Itäautot itäautot juu itäautot juu

Anonyymi

Juu niitö ne ovat juu itäautoja. Mitäpä sitä näistä muuta sanoisi. Ehta itäpeli on ehta itäpeli. Ehta peli varmasti itäautojen luokassa. On datsiaa ja ladaa ja skoodaa..itäautoja siis.

33

302

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko jälkeenjäänyt itäautoja ei ole ollut enää vuosikymmeniin Lada viimeinen ja sitäkään ei enää ole kun vanhoja.. Turha Skodia ja Datsioita enää itäautoksi sanoa.. Ne ajat on kaukana takana päin..

      • Anonyymi

        Jos et tuota tiedä Skoda on Tsekkiläinen VW ja Datsia Romanialainen Renault.. Onko Turkkilainen Toyota mikä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tuota tiedä Skoda on Tsekkiläinen VW ja Datsia Romanialainen Renault.. Onko Turkkilainen Toyota mikä???

        Kyllä Toyota on japanilaista alkuperää ja skoota itäeuroopan tsekistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tuota tiedä Skoda on Tsekkiläinen VW ja Datsia Romanialainen Renault.. Onko Turkkilainen Toyota mikä???

        Trolli on taas kuluttanut koko yön jostain tojotasta jauhamiseen.

        Mikset mene Toyota-palstalle ruikuttamaan?


    • Anonyymi

      Mielestäni Skoda on hengeltään ja olemukseltaan AITO itäauto - ja laadultaan toki myös!

      • Anonyymi

        Mielestäni olet väärässä.


      • Anonyymi

        no sitten kun saat ajaokortin ja hankkittua autoa, katsotaan sitten juurikin vaihdoin bemarini skodan kodiakiin ja laatu on hyvää, teknologia loistavaa, muotoilu asiallinen, mainettaan paljon parempaa no itäauto on kaikki kaukoidästä tulleet...eikä rouvan kia huono ole paljon modernimpi kuin edellinen 2017 mallin yaris.


      • Anonyymi

        Ainoa aito itäautomerkki on täällä Toyota. Valmistetaan Venäjällä ja itäturkissa paljolti toveritehtaiden osista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa aito itäautomerkki on täällä Toyota. Valmistetaan Venäjällä ja itäturkissa paljolti toveritehtaiden osista.

        Älä nyt sotke maailman suosituinta ykkösmerkkiä minnekkään kolhoosin nyrkkipajasaavutukseen.


    • Anonyymi

      Skodaperheen seuraava juhlapäivä on Voitonpäivä, 9. toukokuuta.

      • Anonyymi

        Tojoperheen juhlapäivä on aina kun saa kupillisen riisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojoperheen juhlapäivä on aina kun saa kupillisen riisiä.

        Aikoinaan , siis aikoinaan itäauton määritelmä oli sellainen että , kaikki Detroitista itään valmistetut autot ovat itäautoja. Ehkä mieli nyt vähän muuttunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan , siis aikoinaan itäauton määritelmä oli sellainen että , kaikki Detroitista itään valmistetut autot ovat itäautoja. Ehkä mieli nyt vähän muuttunut?

        Pallo on pyöreä. Kun menee tarpeeksi pitkälle itään Detroitista, palaa lännestä Detroittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallo on pyöreä. Kun menee tarpeeksi pitkälle itään Detroitista, palaa lännestä Detroittiin.

        Totta tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin.

        Detroitissa kun autoteollisuus lähes kuoli niin siinä sivussa meni lähes koko kaupunki.Autioitunut ja slummiutunut lähes koko kylä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Detroitissa kun autoteollisuus lähes kuoli niin siinä sivussa meni lähes koko kaupunki.Autioitunut ja slummiutunut lähes koko kylä.

        Sielläkö se voitonparaati marssitaan? Länsiautojen hautausmaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Detroitissa kun autoteollisuus lähes kuoli niin siinä sivussa meni lähes koko kaupunki.Autioitunut ja slummiutunut lähes koko kylä.

        Mikäköhän merkki mahtoi olla suurin "syyllinen" amerikkalaisen autoteollisuuden näivettymiseen? Ei tainnut olla vw vaikka yritystä kyllä löytyi ihan suunnitelmalliseen huijaamiseen asti. Todellinen osaaminen vaan taisi puuttua? Pieni vihje amerikan valloittajasta. Merkin ensimmäinen kirjain on T, josta on tuullut ihan koko ameriikan ykköstuontiauto. Mitä sitä merkkiä nyt mainitsemaa kun sen kaikki kateelliset ja katkeroituneet jo tietää muutenkin. Sen verran vinkkiä että se nyt sattuu olemaan koko maailmankin ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäköhän merkki mahtoi olla suurin "syyllinen" amerikkalaisen autoteollisuuden näivettymiseen? Ei tainnut olla vw vaikka yritystä kyllä löytyi ihan suunnitelmalliseen huijaamiseen asti. Todellinen osaaminen vaan taisi puuttua? Pieni vihje amerikan valloittajasta. Merkin ensimmäinen kirjain on T, josta on tuullut ihan koko ameriikan ykköstuontiauto. Mitä sitä merkkiä nyt mainitsemaa kun sen kaikki kateelliset ja katkeroituneet jo tietää muutenkin. Sen verran vinkkiä että se nyt sattuu olemaan koko maailmankin ykkönen.

        Suurin syy jenkkiautojen ahdinkoon oli jenkkien oma itsepäisyys. Kun muut kehitti pienmpikulutuksisia moottoreita jenkit meinasivat että ei ole tarvetta. Bensa on halpaa ja sitä riittää.Nykyisin sitten ollaan hattu kourassa ja autot tehdään kaukoidässä. Ne viimeiset jenkkiauton rippeet eivät oikein eurooppaan enää kelpaa koska niiden laatu on vanhan mossen tasoa, varaosat kalliita ja huollot kestää.
        Sentakia ilmeisesti dodgea vielä tehdään että lada ei olisi huonoin auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin syy jenkkiautojen ahdinkoon oli jenkkien oma itsepäisyys. Kun muut kehitti pienmpikulutuksisia moottoreita jenkit meinasivat että ei ole tarvetta. Bensa on halpaa ja sitä riittää.Nykyisin sitten ollaan hattu kourassa ja autot tehdään kaukoidässä. Ne viimeiset jenkkiauton rippeet eivät oikein eurooppaan enää kelpaa koska niiden laatu on vanhan mossen tasoa, varaosat kalliita ja huollot kestää.
        Sentakia ilmeisesti dodgea vielä tehdään että lada ei olisi huonoin auto.

        Tuohon toyotan ihannointiin.Hiacen eurooppaantuonti tyssäsi koska kasikympin vauhdissa olisi pitänyt olla kuulosuojaimet ja kulutuslukemat ja päästöt olivat sitä luokkaa että Eurooppaan ei mitään asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon toyotan ihannointiin.Hiacen eurooppaantuonti tyssäsi koska kasikympin vauhdissa olisi pitänyt olla kuulosuojaimet ja kulutuslukemat ja päästöt olivat sitä luokkaa että Eurooppaan ei mitään asiaa.

        Ei ollut tarvetta enää päivittää tekniikkaa koska kauppa käy kuumana Afrikassa .
        Aikoinaan verraton ja kestävä kulkupeli mutta talvella ongelmallinen ajaa. Nyt joku sanoo että hiekkasäkki aina kyydissä. Mielestäni pakettiauton määritelmä on viedä tavaraa paikasta a paikkaan b , siis ei edestakaisin samaa säkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin syy jenkkiautojen ahdinkoon oli jenkkien oma itsepäisyys. Kun muut kehitti pienmpikulutuksisia moottoreita jenkit meinasivat että ei ole tarvetta. Bensa on halpaa ja sitä riittää.Nykyisin sitten ollaan hattu kourassa ja autot tehdään kaukoidässä. Ne viimeiset jenkkiauton rippeet eivät oikein eurooppaan enää kelpaa koska niiden laatu on vanhan mossen tasoa, varaosat kalliita ja huollot kestää.
        Sentakia ilmeisesti dodgea vielä tehdään että lada ei olisi huonoin auto.

        Just joo mutta mikä merkki sen tyhjiön valtasi? Niin ja mikä siellä yllätettiin housut kintuissa huijaamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo mutta mikä merkki sen tyhjiön valtasi? Niin ja mikä siellä yllätettiin housut kintuissa huijaamassa?

        Volkkari on loistava tavara-auto. Toyota ei koskaan saanut sellaisia ajo-ominaisuuksia saatika todellista kulutuslukemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkari on loistava tavara-auto. Toyota ei koskaan saanut sellaisia ajo-ominaisuuksia saatika todellista kulutuslukemaa.

        Ei ollut ainakaan transporter. Kantavuuskin vain 850 kg. Hiaceen piti vaihtaa jossa se oli 1150 kg ja takaveto. Kunnon jäykkä taka-akseli lehtijousin niinkuin työkalussa kuuluukin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojoperheen juhlapäivä on aina kun saa kupillisen riisiä.

        Tojoperheen juhlapäivä on Kela-päivä.


    • Anonyymi

      Skoda on kolho kolhoosin tuote vailla tulevaisuutta, vanha jo uutena.

      • Anonyymi

        Siinä edellä vanha Trabantin omistaja unelmoi.


    • Anonyymi

      Kaikkea voi kirjoitella ja väittää mutta totuus on että Skoda on yksi itäautojen kärkimerkkejä nykyään. Hieno saavutus vaikkapa onkin länsimerkin ansiosta, joka pelasti tuon perinteisen itäautomerkin Skodan.

      • Anonyymi

        Vielä kun saataisiin heiluriakselisto ja takamoottori takaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun saataisiin heiluriakselisto ja takamoottori takaisin!

        Poikittainen lehtijousi skodassa oli hieno keksintö kun muissa oli kierrejouset edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun saataisiin heiluriakselisto ja takamoottori takaisin!

        Poikittainen lehtijousi skodassa oli hieno keksintö kun muissa oli kierrejouset edessä.
        Ei huono keksintö ollenkaan kolhoosikäyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

        Oikeaa faktaa väliin. Ensimmäisessä Corollassa oli poikittainen lehtijousi edessä vielä 60-luvulla.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Ehta itäauto se on ja käytännössä kategorian kärkimerkki. Moni venäjänmielinen halajaa skodan rattiin.


    • Anonyymi

      Skooda pitäisi laittaa boikottiin koska venäjä ja ukraina sodanuhka.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

      Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      5928
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

      Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      3722
    3. Rane lähettää terveisiä Sofialle ja Stefulle instassa

      Case: 2020-luvun Matti ja Mervi Näiden kahden sankarin elämään en ole liittynyt enää pariin vuoteen. Olen vankilaan asti kuullut mitä hurjimpia tarino
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      1726
    4. Ukrainalaiset varastivat kaikki ruoat

      Olimme leipäjonossa, kuten ennen eläkepäivää muutenkin. Oli jo hyvissä ajoin Ukrainan pojat tulleet. Kun ovet aukesivat, niin kaksin käsin kantoivat
      Maailman menoa
      229
      1594
    5. Millä vitun mandaatilla Sanna Marin

      Menee Ukrainaan heilumaan, sehän antaa Venäjälle, lisäsyyn operoida Suomeenkin?! :x
      Maailman menoa
      327
      1225
    6. Sofian piti taas matkia Martina ja ostaa samanlainen nahkatakki.

      Miksi seuraa Martina ja pukeutuu ja ostaa samoja vaatteita, on kuin kiusan tekoa .?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1022
    7. Vanhemmalle södelle naiselle

      Olithan ihan mukava, ei siinä mitään mutta pysy jo kauempana minusta. Sydämeni kuuluu nyt naiselle joka voisi ikänsä puolesta olla sinun oma tyttäresi
      Tunteet
      70
      969
    8. Mä haluisin niin paljon nähdä

      Sinut.. voi tätä haluamisen määrää.. :(
      Ikävä
      33
      852
    9. Et sä kehtaisi kumminkään

      Et kehtaisi seistä vierelläni! Vai kehtaisitko? naiselle mieheltä
      Ikävä
      59
      846
    Aihe