Luovuta jo ja jätä mieheni rauhaan, hän on sitoutunut 100% minuun. Hanki oma elämä!!
M.... kuules!!
9
1307
Vastaukset
- lue niin
kerrotaan. Kyllä Mikko ymmärtää puhetta.
- eka
Kyseessä ei suinkaan ole Mikko, jos naista kehoitetaan jättämään rauhaan....!!
- ei M ole nainen
eka kirjoitti:
Kyseessä ei suinkaan ole Mikko, jos naista kehoitetaan jättämään rauhaan....!!
nainen alkaa N-kirjaimella. Kuka tuosta tolkun ottais. Saattaa se olla vaikka Mikko, kun se sattuu olemaan bi-tyyppi.
- samaa
mieltä. Hanki oma vapaa sinkkumies. Ja sitten sinulle kirjoittajani, kiristä nyöriä siltä sinun mieheltäsi ja lukko housuihin, ei pääse kovin helpolla ulos vieraisiin koloihin.
Hei kuules, tämä *ämmä* on ainakin jättänyt miehesi rauhaan.
Hyvää kevään jatkoa sinulle :).- tuffe
Hyvä Mariet ;))) loistavasti oivallettu :))
Eipä tullut mieleenkään, ennen sun viestiä, kuinka kohtalokas yksi ruutuun heitetty kirjain voi olla... tuffe kirjoitti:
Hyvä Mariet ;))) loistavasti oivallettu :))
Eipä tullut mieleenkään, ennen sun viestiä, kuinka kohtalokas yksi ruutuun heitetty kirjain voi olla...Älä sinä tuffeliini naura vakavalle asialle ;).
Jos vaikka on tullut väärinkäsityksiä, niin pitäähän tuo erhe kiiruusti oikaista.
Arvaa vaan olenko minä nauranut sun outuuksille. Olen yrittänyt asetella hiiren nuolta/kursoria hymiön päälle ja saada siitä kuvailemaasi vampyyria, hehheh.- eka
Ai sitä on sitten montakin M-kirjaimella alkavaa naista, jotka muiden miehiä vonkailevat...hyvä tietää...tämä M asuu 100kunnassa, ja kait niitäkin sitten taas on monta muutakin.
eka kirjoitti:
Ai sitä on sitten montakin M-kirjaimella alkavaa naista, jotka muiden miehiä vonkailevat...hyvä tietää...tämä M asuu 100kunnassa, ja kait niitäkin sitten taas on monta muutakin.
Voihan niitä ollakin M-kirjaimella alkavia toisten miehiä vonkaajia, en kuitenkaan minä. Kun se tuppaa olemaan toiste päin, toisten miehet vonkaa ;).
Sinulla ei ole syytä olla huolissas, jos miehesi on sinuun 100%:sti sitoutunut. Relax vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584