Vanhemmalle miehelle

Anonyymi

Tiedän sen nyt, ettei rakkautta ole jättää toista vastauksia vaille.

Minun piti elää ja kasvaa muutama vuosi vanhemmaksi ymmärtääkseni.

Mieluiten olisin kohdannut sinut. Jutellut kanssasi vielä kerran. Kuullut suustasi, mikä on totta ja mikä ei.

Minä olisin ansainnut vastauksen.

Minähän rakastan sinua. Rakastan, vaikket sinä minua. Mitä sitten.

-nainen42

23

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei mennyt kerralla jakelun nii se voi voi

    • Anonyymi

      Mikä estää tapaamista ja juttelemista?

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen on mies, jota puhutellaan kuin vanhemmalle?

      • Anonyymi

        Hän on minua vanhempi. Meillä on iso ikäero.


    • Anonyymi

      Tule mulle miehelle rakkaaksi? Lähdetään lappiin kaivamaan kultaa (Lemmenjoki) ja unohdetaan tämä villi nykymeno. Mitä sanot. olisko sinusta nainen siihen? Ei ehkä, jos sulla on nuoria lapsia. Mutta noin periaatteessa, käviskö se? m>n

      • Anonyymi

        Ei lapset este ole kunhan sulla on riittävän kokoinen ja riittävän laadukas asuntoauto.


      • Anonyymi

        Sivusta vaan. Lähdetään vaan, mieluiten heti. Erittäin houkutteleva ehdotus. Sinulle rakkaaksi ja Lappiin yhdessä... :) vetää hymyn korviin.


      • Anonyymi

        Kyllä se mullekin kävis periaatteessa😍

        -aloittaja


    • Kahden ihmisen yhteisessä elämässä, lyhyessä kohtaamisessakin, on aina olemassa vähintään kaksi totuutta, vähintään kaksi vastausta. Vastauksen olisit toki ansainnut, mutta on aikoja, jolloin kohtuullinen vastaus ei ole mahdollinen. Joskus on ihmisiäkin, joilta vastaus ei ole mahdollista saada, se kuuluu elämään, jäädä toisinaan tyhjän päälle, omien vastausten varaan, paremman puutteessa.

      • Anonyymi

        No jo on diippi. Palaaks?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jo on diippi. Palaaks?

        Nääh, lopetin vuos sitten 😉


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Turha kai vanhaa ukkoa on surra?

      • Anonyymi

        Kannata surra? Onko sureminen koskaan erityisen kannattavaa? Suru kasvattaa kyllä.
        No jos rakkaudella on mainitsemasi "vanhan ukon" muoto ja minulla on ihmisen oikeus olla surullinen. Menetin rakkauden, joka kohteli minua väärin. Se on tosin hänen valintansa, ei minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannata surra? Onko sureminen koskaan erityisen kannattavaa? Suru kasvattaa kyllä.
        No jos rakkaudella on mainitsemasi "vanhan ukon" muoto ja minulla on ihmisen oikeus olla surullinen. Menetin rakkauden, joka kohteli minua väärin. Se on tosin hänen valintansa, ei minun.

        Jospa aivosi toimivatkin väärinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa aivosi toimivatkin väärinpäin?

        Kuinka niin? Voi kai se olla. Sydän ainakin meni nurinniskoin.


    • Anonyymi

      Pystyykö enää penisilliini
      Jos ei onhan se järkytys ja melko turhaa

      • Anonyymi

        Tarkoitit mies varmaan herjaten kirjoittaa, että seniili tähän omaan aloitukseesi.


    • Anonyymi

      Rumaa kirjoitusta joltakin

      • Anonyymi

        Trollaajamies asialla taas.


      • Anonyymi

        -aloittaja nainen ei ole anonyymipalstalla kovin vakuuttava allekirjoitus t isä aurinkoinen vai olenko sittenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -aloittaja nainen ei ole anonyymipalstalla kovin vakuuttava allekirjoitus t isä aurinkoinen vai olenko sittenkään?

        Mikä pakkomiellteinen harhaluulo sulla on joatain naiseksi otseään väittävästä miehestä. Aina oot muakin kääntämässä trollimieheksi. Voisitko pysyä pois. Mulle on yksi lysti tämän jälkeen nuo harhasi.


    • Anonyymi

      Joskus rakkautta on jättää sikseen vaikkei haluaisikaan, kun näkee toisella olevan edessään paljon mahdollisuuksia joita ei missään nimessä kannata jättää käyttämättä, haluaa tämän ottavan kaiken irti elämästään ja tekevän itsestään parhaan version itsestään ja näkee oman tulemisensa siihen yhtälöön olevan lopulta jos ei heti negatiivinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe