36v kosketuksen nälkäinen nainen

Anonyymi

Olisin tositarkoituksella vailla miestä joka osaa hommansa.Pitäisi minua hyvänä,suudellen ja itsevarmasti panien minua. Esileikki saisi olla pitkä,voisitko sinä kiihottaa minua ja tarjota auttavan mulkkusi minulle? Olen sopusuhtainen hiukan tatuoitu, ja aika kuuma beibe kun sille päälle satun

15

977

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin olet?

• Anonyymi

Hevon persreijässä trollataan

• Anonyymi

Kuulostaa kivalle

• Eiköhän tuo ole aika helpostikin järjestettävissä, kunhan löytyy mies, joka ottaa ensisijaisesti huomioon naisen ja naisen tarpeet. Itse kiihotun parhaiten kun näen toisen nauttivan. Mitä pidempi esileikki, sen parempi... :)

• Missä päin olet?

• Kävisikö sinulle 24v nuorimies seuraksi?

• Anonyymi

Kerro itsestäsi rohkeasti enemmänkin

• Anonyymi

onhan täällä, varsinainen kielitieteilijä, joka nauttii kun kaverillla tekee nannaa...olis kiva katella sun tatskoja, oikein läheltä!! m52

• Anonyymi

Mistäpäin olet kelpaako 30 v mies

• Anonyymi

.. ai sieltäkö se kaikuu.

• Herätit mielenkiinnon kyllä 👀

• Anonyymi

Seura kiinnostaisi...

• Moi Kosketuksen Nälkäinen ! Täällä olis sulle mies joka tykkää nuolla ja imeä pitkään. Mitä pitempi esileikki sen suurempi nautinto itse naidessa. Mitat 183/75/18/5 . Vaalea lyhyt tukka ei partaa normaali kroppa. Ikää 57 v. Siisti terve ja raitis.
      Kik Sergei53
      [email protected]

• Anonyymi

Juu ei ees helvetissäkään

• Anonyymi

Nuoren tirskuvan pojan ensimmäinen kirjoitus. Olitpa rohkea. Arvioisin iäksesi täydet 10. Jos oletkin tyttö, olet 14.

Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1023
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      926
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      172
      565
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      548
    Aihe