Kuinkahan moni on täällä tänään

Anonyymi

jo diagnosoitu narsistiksi? Huolestuttavaa, miten ne kaikki aina päätyvät tänne

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet ensimmäinen?

      • Anonyymi

        Koko päivän marissut iso mies


    • Anonyymi

      Niin paha sanoa kuinka monta. Ehkä osa tällaisesta diagnostiikan huippuosaajasta on käynyt jopa kaksi psykologian kurssia tietyssä ammattikorkeassa. Minäkin kävelin kerran korttelin ympäri ja nyt olen maratoonari.

    • Anonyymi

      Tämä on hyvä areena narsistin hioa taktiikkaansa-

      "Näin tiedät, että keskustelit juuri narsistin kanssa - 5 tapaa, joita he toistavat
      -uskoutuu välittömästi
      -toistaa näitä "salassa pidettäviä" tarinoitaan
      -ei halua tietää sinusta mitään, syöttää käsikirjoitustaan
      -esittää "erityispyyntöjä"
      -laukoo omituisia sivuhuomautuksia"
      https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/201712112200594999

      • Anonyymi

        Niinpä tai sitten syöttää muille niitä käsikirjoituksiaan. Varmaankin tällainen ihminen tai tällaiset ihmiset käsittää nämä erityispyyntönsä varsin kohtuullisiksi ja tarkoituksenmukaiseksi kun maailma on tehty minua/meitä varten


    • Anonyymi

      Ei ole mitään narsistimiestä joka syöttää tänne juttujaan 24/7 kuten sinä kuvittelet. On ihmisiä, kymmeniä, jotka käyt täällä eri aikoina päivästä kirjoittamassa kuin kaivatulleen tai muuten vaan höpisemässä tunteistaan tai jotain. Sinun pääsi on tehnyt heistä yhden miehen, johon voit purkaa tyhjän elämäsi katkeruuden. Sinä olet ainoa, joka päivystää täällä jatkuvasti, Olet täällä aina kuin suinkin kykenet. Muuta elämäähän sinulla ei enää ole. Tämä on vaan fakta, jonka jokainen maalaisjärjellä varustettu jutuistasi ymmärtää.

      • Anonyymi

        Siellä joku älähti ja paljasti, että näin se juuri on ja kyllähän tämä tiedetään. Minun nähdäkseni aloittaja ei maininnut ketään yksilöä erikseen ja mitä näihin muidenkin kirjoitteluihin tulee, niin eipä kyllä ihan normaalia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku älähti ja paljasti, että näin se juuri on ja kyllähän tämä tiedetään. Minun nähdäkseni aloittaja ei maininnut ketään yksilöä erikseen ja mitä näihin muidenkin kirjoitteluihin tulee, niin eipä kyllä ihan normaalia ole.

        Kyllä mainitsi. Tuolla ensimmäisissä kommenteissa hän sanoi juuri niin, että mies täällä 24/ 7 jne.. käypä lukemassa. Aloittaja on sama joka ahdistelee joka viestiketjussa kaikkia, vain koska luulee kaikkia tietyksi mieheksi.
        En ole narsisti. En vaan enää jaksa ymmärtää kaikkia harhaisia ihmisiä. Puhun heille järkeä kunnes jollain kliksahtaa joku ruuvi kohdilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku älähti ja paljasti, että näin se juuri on ja kyllähän tämä tiedetään. Minun nähdäkseni aloittaja ei maininnut ketään yksilöä erikseen ja mitä näihin muidenkin kirjoitteluihin tulee, niin eipä kyllä ihan normaalia ole.

        Luitko edes tuota kommenttia. Sinä teet juuri kuten tuossa kerrottiin. Oletko sinä tyhmä vai sairas? Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku älähti ja paljasti, että näin se juuri on ja kyllähän tämä tiedetään. Minun nähdäkseni aloittaja ei maininnut ketään yksilöä erikseen ja mitä näihin muidenkin kirjoitteluihin tulee, niin eipä kyllä ihan normaalia ole.

        Tässä sinulle (vaikuttaa hyvin vahvasti aloittajan kommentilta):

        Anonyymi
        20.01.2022 18:06
        Koko päivän marissut iso mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mainitsi. Tuolla ensimmäisissä kommenteissa hän sanoi juuri niin, että mies täällä 24/ 7 jne.. käypä lukemassa. Aloittaja on sama joka ahdistelee joka viestiketjussa kaikkia, vain koska luulee kaikkia tietyksi mieheksi.
        En ole narsisti. En vaan enää jaksa ymmärtää kaikkia harhaisia ihmisiä. Puhun heille järkeä kunnes jollain kliksahtaa joku ruuvi kohdilleen.

        Jotain ironista tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mainitsi. Tuolla ensimmäisissä kommenteissa hän sanoi juuri niin, että mies täällä 24/ 7 jne.. käypä lukemassa. Aloittaja on sama joka ahdistelee joka viestiketjussa kaikkia, vain koska luulee kaikkia tietyksi mieheksi.
        En ole narsisti. En vaan enää jaksa ymmärtää kaikkia harhaisia ihmisiä. Puhun heille järkeä kunnes jollain kliksahtaa joku ruuvi kohdilleen.

        🥱🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sinulle (vaikuttaa hyvin vahvasti aloittajan kommentilta):

        Anonyymi
        20.01.2022 18:06
        Koko päivän marissut iso mies

        Ei ole aloittajan kommentti…


    • Anonyymi

      No mutta palstahan on täynnä narskuja. Parisuhteissaan ovat epäonnistuneet ja vainoskelevat aina vain uusia uhreja. Myötähäpeää kyllä tuottaa, kun narsisti itse diagnosoi muita ihmisiä, kuvitelllen kaikkien meidän muiden elävän täällä häntä viihdyttäen.

      Ai niin jo ja sitten täällä on muutamia "meedioita" mut nekin voi laskea edelliseen ryhmään jos ovat koko kylän läpikäyneitä.

      Yksi luokitus vielä meinas unohtua. Palstapsykiatrit jotka tekevät muista diagnoosejaan. Ovat yllättävän usein myös itse koko kylän läpikäyneitä kaiken muiden asioista tietäviä, kuten osasto ykkönenkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe