Olisin tositarkoituksella vailla miestä joka osaa hommansa.Pitäisi minua hyvänä,suudellen ja itsevarmasti panien minua. Esileikki saisi olla pitkä,voisitko sinä kiihottaa minua ja tarjota auttavan mulkkusi minulle? Olen sopusuhtainen hiukan tatuoitu, ja aika kuuma beibe kun sille päälle satun
36v kosketuksen nälkäinen nainen
15
848
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet?
- Anonyymi
Hevon persreijässä trollataan
- Anonyymi
Kuulostaa kivalle
Eiköhän tuo ole aika helpostikin järjestettävissä, kunhan löytyy mies, joka ottaa ensisijaisesti huomioon naisen ja naisen tarpeet. Itse kiihotun parhaiten kun näen toisen nauttivan. Mitä pidempi esileikki, sen parempi... :)
Missä päin olet?
Kävisikö sinulle 24v nuorimies seuraksi?
- Anonyymi
Kerro itsestäsi rohkeasti enemmänkin
- Anonyymi
onhan täällä, varsinainen kielitieteilijä, joka nauttii kun kaverillla tekee nannaa...olis kiva katella sun tatskoja, oikein läheltä!! m52
- Anonyymi
Mistäpäin olet kelpaako 30 v mies
- Anonyymi
.. ai sieltäkö se kaikuu.
Herätit mielenkiinnon kyllä 👀
- Anonyymi
Seura kiinnostaisi...
Moi Kosketuksen Nälkäinen ! Täällä olis sulle mies joka tykkää nuolla ja imeä pitkään. Mitä pitempi esileikki sen suurempi nautinto itse naidessa. Mitat 183/75/18/5 . Vaalea lyhyt tukka ei partaa normaali kroppa. Ikää 57 v. Siisti terve ja raitis.
Kik Sergei53
[email protected]- Anonyymi
Juu ei ees helvetissäkään
- Anonyymi
Nuoren tirskuvan pojan ensimmäinen kirjoitus. Olitpa rohkea. Arvioisin iäksesi täydet 10. Jos oletkin tyttö, olet 14.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779