Xc40, xc60 ja v60 siellä jo onkin. Xc40 myyty viime vuonna jo yli puolet pelkkänä sähkönä 408hv P8 mallia.
Eiköhän paremman näköinen C40 jyrää tänä vuonna tuon ohi top 5 joukkoon. On herkullisen näköinen ja tuulennopea maasturi.
Volvo C40 10 myydyimmän auton joukkoon suomessa
Anonyymi
3
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, upeaa, ja huimaavan häikäisevää!! Mitä sitten?
- Anonyymi
Joku kalmukki veti jonkun harvinaisen ferrarinkin lähes lunastuskuntoon, joten mitä siitäkään sitten?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ac2c70a6-45d8-41ce-aa6b-157b8c9bb221
Kaiken metalliromunhan voi korvata, paitsi ihmiselämän. Vai mitenkä se taas menikään?.... - Anonyymi
Sitä et kannattasko jo ostaa ettei käy niin että jäät ilman volvo C40? On meinaan kysyttyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856