Rehellisenä puolueena Persut eivät voineet luvata maakuntavaaleissa mitään "vappusatasia" vaan olivat oikeasti huolissaan siitä että miten kaikki tullaan rahoittamaan!
Suurin osa muista puolueista sortui melkoiseen populismiin ja katteettomiin lupauksiin jossa kaikki paranee ja mikään ei tule huonontumaan, totta kai Persutkin haluaisivat "kaikille kaikkia mahdollisia palveluita" ja mielellään yhteiskunnan piikkiin - MUTTA kun se rahoitus....
Siihen ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin verojen korotus, asiakasmaksut, velan otto - Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää!
Olemme Suomen rehellisimmän puolueen palstalla!
4
<50
Vastaukset
Persut munasivat lähes kaiken jonka munata voi. He olivat väärissä vaaleissa.
Mitään rehellistä ei heiltä tullut. Vain haukkumista, että kaikki tehtiin väärin.
Persujen bensiinihinnan ruikutus meni väärrään osoitteeseen. Bensa on ollut viimeisen 20 vuoden aikana vähiten noussut kulutusaine.
Purra oli katastrofi. Posket punaisian hän yritti selittää. Sääliksi kävi. Ei kestä rouva mitään painetta. Ei ole pääministeriainesta.
Purran mukana kaatuu koko Persulandia. Ja joutaa mennä. Puolue joka huutamalla vain valittaa kaikesta, on suomalaisten tuho.
Purra petti koko Persuporukan. Kuka tuollaista voi pitää johtajana?
Häh?- Anonyymi
Biden sanoi osuvasti , ei inflaatiosta saa puhua 🤣
- Anonyymi
Tais sanoa jotain muutakin!
- Anonyymi
Sote paska tulee päin pläsiä miljardimenoineen. Marinin 7 päivän hoitotakuu ei toteudu ikinä, mistä muka hoitajat ja rahat, haloo hölmöt.
Normaalia valhetta demareilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960