Tosiaan joitakin noita audeja oli nimetty jonkun Tonyn mukaa ni sattuisko kukaan muistakaan kyseisen henkilön sukunimeä.
Audi a4 v6 3.0 quattro
8
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut Halme ainakaan.
Halmeellahan oli hanurissa tatuointi jossa luki Exit only.
Hän Ei tykännyt b-rapun pojista joten siksi olen varma ettei hänen sukunimen mukaan ainakaan rinkelipussia ole nimetty.- Anonyymi
Reps 😂😂😂😂😊😊
- Anonyymi
Kovasti on sinuakin näköjään Halmeen hanuri aikanaan kiinnostanut, kun tiedät siellä tällaisenkin tatuoinnin olleen...😆
- Anonyymi
Kyseessähän on legendaarin Fat Tony. Ajan saatossa tämä lempinimi on periytynyt audikuskeille, joilla elintason kohoamisen myötä ohjauspyörä liukuu vatsamakkaroiden välissä.
- Anonyymi
TONY " KIKKI " MULKVIST, jokaisen Audi puppelin unelma mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TONY " KIKKI " MULKVIST, jokaisen Audi puppelin unelma mies.
Audi on kuitenkin teiden king nyt, ja myös tulevaisuudessa.
Audi King
-Teiden King- 💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audi King
-Teiden King- 💪Jep. Silloin kun paljas asfaltti on pyörien alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audi King
-Teiden King- 💪Mutta toimiiko vilkku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459