Bucket list eli millaisia asioita omalta listaltanne löytyy

Anonyymi

Olen 50 vuotias nainen, ajatuksiltani avoin ja rohkenen myöntää olevani myös pervo.

Omalla listallani on;
*kimppa kahden bi-miehen kanssa, niin että kaikki olisivat kaikkien kanssa
* olla monen miehen panopuuna
* kokeilla maksullisena naisena oloa
* alistua kahdelle masterille
* olla koiran nuoltavana ( tämä ei välttämättä toteutuskelpoinen, mutta ajatuksena kiihottava)

N50 Kokemuksia vailla

117

3036

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen N43 ja minun bucket list olisi sellainen, joka toteutuisi vakavammassa suhteessa yhden miehen kanssa, joka nauttisi samoista asioista kuin itse:

      Kotikuri piiskan avulla (mies kurittajana)
      Vakkarit kolmannet henkilöt (miehet ja naiset) joiden kanssa harrastettaisiin kimppoja
      Orgiat

      Mistä löydän Sen Oikean toteuttamaan tämän?

      Sitä odotellessa kiinnostaisi kyllä myös seksin antaminen maksusta.

      • Anonyymi

        Kirjoita mulle


    • M45 oma listaus:
      - Päästä mukaan kolmen kimpoihin eri kokoonpanoilla
      - Katsoa vieressä kun pariskunta harrastaa seksiä
      - Päästä jälkiliukkaille
      - Ehkä jotain pissaleikkejäkin
      - Olla sidottuna ja naisen vapaassa käytössä
      - Sitoa nainen ja harrastaa huomattavan pitkä esileikki naista tutkien

      Kohta joku tiukkapipoinen kommentoi jotakin huuhaata, mutta ihan rauhassa...

    • Anonyymi

      Hyvinpä näyttää ihmiset päässeen halujaan toteuttamaan ja tyydyttämään, kun vain kaks laittanut omia listojaan 😁

      Aloittaja N50

      • Anonyymi

        en ole ei oo löytynyt 2kiimaista naista käyttämään miehen peppua ei tarvi olla pervo kiima auttaa


      • Anonyymi

        olen mies mutta haluaisin naiset nussimaan mua sauvoilla peppuun miksei straponikin olis se ihanaa olla naisten käytettävissä


    • Anonyymi

      Tässä muutamia, M50:ltä:
      - Pitää naista hyvänä toisen miehen kanssa, hauskaa ja hyvän mielen seksileikkiä. Eikä haittaa jos vähän on bi-curious -vivahdetta.
      - Nuolla naisen pimpsaa samaan aikaan kun toisen miehen kulli on siellä sisällä.
      - Katsella vierestä, kun kaksi naista sekstailee, sitten mennä osallistumaan, niin että naiset määräävät mitä pitää tehdä.
      - Olla esileikkinä baarissa ja tanssimassa tms. niin, että naisella ei ole mekon alla housuja.

    • Anonyymi

      M48, onhan sitä kaikkea mitä haluaisi kokeilla vielä, toivottavasti sattuu sopivat hetket eteen.

      - Kaksi naista, ja minä, naisilla saisi olla kivaa keskenään, itse olisin mukana aina, minne pääsee. Päästä panemaan takaapäin vuoron perään naisia pimpsaan tai peppuun. Panna toista naista pimpsaan ja otattaa toisella suuhun.
      - Saada kokeilla pissata peppuun tai pimpsaan sisälle ja naida perään
      -Viikonlopun pikku orgiat, jossa muutama pariskunta, jossa kaikki saa panna kaikkia. No itse en miestä ottaisi kyllä...
      - Nuolettaa naisella omaa persettä. Naisen perseen nuolen kyllä mielelläni

      • Anonyymi

        vielä yksi... saada joku rietas nainen mälliämpäriksi nielemään spermalasteja niin paljon kuin niitä vain saisi irti, itseltä, tai muutamalta mieheltä kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä yksi... saada joku rietas nainen mälliämpäriksi nielemään spermalasteja niin paljon kuin niitä vain saisi irti, itseltä, tai muutamalta mieheltä kerrallaan.

        Tosta nielemisestä en välitä, mutta pilluuni mielelläni ottaisin monen miehen spermat

        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta nielemisestä en välitä, mutta pilluuni mielelläni ottaisin monen miehen spermat

        N50

        Itselle tuo nieleminen tuntuu "siistimmältä" eli lastit häipyy sitä mukaan veks😛

        Itse en ole aikaisemmin ollut useampi mies ja vähemmän naisia juttujen kannalla, mutta niin monelta kun olen kuullut saman, kuinka paljon se kiihottaa, niin olisin valmis... ja paljon lasteja pilluun... ja vaikka vuoron perään perseeseen kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tuo nieleminen tuntuu "siistimmältä" eli lastit häipyy sitä mukaan veks😛

        Itse en ole aikaisemmin ollut useampi mies ja vähemmän naisia juttujen kannalla, mutta niin monelta kun olen kuullut saman, kuinka paljon se kiihottaa, niin olisin valmis... ja paljon lasteja pilluun... ja vaikka vuoron perään perseeseen kenties?

        Onhan se kiihottavaa ajatuksena, että pillu ja perse valuu spermaa…

        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta nielemisestä en välitä, mutta pilluuni mielelläni ottaisin monen miehen spermat

        N50

        etkö haluis kattella kun mies panee toista miestä ja lopuks ottaisit suihin kummaltakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tuo nieleminen tuntuu "siistimmältä" eli lastit häipyy sitä mukaan veks😛

        Itse en ole aikaisemmin ollut useampi mies ja vähemmän naisia juttujen kannalla, mutta niin monelta kun olen kuullut saman, kuinka paljon se kiihottaa, niin olisin valmis... ja paljon lasteja pilluun... ja vaikka vuoron perään perseeseen kenties?

        mitä vaan nautinnon takia jees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etkö haluis kattella kun mies panee toista miestä ja lopuks ottaisit suihin kummaltakin

        Haluaisin katsella kun mies panee toista miestä mutta lopuksi haluaisin molemmilta mällit pilluuni

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin katsella kun mies panee toista miestä mutta lopuksi haluaisin molemmilta mällit pilluuni

        N50 kokemuksia vailla

        Aika sakeaa, mutta mikäs siinä. Menee aika selkeästi jo ihan homo - bi tontille. Vaarana, että ukot innostuu aivan liikaa toisistaan ja nainen jaa näppäilemään omaa mandoliiniaan 😅

        Juu, mulla ei taittuisi. Toisen miehen hyväksyisin sen vuoksi, että nainen haluaisi sitä, kuten yllä totesinkin, mutta - no jaa, jos se toinen mies on sellainen bottomi, ettei tarvisi olla pantavana, niin kenties. Tykkäänhän minä perseeseen panna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sakeaa, mutta mikäs siinä. Menee aika selkeästi jo ihan homo - bi tontille. Vaarana, että ukot innostuu aivan liikaa toisistaan ja nainen jaa näppäilemään omaa mandoliiniaan 😅

        Juu, mulla ei taittuisi. Toisen miehen hyväksyisin sen vuoksi, että nainen haluaisi sitä, kuten yllä totesinkin, mutta - no jaa, jos se toinen mies on sellainen bottomi, ettei tarvisi olla pantavana, niin kenties. Tykkäänhän minä perseeseen panna

        En ole huolissani yhtään siitä että innostuisivat liikaa toisistaan 😁

        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huolissani yhtään siitä että innostuisivat liikaa toisistaan 😁

        N50

        Jos tarkkoja ollaan, niin ajatus, että saisi panna sua ja jotain bottomia vuoron perään perseeseen, olisi kyllä aika kiihottava. Lopuksi mällit sulle sisään. Toinen mies saisi minun puolesta nuolla minun mälleistä märkää pilluasi kun viritellään toista kierrosta. Kyllä se voisi käydä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkkoja ollaan, niin ajatus, että saisi panna sua ja jotain bottomia vuoron perään perseeseen, olisi kyllä aika kiihottava. Lopuksi mällit sulle sisään. Toinen mies saisi minun puolesta nuolla minun mälleistä märkää pilluasi kun viritellään toista kierrosta. Kyllä se voisi käydä....

        Toi(kin) olis kokeilemisen arvoinen juttu

        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi(kin) olis kokeilemisen arvoinen juttu

        N50

        Nimenomaan jos se sinua kiihottaisi, niin tottakai. En ole miestenvälisen ystävä, mutta jos vastapuoli on bottomi, eikä asiaa tarvi kummemmin miettiä niin miksei. Perseeseen tykkään panna jokatapauksessa, sama kai se sitten enää siinä vaiheessa ln, onko se mies vai nainen. Haaveissa olisi jokus saada panna kahta naista yhtäaikaa tai vuoron perään pilluun ja perseeseen, tokko tuosta haittaa vaikka toinen olisi mies.

        Kylläpä tekeekin näin sunnuntai-aamuna mieli rietastella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan jos se sinua kiihottaisi, niin tottakai. En ole miestenvälisen ystävä, mutta jos vastapuoli on bottomi, eikä asiaa tarvi kummemmin miettiä niin miksei. Perseeseen tykkään panna jokatapauksessa, sama kai se sitten enää siinä vaiheessa ln, onko se mies vai nainen. Haaveissa olisi jokus saada panna kahta naista yhtäaikaa tai vuoron perään pilluun ja perseeseen, tokko tuosta haittaa vaikka toinen olisi mies.

        Kylläpä tekeekin näin sunnuntai-aamuna mieli rietastella

        Hmm... jos tämä N50 olisi tuo Nainen ja minä olisin tuo hänen vieressään pyllistävä mies niin kumpaa naisit ihan ensimmäisenä? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi(kin) olis kokeilemisen arvoinen juttu

        N50

        Eli yksi kokeilemisen arvoinen juttu lisää tuohon bucket listaan... ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yksi kokeilemisen arvoinen juttu lisää tuohon bucket listaan... ;)
        Pervo-mies

        Lista elää kokoajan kun tulee uusia ideoita 😁

        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lista elää kokoajan kun tulee uusia ideoita 😁

        N50

        Toivon mukaan pääset niitä myös lisää toteuttamaan ;)
        Pervo-mies


    • Osa samoja asioita kuin aloittajalla lisättynä vielä, että joku palvoisi/lypsäisi rintojani ja voisin olla imettäjänäkin…

      • Anonyymi

        Postisi toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postisi toimii?

        Ei ole toiminnassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toiminnassa

        Kappas, en ollut kirjautunut sisään. Juu siis ei ole toiminnassa


      • Anonyymi
        PrincessDonna72 kirjoitti:

        Kappas, en ollut kirjautunut sisään. Juu siis ei ole toiminnassa

        Miten toimisi? Yhteys siis..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten toimisi? Yhteys siis..

        Laita meilisi niin pistän postia


      • Anonyymi

        koko


    • Anonyymi

      Aloittamastani ketjusta toteutunut nyt tähän mennessä
      Bi kimppa ja olen ollut nuoltavana.
      Vielä olis muutama kohta toteutettavana listalta…

      N50 kokemuksia vailla

      • Anonyymi

        Olet siis saanut toteutettua tuon: olla koiran nuoltavana?
        Mites se onnistui ja miltä se tuntui? ;)
        Pervo-mies joka itse haluaisi "joutua" uroskoiran astumaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis saanut toteutettua tuon: olla koiran nuoltavana?
        Mites se onnistui ja miltä se tuntui? ;)
        Pervo-mies joka itse haluaisi "joutua" uroskoiran astumaksi...

        Hyvin onnistui. Oli innokas koira 😉 Kontillani olin ja koira takaapäin nuoli vimmatusti. Kieli meni syvälle sisäänikin. Tuntuihan se tuhmalta ja kiimaiselta.
        Vielä olis listalta muutama kohta toteutusta vailla

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin onnistui. Oli innokas koira 😉 Kontillani olin ja koira takaapäin nuoli vimmatusti. Kieli meni syvälle sisäänikin. Tuntuihan se tuhmalta ja kiimaiselta.
        Vielä olis listalta muutama kohta toteutusta vailla

        N50 kokemuksia vailla

        Kiva kuulla, että onnistui hyvin ja että tykkäsit ;)
        Toivottavasti saat loputkin kohdat listastasi toteutettua...
        Pervo-mies


      • Anonyymi

        Aloittajan posti toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, että onnistui hyvin ja että tykkäsit ;)
        Toivottavasti saat loputkin kohdat listastasi toteutettua...
        Pervo-mies

        Samaa toivon itsekin. Tarvitaan vaan saman henkisiä ihmisiä toteutukseen 😁

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan posti toimii?

        Ei toimi valitettavasti😟

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa toivon itsekin. Tarvitaan vaan saman henkisiä ihmisiä toteutukseen 😁

        N50 kokemuksia vailla

        Nämäkös oli vielä kokematta?
        * olla monen miehen panopuuna
        * kokeilla maksullisena naisena oloa
        * alistua kahdelle masterille
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämäkös oli vielä kokematta?
        * olla monen miehen panopuuna
        * kokeilla maksullisena naisena oloa
        * alistua kahdelle masterille
        Pervo-mies

        Juurikin nuo 😍

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin nuo 😍

        N50 kokemuksia vailla

        Täytyy sanoa, että kaltaisesi naisen kanssa olisi varmasti nautinnollisia hetkiä. Useampi bucketiltasi kiinnostaisi minuakin, toki sen päälle monet muutkin ihanat tuhmailut. Noista ”kaksi masteria” oma versioni on minä ja domme, sekä alistuva nainen tai pari !


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että kaltaisesi naisen kanssa olisi varmasti nautinnollisia hetkiä. Useampi bucketiltasi kiinnostaisi minuakin, toki sen päälle monet muutkin ihanat tuhmailut. Noista ”kaksi masteria” oma versioni on minä ja domme, sekä alistuva nainen tai pari !

        Olen ollut itse dommena muutaman kertaa niin että mukana on ollut pari, mies tai nainen. Nyt haluaisin kokeilla asetelmaa toisinpäin kahden miehen kanssa. Tai miksei useammankin. Upeaa olisi päästä mökkiviikonlopuksi miesporukan viihteeksi.

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin onnistui. Oli innokas koira 😉 Kontillani olin ja koira takaapäin nuoli vimmatusti. Kieli meni syvälle sisäänikin. Tuntuihan se tuhmalta ja kiimaiselta.
        Vielä olis listalta muutama kohta toteutusta vailla

        N50 kokemuksia vailla

        Kiihoittavaa olisi katsella kun koira nuolee sua takaapäin sitten voisin itsekin panna takaapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihoittavaa olisi katsella kun koira nuolee sua takaapäin sitten voisin itsekin panna takaapäin.

        Olis se nautinnollista saada ensin kieltä sisäänsä kontillaan ja sen jälkeen kyrpää. Olla siinä antavana narttuna…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut itse dommena muutaman kertaa niin että mukana on ollut pari, mies tai nainen. Nyt haluaisin kokeilla asetelmaa toisinpäin kahden miehen kanssa. Tai miksei useammankin. Upeaa olisi päästä mökkiviikonlopuksi miesporukan viihteeksi.

        N50 kokemuksia vailla

        Olet itse ollut dommena, alistanut miestä? Naitkos miestä myös sträpillä peppuun?
        Kumpa kaltaisesi Naisen löytäisin ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut itse dommena muutaman kertaa niin että mukana on ollut pari, mies tai nainen. Nyt haluaisin kokeilla asetelmaa toisinpäin kahden miehen kanssa. Tai miksei useammankin. Upeaa olisi päästä mökkiviikonlopuksi miesporukan viihteeksi.

        N50 kokemuksia vailla

        Luotettavan miesporukan löytäminen ei varmaankaan ole helppoa mutta jos sellaisen sattuisit löytämään niin se mökkiviikonloppu miesten viihteenä, heidän halujensa kohteena ja tarpeiden tyydyttäjänä voisikin olla ikimuistoinen kokemus...
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse ollut dommena, alistanut miestä? Naitkos miestä myös sträpillä peppuun?
        Kumpa kaltaisesi Naisen löytäisin ;)
        Pervo-mies

        Olen alistanut miestä, naista ja paria josta mies tyttöili. En nainut, mutta dildotin ja lypsin kun mies oli kontillaan kullista sidottuna.
        Se on vaan etsimistä vaille valmis sulla 😘

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettavan miesporukan löytäminen ei varmaankaan ole helppoa mutta jos sellaisen sattuisit löytämään niin se mökkiviikonloppu miesten viihteenä, heidän halujensa kohteena ja tarpeiden tyydyttäjänä voisikin olla ikimuistoinen kokemus...
        Pervo-mies

        Sen varmastikin muistaisi kauan. Jo senkin takia että paikat olis niin puhkinaitu 😅

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen alistanut miestä, naista ja paria josta mies tyttöili. En nainut, mutta dildotin ja lypsin kun mies oli kontillaan kullista sidottuna.
        Se on vaan etsimistä vaille valmis sulla 😘

        N50 kokemuksia vailla

        Haluaisitko kuitenkin myös naida miestä sträpillä? ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen varmastikin muistaisi kauan. Jo senkin takia että paikat olis niin puhkinaitu 😅

        N50 kokemuksia vailla

        Aivan varmasti muistaisi... kunhan ensin pääsisi kävelemäänkin ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi

        toinen pari ja bi-kimppa kaikille jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kuitenkin myös naida miestä sträpillä? ;)
        Pervo-mies

        Mikä jottei jos mies siitä nauttisi

        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä jottei jos mies siitä nauttisi

        N50

        Tämä mies ainakin Nauttisi ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi

        Toteutuneiden lista kasvaa 😁
        Eilen olin maksullisena seuralaisena ja olipas mukavaa sekä nautinnollista aikaa hänen kanssaan

        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toteutuneiden lista kasvaa 😁
        Eilen olin maksullisena seuralaisena ja olipas mukavaa sekä nautinnollista aikaa hänen kanssaan

        N50

        Mukava kuulla että on tullut taas yksi asia lisää listastasi suoritettua ja ruksittua ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      kimppa bi-parin kans tai kahden naisen sauva ja strapon käsittelyssä kyllä miehenä olisin onnellinen

      • Anonyymi

        Niin minäkin ;)


      • Anonyymi

        Kyllä olisi kiihoittavaa olla kahden-naisen kanssa jotka käyttäisivat sauvoja itseensä ja minuun.


    • Anonyymi

      Minulla ehdottomia haaveita viuhahdella kunnolla jollain reissulla, niin etten saa edes ottaa alusasuja mukaan, tulla naiduksi hotellin parvekkeella, niin että naapuri parvekkeelta katsellaan ja luettuani täällä noita matkajuttua joutua vaikka Prahan gloryholeen jalat sidottuna naitavaksi ja kuvattavaksi näkemättä kuka ja ketkä panevat minua.

      • Anonyymi

        olen mies kerran ollut glory-holessa päivän peppu tarjolla en muista kuinka monta miestä kävi mutta ihana päivä 3päivää paikat kipeenä mutta tekisin uusiks


    • Anonyymi

      Olen M21. Minua kyllä kiinnostaisi seksi 50v naisen kanssa.

    • Anonyymi

      pitäs vaan löytää toinen bi-kaveri ittelle kyllä kävis jos annettas ensin naiselle sitten toisillemme nainen katsojana

    • Anonyymi

      Minulla TOP ykkösenä olisi stripata yleisön edessä, mutta taitaa jo ikäkin olla rajoitteena.
      Kerran olen nuorena päässyt tämän haaveeni toteuttamaan ja vieläkin näen siitä kosteita unia.

      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin, milloin strippasi ja missä. Oliko paljon yleisöä. Riisuitko kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin, milloin strippasi ja missä. Oliko paljon yleisöä. Riisuitko kaikki?

        Aloittelin pikkutyttönä vanhemmilta salaa bailailut 1970 luvun lopussa ja 1980 luvulla oli jo hyvä vauhti päällä ja vanhempi mieskaverikin oli, joka näin jälkikäteen ajatellen oli joteskin kieroutunut. Tykkäsi näytellä minua ja pukeutuminen piti olla aina rohkeaa. Ei sukkahousuja, vaan aina oikeat sukat, nauhaliivit ja jo silloin pienen pieniä pöksyjä, olemattomia rintsikoita, eikä aina niitäkään, enkä tuolloin edes asiaa tajunnut. Jotenkin muidenkin huomio viehätti.

        Mieskaverin kanssa oltiin usein, hänen ehdotuksestaan ravintoloissa ja paikoissa joissa oli striptease esityksiä, ja niitähän oli tuolloin 1980 puolenvälin paikkeilla vähän joka paikassa, jopa elokuvateatterissa tehdyn tauon aikana ainakin Helsingissä. Teatteria en muista, mutta pehmopornoahan siellä esitettiin. Aina esityksiä seuratessamme mies kaveri sopotteli minulle, että kuvittele olevasi tuolla riisuuntumassa ja asunnollani minun piti usein stripata hänelle, kuulema harjoitella ja kiihottihan se. Opiskeluin Helsingissä ja sitten kävimme useamman kerran mm. ravintola Kirjassa, jossa oli nonstop tyyliin strippareita.

        Intiimi ravintola, jossa matalahko strippilava oli sohvien ja keskellä niin, että yleisö oli lähes strippareissa kiinni. Pöytiä oli toki kauempanakin, mutta lavan ympäristö oli aina tungokseen asti täynnä. Stripparit, kai paljolti itäblokin maista riisuuntuivat lavalla, mutta kulkivat myös muualla salissa ja aina joku onnekas sai avata liivit, tai pöksyjen narut.

        Aina mieskaveri kuiski, että kuvittele riisuvasi kaikkien edessä tuossa lavalla ja kuljeksivasi perse paljaana salissa. Kuvittelihan minä ja kuumenin.

        Pitkä taustaselvitys. Sitten Kirjassa oli myös Stripteasen sm kisat ja tietysti olimme katsomassa. Mies yllytti mukaan, mutta en suostunut. Kirjasta tuli meille melkein vakipaikka ja sitten keksivät aloittaa myös illat, jolloin kaikilla paikalla olevilla naisilla oli mahdollisuus stripata. Mies vei minut sinne heti ekalla kerralla. Porukkaa pursusi ravintolan täydeltä.

        Valokeila kiersi salissa ja naisia yllytettiin esiintymään. Aluksi oli vaisua. Talon tytöt esiintyivät ja taas naiskatsojia yllytettiin mukaan. Lopulta yksi nainen nousi miehen viereltä kävi takahuoneessa ja siirtyi esiintymään Nyt arvellen kyseessä saattoi olla talon oma tyttö, joka toimi houkuttimena, eli muka epäröityään innostui riisumaan, mutta siitä pää aukesi. Valtavan kannustuksen saattelemana pari muuta naista kävi riisumassa, mutta eka jätti liivit ja pöksyt ylle ja toinen pikkupöksyt. Kokoajan mieskaveri yllytti minua esiintymään, tilasi paukkuja, hiveli kupeitani ja rintojani ja hivutti käden helman ja pöksyjen alle ja tunnusteli pimppiäni ja totesi minun olevan jo kiimasta märkä. No niin olinkin, jo pelkkä ajatus kiihotti. Hän yllytti minua niin, että ympärillä myös kuulivat sen ja minua yllytettiin kokoajan enemmän ja enemmän.

        Valokeila pysähtyi kohdalleni ja muiden taputtaessa mies kaveri hihkaisi, että täältä tulee seuraava strippaaja, joka riisuu kiireettä kaikki. Minut suorastaan työnnettiin ylös ja mies kaveri hihkui korvaani, että muista, ettei esitys pääty pöksyjen riisumiseen, vaan vasta alkaa ja muista kiertää joka puolella salia.


    • Anonyymi

      Jatkuu..

      Yleisön yllyttäessä, hihkuessa ja taputtaessa kuljin tiskin luo, josta minut ohjattiin takahuoneeseen valmistautumaan, valitsemaan musiikin ja paikan kuuluttaja ja baarin takana toimiva nainen kyseli alusasuani ja tarvitsinko liivejä ja pöksyjä. Kohotin hieman helmaa, kun en pystynyt jännitykseltä juuri puhumaan. Nainen nyökkäsi tyytyväisenä nähdessään sukkani ja nauhaliivini. Hän sanoi, että hyvä riisuminen kestääkin pidempään ja tuplataan musiikinkesto. Hän kysyi olenko stripannut ennen. Sain sanotuksi, että kotona mieskaverille. Nainen huomasi jännityksen ja tarjosi vielä tuhdin rohkaisupaukun.
      Kuuluttaja selitti, että tässä vaiheessa iltaa pitää riisua kaikki ja kiertää joka puolella salia usean kerran. Esiintyä pitää niin kauan kuin musiikki kestää ja kuunnella mitä katsojat vaativat ja toteuttaa rohkeasti toiveita ja jos joku hivelee, hipelöi ja tunnustelee, niin se kuuluu täällä asiaan. Valitusoikeutta ei ole, eikä esitystä saa keskeyttää, kyseessä on talon maine. Vielä hän kysyi, että olenko ymmärtänyt. Sain juuri ja juuri nyökätyksi. Hän kysyi ikääni, haluamaani nimeä ja mittojani, joita käyttäisi kuulutuksessa.

      Hän sanoi seuraavansa tarkoin esitystä ja jos joudun pulaan hän tulee avuksi. Lisäksi hän sanoi, että jos haluan voin ottaa didlon mukaan esitykseeni. Sanoin, ettei sellaista nyt ainakaan. Nainen sanoi, että näin myöhäisillalla esitysten on muututtava rohkeimmiksi ja nostavansa tiskille näkyviin kolme erikokoista didloa, joita voisin käyttää jos yleisö saa villiintymään kunnolla. Hän näytti didloja ja voin sanoa, että kyseessä iso, vielä isompi ja oikea jätti.

      Hän sanoi niiden oleva hyvin puhdistettuja ja yleisön kyllä näkevän, kun hän ottaa ne esille keikistellessäni kokonaan alasti.

      Hän kysyi olenko valmis. Sain vaivoin nyökätyksi. Siemaisin vielä paukusta ja olin pelosta kankeana. Nainen siirtyi salin puolelle ja kuulutti minut, ikäni, rinnan ympäryksen, vyötäröni ja lantion ja musiikki alkoi. Siirryin saliin. Huuto, taputukset ja kirkas valokeila seurasivat minua lavalle. En tiedä miten selvisin kaatumatta lavalle, mutta vähitellen vapauduin siinä tanssiessani ja pyöriessäni. Kuului huutoja, taputuksia ja pääasiassa mieslauma piiritti minua sohvilla lavan ympärillä. Kohottelin mekon helmaa, paljastin sukkien reunat, vilautin pöksyjä ja siirryin avaamaan mekon selänpuolella olevia nappeja joita en saanutkaan auki. Laskeuduin lavalta ja siirryin baaritiskin luona istuvien miesten luo, käännyin selin ja kädet koholla nappeja tavoitellen, jolloin joku hyväili pyllyäni ja joku avasi napit ja veti mekon olkapäitäni alas.

      Muistin kehotuksen liikkua salissa ja tein kierroksen laskien kokoajan mekon yläosaa paljastaen rinnat ja rintaliivit. Siirryin lavalle ja hivutin vähitellen mekon lanteille, nilkkoihin ja pois. Yleisö hihkui ja taputti. Kuului huutoja ensin rinnat, ensin rinnat ja vaikka olin aikonut riisua sukat, muistin ohjeet ja annoin yhden sohvalta seisomaan nousseen miehen avata liivini ja samantien mies työnsi kätensä liivien alle puristellen rintojani. Siirryin hieman keskemmälle ja pikkuhiljaa hivutin liivit rinnoiltani paljastaen ne. Yleisö ulvoi, hihkui vihelsi ja taputti. Huomasin nännieni kohonneen pinkeinä pystyyn, niin kiihottunut olin. Heitin liivit sohvalle yhden miehen syliin.

      Nainen tiskintakaa teki liikkeitä viittoen kiertämään taas salia ja tein työtä käskettyä. Joku hihkui pompottamaan tissejä, joku nostamaan kädet niskan taa ja yritin noudattaa ehdotuksia. Taputus lisääntyi siirtyessäni takaisin lavalle. Kuului pöksyt pois, pöksyt pois ja jouduin ensin avaamaan sukkanauhat, sillä pöksyt olivat viiden alla ja vähitellen kirkkaassa valokiilassa vedin pöksyjä alemmas paljastaen ensin pyllyni ja hitaasti vähitellen myös pimppani.

      Pöksyjen pudotessa vippasin ne jalkaterällä yleisön joukkoon Joku nappasi ne näppästi käteensä. Tiedostamattani matkin näkemieni strippadeiden liikkeitä ja toimia. Hyväilin vartaloani liikuessani ja pujotin sukat pois. Toinen ainakin lensi kohti baaritiskiä. Toinen putosi jonnekin lavan viereen.

      Ylläni oli pelkkä nauhaliivi nauhat reisilläni pompottaen. Taas minua viitottiin salikierrokselle ja valokeilan seuratessa minua näin kuinka rouva tiskintakana otti näyttävästi didlot esiin juuri tiskiä valossa ohittaessani, joten mustat didlot valkealla liinalla näkyivät kaikille varmasti hyvin. Kiersin salia ja menetin viimeisenkin vaatekappaleen jonkun repäistessä sen lanteiltani. Olin täysin alasti ja kuin huumattuna kiersin salia lanteita keinuttaen rintoja pompottaen, pysähdelen ja minua tunnusteltiin, joku ehti kokeilla myös pimppiäni. Yritin olla kuin en huomaisikaan näitä tutkimusretkiä. Kävin myös mieskaverini pöydän luona. Hän puolittain työnsi minut pöydälle selälleen ja hoki, että näytä nyt kunnolla kaikille meille. Pöytäseurue nappasi laseja käsiinsä ja selin pöydällä maaten avasin hieman jalkojani paljastaen pimppani kaikille.

    • Anonyymi

      Ohho. Nyt jatkoa pian

    • Anonyymi

      Nannaa kerro lisää. Nyt kertojan on tyylistä päätellen ihan pakko olla nainen.

    • Anonyymi

      jatkoa striptease.

      Olin kuin transsissa ja niin kiihottunut kuin vain voi olla. Olinhan pikkuhiljaa paljolti mieskaverini toimien vuoksi jo pitkään haaveillut mahdollisuudesta riisuuntua julkisesti, mutta en näin, enkä näin suurelle ihmismäärälle. Ravintolahan oli aivan täynnä.

      Mieskaverini käänsi minua pöydän päällä niin että kaikki pöydän ympärillä varmasti saivat lähietäisyydeltä julkeasti tuijotella vartaloani ja jalkoväliin. Pöydän ääreen oli tullut lisää väkeä, yksi pariskunta, joka oli tuttujamme.
      Minua hävetti mieskaverin pyöräytettyä avoimet haarani heidän eteensä. Laitoin kädet vaistomaisesti pimppani eteen, mutta nainen kohottautui ja siirsi käteni sivuun nauraen ja sanoi, että älä häpeile, muista nauttia ja ole rietas.

      Kohottauduin, jolloin mieskaverini hihkaisi vielä, että kuuluttaja kertoi minun olevan illan viimeinen strippari ja tiedät mitä se tarkoittaa, siis muista sauvat ja kierrä salia.

      Aiemmilla käynneillä olimme nähneet miten viimeinen esitys päättyi aina rohkeaan sauvaesitykseen. Sitä en aikonut kylläkään tehdä. Lähes pakenin pöytäseurueen luota ja kuulin vielä tuttavarouvan hihkaisevan: Muista sauva.

      Kuljin keinahdellen musiikin tahdissa takaisin kohti lavaa, jossa aioin lopettaa esityksen ja arvelin musiikin pian loppuvan. Lähestyin lavaa ja baaritiskiä, jolloin rouva tiskin takaa kohotti valkoisen pienen liinan päällä olevia didloja, viittasi lähemmäs ja metelin keskellä kuulin hänen sanovan: Olet viimeinen strippari ja tiedätkin, että viimeinen vetää aina sauvashown. Aloita pienimmällä ja muista kiertää sauvojen kanssa myös pöytien ääressä. Kaikkien on nähtävä esitys.

      Hihkaisin eikö musiikki jo pian lopu. Mutta hän sanoi, ettei vielä pitkään aikaan. Olet nyt illan stara, Sauvo ja nauti. Orkkuja saa tulla, se on eduksi ja hyvää mainosta seuraaville amatööri- illoille. Mitä rohkeammin esiinnyt sen parempi.

      Myös tiskin äärellä istuvat miehet kuulivat keskustelun ja joku puristeli pystyjä nännejäni.
      Yksi mies aikoi ottaa jättididlon antaakseen sen minulle, mutta baarinainen hihkaisi, että pienin ensin ja isoin vasta viimeksi. Mies otti pienimmän didlon ja ojensi sen minulle. Eikä sekään kyllä ollut pieni.

      Kuin huumassa siirryin iso musta sauva kädessäni lavalle. Katsojat taputtivat tahdissa ja epäröidessäni kuului rytmikkäästi: sauva pilluun, sauva vittuun, sauva pilluun.

      Kuin unessa aloin liikkua, kuljetin sauvaa pitkin vartaloani, liuutin sauva pään huulilleni ja yritin kohdistaa katseeni vuoronperään sohvilla edessäni olleisiin katselijoihin, kuin esiintyäkseni julkeasti juuri hänelle, matkien aiemmin ammattilaisilta näkemääni Sitten läheni se vääjäämätön. Laskeuduin lavalle selälleni hivutin sauvaa kohti pimppiäni, jouduin levittämään hieman lisää jalkojani ja yllätyin itsekin miten helposti sauva työntyi sisääni. Jähmetyin paikalleni. Kokoajan kuului erilaisia ohjeita: Liikuta sitä, pumppaa, levitä jalat, jalat ylös, käänny, perse pystyyn, pää alas ja yritin musiikin tahdissa toteuttaa komentoja. Ollessani nelinkontin tarttui joku sauvaan ja painuin kasvot ja ylävartalo lavan pintaan. Sauvaa liikuteltiin edes taas ja joku kuului sanovan: katsokaa miten märkänä sauva kiiltelee, pimuhan käy kuumana.

      Katsoin baaritiskin suuntaan ja baariemäntä viittoi minua taas kiertämään salia. Kohottauduin ja sauva pimpissäni laskeuduin baaritiskin eteen, jolloin sauva luiskahti pois lattialle. Kohotin sen ylös, jolloin baariemäntä kurkottautui, nappasi sen kädestäni ja sanoi, että ota tämä seuraava isompi, siinä on paksumpi nuppi ja se pysyy pillussasi pitelemättä liikkuessasi ja esitellessääsi sitä, vaikka oletkin näköjään noin märkänä. Samalla hän näytteli pimppimehuistani kiiltelevää sauvaa toisille.
      Katsoin sauvaa kädessäni ja arvelin, ettei se kyllä mahdu. Silloin kaksi miestä sanoi, että autetaan ja nostivat minut baaritiskille. Värähdin sillä tiski tuntui paljaassa pyllyssä kylmälle. Nilkkoihini tartuttiin ja jalkani levitettiin ja joku sanoi, että noin työnnäpä nyt sauva vittuusi.
      Olin niin kiihkoissani, etten enää osannut edes hävetä ja siirsin nupin häpyhuulille ja pikkuhiljaa aloin ujuttaa sauvaa sisään. Kuulin jonku sanovan, että annaskun autan ja sauvaan tartuttiin. Jalkojani levitettiin ja kohotettiin lisää. Nojauduin taaksepäin käsieni varassa ja pikkuhiljaa sauva puski reittiään perille, vaikka tunsin olevani aivan täynnä. Baariemäntä kurottautui tiski yli ja kuulin hänen kuuluttava keskimmäisen sauvan uppoavan hyvin ja tytön tulevan näyttämään tulosta ja näkymää joka pöydän ääreen salissa, joten ei kannata rynniä tiskin ääreen, paitsi paukkuja hakemaan.
      Mies edessäni liikutteli sauvaa ja jalkojeni pitelijät seurasivat tarkoin sauvan venyttäessä pimppiäni. Baariemäntä kuvaili mikrofoniin tapahtumaa ja sitten sanoi noin nyt se on pohjassa ja tytön pillu sykkii kuumana ja lähtee nyt näyttämään ja valmistautuu tämän jätti sauvan sovitukseen. Baariemäntä heilutti jätti sauvaa pääni yläpuolella ja käytti sitä huulillani.

      • Anonyymi

        Kirja, muistan nuo strippailut ja illan viimeisen sauvaesitykset ja myös nämä asiakkaiden strippi-illat, vaikka niitä en koskaan ehtinyt nähdäkään. Tarinoita kyllä liikkui ja strippaajiakin oli löytynyt ammattilaisten lisäksi. Vahinko, että lopettivat paikan.


    • Anonyymi

      Ei jehna. Nyt ottaa eteen Tuo olis pitänyt olla näkemässä.

    • Anonyymi

      -Swingerklubilla seksikeinun, panotuolin tms. kokeilu, jossa monta miestä panisi minua.
      - Sandswich,, jossa saan pilluun ja pyllyyn (kokellutkin jo, mutta voisin uusia.) Ehkä lisänä kolmas mies imettäväksi,
      N. 45

    • Anonyymi

      Ravintola Kirjan Strippauksen sm-kisoista, asiakas strippauksista ja rohkeista loppuillan esityksistä oli aikoinaan juttuja hymyssä ja nykypostissa.

      • Anonyymi

        Ja sitten niistä tulikin julkisia ja joku sosiaslitantta alkoi paheksua ja asiakasstrippaukset ja sauvaesitykset loppuivatkin siihen.


    • Anonyymi

      Hei! Kiihoitti kovasti lukea kun bi nainen on kahden bi miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Haluaisin että kaksinaista suostutelisi minut pukeutumaan naistenvaatteisiin ja joutuisiin olemaan koko viikon ja he käyttäisivät minua hyväkseen.

      • Anonyymi

        Ihana ajatus kun olen femboy olen naisellinen.


    • Anonyymi

      Kirjassa ei tullu käytyä, vaikka rohkeista esityksistä kiersikin huhuja. Olin vähän liian nuori sisäänpääsyyn. Kuulemani mukaan alkuillasta tytöt jättivät vielä pöksyt jalkaan, mutta illan edetessä nekin lähtivät ja aina lopuksi oli sit kunnon loppuhuipentuma. Kirja piti käsittääkseni ilotytöt poissa ravintolasta. Hesassa oli tuolloin useampikin kuuma strippipaikka, jossa myös osassa itäblokin tytöt päivystelivät, panopaikka oli sit näissä halppishotelleissa lähistöllä. Tuli joskus sorruta, mutta Kirjan strippaukset oli jo silloin loppuneet.
      Tuo nonstop teatteri pyöritti se ajan pehmopornojutskia ja filmin vaihtuessa strippari kävi riisumassa lavalla. Eturivin paikat oli suosittuja. Ikärajakaan K18 ei ollut niin tarkkaa ja tuli käytyä seisottamassa. Näki kunnolla täysin alastomia naisia muotojaan esittämässä.

    • Anonyymi

      Jatkoa striptease.....
      Hivuttauduin baaritiskiltä seisomaan kahden miehen avustamana, vai vielä isompaa sauvaa ja hah, ehdin ajatella, tässäkin on jo ihan tarpeeksi. Käteni tapaili pimpissäni puristavaa sauvaa. Älä ota sitä pois komensi baariemäntä. Nyt kiertele salia. Käy joka pöydän ääressä. Kävele normaalisti kädet sivuilla. Tanssi, keinahtele, kuuntele asiakkaita.

      Katseeni harhaili sinne tänne, mutta huomasin esiintymisjännityksen kadonneen kokonaan. Olin kuin huumattuna, kuumana ja kiihkoissani. Annoin yleisölle sen mitä he halusivat, eli alastoman vartaloni. Keskityin katsomaan miesten ja muutamien paikalla olleiden naisten ilmeitä. Näinkö halveksuntaa ja pilkkaa, en vaan kenties humalan tuomaa intoa ja halua tarkastella alastonta amatööriä ollen valmiina innostamaan ja yllyttämään tätä ja saamaan hänet pöytänsä ääreen ja eteensä tanssimaan ja näyttämää häpeilemättä paikkansa, rintansa, pyllynsä ja sauvan täyttämän pillunsa.

      Lähdin kiertämään salia, pöydästä pöytään yleisön kannustaessa, hihkuessa ja tilatessa lisää juotavaa. Kävely olikin vaikeaa korkokengissä niin iso sauva syvällä pillussani. Jouduin kävelemään hieman jalat harallaan, mutta onneksi musiikki ja vartalon keinunta helpotti liikkumistani.
      Sauva pysyi hyvin paikoillaan, eikä sitä tarvinnut pidellä. Tajusin olevani rietas näky rinntojen ja vartaloni keinuessa musiikin tahdissa mustan sauva pään työntyessä esiin pillustani. Kädet hivelivät vartaloani, sauvaa tapailtiin ja sitä yritettiin liikutella sisään ja ulos.

      Yhdessä pöydässä asiakas halusi tunnustella rintojani ja jouduin kumartumaan etukumaraan pöydän yli, jolloin sauva ja pilluni tulivat esiin takaa ja joku onnistui liuuttamasn sauvan melkein ulos ja työnsi takaisin sisääni toisen tutkiessa antaumuksella rintojani.

      Jouduin tietysti käymään myös miesystäväni pöydän äärellä ja taas hän komensi minut ensin nelinkontin pöydälle ja toisella puolella istuva pariskunta nousi ylös ja tuli taakseni katsomaan näkymää. Sitten minun piti käydä selälleni ja levittää jalat. Viereisistä pöydistä kohottautui väkeä pöydän ympärille. Miesystäväni käänteli minua selkäni varassa näyttäen kaikille ympärillä avonaisen jalkovälini.

      Hän käänsi minut tietenkin myös tuttavapariskunnan eteen, jolloin rouva kohottautui, tarttui jalkoihini ja sanoi, etten itse kunnolla näe miten riettaalle näytän. Hän tarttui jalkoihini nilkoista ja kohotti jalat ylös ja aivan levälleen ja samalla miesystänäni kohotti päätäni ja siinä näin itsekin todella hyvin kiihkosta turvonneet paljaat rintani ja pillussani pingottavan ison sauvan joka liikkui vartaloni vavahdellessa kiihkosta pyllyni kohotessa ylös pöydältä. Rouva pyöräytti minua pöydällä niin, että kaikille tarjoutui vapaa näköala jalkoväliin ja kohonneeseen takapuoleeni. Joku sanoi, että toinen sauva pitäisi olla alempana.

      Pääsin taas seisaaleni ja tuttavarouva hihkaisi minulle innokkaan oloisena, että saat kohta vielä isompaa. Sanoin, että ei, ei se millään mahdu. Yritä edes hän jatkoi ja sanoi vielä jotain muutakin, mutta en sitä melussa kuulut.

      Näin jouduin kiertämään koko salin ja tanssimaan sauva pillussani korokkeella. Sitten musiikki vaimeni, pysähdyin paikalleni ja ajattelin tämän olevan nyt loppu ja etsin katseella vaatteitani.

      Silloin baariemäntä kuulutti: Hyvät naiset ja herrat seuraa amatööristripparimme tulikaste.
      Hän on jo harjoitellut ja esiintynyt teille kahden erikokoisen sauvan kanssa ja nyt seuraa illan kohokohta jättilidlon sovitus suoraan amatöörimme pyhimpään. Olkaa valmiina ja jos haluatte nähdä kunnolla kokoontukaa lähemmäs esiintymislavaa. Jotta kaikki näkevät paremmin lavalle tuodaan korokkeeksi pöytä, jolle stripparimme kiipeää poistaa ensin nykyisen sauvan ja on valmis ja halukas esittämään sovituksen ja sulonsa. Jähmetyin. Olin kauhuissani.

      Yleisö vihelsi ja taputti ja he alkoivat kokoontua korokkeen ympärille tungokseen asti.
      Muistakaa lyhyemmät katselijat, erityisesti naiset ja päästäkää heidät etualalle, jotta kaikki näkevät kunnolla villitsi baariemäntä lisää.

      Korokkeelle tuotiin isokokoinen, onneksi matalahko pöytä, jolle minun siis pitäisi nousta katseltavaksi.

    • Anonyymi

      Tuo on melkein kuin haaveissani, mutta paljon hurjempaa. Olen aina haaveilut strippaamisesta yleisön, edes muutaman katsellessa. Rohkeus vain puuttuu. On tuo kertomus tosi kiihottavaa.

      Mieheni myös tietää haaveeni, mutta mitään mahdollisuuttakaan ei ole tullut sitä toteuttaa. Ei taida meillä missään olla paikkoja, joissa voisi edes naamioituneena riisua. Mies on yllyttänyt myös burleskia. Jotenkin en ole siihen syttynyt, jäähän siinä asia jotenkin puolitiehen.

      • Anonyymi

        Mulle voit tulla strippaamaan ja voin kutsua kaverinkin katsomaan


    • Anonyymi

      Mä voisin jonkun naisen toivomuksen toteuttaa j vaikka kimppaan olisi mahdollista on kaveri mukaan ottaa.

    • Anonyymi

      Olen jo vanha ukko ja olen käynyt 1980 luvulla nuorena miehenä silloisen tyttöystävän kanssa Kirjassa kaksi kertaa. Yhdellä kerralla ammattilaiset, itäblokin kolme tyttöä ja yksi suomalainen strippasivat nonstop tyyliin vuoron perään koko illan. Välissä saattoi olla vartin tauko ja sitten seuraava. Alkuillasta jäi tytöillä pöksyt jalkaan, myöhemmin illasta baariemäntä kuului sanovan lavalle nousevalle tytölle nyt pöksyt pois. Sen jälkeen riisuuntuivat kokonaan ja kiertelivät myös ympäri salia.

      Toisella kerralla oli mainostettu asiakasstripaus.
      Taisi olla yksi, vai oliko kaksi ammattilaisyttöä alkuillasta lämmittämässä yleisöä. Ravintola tungeksi väkeä. Alkuilkasta ei oikein rohkeita löytynyt, vaikka naisia olikin paikalla aika paljon, mutta illan kuluessa, varmaan humalan rohkaisemana ja taitavasti baariemännän yllyttämänä ja villitsemään muistaakseni kuusi rohkeaa naista trippasi alastomiksi asti. Kannustus oli näille rohkeille tosi mahtavaa, vaikka osalla nuo riisuuntumisen taidot esityksenä nyt eivät niin kummoisia olleetkaan. Pääasia, että rohkeus riitti ja vaatteet lähtivät kokonaan. Kaksi näistä naisista kierteli baariemännän yllyttämänä myös alastomina ympäri salia.

      Molemmilla kerroilla ilta päättyi myös sauvasessioon lavalla ja baaritiskillä.
      Amatööri-illassa baariemäntä osasi tosi hienosti villitä yleisön kannustamaan ja villitsemään empivän amatööristripparin ottamaan ison sauvan ja käyttämään sitä kirkkaassa valokeilassa.

      Selvyyden vuoksi silloinen tyttöystäväni, nykyinen vaimoni ei stripannut.

    • Anonyymi

      Naiset haaveilee mutta ei toteuta haaveitaan

      • Anonyymi

        Joo jotenkin tuntuu, että 1960 luvun lopulla ja koko 1989 ja 1990 luvut oltiin rohkeampia.
        Tuo strippauskin oli melko yleistä, lähes joka ravintolan houkutuskeino. Jopa pikkukunnissa oli paikalliravinttoloissa toisinaan rohkeita esityksiä.


      • Anonyymi

        Aika yleistettyä… itse ainakin toteutan 😘

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo jotenkin tuntuu, että 1960 luvun lopulla ja koko 1989 ja 1990 luvut oltiin rohkeampia.
        Tuo strippauskin oli melko yleistä, lähes joka ravintolan houkutuskeino. Jopa pikkukunnissa oli paikalliravinttoloissa toisinaan rohkeita esityksiä.

        ja ne ylä-osattomat tarjoilijat hyvä kun housuihin mahtui


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a stream. Sisää­­nkäynti k­aikille, jotk­­a haluav­­­at pi­tää hauskaa 👉 http://9190000.com/H/uV1f 👈

    • Anonyymi

      Berliinissä löytyy ainaski yksi ravintola/baari, jossa asiakkaat stripaavat, varmasti muitakin. On myös mahdollisuus käyttää naamiota, jos pelkää, että kasvot tulevat näkyviin kuvissa, sillä kännykät ovat kovassa käytössä esitysten ajan.

      Osuimme paikkaan mieheni kanssa ihan sattumalta, piti vain poiketa, mutta eihän sieltä malttanut lähteä pois pitkään aikaan. Oli jotenkin jännittävää seurata esiintyjäkandinaattien epäröintiä ja taistelua uskaltaako mennä vai ei. Oli myös pöytäseurueita, joista kaikki naiset kävivät riisuuntumassa toisten hurjasti kannustaessa.
      Lavalla oli myös tanko, jota pari naista osasi ja rohkeni tossi taitavasti käyttää alastomanakin.

      Jaa riisuuduinko. No en. Rohkeus ei riittänyt, vaikka mieskin olisi antanut sen tehdä.
      Jälkeenpäin on vähän harmittanutkin rohkeuden puute. Olen kuitenkin päättänyt, että seuraavalla Berliinin matkalla aion olla rohkeampi. Jotenkin vain asia on jäänyt mieltä kutkuttamaan.

      • Anonyymi

        yhteen aikaan Suomessakin oli ylä-osattomia tarjoilijoita oli se mukavaa katsella kaunista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhteen aikaan Suomessakin oli ylä-osattomia tarjoilijoita oli se mukavaa katsella kaunista

        Oulussa ainaski oli.


    • Anonyymi

      Striptease jatkuu....
      Olen liiankin tarkasti kuvaillut tätä ainutkertaista sirippaustani, joka on tämän ikäisenä kaukainen muisto, mutta edelleen muistellessa tapahtumaa ja varsinkin näin siitä kirjoittaessa nuoruus ja hulluus tulee kaihoisana mieleen.

      Baariemännän kuulutukset ja yleisön innokkuus sai minut kuin transsiin ja ajattelin, että olkoon ja ainakin yritän. Baariemäntä tarjosi minulle paukun: Rohkaisuksi hän sanoi. Muista olla rento. Älä yhtään jännitä, niin kyllä tämä mahtuu hän sanoi esitellen yleisölle valtavaa peniksen muotoista kalua, jonka tyvessä oli iso imukuppi.

      Pöydälle tuodaan vielä tukeva jakkara, jonka pintaan voit painaa kalun tiukasti kiinni ja laskeutua pikkuhiljaa sen päälle. Siten yleisö näkee hyvin. Muista kääntyä välillä, jotta kaikki näkee miten se painuu pilluusi hän neuvoi minua.
      Kun kalu on sisälläsi taivuta hieman eteenpäin ja imukuppi irtoaa jakkarasta ja voit liikkua ja esitellä sitä. Pöydälle tuodaan liukastetuubi. Anna katsojien voidella pillusi. Älä säikähdä kun voide alkaa kihelmöidä. Siinä on jotain häpyhuulia ja klitorista stimuloivaa, voimakkaasti kiihottavaa ja rentouttavaa ainetta mukana.

      Sanoin, etten kaipaa kylläkään yhtään kiihotusta lisää, olen ollut jo monta kertaa orgasmin partaalla ja se on noloa ihmisten edessä. Baariemäntä nauroi ja sanoi, että hän on huomannut sen ja nyt se todennäköisesti tulee ja on ihan hyvä vaan. Yleisö pitää siitä. Mitä kovempi ja äänekkäämpi orkku, sen useampi kaupaksi käyvä paukku. Näin se menee.

      Nappasin paukun kerralla ja olin tukehtua. Olipa vahva tujaus. Tuijotin epäuskoisena tuota kalua. Sen oli mahdottoman pitkä ja varmasti käsivarteni paksuinen. Ajattelin, ettei tuo millään voi mahtua pilluuni. Jo nyt sisälläni oleva sauva oli tiukka ja täytti pilluni ihan riittävästi.

      Baariemäntä kiirehti minua siirtymän lavalle ja pöydälle. Hän antoi jättkikalun minulle ja yleisön villisti taputtaessa ja huudellessa siirryin lavalle ja edelleen yhden katsojan tukiessa kiipesin pöydälle tekokalu edelleen pillussani ja iso kädessäni. Sormeni eivät edes yllettyneet kunnolla sen ympärille. Jättikalu oli yllättävän painava ja tukeva.

      Musiikki pauhasi, yleisö metelöi ja kiinnitin tuon jättiklunssin pöydälle tuodun jakkaran pintaan tiukasti painaen.

      Sitten lanteet keinuen kiersin pöydän reunaa seisten ja valmistauduin vetämään pillussani olevan kalun ulos. Nyt olin niin kiihkoissani, että vetäessäni sitä hitaasti ulos se liukui yllättävän helposti. Olihan se ollut pillussani jo varmasti yli kymmenen minuuttia. Yleisö taputti villisti kalun tullessa kokonaan ulos. Seisoin hetken paikallani musta kalu kädessäni korkealla pääni yläpuolella. Samalla tuijotin kuin lumoutuneena jakkaralla jöpöttävää jättikalua.

      Huomasin voidetuubin pöydän reunalla. Miesystäväni oli siinä ihan lähellä ja hän nappasi sen käteensä jutteli jotain tuttavapariskunnan kanssa, jotka olivat hänen vierellään ja ojensi tuubin miehelle. Hän viittoili minua lähemmmäs ja näytti, että kävisin pöydälle makuulle. Noudatin kehotusta, mies avasi tuubin, nuuhkaisi sitä ja avatessani jalkojani hän hihkaisi innoissaan, että nosta jalat ylös ja levitä ne.

      Noudatin kehotusta. Mies kohotti tuubin näyttävästi ja toi sen pilluni lähelle ja puristi. Viileä geelimäinen voide valui häpyhuulilleni, sitten hänen vaimonsa sanoi jotain ja näin kuinka mies levitti sormin häpyhuuleni painoit tuubin pilluani vasten ja puristi voidetta suoraan sisääni ja loput tuubista karvoitukselleni ja levitti voiteen huolellisesti. Sormi kävi varmasti tarkoituksella sisälläni. Kohottauduin ja näin kuinka tuttavarouva näytti minulle peukkua ja sanoikin vielä jotain, mutta melua oli liikaa.

      Kuulin miesystäväni kailottavan, että toi on mun muija. Siirryin jättikalun luo

    • Anonyymi

      Kuuma mimmi. Äkkiä lisää, onnistuuko

    • Anonyymi

      Upea kokemus ja kertomus. Kyllä tuota kelpaakin kaiholla muistella. Lisää odotan.

    • Anonyymi

      Sun kanssa vois jutella.....

    • Anonyymi

      Striotease jatkoa...

      Siirryin kuin lumoutuneena jättikalun luo. Toinen käteni kävi kuin automaattisesti voidetta pursuvan pillluni huulilla. Baariemännän mainitsema kuumottavan kihelmöivä tunne oli alkanut ensin vaimeana, mutta oli hetkessä voimistunut, saaden koko alapääni kihelmöimään ja voimakas kiihottuneisuuden tunne levisi ja tuntui, että täytti jo pääni. Olo tuntui kuitenkin jotenkin rennolta. Ilmeisesti voide tehosi niin kuin oli tarkoitus.

      Levitin sormiini tarttunutta voidetta jättikalun varteen. Tuttavaparin mies hihkaisi, että ota koppi ja heitti voidetuubin minulle. Se putosi jalkoihini ja poimin sen ylös polvet suorina syvään kumartaen. Puristin tuubia ja valutin lopun voiteen jättikalun päälle ja levitin sen huolellisesti. Kalu oli aivan liian paksu tunnustellessani sitä käsilläni voidetta levittäen.

      Ajattelin ettei se millään voi mahtua pilluuni, mutta kiihotus oli niin kova, että päätin kyllä yrittää.

      Kohottauduin jättikalun ylle, levittäen jalkani sen kahtapuolta. Katsojat taputtivat rytmikkäästi ja hitaasti aloin laskeutua sen päälle. Tunsin kalun pään kiimasta kihelmöivää, tai paremminkin - polttavaa pilluani vasten. Tunnustelin, hain reittiä, laskeuduin lisää polvia koukistaen, kohottauduin, levitin jalkoja hieman lisää ja levitin sormillani häpyhuulet auki ja hitaasti, hitaasti laskeuduin jättikalun päälle.

      Vähitellen tunsin kalun liukuvan syvemmälle. Puristus oli hirmuinen, mutta ah niin kihelmöivä ja päätin näyttää kaikille, etten mamoile. Katselkoon nyt ihan rauhassa vartaloani ja kalun täyttä pilluani. Annoin vartaloni oman painon auttaa ja vähitellen tunsin jättikalun pään syvemmällä ja syvemmällä. Hirveä kiihko, vartaloni tärisi kiihkosta. Tuntui kuin rintanikin räjähtäisivät. Pusertelin niitä sormillani ja painuin lisää sauvan päälle. Lopulta tuntui, ettei se voi mennä pidemmälle ja silloin orgasmin aallot ottivat minut hallintaansa. Varmasti huusin ja uikutin ja jälkeenpäin tuttavarouva sanoi, että jalkani olivat levineet ja kohonneet pois pöydän pinnasta ja olin hetken ollut pelkästään sauvan varassa orgasmissani.
      Tuntemus oli hurja ja ennen kokematon, pilluni sykki ja kihelmöi. Vartaloni kouristeli ja muistan, että olin kaatua.

      Silloin sain tasapainon kumartumalla eteen ja sauva irtosi pallista. Siinä seisokin ja kääntyilin ja näyttelin itseäni joka suuntaan orgasmin jälkiaalloissa jalat harallaan valtava kalun pää jalkovälissäni.

      Lopulta rauhoituin ja hitaasti vedin kaksin käsin sauvan pois. Yleisö huusi, tömisti ja taputti. Nostin sauvan kaksin käsin pääni yläpuolelle ja esitys oli ohi.

      Etsin katseellani vaatteitani ja lopputulema oli, että vain mekkoni löytyi ja toinen sukka. Rintaliivit, pöksyt, nauhaliivit ja toinen sukka jäivät kateisiin. Puin takahuoneessa mekon päälleni, siisitiydyin ja heitin sukan parittomana roskiin.
      Emäntä oli innoissaan. Sain vielä paukun ja nyt tunsin kuinka väsynyt kaiken jälkeen olin. Saliin siirtyminen vaatikin nyt enemmän rohkeutta tajuttuani tekoni, vaikka minulla olikin mekko päällä.

      Mieskaverini ja pöytäseurue olivat aivan innoissaan ja tietysti humalassakin.

      Kotimatkalla mieskaveri aivan välttämättä halusi naida minua takaapäin puistossa.

      • Anonyymi

        Huhhuh. Kokonaisuutena tuo osui tähän seksuaalisuuden vapautumisen aikaan, jolloin naiset vapautuivat ikuiseen jatkuvista kahleista:
        Binikint, minihameet, läpinäkyvät puserot, pöksyittä ja liiveittä tanssipaikoilla, festarit, porukkanainit ja tissit paljaina uimarannoilla ja missä mennään nyt??? Puritanismi valloillaan.


    • Anonyymi

      Huikea kokemus ja kuten kerroit ainutkertainen.
      Minkälainen oli morkkis jälkeenpäin?
      Levisikö tieto rietastelustasi tuttavapiirissä?

      • Anonyymi

        No varmasti seuraavana aamuna totuus kertojalle valkeni ja morkkis iski.
        Noin se viina ja humalassa pörräävät kannustajat saa naisen villittyä. Kun kiima ja kiihotus nousee huippuunsa estot ja moraali katoavat.

        Oliskohan muuten pilluvoiteessa ollut kokaiinia mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti seuraavana aamuna totuus kertojalle valkeni ja morkkis iski.
        Noin se viina ja humalassa pörräävät kannustajat saa naisen villittyä. Kun kiima ja kiihotus nousee huippuunsa estot ja moraali katoavat.

        Oliskohan muuten pilluvoiteessa ollut kokaiinia mukana.

        Iskihän se morkkis ja pahasti. Ei meinannut kehdata ulos mennä ja tuntui, että kaikki tietävät. Erityisesti tuttavapariskunan tapaaminen oli vaikeata ja ilmeni, että strippaamisestani oli kerrottu eteenpäin.

        Olihan se jonkin aikaa melkoinen puheenaihe ja minä sipinän ja supinan kohde. Vaan aika kuluu ja asiat unohtuvat.

        Minulle ensimmäinen ja viimeinen strippaus. Lopulta ymmärsin myös hankkiutua eroon silloisesta miesystävästä. Ilmeni, että olen hänelle pelkkä seksilelu, jota pitää esitellä kaikille mieluummin alasti.

        Näin lähes mummelina tuota aikaa kuitenkin vähän kaihomielelläkin haikailee ja ihmettelee omaa silloista rohkeutta. Aika oli kuitenkin tuolloin aivan eri kuin nyt. Joskus jotenkin ihmettelee tätä nykyajan ahdasmielistäkin ilmapiiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskihän se morkkis ja pahasti. Ei meinannut kehdata ulos mennä ja tuntui, että kaikki tietävät. Erityisesti tuttavapariskunan tapaaminen oli vaikeata ja ilmeni, että strippaamisestani oli kerrottu eteenpäin.

        Olihan se jonkin aikaa melkoinen puheenaihe ja minä sipinän ja supinan kohde. Vaan aika kuluu ja asiat unohtuvat.

        Minulle ensimmäinen ja viimeinen strippaus. Lopulta ymmärsin myös hankkiutua eroon silloisesta miesystävästä. Ilmeni, että olen hänelle pelkkä seksilelu, jota pitää esitellä kaikille mieluummin alasti.

        Näin lähes mummelina tuota aikaa kuitenkin vähän kaihomielelläkin haikailee ja ihmettelee omaa silloista rohkeutta. Aika oli kuitenkin tuolloin aivan eri kuin nyt. Joskus jotenkin ihmettelee tätä nykyajan ahdasmielistäkin ilmapiiriä.

        Selvästihän tuo ukkosi oli narsisti, joka nautti saada esitellä valloitustaan muille. Hyvä että pääsit eroon. Minulla oli vähän sama suuntainen kokemus yhdestä mieskaveristani. Aina olisi pitänyt olla näyttämässä myös muille ja hän olisi innokkaasti jakanut minua kavereilleen.

        Hurja strippaus sinulta kuitenkin oli. En tuomitse. Ymmärrän hyvin, että asia vei mukanaan. Tuskin olisin itsekään pystynyt välttämään kaikkien edessä sauvoettaessa jättiorgasmilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskihän se morkkis ja pahasti. Ei meinannut kehdata ulos mennä ja tuntui, että kaikki tietävät. Erityisesti tuttavapariskunan tapaaminen oli vaikeata ja ilmeni, että strippaamisestani oli kerrottu eteenpäin.

        Olihan se jonkin aikaa melkoinen puheenaihe ja minä sipinän ja supinan kohde. Vaan aika kuluu ja asiat unohtuvat.

        Minulle ensimmäinen ja viimeinen strippaus. Lopulta ymmärsin myös hankkiutua eroon silloisesta miesystävästä. Ilmeni, että olen hänelle pelkkä seksilelu, jota pitää esitellä kaikille mieluummin alasti.

        Näin lähes mummelina tuota aikaa kuitenkin vähän kaihomielelläkin haikailee ja ihmettelee omaa silloista rohkeutta. Aika oli kuitenkin tuolloin aivan eri kuin nyt. Joskus jotenkin ihmettelee tätä nykyajan ahdasmielistäkin ilmapiiriä.

        No ei ihme jos hävetti. Varmasti tempauksestasi riitti juttua pitkäksi aikaa tuttavapiirissä. Tuskin ihan heti oli mielihaluja strippailla julkisesti. Tietynlaisen maineen tuosta kyllä sai.


    • Anonyymi

      Onkohan N50 kokemuksia vailla saanut uusia kokemuksia? :)
      Pervo-mies

      • Anonyymi

        Nyt ollut hiljaista sillä saralla, mutta kyllä tässä viritelmiä on. Katsotaan mitkä toteutuvat 😁

        N50 kokemuksia vailla


      • Anonyymi

        Ja harmillisesti Tampereen Unisex meni hetkeksi kiinni kun piti sinne mennä ensimmäistä kertaa 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja harmillisesti Tampereen Unisex meni hetkeksi kiinni kun piti sinne mennä ensimmäistä kertaa 😕

        Siis edelleen N50 kokemuksia vailla 👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollut hiljaista sillä saralla, mutta kyllä tässä viritelmiä on. Katsotaan mitkä toteutuvat 😁

        N50 kokemuksia vailla

        Toivon mukaan saat lisää kaipailemiasi kokemuksia ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollut hiljaista sillä saralla, mutta kyllä tässä viritelmiä on. Katsotaan mitkä toteutuvat 😁

        N50 kokemuksia vailla

        Kaverin vaimo supatti baarissa yllättäen Mulle, et maksullisuudessa on jotain todella kiihoittavaa. Mutta, Hän ei uskaltaisi lähteä kenenkään tuntemattoman matkaan! Olisitpa nähnyt rouvan ilmeen, kun hetken päästä sujautin taittamani setelit kauluspaidan nappien välistä iholleen. Ja sanoin, seuraavan kerran kun Sun mies lähtee reissuun, niin soita Mulle.


    • Anonyymi

      naisen tyydyttäminen 2 miehin kans sitte sais miestä myös peppuunsa naisen katsellessa

    • Anonyymi

      Mulla fantasia tuulla salaa alastomana kuvatuksi ja sitte kuvat leviäis muutamille tutuille arvosteltaviksi.

    • Anonyymi

      Fantasiana tulla naiduksi niin, että joku/jotkut katselee ensin salaa ja sitten vierellä.

      Hävitä joku veto ja joutua sen vuoksi riisuuntumaan toisten katsellessa ja sitten masturboimaan heidän edessään.

    • Anonyymi

      olen mies minulle kans 2 bi-miestä kävis tai nainen sauvojen kera painamassa peppuani naisen nuoleminen moneen orkkuun peräkkäin ois ihanaa katsella nautintoa kasvoilta

    • Kyllä toi aloittajan lista sopisi myös mulle.

    • Anonyymi

      Mulla vähän vaatimattomampia haaveita kun en ole niitäkään vielä kokenut.

      Päästä lomamatkalle vaikka Inglesiin ja siellä kuljeskella mekossa ilman alusasuja ja sitten rohkaistua nakurannalle aurinkoa ottamaan. Kotimaassa mennä rannalle, tai uimahalliin tosi ohuissa bikineissä, tai kokouimapuvussa.
      Harrastaa tankotanssia seksikkäät alushepenet yllä.

    • Anonyymi

      M52
      Ryhmäseksi
      Kaksi naista
      Katsella kun vaimoa nai vieras
      Vaimo lesboilee
      Sitominen
      Piiskaus

    • Anonyymi

      M51
      Kolmen kimppa, minä ja mies sekä vaimoni, bi mausteella niin että vaimo käskyttää meitä.
      Kolmen kimppa minä, vaimo ja nainen.

      • Kolmen kimppa tuolla tavoin kiinnostaisi todella paljon, siis miehenä sinun ja vaimosi kanssa juuri noin että vaimosi käskyttäisi meitä. Muutenkin sellainen asetelma kiihottaa, jossa olisin vanhemman pariskunnan vakkarivieras, mutta niin että vaimo katselisi miesten touhuja samalla itseään runkaten....


    Ketjusta on poistettu 306 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      129
      2036
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      374
      1524
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1136
    4. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      939
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      106
      918
    6. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      54
      885
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      85
      884
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      838
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      783
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      681
    Aihe