En sitten pese yhtään

Anonyymi

Jarruraitaista kalsaria mies. Peppu pitää pyyhkiä ja pestä niin hyvin ettei jarrujälkiä jää. En kyllä usko, että sulla jääkään, mutta kunhan nyt valmiiksi ilmoitin. Omissa alkkareissa ei ole mitään tahroja koskaan, koska huolehdin intiimihygieniasta ja vaihdan usein alkkarit sekä pesen ne 60 asteessa riittävän pesuaineen kera. Sukatkaan sitten ei saa olla sulla mustat pohjista, vaihdat ne joka päivä. Ja annat mun pestä sun pyykit. Muuten voit unohtaa minut.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kädet peset kakkoshädän jälkeen saippualla kunnolla. Ja muutenkin käsihygienia ja intiimihygienia pitää olla tiptop. Perusasiat ainakin hoidat. Olen niin kyllästynyt perseenhajuun ja samalta haiseviin sohviin ja paskaisin kynnenalusiin muilla, etten kattele sellasta yhtään. Onko tämä selvä? T. Ap

      • Anonyymi

        Aika sikaäijä🤣


      • Anonyymi

        Mitä?
        Jääkö joltain tekemättä?
        Eikö tuo ole ihan normi perushygieniaa.


    • Anonyymi

      Tuli vain mieleen tämmöinen asia. 😂😂😂 t. Ap

    • Anonyymi

      Paha rasti. Lupaan yrittää. Kovaa.

      • Anonyymi

        Hyvä. 😂😂 Se mies tietää tai ainakin voi arvata miksi olen saanut kammon äärimmäisen epähygieenisistä ihmisistä. Jotka ei siis edes tajua perusasioita hoitaa kunnolla. Joudun sietämään kaikenlaisia löyhkiä ja istumaan haisevilla tuoleilla joka päivä. Ei ole kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. 😂😂 Se mies tietää tai ainakin voi arvata miksi olen saanut kammon äärimmäisen epähygieenisistä ihmisistä. Jotka ei siis edes tajua perusasioita hoitaa kunnolla. Joudun sietämään kaikenlaisia löyhkiä ja istumaan haisevilla tuoleilla joka päivä. Ei ole kivaa.

        Missä istut haisevilla tuoleilla?
        Hyi , en itse istuis ja heittäisin menemään haisevat tuolit mikäli sellaisia olisi.


    • Anonyymi

      Pyyhkiä? Hyi saa#keli, kun suihkukin on keksitty!

      Kaikki pyykit pestään ensin kertaalleen 95 asteessa reilulla kilon pesuainemäärällä (suoraan rumpuun eikä lokeroon) ja sitten sama pesuohjelma perään uusiksi ilman pesuainetta. Näin saadaan pyykit kunnolla puhtaaksi nykyaikaisellakin pesukoneella.

      • Anonyymi

        Älä viitti, joku rikkoo vielä pesukoneensa kilolla pesuainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti, joku rikkoo vielä pesukoneensa kilolla pesuainetta.

        Ei se siitä pesuaineesta hajoa vaikka laittaa kaksikin, mutta likaiset työvaatteet kuluttaa kyllä poistopumpun laakereita. Sitten rummun iskarit/jousitus voi hajota, jos modifioi painekelloa niin että pesukone pesee kunnolla reilulla vesimäärällä. Siksi on parempi pestä vakiokoneella pyykki vain kahteen kertaan, vaikka vatkaaminen kuluttaakin enemmän vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti, joku rikkoo vielä pesukoneensa kilolla pesuainetta.

        Pitääkö kalsareita pestä?


    • Anonyymi

      Mulla on tapana tehdä nuo ja kynnet pidän aina lyhyeksi leikattuna😉

    • Anonyymi

      Rapistelinkin alkkareita saunan jälkeen 😂🤣😅 silikonit pitäisi kai vaihtaa..

    • Anonyymi

      Olet kyllä pahasti sekaisin ap. Nämä on tunnepalstoja eikä mitään marttakerhon pesuvinkkejä.

      • Anonyymi

        Minusta sinäkin olet sekaisin. Elikkä kumpi tässä on nyt sekaisin vai onko molemmat?


    • Anonyymi

      Täällä on hyvä olla niitä Marttakerhon pesu- ym. vinkkejä välillä.

      Ajattelepa miten tuolla IRL monet eivät hallitse arkielämän perusasioita.

    • Anonyymi

      Minä pesen omat pyykkini . en halua olla sinulle rasite rakas !!!!!

    • Anonyymi

      Eikö tuo nyt mene jo sairauden puolelle, jos vaihtaa alushousuja monta kertaa päivässä.

    • Anonyymi

      Hienoa nainen. Olen hygieeninen mies kaikin puolin.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole sitten minulta vaikka marttaohjeita onkin. Olen varma, että keksittäisiin tapa elää sopusoinnussa ilman uhkavaatimuksia niin että molemmilla on hyvä olla kotona 😍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe