Täydellinen parhaus tänään nyt oitis äänestämään Juhaa! Hei Juha täältä tullaan saat lukuisia ääniä käytä tulevaa valtaasi viisaasti muistaen myös meitä pienenpiä kehyskuntia ❤️👍🏻
Juha Sipilä on aivan ihana
22
312
Vastaukset
- Anonyymi
Juha tuo nyrkkeilyn maailman mestari. Se katukohtaaminen ja sitä liiottelu vei juhapojalta viimeisenkin toiveen. Juhan teatteri meni konkurssiin.
- Anonyymi
Voi Juha parka. Täältä et saanut ääntä. Ääni meni seksipapille.
- Anonyymi
Juhasta pääministeri
- Anonyymi
Kikyn kyykyttäjä joutaa itse lapiohommiin...
- Anonyymi
HYvin pärjäs, moni muukin oli äänestänyt...
- Anonyymi
Sipilää äänestäneet eivät varmaan joutuneet itse kikyttämään, olivatkin siis itse kikyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilää äänestäneet eivät varmaan joutuneet itse kikyttämään, olivatkin siis itse kikyttäjiä.
Voi moni sai töitä kiitos Sipilän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi moni sai töitä kiitos Sipilän.
No voi tosiaan, kuka tahansa saa palkatonta työtä jos haluaa, ja Sipilän ansiosta jopa pakkotyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi tosiaan, kuka tahansa saa palkatonta työtä jos haluaa, ja Sipilän ansiosta jopa pakkotyötä.
Miksi juoppojen tulisi nostaa päivärahaa työtätekevien selkänahasta tekevien ihmisten vaivasta? Tämä on arvo kysymys! Jokaista tarvitaan mutta juoppoja jotka käyttää hyväksi niitä jotka oikeasti yrittää emme hyväksy mutta kaikilla on mahdollisuuksien tasaarvo ja mahdollisuus yrittää mitä vaan jos haluaa. Ei voi olla niin että jotkut käyttää hyväksi toisten hyväsydämisyyttä joka taas huonontaa niiden asemaa jotka yrittävät eivätkä pärjää. Jos on ongelmia vaikka alkoholin suhteen tietenkään niitä emme syrji mutta niiden on hankittava siihen ongelmaan apua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juoppojen tulisi nostaa päivärahaa työtätekevien selkänahasta tekevien ihmisten vaivasta? Tämä on arvo kysymys! Jokaista tarvitaan mutta juoppoja jotka käyttää hyväksi niitä jotka oikeasti yrittää emme hyväksy mutta kaikilla on mahdollisuuksien tasaarvo ja mahdollisuus yrittää mitä vaan jos haluaa. Ei voi olla niin että jotkut käyttää hyväksi toisten hyväsydämisyyttä joka taas huonontaa niiden asemaa jotka yrittävät eivätkä pärjää. Jos on ongelmia vaikka alkoholin suhteen tietenkään niitä emme syrji mutta niiden on hankittava siihen ongelmaan apua!
Mitä sinä höpäjät?
Kikyttäessä työntekijät käskettiin töihin viikonloppuna ja palkatta, eikä sillä ollut mitään tekemistä työttömien, saati alkoholistien kanssa.
- Anonyymi
Ihanaa viisautta äänestäjät onnittelut viisaudesta!!!!
- Anonyymi
Kyllä koska nyt puoli masentuneet menee töihin ja laittaa asiansa järjestykseen! Todella hyvä asia... Hyvä asia heille itselleen että yhteiskunnalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koska nyt puoli masentuneet menee töihin ja laittaa asiansa järjestykseen! Todella hyvä asia... Hyvä asia heille itselleen että yhteiskunnalle!
Ketkä puolimasentuneet?
Mikseivät he ennen menneet töihin?
Mikä muuttui?
- Anonyymi
Ei ole ikävä Juhaa. Viimeksi ollessaan pääministerinä hän leikkasi lapsilisiä, työttömyysturvaa, toimeentulotukia, opintotukia ym.ym. Tyhmäkin osaa ottaa köyhiltä. Siihen ei tarvita insinööriä.
- Anonyymi
Juha kannattaa tuulivoimaa, mikäli tiedän.
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
allah on suuri
- Anonyymi
kepusetäkin äänesti parasta ehdokasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389