Siltä se on näyttänyt jo pitkään mutta hienoa, että myöntää asian.
Janne Ahonen myöntää olevansa alkoholisti
14
101
Vastaukset
- Anonyymi
Hatunnosto miehelle kertomisesta 💎
- Anonyymi
Mitä hatun nostamista siinä oli?
- Anonyymi
Jannen kanssa olisi kiva ottaa mukia.
- Anonyymi
Eihän tuossa mitään yllättävää ole urheilupiiressä on alkoholi ja huumeet ongelma monille, harva myöntään tuon Janne teki tuossa fiksusti, ehkä suojellakseen itseään tarjoajilta, valittettavasti ihmiset jotka ei ole alkoholisteja eivät kykene ymmärtämään taudin luonetta monetkaan, vaikka olisivat todistaneet vierestä pahaa "sairaskohtausta" jopa useita kertoja.
- Anonyymi
Näin varmaan on,eipä tarvitse enää selitellä jos joku houkuttelee juomaan. Helpotus.Tiedän miltä tuntuu jatkuva pyytely kun ei pysty.
Hyvä päätös,hyvä Janne! nii onnittelut viimesimmästä mitallista! - Anonyymi
Alkoholismi ei ole sairaus vaan itse aiheutettu olotila.
- Anonyymi
Ehkä hiukan yllätti! Mutta hyvä et myöntää ja puhuu asiasta hakee apua🧡.
- Anonyymi
Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista.
Oli fiksu veto mieheltä, kun sanoi asian ääneen.
- Anonyymi
Haluaisin tarjota Jannelle pitkän viikonlopun. Viinaa ja naisia riittäisi.
Respect.
Mut mihin hän on rahansa tuhlannut kun sitä menetystä kuitenkin tuli. Mäkiviikon voitosta lienee tulee 200 k ja sen Janne vei viisi kertaa. Toi yhtenä esimerkkinä.
Nyt kuitenkin työskentelee mäkihyppy pukuja ompelellen. Ei vaan asiat täsmää. Johonkin hän on rahansa ryssinyt.
Mut iso kumarrus kuningas kotkaa kohtaan. Huippu urheilija ja persoonana oikein asiallinen kaveri..- Anonyymi
Kyllä juomiseen menee osansa ja vaimo ottaa omansa, samoin eläminen.
Eikö marssijärjestys ole se, että ensin lähtee työpaikka ja heti perään akka, mutta heitä kuitenkin paikkaa vouti ja juopot kaverit, joskin jälkimmäiset häipyy heti, kun kaikki on juotu ja naiskaverit jo ennemmin, tosin vouti muistaa kerran vuodessa, jos jostain syystä on tullut veronpalautusta. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juomiseen menee osansa ja vaimo ottaa omansa, samoin eläminen.
Eikö marssijärjestys ole se, että ensin lähtee työpaikka ja heti perään akka, mutta heitä kuitenkin paikkaa vouti ja juopot kaverit, joskin jälkimmäiset häipyy heti, kun kaikki on juotu ja naiskaverit jo ennemmin, tosin vouti muistaa kerran vuodessa, jos jostain syystä on tullut veronpalautusta.Joo, toi on monen elämän tarina.
Janne ei ole humalassa hölmöillyt. Toiv pääsee viinasta eroon. 😐
- Anonyymi
Jannehan harrasti autourheilua. Jotain kiihdytysautoja tms joilla kävi radalla kisaamassa. Siinä touhussa palaa rahaa huolella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285