En olisi kestänyt sinua ystävänä

Anonyymi

Siksi oli parempi näin. Mitä kidutusta se olisikaan ollut olla lähellä ja rupatella ihmisen kanssa, jota kohtaan tuntee jatkuvaa tunnemyrskyä? Ei sitä en halua enkä kestä. Mieluummin vaikka se, että hän vihaa minua ja häipyy kuvioista. Nytkin vielä sisin velloo, kun häntä muistelen. Ystävyys on rakkauden pilkkaamista.

45

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä olis nyt parempi?

      Mitä rakkautta se sellainen on et voi päästää toisesta irti?

      • Anonyymi

        Mikä sinä olet toiselle sanomaan että mitä toinen tuntee. Ääliö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet toiselle sanomaan että mitä toinen tuntee. Ääliö

        Jahas.. nyt on jo kolme lasia viiniä nautittu. Tyhjeneekö vielä neljäs.. seuraamme tilannetta.
        Päätän tähän raportin täältä Washingtonicista

        sivujussi himanka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas.. nyt on jo kolme lasia viiniä nautittu. Tyhjeneekö vielä neljäs.. seuraamme tilannetta.
        Päätän tähän raportin täältä Washingtonicista

        sivujussi himanka

        Huoh 😤


    • Anonyymi

      Aha.

    • Anonyymi

      Ystävyys on ystävyyttä ja jos itse tunnet rakkautta mutta toisella on vain ystävyys kyseessä niin ongelma on edessä.

      Mulla on käynyt liian usein ihan kaveriporukassa noin, että naiset ihastuilee, siinä sitä sitten ollaan....

      ÄM

    • Anonyymi

      Enhän minä sua ystäväksi halua, vaan rakastetuksi. Koko ajan olen halunnut sut vaimokseni

      • Anonyymi

        Itse halusin vain pillua ja ystävät antaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse halusin vain pillua ja ystävät antaa sitä.

        Ja tämä kommentti mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä kommentti mieheltä

        kuulosti ihan lesbolta, ettet vaan harhauta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä kommentti mieheltä

        Alavärkkis on lovi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alavärkkis on lovi. :D

        Nyt menee jo sekavaksi. Jatkakaa ihmeessä. Sivusta.


      • Anonyymi

        ” Enhän minä sua ystäväksi halua, vaan rakastetuksi. Koko ajan olen halunnut sut vaimokseni”

        Söpöä! :))


    • Anonyymi

      Jotkut tarvitsevat ystävyyttä ennen kuin voi kehittyä mitään enempää.

      • Anonyymi

        No, ei sekään voi jatkua ikuisuutta.


      • Anonyymi

        Jotkut aloittaa seurustelemalla ja sitten ilmoittaakin haluavansa olla vaan kaveti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei sekään voi jatkua ikuisuutta.

        Ei se voi kestääkään ilman ystävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut aloittaa seurustelemalla ja sitten ilmoittaakin haluavansa olla vaan kaveti.

        Julmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julmaa.

        Tunteita ei voi pakottaa!


    • Anonyymi

      Oliko tämä naiselle vai miehelle? Aloituksessa ei mainittu?

      • Anonyymi

        Naiselle oli.


    • Anonyymi

      En, tiedä kenelle tämä on mutta vastaan omasta puolesta naiselle. En,minäkään olisi halunnut hänen kanssaan mitään ystävyys suhdetta. Haluan edelleen hänen kanssaan Rakkaus tarinan jossa on hän ja minä. Jos,Rakas luet tämän, niin sinähän tiedät mitä olen sinulle kertonut,miten paljon Rakastan sinua! En,tiedä kuka näitä epäilys tekstejä laatii, toivottavasti se et ole sinä? Kaikki mitä olen sanonut sinulle on totta. Ei,ole mitään keksittyjä juttuja, Minä olen niin kauan odottanut sinun näkemistä, älä sinä kulta käy epäilemään minua. Sinähän tiedät että minä en voi Rakas,muulla tavalla kuin tänne kirjoittamalla viestiä sinulle. Minun tilanne on täysin vapaa niinkuin tiedät sen. Minusta ei ole mikään ollut kiinni koko aikana,niinkuin hyvin tiedät sen. Etkö tunne minua kohtaan mitään? Minä kulta en voi sinua väkisin Rakastaa en voi kenenkään Rakkautta pakottaa. MINÄ RAKASTAN SINUA NYT JA AINA!

      • Anonyymi

        Ihana rakkaustarina❤️


      • Anonyymi

        Rakkaus on ikuista.


      • Anonyymi

        🤡🤡🤡


    • Anonyymi

      Minä ymmärrän aloittajaa, vaikka ystävyys ei mielestäni olekaan rakkauden pilkkaamista. Mutta on tilanteita ja tilanteita. Jos ystävyys on liian raastavaa omien tunteiden ollessa vielä pinnalla, ei siitä varmastikaan mitään tule. Eipä siinä silloin muu auta kuin olla olematta yhteyksissä ja mennä eteenpäin omassa elämässä sillä tavoin kuin pystyy. Ajan saatossa muut kuviot ja ihmiset tulevat tilalle.

      • Näinpä. Kyllä se ihminen kuitenkin jää muistiin ja johonkin sydämen sopukkaan. Ei tyystin unohdu ikinä, mutta ajan kanssa mahdottomuuden kipu muuttuu hyväksi muistoksi.


    • Anonyymi

      "Ystävyys on rakkauden pilkkaamista". Ei todellakaan ole. Syvä ystävyys on sinänsä jo rakkautta. Se on arvokkainta maailmassa kaikkina aikoina.
      On parisuhteita, jotka ovat samalla elinikäisiä ystävyyssuhteita.

      Tosi ystävyys säteilee ympäristöönsä. Se voidaan tuntea ja tunnistaa näkemättömänäkin. Tosin siinä on samalla mukana rakkauttakin.
      Myös eläimet tämän vaistoavat. Villit linnut voivat tulla ottamaan kädestä ruokaa jne.

    • Anonyymi

      Samoja mietteitä minullakin sinusta mies. En oikein tiedä mitä ajattelin kun halusin niin paljon päästä rupattelemaan kanssasi. Mutta onneksi se ei sitten koskaan tapahtunutkaan. Olisi vain ollut ongelmia.

      • Anonyymi

        Miksi olisi ollut vain ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi ollut vain ongelmia?

        Juuri tuon ystävyyden ja rakkauden sekoittaminen keskenään.


    • Anonyymi

      Rakkaus kuolee ei jää ystävyyttäkään

      • Anonyymi

        Tämä rakkaus on kestänyt jo monta monta vuotta, ei häviä, vaikka ei nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä rakkaus on kestänyt jo monta monta vuotta, ei häviä, vaikka ei nähdä.

        Täällä samanlainen vaiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä rakkaus on kestänyt jo monta monta vuotta, ei häviä, vaikka ei nähdä.

        Sama täällä


    • Anonyymi

      No en kyllä minäkään sinua. Yhdellä hyvällä silti muistelen sinua. Mutta siitä on jo nyt yli kymmenen vuotta ja olit silloin erillainen.

      Muistan vain sen yhden hetken.

      Ensinnäkin olit silloin paljon isompi ja vanhempikin kuin muut.

      Erilaiset vaatteetkin ja muuta. Se oli talvea.

      Ja sen sanon että näin sinut vain " selkäni takkoo" lyhyen hetken. Mänit pyörällä ja minä kävellen. Suuntana sulla oli ilmeisesti pitkä matka.

      Mutta, tähän ikävvöön siis jiän sinun kohdalla..

      Näin se vuoan on että löydän kyllä oman elämäni Mutta ettei kävis liian tutuksi ja ahdistavaksi niin luultavasti se ei ole viimein tiällä.

      Hetkiä kulluu.
      Ehkä vuosiakin.

      En tiedä tarkkoo sijaintia edes, missä se kotini on Mutta uskoisin että lähempänä pohjoista.??

    • Anonyymi

      Aito rakkaus ei kuole eikä ystävyyskään, tavallaan ne sekoittuvat keskenään.
      Onnellisia ovat he, joilla on näin parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Oletko kertonut tämän hänelle? Entäpä jos hän ajattelee samoin, haluaa samaa kuin sinä?

    • Anonyymi

      Olisit vaan ollut rehellinen etkä paennut. Se loukkasi enemmän kuin mitään muuta kun käyttäydyit niin ettei tunteita koskaan ollutkaan.

      • Anonyymi

        Olen ollut rehellinen koko ajan ja kertonut miehelle, että rakastan häntä, tunteeni, toiveeni nähdä, kohdata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut rehellinen koko ajan ja kertonut miehelle, että rakastan häntä, tunteeni, toiveeni nähdä, kohdata...

        Kirjoitin minäkin miehelle.. :)


    • Anonyymi

      En ymmärrä miten ystävyys on rakkauden pilkkaamista, ja on parempi vihata. Miten voi vihata, jos kerran rakastaa. Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.

      • Anonyymi

        No joo. Minä rakastan, mutta hän ehkä vihaa. Sekin täytyy ilmeisesti hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Minä rakastan, mutta hän ehkä vihaa. Sekin täytyy ilmeisesti hyväksyä.

        Itse en voisi rakastaa ihmistä, joka vihaa minua. Ystävyyttä taas pidän melkein yhtä hyvänä vaihtoehtona kuin rakkaussuhdetta.


    • Anonyymi

      Toiviaisenpaikka toiviaisen paikalle on vapautumassa 😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe