Hei! Täältä tietoa teiltä kyselisin tuommoiseen otsikonmukaiseen aggregaattiin kun ohjekirjaa ei ollut mukana että 8500 tarkoittanee tehoa?
Voiko tuolla nyt sitten talon sähköt korvata jos vaikka irtisanon koko sähkösopimuksen?
Olen kuullut että lombardy on tunnettu koneitten valmistaja ja hinta olikin sen mukainen🙂
Kiitos etukäteen!
Aggregaatti lombardy 8500
10
2072
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinalaiset on tunnettuja koneenvalmistajia.
- Anonyymi
"Voiko tuolla nyt sitten talon sähköt korvata jos vaikka irtisanon koko sähkösopimuksen?"
Tietenkin, mikä on seuraavan kysymyksen aihe? - Anonyymi
Lombardini on tunnettu ja hyvämaineinen merkki, ei Lombardy!
- Anonyymi
Lompardy on kiinalaista italiakuorissa.
- Anonyymi
Lombardy genu on legendaarinen ja kestää
- Anonyymi
Lombardy germany tai italy tai silent jne.. on niitä agrekaatteja joita parkkipaikoilla myyvät vakiofraasilla...on kiire lentokentälle ja saat halvalla messukoneita.
Tori.fi ssä näkee missä päin Suomea kauppiaat pyörivät.... - Anonyymi
Koska tulee seuraava vedätys tästä "italialaisesta aggregaatista "
Olen kuullut että lombardy on tunnettu koneitten valmistaja ja hinta olikin sen mukainen🙂- Anonyymi
Lombardini on tunnettu valmistaja.
- Anonyymi
Siitä ei olekaan nyt ole kyse, mitähän seuraavaksi ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187