Paras romukullan ja romuhopean ostaja

Anonyymi

Mikä on paras romukullan tai romuhopean ostaja. Itse tähyilen Viron Tallinnassa Tavidia www.tavid.ee ja sitten olen bongannut Saksasta www.celticgold.eu.

Suomalaiset ostajat tarjoaa omakohtaisella kokemuksella inhottavaa "palvelua" ja huonoja hintoja. Läpinäkyvyyskin on luokkaa olematon.

Onko kokemuksia hyvistä hinnoista? Hinta tietysti tärkein.

15

4915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kilpailuttamalla Verkkokulta ja Suomen arvokierto (www.suomenarvokierto.fi) Suomen arvokierto voittaa sentillä 0,49 euroa per gramma, kun kyseessä 813 pitoisuus. Taitaa olla Suomen Arvokierto markkinoiden paras tällä hetkellä.

On erittäin tervetullutta uudet kilpailevat yritykset. Verkkokulta maksaa muuten ihan ok verrattuna esim. www.kultarahaksi.fi palveluihin, joissa maksettava hinta on luokkaa 0,34 euroa grammalta.

• Anonyymi

Itse myin viimeksi kultaa suomenarvokierrolle ja sain kyllä ihan todella hyvän hinnan ja hyvää palvelua. Itse ihmettelen kyllä suuresti eri vertailusivuja joiden tiedot ja varsinkin hinnat näyttävät olevan todellista huijausta. Esim. Kullanmyynti.fi on Verkkokulta Oy:n ylläpitämä kun katsoin kuka tämän sivuston omistaa domain hausta? Miten tämä voi olla mahdollista onko muut huomannut saman kuin minä? :O en tiedä voiko näistä vertailusivustoista luottaa mihinkään kun ei ilmoiteta edes kuka näitä ylläpitää. Itse kilpailutan ainakin nämä jatkossakin.

• Anonyymi

No on kyllä pientä kuluttajan huijauksen makua tossa vertailu toiminnassa, aika rohkeaa toimintaa. Muuten kyllä hyvin tehdyltä sivustolta näyttää toi kullanmyynti.fi joten en epäile etteikö moni tohon tai muihinkin vertailu sivustoihin luota. Noita näyttäisi olevan useita ja monissa ihan eri arvioita.

Tavex ja Rasmussen ainakin vanhoja ja luotettavia tekijöitä, hinnoista en osaa sanoa saako jostain sitten parempaa mutta itse vien mielellään suoraan paikanpäällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on kyllä pientä kuluttajan huijauksen makua tossa vertailu toiminnassa, aika rohkeaa toimintaa. Muuten kyllä hyvin tehdyltä sivustolta näyttää toi kullanmyynti.fi joten en epäile etteikö moni tohon tai muihinkin vertailu sivustoihin luota. Noita näyttäisi olevan useita ja monissa ihan eri arvioita.

Tavex ja Rasmussen ainakin vanhoja ja luotettavia tekijöitä, hinnoista en osaa sanoa saako jostain sitten parempaa mutta itse vien mielellään suoraan paikanpäällä.

Suomen Arvokiertoon voi viedä kanssa ihan paikan päälle. Toki näin helsinkiläisenä sijainti voisi olla parempi mutta jos hinnat ovat parhaat niin miksipä ei tai sitten tilaa pussin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilpailuta:
        https://www.suomenarvokierto.fi/
        https://pantti.fi/
        https://www.kultapiste.fi/
        Tavex ja Rasmussen

Näillä saa jo vähän kartoitettua missä mennään ja jos jaksaa niin voi kilpailuttaa vaikka kaikki markkinoilta, siinä vähän toki työtä.

• Anonyymi

Voi herranjestas näitä vertailusivuja kultavertailu.fi ei sisällä todellakaan ajantasaista tietoa ja tuskin on lähelläkään totuutta. Näyttää pitkälti samalta kuin toi kullanmyynti.fi. Ilmeisesti Verkkokullan mainos paikkoja.

Kullanhinta.fi sitten taas kannattaa nettikultaa. Kullanhinta.net jatkaa samaa rataa. Kullanhintavertailu.com, romukullanhinta.com, siu.fi

Onhan näitä vertailusivuja varmaan enemmän kuin ostajia, tuskin tässä on edes kaikkia. Hinnat ja arvostelut vaihtelee jokaisessa, ainoa asia mikä tulee selväksi on että näihin en luottaisi. Näyttää enemmän markkinointi paikoilta kun aidoilta vertailulta, varsinkin kun enemmän tutkii näitä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No eipä näytä olevan tämäkään kovinkaan luotettava. Näyttää olevan täysin Nettikullan ylläpitämä ;D. Sivusto on piilotettu vain hienosti ulkomaan palvelun kautta jolloin oikea omistaja ei selviä.

Miksi näillä sivustoilla ei voi olla selkeästi ylläpitäjää ja tietoa miten rahoitus järjestetään?

En kyllä suosittele luottamaan mihinkään vertailuihin umpimähkään. Sama koskee kaikkien toimijoiden sivustojen hintoja. Kannattaa pyytää tarjoukset eri toimijoilta ja olla tarkkana kuinka maksut tulee todellisuudessa, ei ole aina ollut minulle kovinkaan selkeitä.

Jos yleistä keskustelua ja palautteita lukee saan kyllä kuvan että Verkkokulta ja Nettikulta ovat pahimpia ja röyhkeimpiä. Näyttää että nämä markkinoivat eniten joka puolella ja hyödyntävät myös vertailu sivustoja. TARKKANA SAA OLLA JOTTA SAA OIKEASTI PARHAAN HINNAN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä näytä olevan tämäkään kovinkaan luotettava. Näyttää olevan täysin Nettikullan ylläpitämä ;D. Sivusto on piilotettu vain hienosti ulkomaan palvelun kautta jolloin oikea omistaja ei selviä.

Miksi näillä sivustoilla ei voi olla selkeästi ylläpitäjää ja tietoa miten rahoitus järjestetään?

En kyllä suosittele luottamaan mihinkään vertailuihin umpimähkään. Sama koskee kaikkien toimijoiden sivustojen hintoja. Kannattaa pyytää tarjoukset eri toimijoilta ja olla tarkkana kuinka maksut tulee todellisuudessa, ei ole aina ollut minulle kovinkaan selkeitä.

Jos yleistä keskustelua ja palautteita lukee saan kyllä kuvan että Verkkokulta ja Nettikulta ovat pahimpia ja röyhkeimpiä. Näyttää että nämä markkinoivat eniten joka puolella ja hyödyntävät myös vertailu sivustoja. TARKKANA SAA OLLA JOTTA SAA OIKEASTI PARHAAN HINNAN!

Kyllä oli helppoa ja kilpailukykyiset hinnat.Kaikki toimi kuten oli luvattu ja paikanpäällä todella miellyttävä henkilö ja jäi kaikesta todella hyvä mieli.Suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli helppoa ja kilpailukykyiset hinnat.Kaikki toimi kuten oli luvattu ja paikanpäällä todella miellyttävä henkilö ja jäi kaikesta todella hyvä mieli.Suosittelen.

Edellisestä kommentista jäi pois että kysy oli Suomen arvokierto yrityksestä.

• Anonyymi

Olen myynyt itse Kultarahaksi firmalle aikoinaan ilman kilpailutusta, enään en tee niin. Viimeksi kilpailutin kulta erän useamman toimija kautta ja tarjouksilla oli aika isoja eroja. Parhaiten tarjosi Suomen Arvokierto ( www.suomenarvokierto.fi ). Verkkokultaan ei tosin jäänyt suurta eroa mutta kaikki kotiinpäin. Voin kyllä yhtyä aikaisempiin kirjoituksiin siinä että ei kannata luottaa vertailu sivuihin vaikuttaa olevan kaukana totuudesta.

• Anonyymi

No ei todella ole arvokierrolla paras Hinta!! Nyt kun myin toiseen paikkaan loput ni kaukana oli suomen arvo kierto!!!

• Anonyymi

No hitto joo sama kokemus. Hinta oli huono enkä pystynyt enää perua kauppaa jälkikäteen. Nyt kun tarkemmin katsoin ni tää keskustelu on selkeästi arvokierron oma perustama mainostuspalsta. Niin kui toisaalta suurin osa keskustelupalstoista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomen Arvokierto maksoi puolet paremmin kuin olisin saanut kiertävästä autosta. Voin suositella, palvelu oli myös todella hyvää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe