Juu niitö ne ovat juu itäautoja. Mitäpä sitä näistä muuta sanoisi. Ehta itäpeli on ehta itäpeli. Ehta peli varmasti itäautojen luokassa. On datsiaa ja ladaa ja skoodaa..itäautoja siis.
Itäautot itäautot juu itäautot juu
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko jälkeenjäänyt itäautoja ei ole ollut enää vuosikymmeniin Lada viimeinen ja sitäkään ei enää ole kun vanhoja.. Turha Skodia ja Datsioita enää itäautoksi sanoa.. Ne ajat on kaukana takana päin..
- Anonyymi
Jos et tuota tiedä Skoda on Tsekkiläinen VW ja Datsia Romanialainen Renault.. Onko Turkkilainen Toyota mikä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tuota tiedä Skoda on Tsekkiläinen VW ja Datsia Romanialainen Renault.. Onko Turkkilainen Toyota mikä???
Kyllä Toyota on japanilaista alkuperää ja skoota itäeuroopan tsekistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tuota tiedä Skoda on Tsekkiläinen VW ja Datsia Romanialainen Renault.. Onko Turkkilainen Toyota mikä???
Trolli on taas kuluttanut koko yön jostain tojotasta jauhamiseen.
Mikset mene Toyota-palstalle ruikuttamaan?
- Anonyymi
Mielestäni Skoda on hengeltään ja olemukseltaan AITO itäauto - ja laadultaan toki myös!
- Anonyymi
Mielestäni olet väärässä.
- Anonyymi
no sitten kun saat ajaokortin ja hankkittua autoa, katsotaan sitten juurikin vaihdoin bemarini skodan kodiakiin ja laatu on hyvää, teknologia loistavaa, muotoilu asiallinen, mainettaan paljon parempaa no itäauto on kaikki kaukoidästä tulleet...eikä rouvan kia huono ole paljon modernimpi kuin edellinen 2017 mallin yaris.
- Anonyymi
Ainoa aito itäautomerkki on täällä Toyota. Valmistetaan Venäjällä ja itäturkissa paljolti toveritehtaiden osista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa aito itäautomerkki on täällä Toyota. Valmistetaan Venäjällä ja itäturkissa paljolti toveritehtaiden osista.
Älä nyt sotke maailman suosituinta ykkösmerkkiä minnekkään kolhoosin nyrkkipajasaavutukseen.
- Anonyymi
Skodaperheen seuraava juhlapäivä on Voitonpäivä, 9. toukokuuta.
- Anonyymi
Tojoperheen juhlapäivä on aina kun saa kupillisen riisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojoperheen juhlapäivä on aina kun saa kupillisen riisiä.
Aikoinaan , siis aikoinaan itäauton määritelmä oli sellainen että , kaikki Detroitista itään valmistetut autot ovat itäautoja. Ehkä mieli nyt vähän muuttunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan , siis aikoinaan itäauton määritelmä oli sellainen että , kaikki Detroitista itään valmistetut autot ovat itäautoja. Ehkä mieli nyt vähän muuttunut?
Pallo on pyöreä. Kun menee tarpeeksi pitkälle itään Detroitista, palaa lännestä Detroittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallo on pyöreä. Kun menee tarpeeksi pitkälle itään Detroitista, palaa lännestä Detroittiin.
Totta tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuokin.
Detroitissa kun autoteollisuus lähes kuoli niin siinä sivussa meni lähes koko kaupunki.Autioitunut ja slummiutunut lähes koko kylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Detroitissa kun autoteollisuus lähes kuoli niin siinä sivussa meni lähes koko kaupunki.Autioitunut ja slummiutunut lähes koko kylä.
Sielläkö se voitonparaati marssitaan? Länsiautojen hautausmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Detroitissa kun autoteollisuus lähes kuoli niin siinä sivussa meni lähes koko kaupunki.Autioitunut ja slummiutunut lähes koko kylä.
Mikäköhän merkki mahtoi olla suurin "syyllinen" amerikkalaisen autoteollisuuden näivettymiseen? Ei tainnut olla vw vaikka yritystä kyllä löytyi ihan suunnitelmalliseen huijaamiseen asti. Todellinen osaaminen vaan taisi puuttua? Pieni vihje amerikan valloittajasta. Merkin ensimmäinen kirjain on T, josta on tuullut ihan koko ameriikan ykköstuontiauto. Mitä sitä merkkiä nyt mainitsemaa kun sen kaikki kateelliset ja katkeroituneet jo tietää muutenkin. Sen verran vinkkiä että se nyt sattuu olemaan koko maailmankin ykkönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäköhän merkki mahtoi olla suurin "syyllinen" amerikkalaisen autoteollisuuden näivettymiseen? Ei tainnut olla vw vaikka yritystä kyllä löytyi ihan suunnitelmalliseen huijaamiseen asti. Todellinen osaaminen vaan taisi puuttua? Pieni vihje amerikan valloittajasta. Merkin ensimmäinen kirjain on T, josta on tuullut ihan koko ameriikan ykköstuontiauto. Mitä sitä merkkiä nyt mainitsemaa kun sen kaikki kateelliset ja katkeroituneet jo tietää muutenkin. Sen verran vinkkiä että se nyt sattuu olemaan koko maailmankin ykkönen.
Suurin syy jenkkiautojen ahdinkoon oli jenkkien oma itsepäisyys. Kun muut kehitti pienmpikulutuksisia moottoreita jenkit meinasivat että ei ole tarvetta. Bensa on halpaa ja sitä riittää.Nykyisin sitten ollaan hattu kourassa ja autot tehdään kaukoidässä. Ne viimeiset jenkkiauton rippeet eivät oikein eurooppaan enää kelpaa koska niiden laatu on vanhan mossen tasoa, varaosat kalliita ja huollot kestää.
Sentakia ilmeisesti dodgea vielä tehdään että lada ei olisi huonoin auto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin syy jenkkiautojen ahdinkoon oli jenkkien oma itsepäisyys. Kun muut kehitti pienmpikulutuksisia moottoreita jenkit meinasivat että ei ole tarvetta. Bensa on halpaa ja sitä riittää.Nykyisin sitten ollaan hattu kourassa ja autot tehdään kaukoidässä. Ne viimeiset jenkkiauton rippeet eivät oikein eurooppaan enää kelpaa koska niiden laatu on vanhan mossen tasoa, varaosat kalliita ja huollot kestää.
Sentakia ilmeisesti dodgea vielä tehdään että lada ei olisi huonoin auto.Tuohon toyotan ihannointiin.Hiacen eurooppaantuonti tyssäsi koska kasikympin vauhdissa olisi pitänyt olla kuulosuojaimet ja kulutuslukemat ja päästöt olivat sitä luokkaa että Eurooppaan ei mitään asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon toyotan ihannointiin.Hiacen eurooppaantuonti tyssäsi koska kasikympin vauhdissa olisi pitänyt olla kuulosuojaimet ja kulutuslukemat ja päästöt olivat sitä luokkaa että Eurooppaan ei mitään asiaa.
Ei ollut tarvetta enää päivittää tekniikkaa koska kauppa käy kuumana Afrikassa .
Aikoinaan verraton ja kestävä kulkupeli mutta talvella ongelmallinen ajaa. Nyt joku sanoo että hiekkasäkki aina kyydissä. Mielestäni pakettiauton määritelmä on viedä tavaraa paikasta a paikkaan b , siis ei edestakaisin samaa säkkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin syy jenkkiautojen ahdinkoon oli jenkkien oma itsepäisyys. Kun muut kehitti pienmpikulutuksisia moottoreita jenkit meinasivat että ei ole tarvetta. Bensa on halpaa ja sitä riittää.Nykyisin sitten ollaan hattu kourassa ja autot tehdään kaukoidässä. Ne viimeiset jenkkiauton rippeet eivät oikein eurooppaan enää kelpaa koska niiden laatu on vanhan mossen tasoa, varaosat kalliita ja huollot kestää.
Sentakia ilmeisesti dodgea vielä tehdään että lada ei olisi huonoin auto.Just joo mutta mikä merkki sen tyhjiön valtasi? Niin ja mikä siellä yllätettiin housut kintuissa huijaamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo mutta mikä merkki sen tyhjiön valtasi? Niin ja mikä siellä yllätettiin housut kintuissa huijaamassa?
Volkkari on loistava tavara-auto. Toyota ei koskaan saanut sellaisia ajo-ominaisuuksia saatika todellista kulutuslukemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkari on loistava tavara-auto. Toyota ei koskaan saanut sellaisia ajo-ominaisuuksia saatika todellista kulutuslukemaa.
Ei ollut ainakaan transporter. Kantavuuskin vain 850 kg. Hiaceen piti vaihtaa jossa se oli 1150 kg ja takaveto. Kunnon jäykkä taka-akseli lehtijousin niinkuin työkalussa kuuluukin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojoperheen juhlapäivä on aina kun saa kupillisen riisiä.
Tojoperheen juhlapäivä on Kela-päivä.
- Anonyymi
Skoda on kolho kolhoosin tuote vailla tulevaisuutta, vanha jo uutena.
- Anonyymi
Siinä edellä vanha Trabantin omistaja unelmoi.
- Anonyymi
Kaikkea voi kirjoitella ja väittää mutta totuus on että Skoda on yksi itäautojen kärkimerkkejä nykyään. Hieno saavutus vaikkapa onkin länsimerkin ansiosta, joka pelasti tuon perinteisen itäautomerkin Skodan.
- Anonyymi
Vielä kun saataisiin heiluriakselisto ja takamoottori takaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun saataisiin heiluriakselisto ja takamoottori takaisin!
Poikittainen lehtijousi skodassa oli hieno keksintö kun muissa oli kierrejouset edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun saataisiin heiluriakselisto ja takamoottori takaisin!
Poikittainen lehtijousi skodassa oli hieno keksintö kun muissa oli kierrejouset edessä.
Ei huono keksintö ollenkaan kolhoosikäyttöön. - Anonyymi
Oikeaa faktaa väliin. Ensimmäisessä Corollassa oli poikittainen lehtijousi edessä vielä 60-luvulla.
- Anonyymi
Juuri näin. Ehta itäauto se on ja käytännössä kategorian kärkimerkki. Moni venäjänmielinen halajaa skodan rattiin.
- Anonyymi
Skooda pitäisi laittaa boikottiin koska venäjä ja ukraina sodanuhka.
- Anonyymi
Venäjä lopetti jo niiden tuonnit, eli ei tarvita ainakaan skoda-pakotteita meiltä päin. Boikotti kyllä pitää olla ja sankat kansanjoukot boikotoivat jo.
- Anonyymi
bekeliittisisusta, penkit halpaa säkkikangasta, pellit kierrätysromua
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.1502501- 261980
Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha231958Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.891766Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?671530Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se201296Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo371202- 111188
Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan361188Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k101167