Euroopanunioni EI KESTÄ TOTUUTTA.

Totuudenpuhujilla ei ole sijaa eu-pydamiidihuijauksessa. Toisinajattelijat menettävät armotta virkansa. Suomalaiset eu-mepit ovat kuin yhdestä puusta veistettyjä , aivopestyjä =meloneita. Epäkohtiin melonit EIVÄT USKALLA puuttua, vaan ennemmin vaietaan kuoliaaksi. Saksalais komentaja on kiistaton esimerkki LÄNSIMAISESTA DEMOKRATIASTA. Eu on JO NYT pahempi kuin neuvostoliitto milloinkaan, ja sehän oli todella mätä se.

22

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi sisäisesti paljon pahemmassa jamassa?

      Persut tuoneet eripuraa (eriPurraa). Hirveä sotku ja riita joka asiasta. Suomeen syntynyt uudenlaista vihaa kaikkea kohtaan Persujen tulon myötä. Nyt vihataan jo suomalaisia ei vain maahanmuuttajajia. Persujen kohteena on yli puolet suomen kansasta. Ei riitä enää "vihervasemmisto", "ruotsinkieliset", "sateenkaari-ihmiset", "feministit". Instituutiot yleensä, kuten "Yle", "THL" tai "Ay-liike".

      Nyt tulee vihata ja "Eurooppalaisiakin".

      Niinkö sivistyneitä me yhtäkkiä olemme? Minusta kun tuntuu, että meille on tuotu kaikki sivistys ulkomailta tänne "Impivaaraan". Ja tyhmimmät ihmiset ovat yhtäkkiä kasautuneet Persuihin.

    • Anonyymi

      EU:ssa on sananvapaus.Myös sokeilla.

      Samoin demokraattinen oikeus toimia vakaumuksensa mukaisesti.

      Suomalaiset mepit ( kuten kaikki muutkin) ovat eri puolueista vapailla vaaleilla valittuja. Mielipiteiden kirjo on sen mukainen.

      Saksan merivoimien komentaja kantoi vastuun tyhmistä kommenteistaan.

      Vain sokea voi verrata EU:a ja NL:a. Ne ovat täysin eri maailmoja.
      NLoli pakolla hallittu dikatuuri. EU on demokraattisten valtioiden vapaaehtoinen valtioliitto.

      • Anonyymi

        Mitä SANOI ja miten KÄVI Saksalais komentajalle=TOTUUDENPUJALLE, Mitä kykypuolueen
        rahaton porvaripelle tähän??????????????????


      • Hei "kyky" VASTAA, Miten komentajalle kävikään , Kyllä nyt naurattaa!!!!!!!


      • Sananvapauden kehdossa .


      • Missä se kykypuolueen rahaton porvari. ja eu:n sanansaattaja nyt luuraa, ODOTAN kommenttia EU:n sananvapaudesta.


      • tarkkanäköinen kirjoitti:

        Sananvapauden kehdossa .

        Sotilaan ja vieläpä komentajan on syytä demokraattisessa valtiossa seurata tarkkaan demokraattisesti valitun valtiojohdon linjaa.

        Sai tasan tarkkaan mitä ansaitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä SANOI ja miten KÄVI Saksalais komentajalle=TOTUUDENPUJALLE, Mitä kykypuolueen
        rahaton porvaripelle tähän??????????????????

        Amiraali päästeli pötyä ja kantoi vastuun puheistaan.
        Palstan sokeat eivät siihen pysty.


      • he-ma kirjoitti:

        Sotilaan ja vieläpä komentajan on syytä demokraattisessa valtiossa seurata tarkkaan demokraattisesti valitun valtiojohdon linjaa.

        Sai tasan tarkkaan mitä ansaitsi.

        Suomalaisten siis pitäisi totella alle 10%kannatuksella meuhkaaviva Suomea tuhoavia vihervasureita onko se sitä demokratiaa???. Mitä ihmettä tämä kokomusta rahaton porvari nyt suustaan ulostaa, on kuin satonen. Meuhkaa täällä eu:n demokraattisuudesta , mutta kykypuolueen rahaton porvari ei selvätikään tiedä MITÄ SE ON.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Amiraali päästeli pötyä ja kantoi vastuun puheistaan.
        Palstan sokeat eivät siihen pysty.

        Siltä se todellakin näyttää. Otapa nyt se Aasinhattu päästäsi, ei muuten, mutta loukkaat Aasia aivan hirveästi.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Suomalaisten siis pitäisi totella alle 10%kannatuksella meuhkaaviva Suomea tuhoavia vihervasureita onko se sitä demokratiaa???. Mitä ihmettä tämä kokomusta rahaton porvari nyt suustaan ulostaa, on kuin satonen. Meuhkaa täällä eu:n demokraattisuudesta , mutta kykypuolueen rahaton porvari ei selvätikään tiedä MITÄ SE ON.

        Tyoeryksen on turha tyrkyttää valeitaan muiden tiliin.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Siltä se todellakin näyttää. Otapa nyt se Aasinhattu päästäsi, ei muuten, mutta loukkaat Aasia aivan hirveästi.

        Tuollaisen Aasin on syytäkin loukkaantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyoeryksen on turha tyrkyttää valeitaan muiden tiliin.

        Minkä tai kenen??????????? Märkäaivo????????????Mistä nyt on kysymys????????? Nyt heti aamulla menet "arvauskeskukseen" ja hoidat itsesi kuntoon........jos VIELÄ mahdollista??????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyoeryksen on turha tyrkyttää valeitaan muiden tiliin.

        Minkä tai kenen??????????? Märkäaivo????????????Mistä nyt on kysymys????????? Nyt heti aamulla menet "arvauskeskukseen" ja hoidat itsesi kuntoon........jos VIELÄ mahdollista??????????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyoeryksen on turha tyrkyttää valeitaan muiden tiliin.

        Minkä tai kenen??????????? Märkäaivo????????????Mistä nyt on kysymys????????? Nyt heti aamulla menet "arvauskeskukseen" ja hoidat itsesi kuntoon........jos VIELÄ mahdollista??????????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyoeryksen on turha tyrkyttää valeitaan muiden tiliin.

        Minkä tai kenen??????????? Märkäaivo????????????Mistä nyt on kysymys????????? Nyt heti aamulla menet "arvauskeskukseen" ja hoidat itsesi kuntoon........jos VIELÄ mahdollista??????????


    • Anonyymi

      EU n tuho on alaknut jo yli 20 vuotta sitten,korruptio ja byrokratia rehottaa EU ssa nyt pahemmin kuin koskaan ennen

      • Anonyymi

        EU toimii aivan entiseen tapaan,mitä nyt korona hieman häiritsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        EU toimii aivan entiseen tapaan,mitä nyt korona hieman häiritsee.

        Koronahan on ns. märkäkeuhko. näytää levinneen se "märkyys" eu-pösilön aivoihin ja sekoittanut sen , kuten sanoit Eu:nkin käyneen. Löytyy sitä ripaus totuutta , sekaisin olevistakin " aivoista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU toimii aivan entiseen tapaan,mitä nyt korona hieman häiritsee.

        Niin toimiihan eu entiseen tapaansa eli velkaantuu jatkuvasti enemmän ja eu n sisäinen korruptio sekä byrokratia lisääntyy onko se mielestäsi hienoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toimiihan eu entiseen tapaansa eli velkaantuu jatkuvasti enemmän ja eu n sisäinen korruptio sekä byrokratia lisääntyy onko se mielestäsi hienoa?

        EU ei velkaannu lisää.

        Korruption ja byrokratian lisääntyminen ovat vain EU-vihaajien valeita.


      • Anonyymi

        Kuten tuokin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe