Huomenta sille miehelle

Anonyymi

ja miksei muillekin. Semmosta vaan aloin tuossa miettiä, että tällä vauhdilla käy niin, että kun vihdoin saamme toisemme, jompi kumpi kuolee jo pois. Mulla on rakkaus sulle, jos sulla on jotain samantapaista mulle, niin eikö voitas jo? :) Vietä nyt ensin mukava viikonloppu!

34

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta. Ketähän täällä on, siellä ja täällä.

      • Anonyymi

        En tiedä ketä siellä on. Täällä olen minä vaan aina vaan hänestä ihanimmasta haaveillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ketä siellä on. Täällä olen minä vaan aina vaan hänestä ihanimmasta haaveillen.

        Salaperäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaperäistä.

        Se ei ole tarkoitus. On vaan ikävä tuota miestä. Ja pikkuisen epävarma olo tänään, varmaan koronaa. Kyllä tää tästä taas pilvilinnoiksi muuttuu kunhan suljen tämän laitteen ja lähden tekemään kivoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole tarkoitus. On vaan ikävä tuota miestä. Ja pikkuisen epävarma olo tänään, varmaan koronaa. Kyllä tää tästä taas pilvilinnoiksi muuttuu kunhan suljen tämän laitteen ja lähden tekemään kivoja juttuja.

        Hassu olet provomies jo kolmatta vuotta tuo korona sulla putkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu olet provomies jo kolmatta vuotta tuo korona sulla putkeen.

        Olen nainen. Sinä et esittelyä kaipaa turhake.


    • Anonyymi

      Ahdistaisi jos joku rakastaisi, vaikka ei edes tunneta hyvin.

      • Anonyymi

        Kannattaako sitten lukea (omia) näitä, jos ahdistuneisuuteen taipuvainen? Nämä palsta on niin täynnä kuvitelmia, että jos on yhtään tuollaista taipumusta niin enpä suosittele. Kyllähän se täällä huomaa, että ahdistusta on paljon liikkeellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako sitten lukea (omia) näitä, jos ahdistuneisuuteen taipuvainen? Nämä palsta on niin täynnä kuvitelmia, että jos on yhtään tuollaista taipumusta niin enpä suosittele. Kyllähän se täällä huomaa, että ahdistusta on paljon liikkeellä..

        Nii

        Tai joku juo iittensä hengiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii

        Tai joku juo iittensä hengiltä

        Siis

        Enää ei olut ja viini maistu

        Jotain on tapahtunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis

        Enää ei olut ja viini maistu

        Jotain on tapahtunu

        Voidaanhan me tehä tää erilailla

        Ja se toimii


      • Anonyymi

        Tuo juttelee väliin. Ei se ole koskaan edellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo juttelee väliin. Ei se ole koskaan edellinen.

        Tämä tuo se nämä nuo ne, älä sinä minulle vttuile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuo se nämä nuo ne, älä sinä minulle vttuile

        vttuilen tasan sille, joka käyttäytyy kuin kakara täällä.


    • Anonyymi

      Juuri tämän vuoksi, muistakaa elää oman näköistä elämää, vaikka ikävöisitte, aikaa ei kannata hukata. Ahdistaa, kun olen sinkku ja mua oltas kuljettamassa joka paikkaan, mutta, kun mua ei kiinnosta, elän juuri oman näköistä elämää ja toi lentäminen ei ole mun juttu, oon tyytyväinen ihan näin.. Toki kyllä mäkin kaipaan jotain ihmistä, mutta tähän on syynsä.. Aika näyttää ja jos ei näytä, olen täysin sen hyväksynyt. Eläkää Ja muistakaa näytellä tunteita, vaikka se vaikeaa voinkin olla.

      • Anonyymi

        Kiitos neuvoista, onnea elämääsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvoista, onnea elämääsi!

        Sivusta kiittelee.


    • Anonyymi

      Se on kai alkanutkin jo..

      • Anonyymi

        Niinpä

        Liikahduksia pitäis ruveta näkymään


    • Anonyymi

      Älä nyt vielä multiin sitä miestä laita! Rauhoitus vähän juttujesi kanssa nyt!

      • Anonyymi

        Realismia mörriseni, realismia vaan.


    • Anonyymi

      Jotkut ei lainkaan tunnu tajuavan, että elämä ei jatku loputtomiin. Hoetaan vaan onhan meillä vielä aikaa ja turha hötkyillä.

      Se aika voi loppua ihan milloin vaan. Meistä kukaan ei elä ikuisesti. Henki lähtee ennemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Tuo on totta ja se alkanut vähän pelottaa itseä. Pitäisi vielä enemmän pyrkiä kohti sitä mitä elämältä haluaa. Ei mitään kokemusten haalimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta ja se alkanut vähän pelottaa itseä. Pitäisi vielä enemmän pyrkiä kohti sitä mitä elämältä haluaa. Ei mitään kokemusten haalimista.

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Olen tehnyt elämässäni asioita, joita oikeasti haluan.


    • Anonyymi

      Voitais nainen jo kohdata. m>n

      • Anonyymi

        Juurikin näin, vaikka epäilen ettet sinä ole hän, siis sinä joka allekirjoitat noin viestisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, vaikka epäilen ettet sinä ole hän, siis sinä joka allekirjoitat noin viestisi

        Olen K mies. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen K mies. m>n

        Ei sitä naista kiinnosta mikään K mies! Sorry...


    • Anonyymi

      Aika synkän vision tuossa maalailit. Ei kannattaisi vain odottaa, kun viimeisestä päivästä maan päällä ei tiedä kukaan. Mutta kivan viikonlopun vietin. Entä sinä? :)

      • Anonyymi

        Taisi olla aika luminen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla aika luminen :)

        No kyllä ja tuulinen. Ihan hieno ilma toisaalta. :)


    • Anonyymi

      Olet kohtalailla oikeassa tosin. Sitäpä vaan ei ole keksitty vielä paremman luettavan puutteessa kai.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe