Kiinnittäkääpä huomiota kun kävelette ohi, henkilökunta niistää ja sen jälkeen jatkaa töitään pesemättä käsiään.
Samat käsineet kädessä hoidetaan myös rahastus ja ruoanlaitto.
Ei jatkoon.
Firewok Veturissa
Anonyymi
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi helvetti jos asia on noin niin en varmasti ikinä mene. Kiitos tiedosta!
- Anonyymi
Saman olen huomannut
- Anonyymi
Veturin ohi olen kävellyt alusta saakka, enkä ole vielä koskaan poikennut.
Enkä poikkea.- Anonyymi
Sehän meitä harmittaakin ihan suunnattomasti😁😁😁
- Anonyymi
On kaksi asiaa, joissa en asioi: Karvakäsipizzeriat ja Osmon Pienkone.
- Anonyymi
Osmon pienkone on hyvä liike. Sieltä löytyy se mitä muualta ei. Sekä ammattitaitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936