Nettipankkiin voi kirjautua Nordean kotisivuilta, joten mikä se Nordean mobiilipankkisovellus oikein on ja mitä hyötyä siitä on?
Mitä hyötyä Nordean mobiilipankista?
Anonyymi
10
144
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä sietää ihmetellä. 🤔
- Anonyymi
Ei näytä hyötyjä löytyvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä hyötyjä löytyvän.
Konnat ovat jäljessä hetken aikaa. Onko muitakin hyötyjä?
- Anonyymi
Sillä voi hoitaa laskut ja muutakin.
- Anonyymi
Siinäpä se sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se sitten
Mitä hyötyä selaimessa käytettävästä pankista on?
- Anonyymi
En muuta käytäkään kuin mobiilipankkia, kätevää!
- Anonyymi
En tiedä. Käyn aina marmoritiskillä ja vien hiekkaa lattialle.
- Anonyymi
Saako viedä myös karheaa sepeliä
- Anonyymi
Mulla on sellainen palvelu kuin ulosotto! Se hoitaa kaiken ja ei tarvi kuin rikkoa kaikki sopimukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818