Perussuomalaisten Meri kysyi, mistä ne rahat otetaan soteen ja lisäsi, että Purra oli kertonut hänen mielestään oleellisen. Jos tarkkoja ollaan, Purra ottaisi rahat laskemalla bensan hintaa.
Ja se ei ole romahdus, jos kolmannes lähtee kannatuksesta pois. Melkoista itsepetosta on tosiasioiden kieltäminen. Jos pettää itseään, niin vielä helpompi on pettää äänestäjät.
Voi tsiisus mitä porukkaa nämä perussuomalaiset ovat.
Hirveää sekoilua Merellä televisiossa
3
68
Vastaukset
Purra ehdotti, että raha otettaisiin kehitysavusta.
- Anonyymi
Ei kun pensan hinnasta :)
- Anonyymi
"Voi tsiisus mitä porukkaa nämä perussuomalaiset ovat" - Ovatko kaikki vihervasurit noin pihalla asioista VAIKKA ne ihan selvästi sanotaan!
Persut rahoittaisivat ainakin osan SOTE kuluista kehitysapuun menevistä rahoista, itse asiassa sillä summalla saisi noin 20 000 UUTTA hoitajaa - No, ei voi mitään jos ei kelpaa, ihmettelen vain että jos jatkossa vasuri itkee tekijäpulaa SOTE alalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618570- 1384840
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.374243- 213488
- 233052
- 602932
- 292917
- 252370
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4112291- 322249