Kokkolan pelihirmut :)

Onkos kaupunkilaiset kovia peli-ihmisiä?
Tarkoitan peleillä näitä rahapelejä, joihin monet ihmiset laittaa viikosta toiseen vetämään omat numeronsa, jos sattuisi kunnon onni potkaisemaan :)

Minä joskus sorrun, mutta enpä ole rikastunut. On niin heikennetty näitä voittomahdollisuuksia, ettei enää edes kannata tuhlata moiseen :)

Mitäpä sitä rikkauksilla, kun muutenkin pärjää. Ei rahalla kuitenkaan voi ostaa ihmiselle tärkeimpiä asioita ❤

Mitäs mieltä olette?
Tiedän ihmisiä, joille raha on niin tärkeä, että kaikki muu on toisarvoista. On myöskin ihmisiä, jotka elää äärettömän nuukasti, jotta rahaa säästyisi mahdollisimman paljon. Joidenkin nuukuus saattaa mennä ihan överiksikin. On hölmöä, että kituuttaa, kun ei mitään mukaansa saa, kun täältä lähtee...

Niin, toivottavasti Kittiekin jo näyttäytyis, kun oon tässä miettiny hänenkin poissaoloaan :{

50

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tällä sivustolla vieläkin ongelmia, kun aloitus tuli kahteen kertaan???

      Luulisi, että olis jo eilen korjattu!

    • On vaan ollut mieli matalassa, flunssan takia.. On ollut todella sitkeä ja pitkäaikainen tauti.. Eipä juuri liikoja voinut käydä missään, kotona oltu.. Nyt on taas parempi olo, toivottavasti jatkuu..

      No, itselläni oli ongelmia rahapelien kanssa.. Nyt on niihin esto.

      • Tuli ihan hirvee fiilis, kun katson tuota aloitukseni otsikkoa :(
        Tuli vaan tämä pelaamisjuttu mieleen, kun luin, että yksi rahapeli taas heikentää voittomahdollisuuksiaan....

        Onko se sun flunssa jo vihdoinkin parantumassa?
        Kyllä se varmasti mielialaan vaikuttaa, jos joutuu sairastamisen takia olemaan neljän seinän sisällä :(

        Kiva kummiski nyt, että mieliala alkaa kohentumaan. Kyllä se Kittie aurinko vielä risukasaankin paistaa.
        On muutes vanha sanonta tuo :)

        Mukavaa oli nähdä sun nimmaris ❤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuli ihan hirvee fiilis, kun katson tuota aloitukseni otsikkoa :(
        Tuli vaan tämä pelaamisjuttu mieleen, kun luin, että yksi rahapeli taas heikentää voittomahdollisuuksiaan....

        Onko se sun flunssa jo vihdoinkin parantumassa?
        Kyllä se varmasti mielialaan vaikuttaa, jos joutuu sairastamisen takia olemaan neljän seinän sisällä :(

        Kiva kummiski nyt, että mieliala alkaa kohentumaan. Kyllä se Kittie aurinko vielä risukasaankin paistaa.
        On muutes vanha sanonta tuo :)

        Mukavaa oli nähdä sun nimmaris ❤

        Parempi kun ei laita rahaa peleihin ollenkaan.

        Joo, tuntuu että olo on parempi ja vähemmän yskää. Olin toivonut päästä Kokkolaan käymään helmikuussa, mutta parempi varmaan jättää väliin, en halua perhettäni tartuttaa.. Niin, ja kavereita ei näe tai pääse kaupungille ale-ostoksille... Kotona tullut sitten askarreltua paljon.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Parempi kun ei laita rahaa peleihin ollenkaan.

        Joo, tuntuu että olo on parempi ja vähemmän yskää. Olin toivonut päästä Kokkolaan käymään helmikuussa, mutta parempi varmaan jättää väliin, en halua perhettäni tartuttaa.. Niin, ja kavereita ei näe tai pääse kaupungille ale-ostoksille... Kotona tullut sitten askarreltua paljon.

        No kyllä minäkin päätin, ettei tuollaseen turhaan kannata rahojaan laittaa. On sama, ku polttais pihalla ne, yhtä tyhjän kanssa.
        Ostaa ennemmin itselleen jotain mukavaa ja tarpeellista.

        Helmikuuhun on vielä aikaa, joten ehdit ehkä jo toipumaan kokonaan :)

        Hyvä, että olet keksinyt itsellesi tekemistä, niin ei tule aika pitkäksi. Oletko pystynyt yhtn käymään ulkona pienellä kävelyllä? Sun sessulista on varmasti sulle ollu mukavasti seuraa, kun olet toipilaana 🐶


      • Anonyymi

        No mageeta et oot jälleen elävien kirjoissa :) Mä tuumasin jo Tinttiksen kaa duunata etsintäpartioo perään ;)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mageeta et oot jälleen elävien kirjoissa :) Mä tuumasin jo Tinttiksen kaa duunata etsintäpartioo perään ;)

        - Artsi

        Kiitos huolenpidosta! ❤️


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä minäkin päätin, ettei tuollaseen turhaan kannata rahojaan laittaa. On sama, ku polttais pihalla ne, yhtä tyhjän kanssa.
        Ostaa ennemmin itselleen jotain mukavaa ja tarpeellista.

        Helmikuuhun on vielä aikaa, joten ehdit ehkä jo toipumaan kokonaan :)

        Hyvä, että olet keksinyt itsellesi tekemistä, niin ei tule aika pitkäksi. Oletko pystynyt yhtn käymään ulkona pienellä kävelyllä? Sun sessulista on varmasti sulle ollu mukavasti seuraa, kun olet toipilaana 🐶

        Kyllä olen vuffen kanssa käynyt vähän ulkona. Sillä on nyt takki päällä talvella, on oikein soman näköinen. 😊

        Mites sinun uusi kissa voi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mageeta et oot jälleen elävien kirjoissa :) Mä tuumasin jo Tinttiksen kaa duunata etsintäpartioo perään ;)

        - Artsi

        No niinpä...
        Mä luulin, että on sattunu jotain :(


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä olen vuffen kanssa käynyt vähän ulkona. Sillä on nyt takki päällä talvella, on oikein soman näköinen. 😊

        Mites sinun uusi kissa voi?

        No sekin piristää mukavasti, kun käy ottamassa vähän raitista ilmaa :)

        Onpa suloista, ku sessulilla on oma takki ❤
        Tykkääkö käyttää sitä?

        Kisuli voi oikein hyvin. On jo vähän pulskistunut, ja tykkää leikkiä omilla leluillaan. Hiiret on sen lemppareita :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No sekin piristää mukavasti, kun käy ottamassa vähän raitista ilmaa :)

        Onpa suloista, ku sessulilla on oma takki ❤
        Tykkääkö käyttää sitä?

        Kisuli voi oikein hyvin. On jo vähän pulskistunut, ja tykkää leikkiä omilla leluillaan. Hiiret on sen lemppareita :))

        Kyllä koiruli suostuu pitämään takkiaan.

        Kiva kuulla että kissa voi hyvin ja kasvaa. ❤️


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No niinpä...
        Mä luulin, että on sattunu jotain :(

        Anteeksi, ei ollut tarkoitus huolestuttaa. ❤️


    • Anonyymi

      Urheilusta kun lyö vetoa niin tulee sen 1-3tuhatta pr kuukausi.

      • No ei kai sentäs joka kuukausi?
        Kyllä tuo varmaan viekin rahaa?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kai sentäs joka kuukausi?
        Kyllä tuo varmaan viekin rahaa?

        Satanen max menee rahaa toki pr kk. Ja tulee se tonni nyt ainakin vähiten. Vklp hyvät matsit joita pelata. Eurojackpottiin turha upottaa rahaa ku voitot olemattomat vaikka toki se päävoitto kelpaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satanen max menee rahaa toki pr kk. Ja tulee se tonni nyt ainakin vähiten. Vklp hyvät matsit joita pelata. Eurojackpottiin turha upottaa rahaa ku voitot olemattomat vaikka toki se päävoitto kelpaisi.

        Okei... täytyy sit varmaan olla tietämystäki noissa urheilujutuissa.

        Uudistus tulee tuohon eurojack-peliin. Sen myötä heikkenee mahdollisuudet. Ihan sama, kun lopettaa senkin kokonaan, niin säästyy siinäkin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Okei... täytyy sit varmaan olla tietämystäki noissa urheilujutuissa.

        Uudistus tulee tuohon eurojack-peliin. Sen myötä heikkenee mahdollisuudet. Ihan sama, kun lopettaa senkin kokonaan, niin säästyy siinäkin.

        Joo tietämyksellä niitä voitetaankin.

        Ai heikkenee? No parempi ku lopettais koko jutun suomesta. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tietämyksellä niitä voitetaankin.

        Ai heikkenee? No parempi ku lopettais koko jutun suomesta. :D

        Tarkoitin, että pitää nyt vähän olla perehtynyt...
        Yleensä ovat..


    • Anonyymi

      Pääsihän se jälleen kerran tinttu-liinaki ääneen mikä onn tällä kertaa homman nimi? eli hommandeerus

      • Hyvä vaan että tinttu tänne keksi avauksia/aiheita.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hyvä vaan että tinttu tänne keksi avauksia/aiheita.

        itselleen onhan se ihan mielenkiintoista


      • Anonyymi kirjoitti:

        itselleen onhan se ihan mielenkiintoista

        Ei kaikilla ole samoin ku sulla.


    • Anonyymi

      Keksi varmaan eilen musti ja mirri avaukset hyi hyi sua nehän oli tuplana ja itse ihmettelit kun avaukset tulee tuplana hyi ettäs kehtaat

      • Minä en ilman tätä rekisteröityä nimimerkkiä kirjoita.


    • Anonyymi

      Luultavasti suutut tästä totuudesta. Nämä lotot ja jokerit, europotit eivät ole mitään pelejä. Ne ovat onnenarvontoja joissa osallistuja ei voi vaikuttaa omiin mahdollisuuksiinsa järkeilemällä. Siinä mielessä oikein sopivia "rekatuille". Oikeita pelejä ovat vakio, hevosveikkaus, pitkäveto ym. joissa asiantuntemuksella voi vaikuttaa voittomahdollisuuksiinsa. Koitetaan puhua näistä oikeilla nimillään.

      • Mulle nyt on yksi lysti millä nimellä niistä puhutaan.

        Rekatuillako ei muka voisi olla tahtoessaan asiantuntemusta noihin mainitsemiisi peleihin? Rekisteröityneen nimimerkin omaaminen tekee tyhmäksi vai?

        Kapeaa on.


    • Anonyymi

      0,20.... 0.25€ on panos urheiluvedossa ja tuplaan, jos menee väärin.
      Kerroin on vähän päälle 2, jolloin tuplaamalla tulee häviöt takas ja vähän voittoa.
      En edes pelaa suurila panoksilla, 5€ panos on mahottoman suuri panos.
      Eipä suuria summia voita, mutta eipä mene suuria summia vedonlyöntiinkään.

      • No ei sitä kannata suuria pistelläkkää. Varma raha on taskussa oleva raha.


    • Järkkyä joskus lukea sellasia juttuja, että joku on elänyt risaisissa vaatteissa, ja ostanut vaan punatarraisia ruokia, mutta ollut kuitenkin varakas.

      En kyllä mitenkään ymmärrä, ettei elä paremmin, jos kerta varaa on :}

      Oletteko te tuhlareita, nuukia vai siltä väliltä?

      • Anonyymi

        Mulla ei ole rahallista hätää, mutta ostan silti miinus tuotteita. Ei ne pilalla ole niinkuin jotkut luulevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole rahallista hätää, mutta ostan silti miinus tuotteita. Ei ne pilalla ole niinkuin jotkut luulevat.

        Joo, eihän niissä mitään vikaa olekkaan, ja hyvä ettei ruokahukkaa tule, kun niitä ostetaan.

        Ajattelin tuossa lähinnä sitä, että kun se nuukuus menee jotenkin yli, ettei raaski ollenkaan käyttää sitä rahaa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Joo, eihän niissä mitään vikaa olekkaan, ja hyvä ettei ruokahukkaa tule, kun niitä ostetaan.

        Ajattelin tuossa lähinnä sitä, että kun se nuukuus menee jotenkin yli, ettei raaski ollenkaan käyttää sitä rahaa.

        Juu tiedän muutaman nuukan ja se on jotenkin rasittava/outo piirre. Esim laittaa viikon alussa ämpäriin vettä ja käyttää sitä pesuun koko viikon ajan. Talvella kytkee jääkaappipakastimen pois päältä ja säilyttää ruoat ulkona.


      • Anonyymi

        Mä vältän molempii ääripäitä. Oon kyl säästäväinen ku tuli tää kämppäkin ostettuu :)

        - Artsi


      • No, tykkään kyllä käydä shoppailemassa välillä.. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä vältän molempii ääripäitä. Oon kyl säästäväinen ku tuli tää kämppäkin ostettuu :)

        - Artsi

        Niin minäkin toimin. Sellainen kultainen keskitie on paras :)

        Hirvee tuhlari ei saa olla, koska on mukavaa saada säästöönkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu tiedän muutaman nuukan ja se on jotenkin rasittava/outo piirre. Esim laittaa viikon alussa ämpäriin vettä ja käyttää sitä pesuun koko viikon ajan. Talvella kytkee jääkaappipakastimen pois päältä ja säilyttää ruoat ulkona.

        Oho...aikamoista tuokin :{
        On sellastaki, ettei vessanpönttöä saa vetää ku sillon vaa, ku on ihan pakko :))))


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, tykkään kyllä käydä shoppailemassa välillä.. 😊

        No se on ihan mukavaa, kun saa jotain kivaa itselle ja muillekkin :)

        Tulikin mieleen tässä, että pitäis ostaa itselle uusi olkalaukku. Vanha saa jäädä ansaitulle eläkkeelle ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho...aikamoista tuokin :{
        On sellastaki, ettei vessanpönttöä saa vetää ku sillon vaa, ku on ihan pakko :))))

        Niin, joillakin vanhoilla ihmisillä saattaa olla jääny köyhästä lapsuudesta ja myöhemmistä vaiheista sellainen, että kun jotain on, niin sitä ei raaskita käyttää. Jääny tavallaan kammo siitä pula-ajasta.


      • Anonyymi

        Meikäläinen on nuuka rahankäytön suhteen ja on oltava, kun ei ole tuloja ja rahaa on mitä on peritönä saanut ja aikoinaan säästänyt kun oli vähän tuloja.
        Laskuihin menee rahaa ja voihan niitä yllättäviä menoja tulla, jos alkaa katto vuotaan tai putkiremontti.
        Punalappuisia tuotteita tulee kaupassa katsottua, jos sattuu olemaan tarjouksessa sellaista mitä syö.
        Töihin ei oikeen kykene, kun on sellainen krooninen väsymys ja koko ajan sellainen olo, kun on, jos on juossut oikein pitkän matkan ja olo on uupunut.
        Kaupassa käynti ja kotityöt on ihan tareeksi, että jaksaa tehdä ja yli 20 vuotta on uupumus jatkunut, eikä se nukkumalla mene ohi.
        En edes muista milloin olen viimeksi ollut pirteä.
        Eikä uupunut olo näy päällepäin, ei kukaan ulkopuolinen tiedä, kuinka toinen voi olla uupunut, joten työvoimatoimistossakin hössötettäisiin, että et sinä mikään uupunut voi olla, nyt vaan työharjoittelua ja kurssia.
        Selkäkin on niin huono, että kipeytyy helposti ja lättäjalat, että kilometrin kun kävelee, niin on jalat senjälkeen kipeät.
        Siksi en ole ollut kortistossakaan vuoden -08 jälkeen.
        No täytyy jatkaa tälleen, kun ei tähän muutostakaan tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen on nuuka rahankäytön suhteen ja on oltava, kun ei ole tuloja ja rahaa on mitä on peritönä saanut ja aikoinaan säästänyt kun oli vähän tuloja.
        Laskuihin menee rahaa ja voihan niitä yllättäviä menoja tulla, jos alkaa katto vuotaan tai putkiremontti.
        Punalappuisia tuotteita tulee kaupassa katsottua, jos sattuu olemaan tarjouksessa sellaista mitä syö.
        Töihin ei oikeen kykene, kun on sellainen krooninen väsymys ja koko ajan sellainen olo, kun on, jos on juossut oikein pitkän matkan ja olo on uupunut.
        Kaupassa käynti ja kotityöt on ihan tareeksi, että jaksaa tehdä ja yli 20 vuotta on uupumus jatkunut, eikä se nukkumalla mene ohi.
        En edes muista milloin olen viimeksi ollut pirteä.
        Eikä uupunut olo näy päällepäin, ei kukaan ulkopuolinen tiedä, kuinka toinen voi olla uupunut, joten työvoimatoimistossakin hössötettäisiin, että et sinä mikään uupunut voi olla, nyt vaan työharjoittelua ja kurssia.
        Selkäkin on niin huono, että kipeytyy helposti ja lättäjalat, että kilometrin kun kävelee, niin on jalat senjälkeen kipeät.
        Siksi en ole ollut kortistossakaan vuoden -08 jälkeen.
        No täytyy jatkaa tälleen, kun ei tähän muutostakaan tule.

        Tuli mieleen, että etkö ole saanut mitään kunnon diagnoosia tuohon uupumukseen? Onhan olemassa sellainenkin kuin krooninen väsymysoireyhtymä. Kai tuota nyt on tutkittu kunnolla, että saisi kunnon hoidon :(

        Tuon asian kun saisit selvitettyä, niin saisit asianmukaista hoitoa ja rahallistakin tukea.
        Mua niin surettaa, kun tuntuu, että olet jäänyt yksin tuon asian kanssa :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No se on ihan mukavaa, kun saa jotain kivaa itselle ja muillekkin :)

        Tulikin mieleen tässä, että pitäis ostaa itselle uusi olkalaukku. Vanha saa jäädä ansaitulle eläkkeelle ;)

        Millaisen laukun meinaat ostaa?


    • Anonyymi

      No mä en pelaa rahapelei. Pari kertaa vuodessa mä ostan arpoi mut nekin menee lahjaksi sellaisille tyypeille joille mä en vaan keksi muuta :)

      - Artsi

      • No oot säästäny paljon, ku et tuhlaa tuollaisiin.

        Minäkin joskus ostin arpoja lahjaksi, ja itsekkin sain aika usein. Aikanaan sitä kumminkin huomas, ettei niistäkään mitään tullut, niin lopetin niiden antamisen. Jos useamman kympin edestä ostaa, ja harvoin joku pari euroa tai vitonen tulee, niin ei kannata. Annan sitten senkin lahjan rahana, niin on enempi hyötyä :)


    • Miten on nyt näiden kolmen arkipäivän jälkeen tuntunut, että kaipaisi jotain lomaa jossain ihanassa ja lämpimässä paikassa.

      Ajatelkaas, autio hiekkaranta, turkoosinvärinen meri, palmuja ja aaltojen loisketta. Ei ihmisiä missään, vain rantatuoli ja joku erittäin vahva paukku ( vaikka kaks) ja molemmissa käsissä! 🌴🍹

    • Anonyymi

      Viinaan menee kaikki raha, lapsille ja lapsenlapsille jää maineen siivoaminen.

    • Anonyymi

      Puutarhakadun R kioskilla on pelimiehet .

    • Anonyymi

      Kun punavihreät ovat nyt olleet vallassa ja vielä samaan soppaan tuli kokoomuslaiset niin kansa köyhtyy entisestään,se puolestaan tarkoittaa että kaikki kulut ja kustannukset nousevat etenki pienituloisille ja köyhille,Ei ole olemassakaan enää mitään halpaa eikä edullista vielä vähemmän mitään ilmaista tämä on sitä demokratiaa mitä on Suomen kansa halunnut ja kaivannut,nyt saatte nauttia

    • Anonyymi

      Itse pelaan usein räsypokeria ja sen jälkeen yleensä peli vaihtuu

    • Anonyymi

      Netti Fjalar tyhjensi eturessun Venus baarissa 1972 .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1749
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      72
      1092
    3. 45
      1045
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      67
      1005
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe