Vastasyntynyt riistettiin äidiltään !

Anonyymi

Syynä oli se että äidillä epäiltiin olevan korona!

Tämä uskomaton tapahtuma uutisoitiin Queeslandin sairaalasta Yhdysvalloissa.

Tällä hulluudella ei ole enää mitään rajaa.

17

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä. Maailman laajuinen hulluus on levinnyt kaikkialle.
      Kenen on syy? Kuka ottaa vastuun mielipuolisuudesta? (Ei kukaan, jokainen kärsikööt nahoissaan.) Onko googlella ja muilla paskoilla osuutta hysteriaan?
      Voi olla että riistetylle vauvalle tulee psyykkisiä vammoja kokemuksen takia? Ja muutakin haittaa jos ei saa teon takia äitinsä maitoa vaan joutuu korviketta käyttämään.
      Mielisairaan käytöksen takia Hongkongissa tapettiin kaikista lemmikkikaupoista hamsterit ja chinchilloja sekä kaneja. (Uusi Suomi 23.1. 2022.) 2000 hamsteriparkaa menetti henkensä. Siellä olisi parasta kieltää koko lemmikkien pitäminen kerran on vain pelkkä arvoton kauppatavara.
      Toivottavasti palaa ikuisessa helvetintulessa se tai ne, jotka ovat osallisia tähän tilanteeseen missä ei mitään järkeä enää ole.
      Minunkin mittani on täynnä, syynä erittäin epäreilu kohtelu koska en piikkiä ottanut. (Sensuuri esti tiedonsaannin ja voi olla ettei niihin kysymyksiin mitä halusin aineesta tietää ole vielä olemassa edes vastauksia. Niin, ennen kun tuomitsette kerron että jätin kaikki menot mitkä voin koronan rantaannuttua Suomeen. Käytän maskia, vältän ruuhkia, pidän väliä kun pystyn ja huolehdin hyvin käsihygieniasta. Terveenä olen saanut olla.)
      Ihmisillä ei taida enää järkeä olla? Onko aivojen käyttämättömyyskin netin ja älylaitteiden seurausta?

    • Anonyymi

      No voi kyrpäle sentään. Suomi ulos EU:sta ja heti niin loppuu imeväisten pakkoluovutukset sun muut adobtiot. Jos Jahve sallisi adobtiot niin se olisi luettavissa Raamatussa.

    • Anonyymi

      Ihmisillä on maskit naamassa sillä ihmisten epäillään levittävän koronaa. Ei hyvää päivää sentään ei mitään koronaa ole olemassakaan !

      • Anonyymi

        Vain täydellinen aivokuollut kieltää koronan olemassaolon.


    • Anonyymi

      Piikkimyönteiset hihkuvat ja hyppivät tästä uutisesta innoissaan.
      Oikein toimittu !!!!!

      • Anonyymi

        Vain täydellisen aivokuollut voi kirjoittaa jotain tuollaista.


      • Anonyymi

        Rokottamattomilta vastuuttomilta vanhemmilta kaikki lapset valtion huostaan iästä riippumatta ja heti !

        Rakennetaan näille lapsille leirejä joissa opetetaan vastuullista ja auktoriteettejä kunnioittavaa sekä nöyrää asennetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomilta vastuuttomilta vanhemmilta kaikki lapset valtion huostaan iästä riippumatta ja heti !

        Rakennetaan näille lapsille leirejä joissa opetetaan vastuullista ja auktoriteettejä kunnioittavaa sekä nöyrää asennetta.

        Taas yksi syy jatkaa vesipaastoa protestina. Tylsää porukkaa.


    • Anonyymi

      Lieneekö totta, en ainakaan huomannut mitään linkkiä, jospa se onkin näitten salaliittohörhöjen normaalia hörhöilyä?

      • Anonyymi

        Toi uutinen on Operaatiokeskuksen tämän päivän lähetyksessä.
        Kaivakaa itse jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi uutinen on Operaatiokeskuksen tämän päivän lähetyksessä.
        Kaivakaa itse jos kiinnostaa.

        On ko tuo Operaatiokeskus sitä samaa, valehtelevaa "mediaa" kuten Tietopiste tai MV lehti? Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ko tuo Operaatiokeskus sitä samaa, valehtelevaa "mediaa" kuten Tietopiste tai MV lehti? Ei kiinnosta.

        Toi Operaatiokeskuksen Klasu lukee vain ulkomaisen medioiden uutisia aamulähetyksissään.
        Siis sellaisia uutisia mistä valtamediamme vaikenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi Operaatiokeskuksen Klasu lukee vain ulkomaisen medioiden uutisia aamulähetyksissään.
        Siis sellaisia uutisia mistä valtamediamme vaikenee.

        Jospa se "valtamedian" vaikenemiseen on tosi hyvä syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se "valtamedian" vaikenemiseen on tosi hyvä syy?

        Niin, tuo vauvanryöstö oli toki niin törkeä teko ettei valtamedia tuollaisesta ilkeä kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se "valtamedian" vaikenemiseen on tosi hyvä syy?

        Vaikkapa se että juttu on keksitty, alusta loppuun.


    • Anonyymi
    • Moneksiko minuutiksi riistettiin? Koronan testaaminen ei nimittäin pitkään kestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe