Allekirjoita vetoomus Israelin puolesta

arto

Seuraavassa paikassa voit käydä allekirjoittamassa Israelin ystävänä vetoomuksen Israelin puolesta. Ko. vetoomus lähetetään erimaiden lähetystöihin.

http://www.our-support.com/indexfi.html

29

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska

Kerrotko missä osoitteessa voin allekirjoittaa vetoomuksen palestiinalaisten puolesta?

• Angelsky

• ,

Sen voit kirjoittaa omalla paskallasi esson wc seinään.

• Valtava maa-alue Jordania perustettiin Palestiinalaisille ja Uudenmaan kokonen maakaistale annettiin Juutalaisille..
        Israelilaiset Haluavat vain RAUHAA, mutta ei millä hinnalla hyvänsä..
        Kuinka sinä voisit (valtiona) neuvotella vastapuolen kanssa joka ei tunnusta että sinä (Israel) olet olemassa..
        Kaikki Arabimaat, Islamilaiset, ovat suuria Raukkoja.. He eivät halua tehdä mitään palestiinalaisten hyväksi.. Ainoastaan jakavat aseita ja pommeja!!
        Verrataan: Kun ryssä Hyökkäsi suomeen ja aiheutti suuren pakolais ongelman 500000 Karjalan pakolaisen kautta Suomeen, niin me Suomalaiset asutimme kaikki Karjalaiset ympäri Suomea!!
        Muista myös se että ennen 6 päivän sotaa arabit ilmoittivat Israelin palestiinalaisille, että muuttakaa pois, kohta saatte Juutalaisista Vapaan maan.. Juutalaiset tapetaan viimeistä yksilöä myöten!!
        Tästä syntyi Niin sanottu "pakolais ongelma..

• VH

Vai kaipaavat mokomat lahtaajat vielä hyväksyntää Entäs ne tuhannet palestiinalaiset, jotka kärsivät Israelin armeijan hirmuteoista tälläkin hetkellä, kuka vetoaa niiden puolesta?

• Angelsky

• VH
        Angelsky kirjoitti:

Minä vetoan Lähetä vain minulle vetoamuksesi:

Sähköpostiin:

[email protected]/iran

Asiaa nyt oli turha odottaakaan...

• jeesukselle.rakas

Harva hyväksyy toisten tekemän pahan, mutta vielä harvempi näkee oman pahuutensa.

• vitut

painukot israelilaiset mun puolesta
      vittuun sieltä

• Angelsky

Erittäin hyvä idea oli tämä. Kiitos koko perheeni on Israelin puolella, ja me annamme tukemme Juutalaisille. Olen itse 4 polvessa Juutalainen.

• Blind

Menee siis vielä pari sukupolvea, ennenkuin isiesi pahat teot palkitaan sinun jälkipolvillesi.

Juutalaisilla on toki oikeus valtioonsa, muttei nykyisillä keinoilla, eikä kansainvälisiä sopimuksia rikkomalla ja miehittämällä palestiinalaisille luvattuja alueita.

Ja sinulle AngelSky toivotan pimeyttä valitsemallasi tiellä, holocaustin tähden, jonka veljesi ja sisaresi järjestävät miehitetyillä alueilla asuville "palestiinalaisille".

• JT

Vai on koko perheesi Israelin puolella. Ei kait sinun silti tarvitsisi olla palestiinalaisia vastaan? On todella mautonta verrata kärsiviä palestiinalaisia bin ladenilaisiin.

• Kristitty

Olet juutalainen? No se ehka selittaa sitten vahan sita mieletonta vihaa, jota podet kristittyja kohtaan:

"Kristin usko on Saatanan suurin manifesti mitä koskaan on ihmiskunta maan päällään nähnyt! jne."

"Olen ÄitiMaan palvelija."

Onpas juutalaisuus muuttunut historian saatossa!

Toivottavasti saat jonain paivana ottaa Jeesuksen vastaan.

• jeesukselle.rakas
        Blind kirjoitti:

Menee siis vielä pari sukupolvea, ennenkuin isiesi pahat teot palkitaan sinun jälkipolvillesi.

Juutalaisilla on toki oikeus valtioonsa, muttei nykyisillä keinoilla, eikä kansainvälisiä sopimuksia rikkomalla ja miehittämällä palestiinalaisille luvattuja alueita.

Ja sinulle AngelSky toivotan pimeyttä valitsemallasi tiellä, holocaustin tähden, jonka veljesi ja sisaresi järjestävät miehitetyillä alueilla asuville "palestiinalaisille".

Sinulle varoitus: Joka kiroaa Israelin, joutuu Jumalan kiroamaksi. Harkitse tarkkaan, mitä ajattelet, sanot ja teet.

• jeesukselle.rakas
        Blind kirjoitti:

Mitä tarkoitat, kun sanot: "Juutalaisilla on toki oikeus valtioonsa, muttei nykyisillä keinoilla, eikä kansainvälisiä sopimuksia rikkomalla ja miehittämällä palestiinalaisille luvattuja alueita."?

Juutalaiset puolustavat sitä, minkä Jumala on heille antanut. Suomi sen sijaan jättää sen välistä. Suomi myy maataan Venäjälle, vaikka omat isämme antoivat henkesä maamme puolesta. Isämme rukoilivat ja saimme itsenäisen valtion, vaikka kansamme oli pienempi kuin Venäjän suuri armeija. Toki Suomi joutui maksamaan siitä, että isämme ylittivät rajan ja halusivat valloittaa Venäjää. Moni valtio, "koko maailma" oli Suomen "puolella", mutteivät sormeaan nostaneet auttaakseen Suomea. Jumala auttoi.

Ensin kannattaa miettiä omia tekojaan, ennen kuin heittää ensimmäisen kiven.

• kenny79

Voiko samassa paikassa kirjoittaa nimesä siihen m-16 rk.n 5.45x45 milliseen kuulaan nimensä, joka ammutaan naisen tai lapsen niskaan?

Koskahan ne judet ajetaan mereen?

Judet kuolevat sukupuuttoon, jos ne ei osaa lopetaa.

• jeesukselle.rakas

Joka miekkaan tarttuu se miekkaan kaatuu. Tämä ei koske pelkästään muita, se koskee myös sinua ja minua.

• Veijonen

Eivätkö täällä vieläkään kaikki tiedä, että
      Jumalan sota ISRAELIN PUOLESTA ON JO MENOSSA
      TAIVAALLA! ISRAEL VOITTAA, SUOMI TULEE
      KAKKOSEKSI, mutta seurakunnan koneen ansiosta.
      SENKUN IHMETTELETTE SITÄ TÄSSÄ:

http://go.to/veijonen/
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      **
      VEIJONEN

ON LUCIFER

Enkeliruhtinaalla
      oli nimi Lucifer, Valontuoja.
      Mutta langettuaan hänen nimensä
      on ollut Pimeyden Ruhtinas.
      Valon tuoja nimitys on siirtynyt sille,
      joka Pimeyden Ruhtinaan paras vastakohta
      maan päällä on. 19. 4. 2002
      Uutisiin kirjattiin: Veijonen on Lucifer!
      Pimeyden Ruhtinaan joukot ovat samaa mieltä.
      Valmiina lähtöön. Ohjaamossa Mikael Agricola ja Harri Veijonen.

--------------------------------------------------------------------------------
      VUOSIEN 2001 - 2008 TAPAHTUMAT
      LUEN SITTEN HARRIA ETEENPÄIN

TAI MOOSESTA TAAKSEPÄIN!

VAIKKA PIIRI PIENI PYÖRIMÄÄN:

SAMA TARINA HENKILÖILLÄ

JOULUPUKKI JA PAKKASUKKO!

Olin siis jo ensimmäisessä Harrin kirjassani vuonna 1986 kirjoittanut, että Mooses tuleekin takaisin. Tapahtuu vedenpaisumuksen vastakkaisreaktioita ja siis silloin, kun alkuun palattaisiin tuhannesti nopeutetussa ajassa. Ongelma tietenkin lasketaanko taaksepäin ajankohdasta 911 vai 101. Mutta jos kerran Pirukin tiesi milloin aloitetaan niin aloitetaan peli myös taaksepäin ajankohdasta 11. 9. 2001. Helppoa kuin mikä!
      Eli: Syksyllä 2002 muistellaan mennytä aikaa tuhannen vuoden takana, kun maailmanloppua pelättiin. Paavi Sylvester nimikin vielä kalenterivuoden vaihteessa. Ja kukas sitten juhlii? Repe Sorsa? Ei sittenkään:

Kaikkihan menee MINUN NIMI- JA SYNTYMÄPÄIVIENI MUKAAN, ja kun Harri (6. 1.) 8. 1. syntynyt on vienyt kaikki perille niin pääsettekin juhlimaan VEIJO:n päivää 9.1. Nyt on kyllä Herra jo helpottanut LIIKAA! En minä niin tyhmä ole, ettenkö takaisin alkuun osaisi ilman omia aikojanikin, mutta HERRAHAN SIELTÄ TULEEKIN! Minä olen vain se tulon merkki.

Pitäydyn tässä ensimmäisessä esityksessä vain aikoihin puolen vuoden tarkkuudella ja varsinaisia tapahtumia sen enempää selittämättä:

Syksy 2002 vastaa siis ajankohtaa 1000 jKr., jolloin loppua pelättiin.

Syksy 2003 vastaa ajankohtaa Kristuksen syntymä.

Kevät 2004 vastaa ajankohtaa 500 eKr.

Syksy 2004 vastaa ajankohtaa 1000 eKr., jolloin perustettiin kaupunki Jerusalem.

Kevät 2005 vastaa ajankohtaa 1500 eKr. Exodus. Mutta siis jos me laskemmekin Herrastamme emmekä 911 narrista niin tämä voisi olla jo vuotta aiemmin eli kevät 2004.

Syksy 2005 olisi kuin 2000 eKr.

Syksy 2006 olisi kuin 3000 eKr. Jopa Etelä-Saimaassa oli taannoin artikkkeli, että vedenpaisumuksesta on enintään 5000 vuotta. Viimeistään tässä vaiheessa on hyvä nostaa hattua "kolmannelle Moosekselle", ellei heitä ole peräti kaksi.
      Toinen Harrin kirja mainitsee seuraavaa: kuukautta voimme arvioida vedenpaisumuksen tulemattomuudelle. Senkun vaan nostavat Moosekset sauvansa kohti taivasta! Israelin Jerusalemissa sellainen tapetaan, mutta pelikuva saattaa tarvita pari rohkaisun sanaa: Tuomioja on ikuisesti yhtä pimeä kuin sinä viisas!
      Syksy 2007. 6000 eKr. Nappulapeli alkoi tällä planeetalla. Hyvästi maa. Näitähän riittää.

Syksy 2008. Ennen aikojaan yksi Lucifer alkoi munia eikä lopeta sitä koskaan.
      My name is Veijonen, Harri Veijonen

Kaikki suuret tapahtumat olisivat siis ennaltatiedettävissä pikkutarkasti aikoineen, jos palataan alkuun niinkuin venäläistiede väittää ja USA pelkää ja me olemme aivan innoissamme.
      Ainoastaan me voitamme tämän menossa olevan TÄHTIEN SODAN! HYVÄ SUOMI JA SEURAKUNTA!
      Muistamme hetken hiljaisuudella niitä tulevia maa äidin voittamia sieluja. Mutta nyt taustalta alkaakin jo kuulua uusporilaisten marssi: All You Need is JESUS!

Olipa ihme mies tässä Suomen maassa. En usko itseäni. Uskon Jeesukseen!
      Aamulla kello viisi. 17. 4. 2002. Harri Veijonen.

JOULUPUKKI JA PAKKASUKKO © Harri Veijonen
      PAKKASUKKO NOLLAAN JA SUOMI VOITTOON 2007

TAISTELU SUOMI RUSSIA voidaan kuvata uskomattoman monella tavalla. Suomalaisille hyvin tuttuja ovat "Suomessa syntynyt joulupukki" ja "Moskovan poika pakkasukko". Vaikka piiri pieni pyörimään, kun lastentarhanopettaja Harri Veijonen antaa tarinan mennä:

Vuonna 1997 suomalainen joulupukki ja sen oikea peilikuva, pakkasukko tapasivat Moskovassa. Ortodoksisen kalenterin mukaista joulua vietetään viikko jälkeen ja suomalaista joulua viikko ennen kalenterivuoden vaihdetta. Ja vaikkemme joulua vietäkään, päästämme pukit kilpasille. Rajana se missä jo näyttäytyivätkin nain one one ja suomalainen joulupukki ajankohtaan ten one.
      Suomen maskotti etenee seitsemässä vuodessa maaliinsa vuoteen 2007 samalla kun katsotaan, miten Pakkasukko harppoo taaksepäin tuhat vuotta vuodessa onhan sen kotimaakin seitsemän tuhatta kilometriä pitkä siinä missä meidän Viipurista Turkuun oli vain seitsemän vuotta, 1293-1300.
      Suomalaiset kannustavat omaansa ja kaikki saavat hurrata Pakkasukollekin:
      Syksyllä 2001 ihmeteltiin kuin Pakkasukon iskua WTC:n torneihin.
      Syksyllä 2002 ihmetellään miten se jo harppoo siihen malliin kuin paavi Sylvester vuodessa 1000 jKr.
      Syksyllä 2003 ollaan jo varmoja voitosta, syntyihän meidän Herramme siihen aikaan eli 2000 vuotta sitten.
      Vuoden 2004 alkaessa on jännät paikat! Pääseekö suomalainen Veijosen pukiton pukkikone ilmaan jo tammikuussa 2004 vai vasta vuotta myöhemmin.
      Asia ratkeaa RISTIN LYÖMISELLÄ ISRAELIN MAAHAN.
      No nyt maan allakin heräsivät todeten: sitähän olemme aina sanoneet: Älkää viekö sitä ristin evankeliumia siihen maahan. Mutta häviäjä iskeekin Israelin maalle Palestiinan kuin ristin Israelin kuoleman merkiksi. Mutta vielä se nousee niinkuin täältä lähtee! Jumalan Sana on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen Hitlerien epäpyhä keihäs, jolla Kristuksen kylkeen pistivät.
      Tulee Pakkasukolle kyytiä ja toivottavasti kaikki suomalaiset ovat silloin siellä, minne aina lauloivatkin menevänsä täältä Pohjantähden alta. Eikä kenenkään tarvitse uskoa, että me sillekin asialle juuri saimme esikuvan omasta kodistamme hetkeksi tilapäisasuntoon. Ehkä kuitenkin muistiinmerkitsen ajat: noin 1. 12. 2001 - 30. 2. 2002, mistä siirrosta johtuen uutisemmekin reistailivat varsinkin joulukuun alussa 2001.
      Miten harppookaan Pakkasukko Jerusalemin ylitse? Taaksepäin ollaan silloin vuodessa 3000 vuotta sitten ja eteenpäin KOLMEN vuoden kuluttua. Ja oman Jerusalemimme, Lappeenrannan ylitse. Syntymäkaupunkini Tampereen, Mansen puolesta olen sotinut alkaen 1998: "Vauhdilla mennään Salasemiin (Jerusalemiin) asti".
      Muita aitoja takana: 170 eKr Antiokus Jerusalemissa, 333 eKr. Aleksanteri suuri valloitti Jerusalemin. Huippukohta tulee, kun Suomessa kajahtaa käsky: PAIKKAA VAIHDA! Kaksi planeettaa vaihtavat paikkaa. Mikä kumman taivaallinen sotaväki tulee takaisin? Mikä kumman ase sillä Suomella oli? Suomi ja Israel voittavat. Pakkasukko heitetään tuleen, ja sitähän se ei kestä. Muutama lumipallon palanen pyöritetään Siperian perukoille lukemaan sitä pientä Jumalan Sanaa, mikä sinne oli viety, ja SE RIITTI VOITTOON! Jumalan Sanaa ei voita mikään eikä kukaan! 17. 4. klo 20.

ENSITAPAAMINEN
      Keskiviikko 8. tammikuuta 1997 , Joulupukki oli saapununut ensimmäiselle viralliselle vierailulleen Moskovaan.

KRISTUSTA KYLKEEN - NARRIA TAKAPUOLEEN - HARRINHAN SEN TULOAIKA PITÄISI TIETÄÄ

HÄPEÄMISEHDOTUKSIA JUHANNUKSEEN 2002 AINAKIN NELJÄ.
      1. Maan-alainen tarjous: Veijonen on kaikkien aikojen hölmö. Hän joutuu häpeämään alkaen kesästä 2002.
      2. Valitettavasti Herralla ei ole minua parempaa kyytimiestä maan päällä. Ei ole myöskään Paholaisella sitä parempaa, joka häpeämään tulee.
      3. Jos minä olin 17 v 9 kk heittäessäni, niin miten luvut voidaan kääntää? 17 ei käänny kuin 71 vuotta. 9 kk kääntyy vaikka kuutoseksi, mutta vastakohta on 3 kk.
      4. Ja jo aiemmin olin sanonut, että oikea sikiämisaika WTC iskusta lienee se 9 kk.
      Näiden tietojen pohjalta Antikristus pääsisi meidän suomalaisten ja seurakuntalaisten naurettavaksi jo 11. 6. 2002. Ja siinä vielä viideskin vitsi: NAIN SEKSIÄ vapaasti suomennettuna. Mutta missäs välissä Putin ehtisi pudota? Hyi miten HÄVETTÄVÄÄ JO NYT!

VEIJONEN ON RAIVOISSAAN MAAN ALAISILLE HÖLMÖILLE

Onko "Luoja Äiti Maan" todella pakko kärsiä minua vielä lähes kolme vuotta? Eiköhän me lähdetä JUURI SITÄ YKKÖSTÄ aikaisemmin, mikä teiltä kusipäiltä puuttuu! Täällä on jo kaikki valmista perustuksia myöten! Laitetaan vaan se keihäs taivaalle tammikuussa JO vuonna 2004! Taisitte saada pahimman vastustajan mitä koskaan voitte saada! Kiitokset menee myös kirjailija Jorma Kannilalle: Kun kirjoitettiin tulevasta ammatinvalinnasta, otsikkoni oli"Keihäänheittäjä". Siihen suomenkielen lehtori, kirjailija Jorma Kannila oli sanonut, ettei sillä taida elää. KEIHÄÄNHEITOLLA ELÄÄ AINA JA IANKAIKKISESTI! SUOMESSAKO LUULETTE VÄLTTYVÄN KEIHÄÄNHEITTÄJISTÄ! TOTTA IHMEESSÄ! VALITUN VEIJOSEN ON AINA OLTAVA KEIHÄÄNHEITTÄJÄ ja näin surkea 60.00. Ei tässä hommassa muu harmitakaan. KUSIPÄÄT siellä alhaalla! SUOMI ON KEIHÄÄNHEITTÄJIEN LUVATTU MAA! Nostakaa vaan se paukapäänne maan pinnalle JUHANNUKSENA 2002.
      Valon tuoja olen minä ja teidän narrinne on PIMEYDEN RUHTINAAN POIKA. Älkää yrittäkökään! Minun nimeni EI OLE JESHUA! Se oli teidän viimeinen yrityksene saada minut ansaan. ITSE TE YLPISTYITTE JA SIELLÄHÄN KÄRSITTE. Kuka teidän joukkoonne voisi tulla? TEITÄ TYHMEMMÄT, johan sen sanoin.
      Milloin siellä opitaan mitään? EI MILLOINKAAN. Pelaatte vain pelejänne HÖLMÖT! Eikö niitä pelejä nyt ole käyty ennenkin? Jumala aina valitsee VALON TUOJAKSEEN henkilön, joka on syntynyt 8. 1. Paskamaisen kalenterinnekin kun olette tehneet niin nimikin pitää olla ainoastaan ja vain HARRI VEIJONEN. ETTEKÄ SITÄKÄÄN OPI seuraavaan peliinne. LUKISITTE OMASTA KALENTERISTANNE HÖLMÖT!
      My name is VEIJONEN, HARRI VEIJONEN. Olisin kai pärjännyt salapoliisinakin, mutta nimeni EI OLE Bond vaan HARRI VEIJONEN SYNTYNYT 8. 1. JA SYNTYMÄVUOSIKIN PITÄÄ OLLA PILKULLEEN 1955. VAIN YKSI ELÄMÄ, sanoo Raamattu. Mutta uudet tähdet tulevat ja ovat kuin: THE BEATLES, ELVIS, OMAN MAAN UUNO JA YKSI VEIJONEN, joka ei koskaan ole yhtään mitään maan päällä vaan ainoastaan TAIVAASSA eikä kukaan ole voinut saada parempaa osaa maan päällä kuin aina joku HARRI VEIJONEN vastaan teidän 2. 3. 1931 syntynyt 11. 3. useasti tuleva merkkipäinen SUOSIKKINNE. Missä viipyy Suosikin toimitus? HÄMÄLÄINEN! Kukapa muu kuin HÄMEEN MIEHET aina menossa Lemmenjoelle eikä mihinkään Tuomiojille! Kuuluuko sinne alakertaan? Ainakin Isä Jumalalla on hauskaa tietäessään, ettei teille kohta jääkään muita nappuloita tästä ajasta kuin ne kaksi: TUOMIOJA JA PAARMA! Onko heistäkään mitään iloa teille? Jaa että mummo jo odottaa Tuomiojaa. Hella kuumaksi sitten! Entäs Paarma? Eikö se teitä pistele? Ai että asia on ihan päin vastoin. No siellähän kaikki asiat ovat juuri päinvastoin. EI MINUN TARVITSE HÄVETÄ, KUN TEIDÄN HÖLMÖLÄISENNE TULEE. PITÄÄKÖ JO LASKEA PÄIVIÄ TEIDÄN SANKARINNE TULOON VAI? Mitä laskemista siinä on? Senhän näkee SEKUNTIKELLOSTA! Raivostuttavaa! KUUTOSEN KUSIPÄÄT EIVÄT OPI MITÄÄN!

NARRIA JO PELOTTAA ENSIMMÄINEN HARRIN KIRJA ELI MOOSESTA TAKAPERIN!

1986: ... maa putoaa, Jes 24:20, esim. ennen vedenpaisumusta olleelle kiertoradalleen. Vuoret sortuvat, Ilm 16:20, tapahtuu vedenpaisumuksen vastakkaisreaktioita kuten jääkimpaleiden satamisia, Ilm 16:21.

--------------------------------------------------------------------------------

TAAKSE JÄÄ MAA LUSTEET VALMIINA POLTETTAVAKSI MAA ÄITI SAALISTAA MAAN ALLA. HELLA KUUMANA! POLTTAA JO! TUHKAA JA TULIKIVEÄ 6 6 6 ÄRRÄPÄITÄ JA PERKELEITÄ KAUNIIDEN ENKELEIDEN NIMILLÄ ANGELSKY EMMANUEL

POHJIMMAISENA ITSE SAATANA: PIMEYDEN RUHTINAS!

KUIN JOULUPUKKI TAI PAKKASUKKO

• Mooses

Jumala -auta millainen sekopää idiootti tuo Veijonen on ... hu hu..ja kaikki tee muut juutalaiset ja niitä ihannoivat saisitte puolestani mennä sen yhden sekopään naisen ( *nainen wm 53*) avaruusaluksella marsiin...suomi takaisin selväjärkisille veronmaksajille

• jeesukselle.rakas
        Mooses kirjoitti:

Jumala -auta millainen sekopää idiootti tuo Veijonen on ... hu hu..ja kaikki tee muut juutalaiset ja niitä ihannoivat saisitte puolestani mennä sen yhden sekopään naisen ( *nainen wm 53*) avaruusaluksella marsiin...suomi takaisin selväjärkisille veronmaksajille

Miksi pyydät Jumalaa isolla "J":llä auttamaan, jos et usko itse?

• jeesukselle.rakas

Joka itsensä korottaa, se alennetaan.

• Ps.53:7

Nykyään todella monella on tosi naiivi kuva lähi-idän tilanteesta. Monet leimaavat Israelin pahikseksi kaikissa medioissa. Kuitenkin Israel olisi jo suostunut moneen rauhansopimukseen, mutta toinen osapuoli on ollut vaan vastaan. Minä ainakin haluan tukea Israelia!

• terroristivaltio

Ihan hienoa että haluat tukea israelia. Tämä tukemasi "valtiohan" on synnytetty verellä. Ja verellä sitä vaalitaan. Aikanaan, toisen maailmansodan jälkeen, rikkaat juutalaiset ostivat maata välimeren itärannalta vaurailta sheikeiltä. Kun talonpojat, jotka eivät ikiaikaisilta mailtaan sovussa suostuneet lähtemään, järjesti israel pahimmanlaatuisen verilöylyn ja tappoi kaikki vastustaneet köyhät talonpojat. Tappotyössä oli kunnostautuneena myös paljon suomalaisia sotaveteraaneja joiden puukkotyöskentely oli vertaansa vailla. Kaiken kaikkiaan, huolimatta toisen maailmansodan holokaustista, israel on valtio jolla ei ole olemassaolon oikeutusta. Niin julmasti ja itsekkäästi se määrää rajoistaan ja rajojensa sisällä asuvista ei-juutalaisista. Terroristivaltio siinä kuin Pohjoi-Koreakin. Täysin samaa kastia.

• jeesukselle.rakas
        terroristivaltio kirjoitti:

Ihan hienoa että haluat tukea israelia. Tämä tukemasi "valtiohan" on synnytetty verellä. Ja verellä sitä vaalitaan. Aikanaan, toisen maailmansodan jälkeen, rikkaat juutalaiset ostivat maata välimeren itärannalta vaurailta sheikeiltä. Kun talonpojat, jotka eivät ikiaikaisilta mailtaan sovussa suostuneet lähtemään, järjesti israel pahimmanlaatuisen verilöylyn ja tappoi kaikki vastustaneet köyhät talonpojat. Tappotyössä oli kunnostautuneena myös paljon suomalaisia sotaveteraaneja joiden puukkotyöskentely oli vertaansa vailla. Kaiken kaikkiaan, huolimatta toisen maailmansodan holokaustista, israel on valtio jolla ei ole olemassaolon oikeutusta. Niin julmasti ja itsekkäästi se määrää rajoistaan ja rajojensa sisällä asuvista ei-juutalaisista. Terroristivaltio siinä kuin Pohjoi-Koreakin. Täysin samaa kastia.

Kirjoituksissa sanotaan, että Jumala valitsi Israelin. Ei ansioita. Niin kuin ei muillakaan.
        Ihmiset ovat vuodattaneet verta lähes koko olemassaolonsa ajan, tuhansia vuosia. Ja tässä on hyvä huomioida se, että jos lähtee siltä pohjalta, että ihminen on pohjimmiltaan hyvä, hän tuskin tappaisi, valehtelisi, varastaisi, pettäisi, olisi itsekäs, himoitsisi jne. Maailma olisi hyvä paikka asua, jos ihminen toteuttaisi sitä pohjimmaista hyväänsä. Toinen mahdollisuus on, että ihmisessä olisi sekä hyvää että pahaa, ja että hän voi valita niistä toisen. Mutta mikä pahassa sitten niin kiehtoo, kun niin moni valitsee pahan ilmiselvästi?

Kirjoitusten mukaan aluksi ihminen luotiin hyväksi. Hänellä oli vapaa tahto ja hän sai tehdä mitä vaan - paitsi syödä yhdestä puusta hedelmää. Paratiisissa oli muitakin puita. Mikä siinä yhdessä puussa niin kiehtoi? Olisiko ihminen valinnut pahaa koskaan, jos Saatanaa ei olisi päästetty paratiisiin? Tuskin, sillä Saatana oli langennut ennen ihmisiä ja yritti kaikkensa, että ihminen joutuisi eroon Jumalasta. Mutta olisiko ihmisellä ilman langennutta enkeliä, joka nimenomaan houkuttelee (valheellaan: "ette te kuole"), ollut vapaata tahtoa valita toisin?

Olisi ollut. Ihmisellä oli vaihtoehtoja, joista valita toinen. Ja valinnoille oli seuraukset. Toiselle elämä, toiselle kuolema. Mitä ihminen valitsi? Miltä nykyään näyttää? Onko joku ohittanut kuoleman? Kirjoituksissa mainitaan kaksi: Henok ja profeetta Elia, jotka eivät kuolleet. Muut ovat kuolleet, ainakaan toisin ei mainita. Tietysti käänteitä on, Jairoksen tytär herätettiin kuolleista, samoin Lasarus, mutta he kaikesta päätellen ovat kuolleet uudestaan.

Miksi juuri Israel? Kysy Jumalalta. Tässä yhteydessä kannattaa muistaa, että Hän ei kuitenkaan ole ihmiselle tilivelvollinen eikä mikään vastausautomaatti. Jos on katkera siitä, että Jumala valitsi Israelin, kannattaa lukea Kirjoitukset ihan ajatuksella ja avoimin mielin läpi. Sen jälkeen voisi tulla siihen tulokseen, että harmittaa silti, miksei Jumala vaikka valinnut Suomea. Tai muuta kansaa. Jokaisella on oma tehtävänsä. Ja sitäpaitsi Jumala lupaa siunauksensa sille, joka siunaa Israelia (ja kirouksensa sille, joka kiroaa Israelin). Jos haluaa hyötyä, kannattaa siis siunata Israelia.

Jos lisäksi haluaa ikuisen hyödyn, kannattaa valita synnin, kuoleman ja Saatanan vallan voittaja Jeesus. Kaikki on valmista. "Miksi olet katkera siitä, että Jumala on hyvä?"

• jeesukselle.rakas
        terroristivaltio kirjoitti:

Ja lisäisin vielä, että jos lukisit Kirjoituksia, ymmärtäisit (paitsi jos kieltäydyt ymmärtämästä), miksi entinen Kaanaan maa tuhottiin ja vallattiin. Ymmärtäisit myös (paitsi jos et halua), että Jumala ei katso pahaa sormien läpi, sillä Jumala on pyhä. Pyhä vihaa pahaa. Ja tästä seuraa se, että pahan palkka on kuolema. Kun siis Jumalan korviin nousi raskas valitus muiden kansojen keskeltä Sodoman ja Gomorran pahuuden tähden, Jumala tuhosi kaupungin. Muut kansat valittivat siis Sodoman ja Gomorran pahuudesta. Jos siitä on haittaa ihan ulkomaille asti, niin vallan on korkea aika vaihtua, eikö totta? Tosin Jumala pelasti ne, jotka turvasivat Häneen. Yksi heistä tosin katsoi taakseen (vaikka häntä varoitettiin katsomasta taakseen) ja muuttui suolapatsaaksi. Ja Sodoman ja Gomorran kohdalla kannattaa vielä muistaa se, että Abraham pyysi Jumalaa säästämään Sodoman ja Gomorran. Jos Jumala olisi löytänyt 10 vanhurskasta ihmistä - 10 ihmistä, jotka tekisivät oikein - Jumala olisi säästänyt Sodoman ja Gomorran. Mutta Jumala ei löytänyt niin montaa.

Tämän perusteella tekemällä oikein välttää Jumalan vihan. Tämän perusteella myöskin Jumala on armollinen. Jumala oli valmis armahtamaan 10 ihmisen tähden kaksi kokonaista isoa ja pahaa kaupunkia. Jumala on myös reilu: Hän pelasti kaupungeista Hänelle uskolliset ihmiset, eli oikeutta elämässään harjoittavat ihmiset, joita oli alle 10. Jumala myös kuulee rukoukset: Abraham rukoili ja Jumala vastasi. Jumala on myös hyvä: vaikkei Hän heti tuhonnut pahaa, Hän tuhosi sen sitten, kun aika koitti.

• Mr Favor - Trailboss

En allekirjoita yhtään mitään roistovaltion puolesta.

• jeesukselle.rakas

Kieltäydy puolustamasta kaikkea pahaa.

Btw, en itsekään löytänyt enää sitä vetoomusta - varmaan lähetetty jo?

• kannattaa rukoilla

ja anoa Israelin ja juutalaisten puolesta Yeshuan nimessä, sillä on hyvä!

• KTS (Ei kirj.)

Kannatan Palestiinan valtion tunnustamista! :O

Vihon ja viimein!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      113
      1818
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1188
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      220
      1172
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1118
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      885
    6. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      831
    7. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      43
      822
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      794
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      772
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      235
      746
    Aihe