Hei rakas mies

Anonyymi

Oletko paikalla? On niin valtavan ikävä sinua. Toivon että kaikki on hyvin....💕

30

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivo vaan, suksi vittuus

    • Anonyymi

      En tiedä olenko kenenkään rakas. Mutta everything is just ok, maybe. Paremminkin voisi olla. Toivottavasti sun rakas vastaa tähän myös.💚

    • Anonyymi

      Kyllä muuten, mutta tuli valvottua. Arvaa kenen takia. Sydän on rikki jne.

      • Anonyymi

        Sun täytyy mennä tänään aikaisemmin nukkumaan? Mites sydän ??? 💘


      • Anonyymi

        Arvaapa kuka valvoi myös. Sinäkö mua valvotit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaapa kuka valvoi myös. Sinäkö mua valvotit?

        No sinä valvotit. Kaipausta niin että kyyneleet valuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä valvotit. Kaipausta niin että kyyneleet valuvat.

        Itselläni oli outo yö. Mies mielessä ja uni katkonaista. Jotain superrakkautta ja tehokaipausta oli täälläkin ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni oli outo yö. Mies mielessä ja uni katkonaista. Jotain superrakkautta ja tehokaipausta oli täälläkin ilmassa.

        Mieskö sua rakastaa? Onko hän sellanen, että hellii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieskö sua rakastaa? Onko hän sellanen, että hellii?

        En tiedä kun ei meillä ole suhdetta. Onko sulla jotain vikaa ymmärryksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kun ei meillä ole suhdetta. Onko sulla jotain vikaa ymmärryksessä?

        Niin, mutta jos se lähettelee sulle hellyyttä. Iltaisin ja öisin.


    • Anonyymi

      Tämmöiset ei oo mulle. Usein tuntuu että en ole mitään enkä minkään arvoinen. Vain joku hiljainen ja arka tyyppi.

      • Anonyymi

        Päinvastoon kuuleppas. Nämä rakkaat ja ihanat anonyymit tyypit on tusinatavaraa. Nuo sanat ovat niin arvokkaita ettei niitä kannata hokea kaikille vieraille ihmisille jotka ne sattuu lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoon kuuleppas. Nämä rakkaat ja ihanat anonyymit tyypit on tusinatavaraa. Nuo sanat ovat niin arvokkaita ettei niitä kannata hokea kaikille vieraille ihmisille jotka ne sattuu lukemaan.

        Niin. En menetä mitään siinä että nämä eivät ole minulle. Ehkä odottelen oikeassa elämässä rakkauskirjettä. Kirjoittaisin oman heti mutta pelkään ilmaista itseäni ja sitä mitä tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. En menetä mitään siinä että nämä eivät ole minulle. Ehkä odottelen oikeassa elämässä rakkauskirjettä. Kirjoittaisin oman heti mutta pelkään ilmaista itseäni ja sitä mitä tunnen.

        Älä sano noin rakas, olet tärkeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano noin rakas, olet tärkeä!

        Tämä ei ole edelliseltä kommentoijalta. Vähän liioitellut ilmaukset ihmiselle jota ei tunne.


    • Anonyymi

      Joo, kohtalaisen hyvin menee, on töitä, mutta rakas tietty nainen puuttuu. Moi!

    • Anonyymi

      Hei on joo rakas nainen ja samoin...

    • Anonyymi

      Ketä miestä ikävöit?

    • Anonyymi

      Olen paikalla kotonani, en tiedä kuka nainen olet ja ketä kaipaat? Mutta toivottavasti saat ja löydät ikävöimäsi miehen luo. Ei, varmaan ollut minulle, kun ei täällä minua kukaan kaipaa. Mutta kunhan vastasin. Toivottavasti sinullakin on kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      No,jos totta puhutaan ja aina puhun totta. Niin kaipaan erästä naista hyvin paljon, niin paljon että Rakastan häntä hyvin syvästi. Nyt ja aina. Vaikka sinä et ole hän, niin toivon että hän lukisi tämän. Hän,ei varmaan tunne samoin, eikä tunnekkaan varmaan. Mutta voihan sitä aina Rakastaa yksinkin. Ja yksinäistä Rakastamista ja kaipausta tämä on ollutkin. Mutta minkä sille voi? Ajattelen että tein virheen siinä kun paljastin tunteeni hänelle, täältä kautta kirjoittamalla hänelle. Olenko satuttanut häntä tahtomattani,sitä aina mietin. Näillä omilla sanoillani ja tunnustamalla hänelle Rakkautta jota tunnen häntä kohtaan. Mitkä kaikki tunteet on totta! Toivon että hän ymmärtää ja antaa minulle anteeksi,jos näin on käynyt. En,voinut sille mitään että Rakastuin häneen niin paljon ja syvästi. En,halunnut että hänen tunteet järkkyy takiani,tai sielunmaisema menee rikki. Eihän kukaan halua mitään pahaa Rakastamalleen ihmiselle, ei se ole silloin mitään Rakkautta mielestäni. Mutta hänelle sanon kaikki on muuten hyvin, mutta sinä puutut elämästäni ja se on kaikkein suurin puute. En, tunne enää mistään mielihyvää,kun jatkuvasti kaipaus musertaa eikä jätä rauhaan. Mutta hänelle toivon hyvin alkanutta viikkoa.

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi

        Ei kukaan riko rakastamalla palstan kautta hyvä lempeä trolliseni. 🤗


    • Anonyymi

      Jos sinä oikeasti rakastat naista, silloin sinä kerrot hänelle sen oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        Sielläkin...


    • Anonyymi

      Jatkan vielä kun pitää tuoda ajatuksia esille.Jos olet hän ketä ajattelen joka ikinen päivä ja yö. Ajattelen aina sinun aina miten sinun näkeminen sai minut heikoksi ja sekoilin joskus sanoissa ja puhuin omasta mielestä jälkeenpäin ajatellen tökerösti. Vaikka olen aina ainakin omasta mielestä sanavalmis. Sinun koko olemus sai minut sekaisin, ihastuminen ja Rakastuminen sinuun oli niin älyttömän voimkas.Etten voi sitä oikein kuvailla,mutta yritän. Sinä olit minulle se maailman kaunein ja ihastuttavin nainen ja olet vieläkin. Ei,tunne ole laimentunut yhtään kohtaasi.vaikka en ole sinua nähnytkään aikoihin. Minä en ymmärrä vieläkään,miten olen sinusta seonnut ja tämä on totta. Sanoisin samat asiat kasvotusten jos näkisin sinut,en pelkää sanoa tunteitani. Koska en ole ikinä kokenut näin voimakkaana näitä tunteita mitkä koen sinua kohtaan. Muista Rakas se aina. Kaikki on totta mitä sanon. Olen kärsinyt kivuista jotka liittyvät kaipaukseen ja sinun läheisyyden janoon. Ainut asia mikä peloittaisi pystysinkö olemaan ilman kyyneleitä jos sinut näkisin,mutta eihän siinä ole mitään hävettävää kun kysymys on elämäni suurimmasta Rakkaudesta sinuun. Älä kulta ihmettele jos et tavoita minua aina täällä palstalla, minua ärsyttää niin paljon joidenki negatiiviset kommentit. Sinua minä Rakastan muista se!

      • Anonyymi

        Maailma on ihana paikka kun sinä olet olemassa. ❣️


    • Anonyymi

      :)

      tuo, piti sanoa että minulla on vaivani, ja ristini,

      omat vaivani ja omat ristini, eli syntini,

      joita kannan loppu elämääni saakka,

      ja, sekin on omaa syntiä ja monien, lukuisten syntiä myöskin,

      mutta, en ymmärrä mitä näet minussa?

      minulla on harvoin mielialan vaihteluita,

      koska olen ollut niin uskomattoman sekaisin kaikesta,

      mitä elämässä on tapahtunut ja koittanut ratkoa sitä palapeliä,

      ja, siihen elämä on paljon mennyt,

      ja, en tiedä,

      jos, minulle on suotu äärimmäisen paljon vaikutusvaltaa,

      ja, sillä saa tiedettä uskomattomalla urakalla eteenpäin,

      niin, toivon sinulle unelmien elämää,

      muitten työpanoksella,

      lukemattomien nerojen työpanoksella,

      ja, heidän työnsä lukemattomilla, kuin itse elämä,

      antimilla,

      mutta, olen pahoillani,

      maailma on sekaisin aivan täysin, lähes,

      ja, lukemattomien ihmisten synnit joudumme urakalla,

      koko ihmiskunta maksamaan,

      ja, sitä urakkaa, riittää, melkein, 70-100 vuottakin, kenties,

      joten, toivon että elät äärimmäisen pitkän elämän,

      sillä, maailman toilailujen ja suoranaisen tyhmyyden ja ajattelemattomuuden

      maksamiseen, menee käsittämättömän ja tolkuttoman pitkä aika,

      maailma olisi nykyisin uskomattoman paljon enemmän teknologisesti

      ja, kehityksellisesti edellä,

      ilman harvojen, syntien suuria ja sitäkin suurempia, hölmöyden

      ja, suoranaisen idiotismin, kuivuneita ja vääntyneitä,

      "hedelmiä" ja "antimia",

      mutta, toivon sinulle unelmien pitkää elämää ja unelmien elämää,

      sillä, tähän rakennusprojektiin, menee uskomattoman paljon aikaa,

      itsensä ihmisen ja itsensä pienen ihmiskunnan ajan,

      ja, taakan ajan verran aikaa, ja, aikaa, vain,

      N

      mutta, hyvää yötä ja kauniita unia, ja, toivon sinulle hyviä unia,

      sillä tämän sotkun siivoamiseen, menee ihmiskunnalla, kyllä,

      aikaa, vaivaa, aikaa, ja, aikaa,

      ja, itsensä ihmiskunnan pienen, aikaa,

      ja, aikaa ja, nimen omaan aikaa,

      N

    • Anonyymi

      =)

      asiat, rupeavat nyt maailmassa menemään urakalla eteenpäin,

      asiat, ovat, miten ovat,

      ja, SE, on pääasia, että maailmalla rupeaa menemään äärimmäisen paljon,

      joka vuosi paremmin,

      toivon vain että nautit ja elät elämääsi,

      sillä kannattaa olla todellakin iloinen että asiat ovat, näin,

      että, sinä ja minä, olemme vielä tässä, missä olemme,

      joten, anteeksi kaikki,

      mutta, toivon sinulle kaikkea hyvää ja parastasi,

      mutta, maailma on maailma,

      ja, toivotaan että maailma on maailma, ja kaikki menee hyvin,

      N

    • Anonyymi

      Kiitos, samoin toivon minäkin toiseen suuntaan. Voi hyvin!

    • Anonyymi

      Voi Jeesus sentään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe