Vaalien tulokset vahvistetaan keskiviikkona.
Saat suurinpiirtein olevan äänimäärät, kun kerrot äänestäneiden määrän puolueen saamalla prosenttiluvulla ja jaat tuloksen 100:lla.
Tosin tuo Hujan Hajan, Hurlum Hei ja Halle Hlujaa puolue sai omien laskelmiensa mukaan merkittävän voiton, kun sai Nyt liikkeelle 30000 ääntä, joilla tuli 10 paikkaa.
Edellisissä kuntavaaleissa 2021 tuli ääniä 38 943 ja 49 paikkaa.
Eduskuntavaaleissa ääniä tuli 69 427 ja 1 paikka itse itselleen Herra Harkimolle, joka kertoi saaneensa äänistä noin 14 000.
Kukaan muu puoluejohtaja tai äänestyksessä mukana ollut ei laskenut näihin äänestystuloksiin mukaan edellisten vaalien äänimääriä.
Jos Persut olisivat käyttäneet samaa laskentamenetelmää, se olisi ollut ylivoimainen voittaja näissäkin vaaleissa. Eivät kehdanneet, tai osanneet.
Äänimäärät
Anonyymi
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi minullakin kiinnostaa äänimäärät. Miksi salataan ?
- Anonyymi
Miksi äänimäärät edelleen salataan. Mikään puolue tai kukaan ehdokas ei saa vaaleissa prosentteja, vaan ääniä. Miksi äänimääriä ei kerrota.
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772