Olisin tositarkoituksella vailla miestä joka osaa hommansa.Pitäisi minua hyvänä,suudellen ja itsevarmasti panien minua. Esileikki saisi olla pitkä,voisitko sinä kiihottaa minua ja tarjota auttavan mulkkusi minulle? Olen sopusuhtainen hiukan tatuoitu, ja aika kuuma beibe kun sille päälle satun
36v kosketuksen nälkäinen nainen
15
967
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet?
- Anonyymi
Hevon persreijässä trollataan
- Anonyymi
Kuulostaa kivalle
Eiköhän tuo ole aika helpostikin järjestettävissä, kunhan löytyy mies, joka ottaa ensisijaisesti huomioon naisen ja naisen tarpeet. Itse kiihotun parhaiten kun näen toisen nauttivan. Mitä pidempi esileikki, sen parempi... :)
Missä päin olet?
Kävisikö sinulle 24v nuorimies seuraksi?
- Anonyymi
Kerro itsestäsi rohkeasti enemmänkin
- Anonyymi
onhan täällä, varsinainen kielitieteilijä, joka nauttii kun kaverillla tekee nannaa...olis kiva katella sun tatskoja, oikein läheltä!! m52
- Anonyymi
Mistäpäin olet kelpaako 30 v mies
- Anonyymi
.. ai sieltäkö se kaikuu.
Herätit mielenkiinnon kyllä 👀
- Anonyymi
Seura kiinnostaisi...
Moi Kosketuksen Nälkäinen ! Täällä olis sulle mies joka tykkää nuolla ja imeä pitkään. Mitä pitempi esileikki sen suurempi nautinto itse naidessa. Mitat 183/75/18/5 . Vaalea lyhyt tukka ei partaa normaali kroppa. Ikää 57 v. Siisti terve ja raitis.
Kik Sergei53
[email protected]- Anonyymi
Juu ei ees helvetissäkään
- Anonyymi
Nuoren tirskuvan pojan ensimmäinen kirjoitus. Olitpa rohkea. Arvioisin iäksesi täydet 10. Jos oletkin tyttö, olet 14.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121769