Olipahan kaamean huono tämä mtv-kanavalla nyt alkanut Karuselli-"komedia"sarja. Huumori oli väsynyttä, niin kuin kaikki näyttelijät, ohjaus ja kuvauskin. Mikään ei toiminut. Odotin vain että milloin tämä loppuu, onneksi oli vain alle puolen tunnin ohjelma. Tätäkö on suomalaisen tv-viihteen ja -huumorin taso tänä päivänä?
Surkea Karuselli
8
1346
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain aivan käsittämätöntä. Mitä huumoria tuossa ohjelmassa oli tai mitä, yhtään mitään tuossa oli. Ei mitään.
- Anonyymi
Ei mitään mitään tuossa mitään oli yhtään tai mitään
- Anonyymi
Suomessa ei osata tai viitsitä enää tehdä hauskaa sketsi- ja komediaviihdettä. Esim. kohta jatkuvassa Putouksessa voisi hyvin olla runsaasti sketsinumeroita, mutta ei, helpompaa ja halvempaa on varmaan taas täyttää ohjelma-aika tehtävillä, ei-niin-hauskojen sketsihahmojen haastatteluilla ja kisailuilla sekä laulu- ja musiikkiesityksillä (joissa kaikki näyttelijät laulaa vaikka ei olisi laulutaitojakaan). Oivaltavan huumorin käsikirjoittaminen on työlästä ja aikaavievää, joten mennään sieltä missä aita on matalin.
- Anonyymi
Jossain kohtaa suomalainen tv-huumori meni pilalle. Kuvitellaan, että huumoria on se, että astutaan kameran eteen hullusti pukeutuneena irvistellen ja päättömiä hokien. Suuntauksen aloittajia on muinainen Pulttibois ja muut 90-luvun sarjat.
- Anonyymi
Nykyiset ohjelmat ovat ihan irvikuvia, ei mitään järkeä tässäkään ohjelmassa.
- Anonyymi
Mtv n " viihdeohjelmat" on jotekin väkisin väännettyä. Pölpättävät suulla ei jaksa tuollaista höpötystä kuunnella pe tai lauantaina.
Olisi edes joku kiinnostava dokumentti ohjelma tilalla
Ja jotain ohjelmia joissa osallistujat pelaavat erilaisia pelejä ( ei missään nimessä tietokone tai konsolipelejä)
Eihän mtv ltä tule oikeen mitään hyvää nykyään. Muilta vapailta kanavilta parempia. - Anonyymi
No, kaikkein huonointa on tässä sarjassa äänimestarin taidonnäyte. Onko sama joka soitteli sitä pienonpimputusta siinä miehen vaimo sarjassa? Antakaa nyt hitossa sille osaamattomalle lopputili.
- Anonyymi
Oli niin karmeaa etten pystynyt katsomaan ja sain karmeaa myötähäpeää jota ei koskaan ole noin vahvana kokenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791