ei kiinnosta juttusi. :) Naurattaa tuollaiset.. oikeasti nauroin äsken ääneen. Olet hauska, kuin jostain kummelin sketsistä napattu.

        Minä naisen logiikasta maininnut en ole sitten tuo provourpo.. no enpä sitten tainnut ymmärtää sitä sun kommenttia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä naisen logiikasta maininnut en ole sitten tuo provourpo.. no enpä sitten tainnut ymmärtää sitä sun kommenttia..

        Jatkan vielä..

        " olisi kiva jos hän olisit sinä. Vaikka hän toki kelpaa itsenään, ei tarvitse olla sinä, jos ei ole."

        Katso nyt itsekin mitä olet raapustellut.. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä..

        " olisi kiva jos hän olisit sinä. Vaikka hän toki kelpaa itsenään, ei tarvitse olla sinä, jos ei ole."

        Katso nyt itsekin mitä olet raapustellut.. :D

        En tiedä miten tuon kommentin ymmärsit. Ehkä se oli epäselvästi kirjoitettu, mutta mitään pahaa siinä ei ole. Se tarkoitti lähinnä, että hänet (kenelle aloitus) haluan enkä ketään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä naisen logiikasta maininnut en ole sitten tuo provourpo.. no enpä sitten tainnut ymmärtää sitä sun kommenttia..

        ja anteeksi jos luulin sinua joksikin provourpoksi. Sillä vaan on tapana olla joka paikassa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten tuon kommentin ymmärsit. Ehkä se oli epäselvästi kirjoitettu, mutta mitään pahaa siinä ei ole. Se tarkoitti lähinnä, että hänet (kenelle aloitus) haluan enkä ketään muuta.

        No eihän siinä mitään pahaa ole.. voi hyvä pyhä sylvi.. naisen logiikkaa vaan.. ihan hauska ja juu, en tainnut ymmärtää.. ihan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän siinä mitään pahaa ole.. voi hyvä pyhä sylvi.. naisen logiikkaa vaan.. ihan hauska ja juu, en tainnut ymmärtää.. ihan

        Älä usko tuota se on kirjoittanut täällä jo vuodesta kuokka ja kivi ja tuhoaa muiden suhteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko tuota se on kirjoittanut täällä jo vuodesta kuokka ja kivi ja tuhoaa muiden suhteet

        Älä mustamaalaa. Mies tietää milloin ihastuin suunnilleen ja hänen perässä tänne eksyin. Tietää koska oli paikalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko tuota se on kirjoittanut täällä jo vuodesta kuokka ja kivi ja tuhoaa muiden suhteet

        Menepä harppu siitä sotkemasta muiden suhteita
        Hopi hopi tennaria toisen eteen.
        Olet liian sairas tänne katkeruuksinesi ja kaunoinesi. Mene pois hyvä ihminen toisia kiusaamasta jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä harppu siitä sotkemasta muiden suhteita
        Hopi hopi tennaria toisen eteen.
        Olet liian sairas tänne katkeruuksinesi ja kaunoinesi. Mene pois hyvä ihminen toisia kiusaamasta jo.

        Anna harpun ulista. Kyllä noita netissä riittää. Keskitytään me toisenlaisiin vaan täällä.
        Kivaa viikonloppua sulle. Mua ei edes nukuta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna harpun ulista. Kyllä noita netissä riittää. Keskitytään me toisenlaisiin vaan täällä.
        Kivaa viikonloppua sulle. Mua ei edes nukuta nyt.

        Mukavaa viikonloppua!
        Äläkä luovuta nyt vielä.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa viikonloppua!
        Äläkä luovuta nyt vielä.;)

        En luovuta tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko tuota se on kirjoittanut täällä jo vuodesta kuokka ja kivi ja tuhoaa muiden suhteet

        Anteeks mut mitkä suhteet? Täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samoilla linjoilla kans miehenä. Välillä saan flirttiä/ kiinnostuksen osoituksia ja tottakai seuraan ympärillä olevia ihmisiä, jonka jotkut näkee kiinnostukseksi minulta heitä kohtaan? Oma olettamus?

        Ketähän sinäkin tarkoitat nyt tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän sinäkin tarkoitat nyt tässä?

        Tyhmästi kirjoitettu ei ota selvää,
        Sivusta ihmettelen tätä


    • Anonyymi

      Välitän vaikka en sitä nyt voi näyttää... Enemmän kuin arvaatkaan.

      • Anonyymi

        Oli vaan kauniisti sanottu. Ehkä kuvittelen että olet hän. Niin taidankin tehdä että omin sut..


    • Anonyymi

      Silloin on helppo luovuttaa jos ja kun toinen todella välittää.

      • Anonyymi

        Ihan nurinkurinen ajatus. Eihän silloin tarvitse luovuttaa, jos toinen todella välittää.


    • Anonyymi

      Niinkuin pieni lapsi ennenpitkää törmää ainoaan lipputankoon harjoitellessa.

    • Anonyymi

      Kyllä minä välitän..

    • Anonyymi

      Jos mies on vähän semmoinen luuseri luovuttaja että huvikseen eroaa tai yhteen menee niin tekeekö tuolla mitään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe