Mulla on mukava mies ja seksi hänen kanssaan on mahtavaa, mut se ei suostu mihinkään hommiin mihin liittyy peppu. Ja kaipasin kunnon peppulaukeamusts niin ! Mun pillua pitäis nuolla kunnolla ja pyllyä kanssa niin et sinne voi työntää melan sitten.
Eikö toi nyt ookki mahtavaa??
Miten tuohon voi opastaa?
Miten saan puolison innostumaan peppupanosta
3
882
Vastaukset
- Anonyymi
No on mahtavaa. Itse rakastan pepun nuolemista, pitkään ja hartaasti. Ihana kun se alkaa kiemurtelemaan ja haluamaan melaa sisäänsä. Kielo käy vähän peppureiän sisässä ja tunnet kun pylly alkaa rentoutumaan.... ja melaa perään sitten.
Ihme ukko että ei tykkää peppupanosta. Pepun nuoleminen otti aikansa mullakin kerätä rohkeutta, mutta muuten kyllä kiitos...
Oletko kokeillut sellaista, että vaivihkaa öljyät ja liukastat pepun panokuntoon anustapilla dildolla jne., niin että se on takulla panokunnossa. Sitten ohjaat sopivalla hetkellä munan peppuun. Menet itse päälle ja istut perseellä, tai ohjaat lusikassa suoraan perseeseen. Kiimassa mies kun on, se ei heti edes äkkää mitä tapahtui.
En usko että olisi yhtäkään meistä jolle ei perse kelpaisi, kun kerran on makuun päässyt. Enää en voisi kuvitellakaan seksiä ilman panemista perseeseen silloin tällöin... ja tietenkin naisen ihanan pyllyn nuolemista - Anonyymi
Homo
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011647- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi211017- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813