suositelkaa!

jellona

Mitkä on ne horoskooppimerkit joiden kanssa leijona tulee parhaiten toimeen ystävinä?
Entä rakkaudessa?
Entä mitkä ne merkit jotka ei sovi yhteen leijonan kanssa missään mielessä?

10

2782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellonanainen

      Ystävyys toimii ainakin minulla oinaan, toisen leijonan ja kaksosen kanssa parhaiten.
      Seurustelussa luulen että sopii jousimies, oinas ja ehkä kaksosetkin, jos on vahva itsetunto...
      Oman kokemukseni mukaan neitsyen kanssa seurustelu ei onnistu millään, myös omistushaluinen härkä tuntuu huonolta vaihtoehdolta... Nämäkuitenkin tapauskohtaisia eli poikkeus voi tehdä säännön...:)

      • KaksoneN

        "Seurustelussa luulen että sopii jousimies, oinas ja ehkä kaksosetkin, jos on vahva itsetunto... "
        Entä jos itsetunto ehittelee leijonan käytöksen seurauksena? Onnistuuko suhde, jos kaksonen on välillä aallonharjalla ja välillä pohjamudissa itsetuntonsa suhteen?


      • jellonanainen
        KaksoneN kirjoitti:

        "Seurustelussa luulen että sopii jousimies, oinas ja ehkä kaksosetkin, jos on vahva itsetunto... "
        Entä jos itsetunto ehittelee leijonan käytöksen seurauksena? Onnistuuko suhde, jos kaksonen on välillä aallonharjalla ja välillä pohjamudissa itsetuntonsa suhteen?

        niin leijonalta vaaditaan mielestäni tuota vahvaa itsetuntoa, kun kaksonen on suuttuessaan erittäin ilkeä ja kriittinen, eikä leijona yleensä kestä arvostelua.
        Kaksosetki kai aika epävarmoja ja siksi sanovat mitä sylki suuhun tuo suuttuessaan, ehkä omaa loukkaantumistaan paikkaillakseen. leijona saattaa loukata kärjekkäillä kommenteillaan läheisiään, mutta harvoin tarkoittaa pahaa, vaan katuu itsekin myöhemmin.
        Itse seurustelen kaksosmiehen kanssa ja osaa olla inhottava suuttuessaan(en tiedä koskeeko myös naisia).


      • KaksoneN
        jellonanainen kirjoitti:

        niin leijonalta vaaditaan mielestäni tuota vahvaa itsetuntoa, kun kaksonen on suuttuessaan erittäin ilkeä ja kriittinen, eikä leijona yleensä kestä arvostelua.
        Kaksosetki kai aika epävarmoja ja siksi sanovat mitä sylki suuhun tuo suuttuessaan, ehkä omaa loukkaantumistaan paikkaillakseen. leijona saattaa loukata kärjekkäillä kommenteillaan läheisiään, mutta harvoin tarkoittaa pahaa, vaan katuu itsekin myöhemmin.
        Itse seurustelen kaksosmiehen kanssa ja osaa olla inhottava suuttuessaan(en tiedä koskeeko myös naisia).

        "Itse seurustelen kaksosmiehen kanssa ja osaa olla inhottava suuttuessaan(en tiedä koskeeko myös naisia)."

        osataan, todellakin... nimim. kaksosnainen.
        jaiks, siis nyt tajuan miksi leijonanin sulkeutui itseensä vaikka yritin puhua asioista enkä syyttänyt häntä! hän siis otti kaiken kritiikin itseensä!

        leijonanainen, voitko pistää meiliosoitteesi, vai haluatko omani? me ollaan sun kaa vahdettu ennenkin mielipiteitä kaksos-leijona-pareista ja olis kiva jutella lisää. onnistuisiko?


      • ukkoleijona
        jellonanainen kirjoitti:

        niin leijonalta vaaditaan mielestäni tuota vahvaa itsetuntoa, kun kaksonen on suuttuessaan erittäin ilkeä ja kriittinen, eikä leijona yleensä kestä arvostelua.
        Kaksosetki kai aika epävarmoja ja siksi sanovat mitä sylki suuhun tuo suuttuessaan, ehkä omaa loukkaantumistaan paikkaillakseen. leijona saattaa loukata kärjekkäillä kommenteillaan läheisiään, mutta harvoin tarkoittaa pahaa, vaan katuu itsekin myöhemmin.
        Itse seurustelen kaksosmiehen kanssa ja osaa olla inhottava suuttuessaan(en tiedä koskeeko myös naisia).

        Mulle ei kyllä kävisi kaksosnainen luonteen puolesta, ovat niin erikoisia, että ei tiedä onko kissa vai kala välillä.
        Sori kaksosnaiset, mutta ei millään pahalla, vaan se on mun oma leijonuroon näkemys, mitä joskus tuntenut tai tuntee horoskooppimerkiltään kaksosnaisia.


      • jellonanainen
        KaksoneN kirjoitti:

        "Itse seurustelen kaksosmiehen kanssa ja osaa olla inhottava suuttuessaan(en tiedä koskeeko myös naisia)."

        osataan, todellakin... nimim. kaksosnainen.
        jaiks, siis nyt tajuan miksi leijonanin sulkeutui itseensä vaikka yritin puhua asioista enkä syyttänyt häntä! hän siis otti kaiken kritiikin itseensä!

        leijonanainen, voitko pistää meiliosoitteesi, vai haluatko omani? me ollaan sun kaa vahdettu ennenkin mielipiteitä kaksos-leijona-pareista ja olis kiva jutella lisää. onnistuisiko?

        Jep, tässä mailini: [email protected].
        Olisi ihan mielenkiintoista oppia katsomaan asioita kaksosmieheni kannalta.
        Nyt ollaan jonkunnäköisellä katkolla, kun alkoi mennä kaksosen kritiikki liian pisteliääksi.
        Enkä itsekään ole helppo ihminen...:)
        Mutta lähetä mailia ihmeessä, niin vaihdetaan kokemuksia!


      • kaksosmieheni
        jellonanainen kirjoitti:

        Jep, tässä mailini: [email protected].
        Olisi ihan mielenkiintoista oppia katsomaan asioita kaksosmieheni kannalta.
        Nyt ollaan jonkunnäköisellä katkolla, kun alkoi mennä kaksosen kritiikki liian pisteliääksi.
        Enkä itsekään ole helppo ihminen...:)
        Mutta lähetä mailia ihmeessä, niin vaihdetaan kokemuksia!

        toi mies olin mä.ja olin mulkku. :(


    • Leijona

      itse olen skorpioni, kolme vuotta yhdessä, ja uskokaa tai älkää, meidän suhde toimii! matkan varrella olemme kokeneet kaikenlaista, hyvin vaikeitakin asioita, mutta nämä ovat vain vahvistaneet suhdettamme (ulkopuolisten epäilyistä huolimatta).

      Leijona ja skorpioni ovat molemmat voimakkaita ja vahvoja, ja suhde kyllä toimii, jos jompikumpi osaa antaa hieman periksi. Meillä mieheni antaa minun olla "päällepäsmäri", mutta kyllä hän joskus joutuu toppuuttelemaan jos liikaa innostun! Silloin vetäydyn kuoreeni, ja voin pitää mykkäkoulua todella pitkään! Olen hyvin vahvasti tunteva ihminen, ja tuon julki mielipiteeni ja tuntemukseni ehkä liiankin voimakkaasti, leijonani on taas pidättyväisempi ja sovittelevampi. Leijona on ylpeä, ja periaatteista kiinni pitävä, ja meillä nämä periaatteet käyvät yksiin. Hän on intohimoinen, ja läheistensä puolesta valmis tekemään mitä vain. Halveksimaansa ihmistä kohtaan voi olla jopa ilkeä. Rakastajana uskomaton, ottaa myös kumppaninsa huomioon ja on valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Hänelle voin uskoutua ja kertoa asioita, joita en ole muille paljastanut.

      Että meillä tämä kyllä toimii!

      Lähipiirissäni on muuten muitakin leijonia, esim. siskoni ja veljeni ovat molemmat leijonia, mutta eipä siitä sen enempää!

      • LeijonaN

        Minulla on usea Härkä parhaana ystävänä ja tulemme todella hyvin toimeen! Ymmärrämme toisiamme todella hyvin ja huumorintajumme käy mahtavasti yksiin!


      • Leijona_85
        LeijonaN kirjoitti:

        Minulla on usea Härkä parhaana ystävänä ja tulemme todella hyvin toimeen! Ymmärrämme toisiamme todella hyvin ja huumorintajumme käy mahtavasti yksiin!

        Minä olen ollut oinasmiehen kanssa kihloissa kohta 4 vuotta ja loistavasti menee...:) Oinaan kanssa leijonanainen tulee parhaiten toimeen vaikka välillä on pieniä erimielisyyksiä...:)Oinasmies rakastajan on erittäin kiihkeä,hellä ja romanttinen..(aina v uosipäivänä,nimipäivänä ja syntymäpäivänä saan ruuusja häneltä.) Oinasmies on huomaavanen... Kannattaa yritää oinasmies saada....SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe