Rakkaus alkaa sillä, että sitä ei aluksi hyväksy.

Anonyymi

Se lävistää kehon ja pian olet rakkautesi vanki. Et voi ajatella toisia, kuin vain häntä. Vaikka olet missä, hän on alati mielessä siellä taustalla. Nukkumaan mennessä, aamulla herätessä, kavereissa, kuvittelet hänet ja puhut hänelle jopa tunteistasi. Kerrot, miten mahdoton tilanteesi on ja miten olen ollut vuoksesi rauhaton. Rakkaus on parasta, mitä voi ihmiselämässä kokea. Sitä on turha kieltää.

37

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      NIIN ONKIN,, mutta kamalaa kun se loppuu toisen puolelta. Se repii sielun kahtia

      • Anonyymi

        No ei revi, mä olin täysin onnellinen, kun pääsin exästä, parasta mitä ikinä on tapahtunut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se syö sisältä. Noinko sinäkin koet?

    • Anonyymi

      Kyllä se vähän niin, kuin noin menee, Mutta kyllä se kielletään piste!

    • Anonyymi

      Itse itsellesi sen helvetin teet. Sitä ruokit ajatuksin sanoin ja teoin. Maailmankaikkeudessa yksikään varattu ei ole vapaa sinulle. Hanki oma elämä. Kun sen saat,taistelet elämästäsi niitä vastaan jotka siihen yrittää kuin sinä aikoinaan tunkeutua. Muista,sitä saat mitä nyt tilaat.

    • Anonyymi

      Jumala varjelee niitä, jotka tahtovat, varattuja kaipaamasta. Elämä on todella lyhyt. Kaikki ovat ihan kohta kuolleita. On toki kiva ajatella että ehkä saisi olla sen kanssa jota kaihoisasti ajattelee. Yksinäisyys ja kurjuuskin ovat hyviä opettajia, jos sielussa ei ole katkeruutta. On paljon kerrottavaa jos löytää ja saa joskus sen kenelle tahtoo kaikesta kertoa.

      • Anonyymi

        Varjellaan sitä

        Rakkautta

        Ettei pääse katoamaan

        Ehkä se vain suurenee


      • Anonyymi

        Kerroit hienosti, sinä Jumala varjelkoon!


      • Anonyymi

        Ei tässä aloituksessa mainittu erikseen varattuja, mutta niitä tämä myös koskee. Jumalaa pyhänä pitäviä , sekä kunnon kansalaisia.


      • Anonyymi

        Kaipaat varattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaat varattua?

        Kaivan perskoloa, hyvin lyhyen hetken ehdin kaipaamaan tuoksua, kunnes haistan sormei, olen patsas, millä on oikea eturaaja liikkeessä peräreijän nypläämiseksi.
        Rauhotus nyt kaveri pikkusen.
        https://m.youtube.com/watch?v=7To2tfvqCIc


    • Anonyymi

      Rakkauttaan ei unohda, vaikka se meneekin ohi. Se jää taustalle kummittelemaan. Näkemisessä on sen arvo. Milloin jälleen kohtaan hänet, jota aina kumminkin kaipaan?Liekkimeressä elämme molemmat, kuin haaveisiimme pukeutuneet. Mikään ei ole, kuin ennen. Mikään ei saa olla, kuin oli ennen. Hän on nyt minun ja tästä asiasta ei neuvotella. Se siis jääköön!

      • Anonyymi

        Ei oo totta miten omistushaluinen olet, hyrrrrr kylmää ajatus


    • Anonyymi

      Höpö höpö

    • Anonyymi

      Luin ensin että raskaus alkaa sillä ja totta tosiaan, sinähän kuvailet raskautta tuossa.

    • Anonyymi

      Olen kokenut tuon. Ei hän ollut varattu, kuin itselleen. Luulin, että saan häneltä rakkautta, kun vaan itse rakastan. Ei se mennyt ollenkaan niin. Elämä on joskus todella julmaa. Mutta vaatii joskus paljon tuskaa, että löytää yhteyden itseensä.

      • Anonyymi

        Juuri noin, olen käynyt läpi tuon helvetin. Yhteys itseen onkin se tärkein juttu ja tuskan kautta sen löysin ❤️


    • Anonyymi

      Kauneus on lahja 😂🤣😅 sille, joka sen löytää..

    • Anonyymi

      Lea Laven kuvaa laulussaan "Rakkaus" minusta aika hyvin tuon asian. Lean ääni on huikean hieno. Kuunnelkaapa ystävät.

    • Anonyymi

      Kun sen kieltää se kaikuu muistoissa ja jää taka-alalle. Lymyää piilossa ja tulee taas kohdatessa silmille, tai unohtuu kokonaan.

    • Anonyymi

      Riutuva rakkaus pahinta 😏

      • Anonyymi

        Pahinta on kun kaasu ja valotus ei toimi halutulla tavalla 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta on kun kaasu ja valotus ei toimi halutulla tavalla 🙄

        On se on se ja sähkö 😂🤣😅


    • Anonyymi

      Aloittaja, hyvin kirjoitit rakkaudesta. Sinkkuja on paljon, ei tässä varattuja tarvitse kaivata, turhaan olette jotkut huolissanne.

    • Anonyymi

      Rakkaus on ihanaa, kun sille saa vastakaikua. Yksipuolinen rakkaus taas hajottaa sinut💔

      • Anonyymi

        Eikä hajota.


      • Ei välttämättä hajota, kun ajattelee sen niin ettei vaadi toiselta mitään vastinetta. Ja on onnellinen kun hän on onnellinen. Se on rakastamisen hienoin puoli, että voi rakastaa ja tuntea rakkautta, vaikkei saa muuta kuin hyvän mielen siitä.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Ei välttämättä hajota, kun ajattelee sen niin ettei vaadi toiselta mitään vastinetta. Ja on onnellinen kun hän on onnellinen. Se on rakastamisen hienoin puoli, että voi rakastaa ja tuntea rakkautta, vaikkei saa muuta kuin hyvän mielen siitä.

        Kyllä se yksipuolisuuden tunne pidemmän päälle monesti hajottaa. Enemmän näkisin, että kun on enempi turta tunteissaan muutenkin, se ei niin hajota,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se yksipuolisuuden tunne pidemmän päälle monesti hajottaa. Enemmän näkisin, että kun on enempi turta tunteissaan muutenkin, se ei niin hajota,

        Aa, no mulle on käynyt toisin päin. Ensin meinasin hajota, mutta oivalsin ettei rakkaus tarvi tarkoittaa sitä, että saan ihmisen itselleni. Vaan se tarkoittaa, että rakastan siksi että hän on rakastettava.


    • Anonyymi

      Rakkaus alkaa siitä hetkestä kun ymmärtää että tuossa se on se henkilö jota olen kaivannut koko elämäni. Joka tuo sen tunteen että tähän minä kuulun hänen viereensä. Tässä minun on hyvä olla, tässä minut hyväksytään ja voin olla oma itseni .Tämä on se ainoa henkilö joka tekee minusta kokonaisen ja täydentää minua . Tämä ihminen ymmärtää ja välittää. Yhdessä olemme me.

      • Anonyymi

        Tuossa on rakkaus kiteytettynä.


      • Anonyymi

        Pohjimmiltaan rakkaus on illuusio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjimmiltaan rakkaus on illuusio.

        On sellaiselle joka ei ole päässyt kokemaan sitä itse.


      • Anonyymi

        Siinäpä se ei mitään lisättävää!


    • Anonyymi

      Se on vähän noloa jos kuvittelee rakkaudeksi tilannetta jossa korkeintaan pinnallisesti tuntee toisen. Vuosien päästä se tuntuu todella nololle. Eri asia on jos miehen tai naisen kanssa on ollut jotain,jossa molemmat on jo osoittaneet sen kiinnostuksen ja hyväksynnän läheisissä merkeissä kunnolla. Ei kai rakkautta ole vielä lyhytkään parisuhde, se tulee vasta kun se tulee. Näin ajattelen. Ja tuo epätoivoinen rakkaus, mitä palstalla viljelette on vaan elämänne haaskausta, ja pakoa jostain menneestä, tai omista monista, epätyydyttävästä suhteesta jossa on tullut jätetyksi siten, ettei toinen sitä sano ääneen. Ja vielä pssst. Ei kannata ihan keneen tahansa rakastua, se voi olla maailman musertava kokemus, kun/jos alkaa paljastua omille arvoille vastaisia asioita, joita ei millään voisi uskoa. Ei se toisellakaan ole helppoa, jos toinen huutaa rakkauttaan, vaikka ei tunne. Ja etenkin jos on tiettyjä asioita menneessä. Ja nyt joku voi sanoa että menneet on menneitä. Mutta kuten sanottu, elämässä voi käydä miten vain, voi jäädä tunteidensa kanssa vangiksi todella väärään ihmiseen liian pitkäksi aikaa ja seuraavaksi taso tippuu vielä alemmas ja vielä alemmas.... siinä sitä on epätoivon kierrettä kerrakseen kun kanelipullassa.

    • Anonyymi

      Laulun sanoja nämä, kopioitu kappaleesta - en kerro mistä, tunnistan. Voihan vedätys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe