Laita mulle viestiä mies, pyytää nainen "samanlainen"

Anonyymi

Siinä se tärkein jo tulikin, tee niin..

23

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tiedä kenelle pitäis laittaa? Siinä ongelma?

    • Anonyymi

      Ei, tiedä kenelle? Kun ei ole tunnisteita laitettu.

      • Anonyymi

        Etkö muka tiedä? Pyydät ristoa laittamaan viestiä, tää risto on yks sun hahmoista! Ei tervettä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muka tiedä? Pyydät ristoa laittamaan viestiä, tää risto on yks sun hahmoista! Ei tervettä!

        Ei ollut Ristolle! AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muka tiedä? Pyydät ristoa laittamaan viestiä, tää risto on yks sun hahmoista! Ei tervettä!

        Tää Risto mies taitaa olla sulle ajatuksissasi ja puheissasi kovin läheinen henkilö.


    • Anonyymi

      Aika vaikea tilanne kun ei ole mitään tunnisteita. Helpompi voitaa lotossa täsys osuma. Kun täältä kautta joku löytää. Pitäsi olla edes lääni mistä ketäkin hakee. etelä, itä ,länsi pohjois suomi. Ja,haettavan nimi, hakijan nimi tai ainakin nimen eka kirjain. Ajattele sinä joka haet miestä täältä,kuinka paljon täällä on kävijöitä päivässä. Laittaisitko itse viestiä miehelle noilla tunnisteilla millä etsit?

      • Anonyymi

        Rmieheltä viestiä toivoin, otsikossa jo oli vihje ja enempää en uskalla.. Mulla vp niin voi soittaakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rmieheltä viestiä toivoin, otsikossa jo oli vihje ja enempää en uskalla.. Mulla vp niin voi soittaakin..

        Olet kyllä sekopää, katohan peiliin, vaihdu ensin miehen näköiseksi ja siellä se r mies on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sekopää, katohan peiliin, vaihdu ensin miehen näköiseksi ja siellä se r mies on.

        Siellä se suomen johdonmukaisin ihminen taas heiluu kuin vieteri trollin jutuissa ja höpöttää jotain mistä ei edes itse saa kiinni. Mutta pakko yrittää kumminkin kun on ryhtynyt ja ruvennut. Koita jaksaa ja hyvä jos ei tarvi näyttää naamaa työpaikalla, vaan saa rauhassa keräillä kasvoja, eiku


    • Anonyymi

      Oon jo laittanut niin monta kertaa että nyt on kyllä "hänen" vuoro vaihteeksi...

      • Anonyymi

        Tarkoitit tekstaria tai tosi selkeää tänne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit tekstaria tai tosi selkeää tänne..

        Joo ei tänne, vaan tuonne oikeaan elämään.
        Ihan sama onko messengeri tai tekstari, sähköposti ym. ym. mutta tuonne todellisuuteen kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei tänne, vaan tuonne oikeaan elämään.
        Ihan sama onko messengeri tai tekstari, sähköposti ym. ym. mutta tuonne todellisuuteen kuitenkin.

        Onhan se tämäkin yks maailma😅


    • Anonyymi

      Aika sähköinen tunnelma eiku ilmasto tai jotain.

    • Anonyymi

      Ei tullut yhteenottoa irl, mutta ehkä täällä tuli🤔.. Maybe someday...

    • Anonyymi

      Milloin olet saanut häneltä edellisen viestin?

      • Anonyymi

        Vuosia sitten..


    • Anonyymi

      saako udella kuka olet ?

      • Anonyymi

        No saat tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saat tietenkin.

        Kiitos kun vastasit minun puolestani. Ap


      • Anonyymi

        Okei kerron pienen vihjeen, Tnainen odotti viestiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kerron pienen vihjeen, Tnainen odotti viestiä..

        Siis Apltä tämä


    • Anonyymi

      Taas odottelen yhteydenottoa. Tee se tai muuten luovutan lopulta, ja en poikkea vuorostani enää. Tai siis päätän niin ja sit kuitenkin iskee kauhea tarve nähdä sut, ja huomaan taas kulkevan sun ohi siellä. Tämä siis ensi viikolla tai toivottavasti ei enää, mutta tänään toivon tekstiä tännepäin..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe