Tiedote: ExpressBus vähentää liikennöintiään tästä päivästä alkaen

Anonyymi

Vähiin käy ennen kuin loppuu. Liikennöinti on ollut jo kauan räpiköintiä. Ajetaan jotain, mutta melkoisen kitsaasti. Vuoro tänään, vuoro huomenna, ylihuomenna ei mitään. Kasilinja lopetti tyystin eikä ole enää EB:ssä mukana. Pekolakaan ei käytännössä enää liikennöi. Eikä Paunu. Länsilinjat menetti Huittisen suunnan EB-liikenteensä kokonaan vuoden alussa. Satakunnan Liikenne / OB Flex veti Länskää pataan sata nolla. Vielä sentään ExpressBussit ajavat "kauko"liikennettä Jämsän keskustan ja Kaipolan näivettyvän lähiön välillä. Ehkäpä tuossa onkin riutuvan ExpressBussin koko nykykuva?

98

2636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä, OB sentään ajaa joka päivä Tampere-Helsinki-reitilläkin, vai ajaako?

      Liikennöintipäivät; M M-L S M, L P-S M-S P-S M-P, S P-S M-P, S P-S S

      Vai katselenko väärän värisillä laseilla?

      • Anonyymi

        Mikäs vika noissa ajopäivissä on? Joka päivä monta vuoroa. Ob oli muuten ainoa, joka tarjosi mm. Helsinki-Tampere-reitillä liikennettä jopa Joulupäivänä. Muut vetivät lonkkaa.


    • Anonyymi

      Eikä länskäri aja enää Helsinkiinkään. Eikä Tampereelta Kankaanpäähän. Vaikeaa on enää Lorvikylästä, Jämijärveltä ja Kilvakkalasta päästä pääkaupunkiin.

      • Anonyymi

        LL petti asiakkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LL petti asiakkaansa

        Ai, mitkä asiakkaat??


      • Anonyymi

        "Eikä länskäri aja enää Helsinkiinkään. Eikä Tampereelta Kankaanpäähän. Vaikeaa on enää Lorvikylästä, Jämijärveltä ja Kilvakkalasta päästä pääkaupunkiin."

        Ole huoleti, kyllä Lauri, ylistetty nero, nuo ongelmat poistaa kesän koittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä länskäri aja enää Helsinkiinkään. Eikä Tampereelta Kankaanpäähän. Vaikeaa on enää Lorvikylästä, Jämijärveltä ja Kilvakkalasta päästä pääkaupunkiin."

        Ole huoleti, kyllä Lauri, ylistetty nero, nuo ongelmat poistaa kesän koittaessa.

        Aivan hyvin pääsee, ensin länkkärillä Tampereelle ja siitä paunulaisella Helsinkiin. Ei se yksi auton vaihto välillä ole mikään ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan hyvin pääsee, ensin länkkärillä Tampereelle ja siitä paunulaisella Helsinkiin. Ei se yksi auton vaihto välillä ole mikään ongelma.

        "Aivan hyvin pääsee, ensin länkkärillä Tampereelle ja siitä paunulaisella Helsinkiin. Ei se yksi auton vaihto välillä ole mikään ongelma."

        Ainoa mutta asiassa on se, ettei Länsilinjat aja tällä hetkellä Kpäästä Tampereelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan hyvin pääsee, ensin länkkärillä Tampereelle ja siitä paunulaisella Helsinkiin. Ei se yksi auton vaihto välillä ole mikään ongelma."

        Ainoa mutta asiassa on se, ettei Länsilinjat aja tällä hetkellä Kpäästä Tampereelle.

        Ja lisäks viälä se Paunun räävittömän surkee palvelutaso! Kauanko joutuskaan sitä Hgin vaihtobussia oottaan Treella jos Länskä vaikka ajaiskin Kpäästä Treelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäks viälä se Paunun räävittömän surkee palvelutaso! Kauanko joutuskaan sitä Hgin vaihtobussia oottaan Treella jos Länskä vaikka ajaiskin Kpäästä Treelle?

        "Ja lisäks viälä se Paunun räävittömän surkee palvelutaso! Kauanko joutuskaan sitä Hgin vaihtobussia oottaan Treella jos Länskä vaikka ajaiskin Kpäästä Treelle?"

        Ei välttämättä kauaakaan, jos LL laittaisi vuoronsa saapumaan Treelle vaikka 11.50.


    • Anonyymi

      Pekolakaan ei käytännössä enää liikennöi.
      -Niinpä, Pekola ajaa Lahti-Turku-väliä vain 15 vuoroa viikossa, Koiviston auto OBFlex vuoroja sentään peräti 11.

      Länsilinjat menetti Huittisen suunnan EB-liikenteensä kokonaan vuoden alussa. Satakunnan Liikenne / OB Flex veti Länskää pataan sata nolla.
      -Muistellaanpa kaihomielin, kuinka Länskä kolme vuotta sitten veti Satakunnan liikennettä pataan kaksisataa nolla, viedessään silloin myös Kankaanpää-Pori-liikenteen.

      Vielä sentään ExpressBussit ajavat "kauko"liikennettä Jämsän keskustan ja Kaipolan näivettyvän lähiön välillä. Ehkäpä tuossa onkin riutuvan ExpressBussin koko nykykuva?
      -Niinpä näyttää Satakunnan liikennekin ajelevan OB Flex-liikennettä Rauma-Eurajoki-Luvia-Pori,-välillä, pysähtyen kaikilla välin pysäkeillä.

      • Anonyymi

        En ole tiennytkään että EB-liikennettä menetetään? Sitä kyllä ryhdytään ajamaan lisää tai vähennetään. Mutta EB oli aikansa lapsi ja häviää, kunnes keksitään taas joku vetävä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tiennytkään että EB-liikennettä menetetään? Sitä kyllä ryhdytään ajamaan lisää tai vähennetään. Mutta EB oli aikansa lapsi ja häviää, kunnes keksitään taas joku vetävä juttu.

        Joo, kyllä tosiaan Länsilinjat menetti Tampere-Huittinen-liikenteensä Satakunnan Liikenteelle. Lauri antoi isän kädestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä tosiaan Länsilinjat menetti Tampere-Huittinen-liikenteensä Satakunnan Liikenteelle. Lauri antoi isän kädestä!

        "Joo, kyllä tosiaan Länsilinjat menetti Tampere-Huittinen-liikenteensä Satakunnan Liikenteelle. Lauri antoi isän kädestä!"

        Ylistetty olkoon Lauri, Ylistäkää Herraa, Ylistäkää, Ylistäkää, Ylistäkää Lauria.
        Lieneekö Lauri mukana puuhassa, jolla Kokemäki-Rauma-rata herätetään uuteen kukoistukseen.
        Laurista tulee mieleen kymmenkunta vuotta sitten hypetetty Koiviston kaataja, joka lopulta onnistuikin, mutta ei tavalla, jota tuolloin hehkutettiin.


    • Anonyymi

      Markkinointipäälliköllä on taas kerran yön pimeinä tunteina ollut aikaa miettiä millä voisi viedä huomion pois ob:n tulevaisuudesta, jota varjostavat hyvin synkät pilvet. Ne ovat niin synkkiä, että edes kerhotalon ydinporukka ei varmuudella tiedä, mitä tuleman pitää. Kaikki on ns. korkeimman kädessä. Koko Capman-kauppa on myös vaakalaudalla, koska konsernin talousluvuista on löytynyt liikaa kysymysmerkkejä. Rahat alkavat loppua kassasta, kalusto hajoaa käsiin ja ainoa keino liikenteen saamiseksi ovat pilkkahintaiset tarjoukset, mistä esimerkki nähtiin Tampere - Huittinen - Rauma -välillä. Ei todellakaan hyvältä näytä tulevaisuus ob:n osalta.

    • Anonyymi

      Tyhjiä penkkejä ei kannata alkaa kiikuttamaan, läpi suolen?💸💸

    • Anonyymi

      Ja taas Eb vähentää, nyt huomisesta alkaen. Vähiin käy ennen kuin loppuu. Onko muuten länskärillä enää todellista Eb kaukoliikennettä jäljellä ollenkaan?

      • Anonyymi

        Ikaalisiin taitaa ajaa vielä pörisevillä savutykeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikaalisiin taitaa ajaa vielä pörisevillä savutykeillä.

        Koskipuistossa kun kävelin, pelästyin sitä pörinää, kun bussi lähti pysäkiltä liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskipuistossa kun kävelin, pelästyin sitä pörinää, kun bussi lähti pysäkiltä liikkeelle.

        Taitaapi tuolla Koivisto-konsernissa autojen ikä olla vielä kymmenen vuotta vanhempaa kuin Länskällä. Noista kaksikerrosbusseistakin lienevät nuorimmatkin jo kymmenvuotiaita, eikä uusia liene tulossa ainakaan viiteentoista vuoteen. No, tuo ei enää meikäläistä koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskipuistossa kun kävelin, pelästyin sitä pörinää, kun bussi lähti pysäkiltä liikkeelle.

        Oliko Onnibus vai Satakunnan Liikenne? Näillä firmoilla autojen kunto ja ikä on sitä tasoa, että saattaa pieniä sivuääniä kuulua.


      • Anonyymi

        Markkinointipäällikkö yrittää taas provoilla. Häntä ihan pikkuisen harmittaa kun hänen kuningasideansa Helsingin pikavuoroista näyttää menestyvän päivä päivältä huonommin. miksi siitä muita syytät, katso peiliin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinointipäällikkö yrittää taas provoilla. Häntä ihan pikkuisen harmittaa kun hänen kuningasideansa Helsingin pikavuoroista näyttää menestyvän päivä päivältä huonommin. miksi siitä muita syytät, katso peiliin!

        Hassu yhteensattuma. Kun EB lakkauttaa liikennettään 24.3. alkaen niin heti seuraavana päivänä eli 25.3. alkaen VL lisää liikennettään. Heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskipuistossa kun kävelin, pelästyin sitä pörinää, kun bussi lähti pysäkiltä liikkeelle.

        Lienee ollut koivisto konsernin historic-luokan rakkine sitten. Tampereen ja Vammalan välillä matkustajat ovat olleet erittäin tyytymättömiä, kun joutuivat vaihtamaan laadukkaat EB-autot näihin koivarin pöriseviin savutykkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu yhteensattuma. Kun EB lakkauttaa liikennettään 24.3. alkaen niin heti seuraavana päivänä eli 25.3. alkaen VL lisää liikennettään. Heh heh.

        Tuo johtuu ihan vaan siittä että Valkeakosken Liikenne on oikeamielinen. EB taasen väärämielinen. Tämän on Larikin todennut! Valkeakosken Liikenteellä on runsaasti matkustajia! EB:llä ei niin kovin. Ei näy EB:n autojakaan missään, eivät taida palvella matkustajiaan, kuinka niillä voisi ollakkaan matkustajia kun nuolibussukoita ei edes näy missään? Missä autot? O-hoi! ExpersBussukat! O-hoi! Luovutusvoitto Valkeakoskelle? Valkeakosken Liikenne vie kaikki matkustajat? EeBee on luovuttanut? Niinhän se onpi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo johtuu ihan vaan siittä että Valkeakosken Liikenne on oikeamielinen. EB taasen väärämielinen. Tämän on Larikin todennut! Valkeakosken Liikenteellä on runsaasti matkustajia! EB:llä ei niin kovin. Ei näy EB:n autojakaan missään, eivät taida palvella matkustajiaan, kuinka niillä voisi ollakkaan matkustajia kun nuolibussukoita ei edes näy missään? Missä autot? O-hoi! ExpersBussukat! O-hoi! Luovutusvoitto Valkeakoskelle? Valkeakosken Liikenne vie kaikki matkustajat? EeBee on luovuttanut? Niinhän se onpi!!

        Missä ne matkustajat piileskelevät? Ovatko kenties makuulla käytävällä kun päitä ei juurikaan näy näistä VL:n autojen ikkunoista. Leikitäänkö siellä matkojen aikana kuurupiiloa? Sama tilanne on ollut siitä asti kun VL aloitti Helsingin liikenteen.


    • Anonyymi

      ExpressBusin Facessa asiakkaat valittelevat ettei EB-bussit kulje enää oikein missään eikä edes Vantaan lentokentälle. Onneksi on Valkeakosken Liikenne. VL:n Facessa on kiitollisia kommentteja asiakkailta.

      • Anonyymi

        VL:n facessa on juuri sellaisia kommentteja kuin Kimmo pyytää kavereitaan kirjoittamaan. Oikein luotettavaa, rehellistä ja suoraselkäistä toimintaa. Mitä muuta voikaan odottaa tämän lajin "yrittäjiltä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL:n facessa on juuri sellaisia kommentteja kuin Kimmo pyytää kavereitaan kirjoittamaan. Oikein luotettavaa, rehellistä ja suoraselkäistä toimintaa. Mitä muuta voikaan odottaa tämän lajin "yrittäjiltä"?

        Kimmo on taivaan lahja Valkeakoskelle. Millä koskilaiset nyt muuten pääsisivät mm. lentokentälle kun EB petti ja jätti? Omalla autolla ja kalliiseen parkkiin lentokentälle? Taksilla? Vielä kalliimpi vaihtoehto! Onneksi on Valkeakosken Liikenne.


    • Anonyymi

      Siis Sastamalan ja Huittisten linja-autovuorot Turkuun. Onko päivässä vain kaksi vuoroa voiko se pitää paikkansa.
      Laivaristeilylle ei enää pääse kun bussit ei kulje illalla 18.00 jälkien siis illalla ei mene bussia jolla pääsisi laivalle.

      • Anonyymi

        Paljonhan on noita maalaiskyliä, joista ei pääse illalla laivalle.
        Kyllähän noistakin kylistä päässee, jos kiertää Rauman kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonhan on noita maalaiskyliä, joista ei pääse illalla laivalle.
        Kyllähän noistakin kylistä päässee, jos kiertää Rauman kautta.

        Tulkon nyt vielä kerran tähän, että ExpressBus ei liikennöi metriäkään Suomen teillä, eikä ole koskaan liikennöinytkään, eikä ole vähentänytkään liikennettään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkon nyt vielä kerran tähän, että ExpressBus ei liikennöi metriäkään Suomen teillä, eikä ole koskaan liikennöinytkään, eikä ole vähentänytkään liikennettään.

        Se on ollut koko olemassaoloaikansa valtava huijaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut koko olemassaoloaikansa valtava huijaus

        Ei se mikään huijaus ollut. Haettiin uutta yhtenäistä ilmettä pikavuoroautoihin, tavoitteena saada laskevat matkustajamäärät nousuun. Mallia otettiin norjalaisilta.
        Siihen kuului KA-konsernia lukuunottamatta suurin osa pikavuoroliikennettä harjoittavista yrityksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mikään huijaus ollut. Haettiin uutta yhtenäistä ilmettä pikavuoroautoihin, tavoitteena saada laskevat matkustajamäärät nousuun. Mallia otettiin norjalaisilta.
        Siihen kuului KA-konsernia lukuunottamatta suurin osa pikavuoroliikennettä harjoittavista yrityksistä.

        No sittenpä kai niitä liikennöityjä metrejä on takana melkoinen määrä ja edessäpäin ei enää juurikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mikään huijaus ollut. Haettiin uutta yhtenäistä ilmettä pikavuoroautoihin, tavoitteena saada laskevat matkustajamäärät nousuun. Mallia otettiin norjalaisilta.
        Siihen kuului KA-konsernia lukuunottamatta suurin osa pikavuoroliikennettä harjoittavista yrityksistä.

        Ei nyt ihan näinkään, kyllä Lauttakylän Auto oli mukana aika pitkäänkin. Myös aikana kun kuului KA-konserniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan näinkään, kyllä Lauttakylän Auto oli mukana aika pitkäänkin. Myös aikana kun kuului KA-konserniin.

        Ja oli Satakunnan Liikennekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oli Satakunnan Liikennekin

        Muttei takuulla Laurin aikana. Lauri ei tarvitse EB:tä eikä Risto Ryti-patsaita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttei takuulla Laurin aikana. Lauri ei tarvitse EB:tä eikä Risto Ryti-patsaita!

        Ei todellakaan. Lauri saa koko konsernin rähmälleen ilman niitäkin. Tai siis sai jo. Siinä meni Martin elämäntyö kuin vessasta alas ja vieras valta korjasi koko konsernin itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Lauri saa koko konsernin rähmälleen ilman niitäkin. Tai siis sai jo. Siinä meni Martin elämäntyö kuin vessasta alas ja vieras valta korjasi koko konsernin itselleen.

        Tosiaan, kahdessa vuodessa Punapöksy onnistui tuhoamaan vuosikymmenien aikana rakennetun hyvän ja tehokkaan konsernin. Tuhoaja tietysti syyttää koronaa, mutta se ei ollut todellinen syy, vaikka hieman saattoi tuhoa nopeuttaakin. Ihmettelen suuresti, vieläkö Lauri kehtaa katsoa silmiin niitä henkilöitä, jotka hänen pelleilyänsä rahoittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, kahdessa vuodessa Punapöksy onnistui tuhoamaan vuosikymmenien aikana rakennetun hyvän ja tehokkaan konsernin. Tuhoaja tietysti syyttää koronaa, mutta se ei ollut todellinen syy, vaikka hieman saattoi tuhoa nopeuttaakin. Ihmettelen suuresti, vieläkö Lauri kehtaa katsoa silmiin niitä henkilöitä, jotka hänen pelleilyänsä rahoittavat.

        Konsernihan elää uuden kukoistuksen aikaa ja Lauri on nero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konsernihan elää uuden kukoistuksen aikaa ja Lauri on nero.

        Miten tämä "kukoistus" näkyy, kun sivusta katsoen kaikki näyttäisi menevän pahasti pieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä "kukoistus" näkyy, kun sivusta katsoen kaikki näyttäisi menevän pahasti pieleen?

        Esim. Helsingin Bussiliikenne rökitti Nobinan kaatoyrityksen ja nyt Nobina on hätää kärsimässä. HelB:in kosto tulee olemaan kauhea.

        Kaukoliikennepuolella paronit ovat suossa mutta OB kumppaneineen liikennöi armotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. Helsingin Bussiliikenne rökitti Nobinan kaatoyrityksen ja nyt Nobina on hätää kärsimässä. HelB:in kosto tulee olemaan kauhea.

        Kaukoliikennepuolella paronit ovat suossa mutta OB kumppaneineen liikennöi armotta.

        Ei taida punalasien takaa katseleva tajuta, mitä tapahtuu kun pääoma alkaa määräilemään.
        Siinä vaiheessa kun rahojaan sijoittaneet tahot alkavat ihmetellä, miksi heidän pääomalleen ei muodostu tuottoa, niin alkaa huima syöksykierre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida punalasien takaa katseleva tajuta, mitä tapahtuu kun pääoma alkaa määräilemään.
        Siinä vaiheessa kun rahojaan sijoittaneet tahot alkavat ihmetellä, miksi heidän pääomalleen ei muodostu tuottoa, niin alkaa huima syöksykierre.

        Pian tuottoa tulee runsaasti kun korona on ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian tuottoa tulee runsaasti kun korona on ohi

        Milloin korona on ohi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin korona on ohi?

        Aikas hyvin jo sikäli että ihmiset elää jo melko normaalisti. Niinpä VL lisää liikennettä taas 19.4. alkaen. Mutta EB ei taida lisätä, arvelen ma. Koronakurimus hellittää mutta EB:n kurimus ei. BUOOOOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! MUAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikas hyvin jo sikäli että ihmiset elää jo melko normaalisti. Niinpä VL lisää liikennettä taas 19.4. alkaen. Mutta EB ei taida lisätä, arvelen ma. Koronakurimus hellittää mutta EB:n kurimus ei. BUOOOOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! MUAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

        EB ei ole koskaan ajanut metriäkään linjaliikennettä, olet pimahtanut jos muuta väität:
        BUOOOOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! MUAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB ei ole koskaan ajanut metriäkään linjaliikennettä, olet pimahtanut jos muuta väität:
        BUOOOOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! MUAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

        Tottahan tuo tavalkaan on. EB oli LAL:n hengennostatusprojekti joka päättyi noloon mahalaskuun. Ensin oltiin niin polleaa, että määräiltiin jopa, missä liikenteessä EB autoja saa ja ei saa käyttää. Mahat paisuivat, järki sumeni. Röyhtäykset muuttuivat äänekkäämmiksi, pierut pahanhajuisemmiksi.

        Sitten rotat alkoivat jättää uppoavan EB-raakin. Laiva vuoti kuin seula kun LAL:n orjuuteen kyllästyneet monopoliliikennöitsijät pakenivat EB-paatista. LAL joutui luopumaan valtavaksi mainehaitaksi muuttuneesta EB-raakista.

        Toiminta on ollut ongelmallista aina ja nyt on loppualennustila. Voidaankin sanoa toki että henkisesti EB ei ole liikennöinyt metriäkään, kaikki henkinen tarmo on pantu ylpeilyyn, pröystäilyyn ja röyhtäilyyn ja nyt saattohoitovaiheessa häpeämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan tuo tavalkaan on. EB oli LAL:n hengennostatusprojekti joka päättyi noloon mahalaskuun. Ensin oltiin niin polleaa, että määräiltiin jopa, missä liikenteessä EB autoja saa ja ei saa käyttää. Mahat paisuivat, järki sumeni. Röyhtäykset muuttuivat äänekkäämmiksi, pierut pahanhajuisemmiksi.

        Sitten rotat alkoivat jättää uppoavan EB-raakin. Laiva vuoti kuin seula kun LAL:n orjuuteen kyllästyneet monopoliliikennöitsijät pakenivat EB-paatista. LAL joutui luopumaan valtavaksi mainehaitaksi muuttuneesta EB-raakista.

        Toiminta on ollut ongelmallista aina ja nyt on loppualennustila. Voidaankin sanoa toki että henkisesti EB ei ole liikennöinyt metriäkään, kaikki henkinen tarmo on pantu ylpeilyyn, pröystäilyyn ja röyhtäilyyn ja nyt saattohoitovaiheessa häpeämiseen.

        Jos pysyttäisiin totuudessa, niin EB perustettiin markkinointiyhteenliittymäksi, ei suinkaan liikennöitsijäksi. Konsepti sinällään on aivan hyvä, mutta internetin mahdollistama markkinoinnin mullistus on ajanut ohi tämän tyyppisestä yhteenliittymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan tuo tavalkaan on. EB oli LAL:n hengennostatusprojekti joka päättyi noloon mahalaskuun. Ensin oltiin niin polleaa, että määräiltiin jopa, missä liikenteessä EB autoja saa ja ei saa käyttää. Mahat paisuivat, järki sumeni. Röyhtäykset muuttuivat äänekkäämmiksi, pierut pahanhajuisemmiksi.

        Sitten rotat alkoivat jättää uppoavan EB-raakin. Laiva vuoti kuin seula kun LAL:n orjuuteen kyllästyneet monopoliliikennöitsijät pakenivat EB-paatista. LAL joutui luopumaan valtavaksi mainehaitaksi muuttuneesta EB-raakista.

        Toiminta on ollut ongelmallista aina ja nyt on loppualennustila. Voidaankin sanoa toki että henkisesti EB ei ole liikennöinyt metriäkään, kaikki henkinen tarmo on pantu ylpeilyyn, pröystäilyyn ja röyhtäilyyn ja nyt saattohoitovaiheessa häpeämiseen.

        "Tottahan tuo tavalkaan on. EB oli LAL:n hengennostatusprojekti joka päättyi noloon mahalaskuun. Ensin oltiin niin polleaa, että määräiltiin jopa, missä liikenteessä EB autoja saa ja ei saa käyttää. Mahat paisuivat, järki sumeni. Röyhtäykset muuttuivat äänekkäämmiksi, pierut pahanhajuisemmiksi.

        Sitten rotat alkoivat jättää uppoavan EB-raakin. Laiva vuoti kuin seula kun LAL:n orjuuteen kyllästyneet monopoliliikennöitsijät pakenivat EB-paatista. LAL joutui luopumaan valtavaksi mainehaitaksi muuttuneesta EB-raakista.

        Toiminta on ollut ongelmallista aina ja nyt on loppualennustila. Voidaankin sanoa toki että henkisesti EB ei ole liikennöinyt metriäkään, kaikki henkinen tarmo on pantu ylpeilyyn, pröystäilyyn ja röyhtäilyyn ja nyt saattohoitovaiheessa häpeämiseen."

        Tuo on juuri kuin Neuvostoliiton tai Venäjän historiankirjoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pysyttäisiin totuudessa, niin EB perustettiin markkinointiyhteenliittymäksi, ei suinkaan liikennöitsijäksi. Konsepti sinällään on aivan hyvä, mutta internetin mahdollistama markkinoinnin mullistus on ajanut ohi tämän tyyppisestä yhteenliittymästä.

        EB-konsepti sinällään olisi ollut ihan ok, mutta taustapissapäisyys pilasi sen. Millä perusteella esimerkiksi liikennöitsijöiden kalustonkäyttöoikeutta kahlittiin?

        Onnibushan on osittain "uusi kukoistava ja tervehenkinen EB" . Nimittäin OB:n verkkokaupassa markkinoidaan useiden kumppaniliikennöitsijöiden vuoroja. Mutta toisin kuin päsmäröivässä EB:ssä, OB ei määräile kumppaniensa kalustonkäyttöä ja sallii mm. hintakilpailun, mikä EB:ssä olisi johtanut varmuudella heti potkuihin markkinointiyhteenliittymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB-konsepti sinällään olisi ollut ihan ok, mutta taustapissapäisyys pilasi sen. Millä perusteella esimerkiksi liikennöitsijöiden kalustonkäyttöoikeutta kahlittiin?

        Onnibushan on osittain "uusi kukoistava ja tervehenkinen EB" . Nimittäin OB:n verkkokaupassa markkinoidaan useiden kumppaniliikennöitsijöiden vuoroja. Mutta toisin kuin päsmäröivässä EB:ssä, OB ei määräile kumppaniensa kalustonkäyttöä ja sallii mm. hintakilpailun, mikä EB:ssä olisi johtanut varmuudella heti potkuihin markkinointiyhteenliittymästä.

        EB-konsepti sinällään olisi ollut ihan ok, mutta taustapissapäisyys pilasi sen. Millä perusteella esimerkiksi liikennöitsijöiden kalustonkäyttöoikeutta kahlittiin?

        -Eihän kenenkään oikeutta kahlittu, EB:hen liittyminen oli aina vapaaehtoista, ja mm. Koiviston Auto-konserni ei siihen liittynyt, eikä mm. mäntsäläläinen Sukulan Linja.

        Onnibushan on osittain "uusi kukoistava ja tervehenkinen EB" .

        -Onnibus on osakeyhtiö, EB oli markkinointiyhteenliittymä, EB ei koskaan myynyt matkalippujakaan.

        Nimittäin OB:n verkkokaupassa markkinoidaan useiden kumppaniliikennöitsijöiden vuoroja.
        -En ole nähnyt OB:lta ainoatakaan markkinointi-ilmoitusta tai viestiä noiden lipunmyyntiyhteistyökumppaneiden vuoroista. Aivan samanlaista on yhteistyö OB:n ja Matkahuollon kanssa.
        Kyllä esimerkiksi Valkeakosken Liikenne hoitaa itse markkinoinnin.

        Mutta toisin kuin päsmäröivässä EB:ssä, OB ei määräile kumppaniensa kalustonkäyttöä ja sallii mm. hintakilpailun, mikä EB:ssä olisi johtanut varmuudella heti potkuihin markkinointiyhteenliittymästä.
        -Olet tuon EB:n kauheuden kehitellyt omassa (sairaassa?) mielikuvituksessasi, etkä voi ymmärtää,että EB-brändi oli oman aikansa tuote, jolla saatiin kymmeneksi vuodeksi pikavuorojen matkustajamäärät nousuun.
        Eihän lipunmyyjä Matkahuoltokaan määräile yhteistyökumppaneiden kalustonkäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB-konsepti sinällään olisi ollut ihan ok, mutta taustapissapäisyys pilasi sen. Millä perusteella esimerkiksi liikennöitsijöiden kalustonkäyttöoikeutta kahlittiin?

        -Eihän kenenkään oikeutta kahlittu, EB:hen liittyminen oli aina vapaaehtoista, ja mm. Koiviston Auto-konserni ei siihen liittynyt, eikä mm. mäntsäläläinen Sukulan Linja.

        Onnibushan on osittain "uusi kukoistava ja tervehenkinen EB" .

        -Onnibus on osakeyhtiö, EB oli markkinointiyhteenliittymä, EB ei koskaan myynyt matkalippujakaan.

        Nimittäin OB:n verkkokaupassa markkinoidaan useiden kumppaniliikennöitsijöiden vuoroja.
        -En ole nähnyt OB:lta ainoatakaan markkinointi-ilmoitusta tai viestiä noiden lipunmyyntiyhteistyökumppaneiden vuoroista. Aivan samanlaista on yhteistyö OB:n ja Matkahuollon kanssa.
        Kyllä esimerkiksi Valkeakosken Liikenne hoitaa itse markkinoinnin.

        Mutta toisin kuin päsmäröivässä EB:ssä, OB ei määräile kumppaniensa kalustonkäyttöä ja sallii mm. hintakilpailun, mikä EB:ssä olisi johtanut varmuudella heti potkuihin markkinointiyhteenliittymästä.
        -Olet tuon EB:n kauheuden kehitellyt omassa (sairaassa?) mielikuvituksessasi, etkä voi ymmärtää,että EB-brändi oli oman aikansa tuote, jolla saatiin kymmeneksi vuodeksi pikavuorojen matkustajamäärät nousuun.
        Eihän lipunmyyjä Matkahuoltokaan määräile yhteistyökumppaneiden kalustonkäyttöä.

        Hyvä vastaus, jonka myötä markkinointipäällikkö sai jälleen kerran jauhot suuhunsa. Jokainen alalla ollut taatusti muistaa, kuinka EB-autoja käytettiin mm. aasialaisturistien kiertoajeluilla Helsingissä. Jossakin vaiheessa näitä oli jopa puolet kalustosta. Samoin jokainen muistaa, kuinka paljon EB-autoja oli parkissa vähääkään suuremmissa urheilu- tai muissa massatapahtumissa. Se siitä "käyttökiellosta". Toki tällaistakin voi väittää ihan vaan omaa pahaa oloaan helpottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vastaus, jonka myötä markkinointipäällikkö sai jälleen kerran jauhot suuhunsa. Jokainen alalla ollut taatusti muistaa, kuinka EB-autoja käytettiin mm. aasialaisturistien kiertoajeluilla Helsingissä. Jossakin vaiheessa näitä oli jopa puolet kalustosta. Samoin jokainen muistaa, kuinka paljon EB-autoja oli parkissa vähääkään suuremmissa urheilu- tai muissa massatapahtumissa. Se siitä "käyttökiellosta". Toki tällaistakin voi väittää ihan vaan omaa pahaa oloaan helpottamaan.

        "Käyttökiellosta" ei ole täällä puhunut kukaan. Vaan EB-kaluston käytön kahlitsemisesta ja päsmäröinnistä. Toivottavasti et yritä valehdella että LAL ei olisi määräillyt liikennöitsijöitä EB-kaluston käytössä??!! Itse asiassa määräili niin paljon että liitto oli vaarassa hajota.


    • Anonyymi

      Tiedote: Valkeakosken Liikenne lisää liikennettä tästä päivästä alkaen

      • Anonyymi

        No tuota, ei Valkeakosken Liikenne lisää mitään; sen sijaan Ruoti lisää yhden pikkupätkän lentokentältä ison tien varteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota, ei Valkeakosken Liikenne lisää mitään; sen sijaan Ruoti lisää yhden pikkupätkän lentokentältä ison tien varteen.

        Se on VL:n liikennettä, vaikka operaattori on Reissu Ruoti. Ruoti ajaa linjaa V130 VL:n tilauksesta.

        Kummallista että näin yksinkertaisia asioita joutuu täällä selventämään.

        Eihän vain ollutkin tarkoitus johtaa alaa tuntemattomia harhaan, eihän?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on VL:n liikennettä, vaikka operaattori on Reissu Ruoti. Ruoti ajaa linjaa V130 VL:n tilauksesta.

        Kummallista että näin yksinkertaisia asioita joutuu täällä selventämään.

        Eihän vain ollutkin tarkoitus johtaa alaa tuntemattomia harhaan, eihän?!

        Valkeakosken Liikenne lisää jälleen liikennettä! Oliskohan tuo hieman harhaanjohtavaa kirjoittelua? Samoin kuin taannoiset vuorojen lisäämiset, joka oli kuitenkin vain jonkun lauantaivuoron kiertäminen lentokentän kautta.
        Kyllä voi ajatella, että Valkeakosken Liikenne lisäsi tänään liikennettä maksamalla toiselle liikennöitsijälle ajamisesta. Ei tuossa kovin paljoa järkeä ole, ellei Ruoti aja suunnilleen kiitostaksalla.
        Mutta ymmärrän, että pitää hehkuttaa olemattomista asioista. Sillä peitetään se tosiasia, että omaisuus on poltettu ja loppu on taas entistä lähempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakosken Liikenne lisää jälleen liikennettä! Oliskohan tuo hieman harhaanjohtavaa kirjoittelua? Samoin kuin taannoiset vuorojen lisäämiset, joka oli kuitenkin vain jonkun lauantaivuoron kiertäminen lentokentän kautta.
        Kyllä voi ajatella, että Valkeakosken Liikenne lisäsi tänään liikennettä maksamalla toiselle liikennöitsijälle ajamisesta. Ei tuossa kovin paljoa järkeä ole, ellei Ruoti aja suunnilleen kiitostaksalla.
        Mutta ymmärrän, että pitää hehkuttaa olemattomista asioista. Sillä peitetään se tosiasia, että omaisuus on poltettu ja loppu on taas entistä lähempänä.

        VL on oikeamielinen liikennöitsijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL on oikeamielinen liikennöitsijä.

        Onko siis oikeamielisyys sitä, että maksimoidaan tappiot? Nyt taisi tuon pitkään ihmetystä herättäneen termin merkitys selvitä lukijoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis oikeamielisyys sitä, että maksimoidaan tappiot? Nyt taisi tuon pitkään ihmetystä herättäneen termin merkitys selvitä lukijoille?

        Jokaisessa viestiketjussa tulee tämä vastaus: VL/Onnibus/Vuorela on oikeamielinen liikennöitsijä. Vastaus tulee aina kun on jauhot suussa.
        Samaa sarjaa on: Onnibus on väkevästi ylistetty firma/ Lauri on NERO.
        Jälkimmäinen pitää toki paikkansa, Nero isolla alkukirjaimella. Lähes yhtä tuhoisaa jälkeä se taannoinen Rooman keisari teki ikuisessa kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa viestiketjussa tulee tämä vastaus: VL/Onnibus/Vuorela on oikeamielinen liikennöitsijä. Vastaus tulee aina kun on jauhot suussa.
        Samaa sarjaa on: Onnibus on väkevästi ylistetty firma/ Lauri on NERO.
        Jälkimmäinen pitää toki paikkansa, Nero isolla alkukirjaimella. Lähes yhtä tuhoisaa jälkeä se taannoinen Rooman keisari teki ikuisessa kaupungissa.

        Liiallinen juopottelu voi aiheuttaa jatkuvaa ja vakavaa haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiallinen juopottelu voi aiheuttaa jatkuvaa ja vakavaa haittaa.

        Markkinointipäällikköhän sen ihan henkilökohtaisesti tietää, mitä juopottelu yhdistettynä nettitrollaukseen aiheuttaa. Siitä me kaikki voimme lukea todisteita tältä palstalta. Kovin vakuuttavaa ei ole jälki. Nämä "hienot" kommentit kypsyvät varmasti siinä vaiheessa, kun markkinointipäällikkö siirtää pitkän rivin tyhjiä penkkejä Helsingistä Tampereelle tai päin vastoin. Kovin tyhjiltä ovat VL:n autot edelleen näyttäneet, vaikka kevät on jo pitkällä eikä koronakaan enää pahemmin rajoita matkustamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis oikeamielisyys sitä, että maksimoidaan tappiot? Nyt taisi tuon pitkään ihmetystä herättäneen termin merkitys selvitä lukijoille?

        Oikeamielisyys tarkoittaa monia eri asioita mutta nyt korona-aikana oikeamielinen liikennöitsijä mm. palvelee matkustajiaan mahdollisimman hyvin, säilyttää markkinaosuutensa (tai jopa kaappaa niitä heikkomielisiltä lisää) ja pitää huolen että koronakorjattu tulos pysyy koko ajan voitollisena.

        Heikkomielinen liikennöitsijä ajaa paniikissa liikenteensä alas, tuijottaa putkinäköisenä vain tämän hetken reaalitulosta ja hylkää siten matkustajansa. Ei ymmärrä pitkäjänteisyydestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeamielisyys tarkoittaa monia eri asioita mutta nyt korona-aikana oikeamielinen liikennöitsijä mm. palvelee matkustajiaan mahdollisimman hyvin, säilyttää markkinaosuutensa (tai jopa kaappaa niitä heikkomielisiltä lisää) ja pitää huolen että koronakorjattu tulos pysyy koko ajan voitollisena.

        Heikkomielinen liikennöitsijä ajaa paniikissa liikenteensä alas, tuijottaa putkinäköisenä vain tämän hetken reaalitulosta ja hylkää siten matkustajansa. Ei ymmärrä pitkäjänteisyydestä mitään.

        Eli oikeamielinen ajattelee, että onpa hyvää bisnestä vaikka ei ole matkustajia.
        No nyt minä ymmärrän Tamponien bisnesidean!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oikeamielinen ajattelee, että onpa hyvää bisnestä vaikka ei ole matkustajia.
        No nyt minä ymmärrän Tamponien bisnesidean!

        Kielitoimiston sanakirja kirjoittaa oikeamielisestä näin:
        oikeudenmukainen, -tuntoinen, oikea; nuhteeton, vanhurskas.
        Oikeamielinen tuomio.
        Ankara mutta oikeamielinen opettaja.
        Hurskas ja oikeamielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielitoimiston sanakirja kirjoittaa oikeamielisestä näin:
        oikeudenmukainen, -tuntoinen, oikea; nuhteeton, vanhurskas.
        Oikeamielinen tuomio.
        Ankara mutta oikeamielinen opettaja.
        Hurskas ja oikeamielinen.

        Onnibus on oikeudentunnossaan tinkimätön. Onnibus on myös nuhteeton; ei ryvettynyt kartellissa. Onnibus on paroneille myös ankara, mutta oikeudenmukainen. Onnibus on oikeamielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on oikeudentunnossaan tinkimätön. Onnibus on myös nuhteeton; ei ryvettynyt kartellissa. Onnibus on paroneille myös ankara, mutta oikeudenmukainen. Onnibus on oikeamielinen.

        Pave aikoinaan kysyi lääkäriltä, voiko v***tukseen kuolla, ja sai myöntävän vastauksen.
        Minä olen tähän asti epäillyt, ettei uskostaan voi seota, mutta nyt olen saanut todisteen, että voi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on oikeudentunnossaan tinkimätön. Onnibus on myös nuhteeton; ei ryvettynyt kartellissa. Onnibus on paroneille myös ankara, mutta oikeudenmukainen. Onnibus on oikeamielinen.

        Sama pätee VL:ään. Suurinta oikeudentuntoisuutta on palvella matkustajia eikä jättää heitä pulaan. Paunu on lyöty ankarasti mutta oikeudenmukaisesti. VL on myöskin nuhteeton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee VL:ään. Suurinta oikeudentuntoisuutta on palvella matkustajia eikä jättää heitä pulaan. Paunu on lyöty ankarasti mutta oikeudenmukaisesti. VL on myöskin nuhteeton.

        Ai VL on nuhteeton ja lähes Tamponiin verrattavissa oleva oikeamielinen yhtiö?
        Onko se sama yhtiö, joka sukuoikeusmonopolin voimin ajoi Valkeakoskella paikallis- ja lähiliikennettä vuosikymmenien ajan, kenenkään muun pääsemättä samalle markkinalle?

        Nyt kun Tamponin isäntä on ostanut Pirkanmaan Tilausliikenteen, niin onko sekin nuhteeton ja ehdottoman oikeamielinen yhtiö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee VL:ään. Suurinta oikeudentuntoisuutta on palvella matkustajia eikä jättää heitä pulaan. Paunu on lyöty ankarasti mutta oikeudenmukaisesti. VL on myöskin nuhteeton.

        "VL on myöskin nuhteeton."
        Todista, todistan, Halleluja, Halleluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai VL on nuhteeton ja lähes Tamponiin verrattavissa oleva oikeamielinen yhtiö?
        Onko se sama yhtiö, joka sukuoikeusmonopolin voimin ajoi Valkeakoskella paikallis- ja lähiliikennettä vuosikymmenien ajan, kenenkään muun pääsemättä samalle markkinalle?

        Nyt kun Tamponin isäntä on ostanut Pirkanmaan Tilausliikenteen, niin onko sekin nuhteeton ja ehdottoman oikeamielinen yhtiö?

        On, on, sen ostajan entinen konsernijohtaja AN on pyytänyt anteeksi, joten ylistetään, ylistetään, Halleluja, Halleluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on, sen ostajan entinen konsernijohtaja AN on pyytänyt anteeksi, joten ylistetään, ylistetään, Halleluja, Halleluja!

        Tässä hyvä näyttö aikamme uskottavimmista uskonnoista, kimmonismista ja laurismista. Islam ja muut fanaattisetkin uskonnot kalpenevat näiden rinnalla jos verrataan fanaattisuuden voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai VL on nuhteeton ja lähes Tamponiin verrattavissa oleva oikeamielinen yhtiö?
        Onko se sama yhtiö, joka sukuoikeusmonopolin voimin ajoi Valkeakoskella paikallis- ja lähiliikennettä vuosikymmenien ajan, kenenkään muun pääsemättä samalle markkinalle?

        Nyt kun Tamponin isäntä on ostanut Pirkanmaan Tilausliikenteen, niin onko sekin nuhteeton ja ehdottoman oikeamielinen yhtiö?

        PirTil on ollut YLISTETTY jo kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTil on ollut YLISTETTY jo kauan.

        Eipä ollut paljoakaan ylistettävää PirTilin tilanteessa. Taloudellisesti yhtiö oli siinä tilassa, että varaa ei ollut enää edes autojen kunnossapitoon eikä pesuihin johtuen tehdyistä huonoista tarjouksista. Koko firma putosi kuin kypsä hedelmä sijoitusyhtiön hellään huomaan. Cap Man sai yhden murheen lisää entisten lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut paljoakaan ylistettävää PirTilin tilanteessa. Taloudellisesti yhtiö oli siinä tilassa, että varaa ei ollut enää edes autojen kunnossapitoon eikä pesuihin johtuen tehdyistä huonoista tarjouksista. Koko firma putosi kuin kypsä hedelmä sijoitusyhtiön hellään huomaan. Cap Man sai yhden murheen lisää entisten lisäksi.

        Pirtil pieksi länskän ja pauskin treella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirtil pieksi länskän ja pauskin treella

        Ja samalla myös itsensä..
        Sen sijaan Paunu ja Länskä ovat vielä hyvinkin olemassa ja varsinkin Länskä on ihan hyvässä tikissä.
        Näitä "pieksijöitä" alkaa nyt kypsänä putoilemaan kun kustannukset ovat noussee vähän enemmän ja halvat tarjoukset kostautuvat.
        Mikä on lähitulevaisuus esim. Vekalla, OTP:llä, Lehtimäellä, Ruotilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirtil pieksi länskän ja pauskin treella

        Kerro nyt toki, että miten Pirtil pieksi kenenkin? Startup yritys, joka kaatui omaan mahdottomuuteensa, eli siihen että oli tehnyt alle kustannustason myyntiä. Tietenkin vitsi jutussa on se, että joku idiotti meni "ostamaan" sen vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt toki, että miten Pirtil pieksi kenenkin? Startup yritys, joka kaatui omaan mahdottomuuteensa, eli siihen että oli tehnyt alle kustannustason myyntiä. Tietenkin vitsi jutussa on se, että joku idiotti meni "ostamaan" sen vielä.

        No ehkä Capmanilla on vielä sen verran housut märkänä uudesta sijoitussegmentistä, että PirTilkin on tuntunut hyvältä diililtä.
        Toki siinä voi olla pohjimmaisena ajatuksena muodostaa Tampereelle isompi sopimusliikennepalikka ja KENTIES saada sieltä synergioita.
        Vaatii menestystä ja edullista tarjousta kilpailuissa tai sopimusliikennöitsijöiden ostamista.
        Paunu? Onko siellä enää kovin pitkiä sopimuksia edes jäljellä? Länskä? ei ehkä.
        Oliko ne vaihtoehdot siinä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä Capmanilla on vielä sen verran housut märkänä uudesta sijoitussegmentistä, että PirTilkin on tuntunut hyvältä diililtä.
        Toki siinä voi olla pohjimmaisena ajatuksena muodostaa Tampereelle isompi sopimusliikennepalikka ja KENTIES saada sieltä synergioita.
        Vaatii menestystä ja edullista tarjousta kilpailuissa tai sopimusliikennöitsijöiden ostamista.
        Paunu? Onko siellä enää kovin pitkiä sopimuksia edes jäljellä? Länskä? ei ehkä.
        Oliko ne vaihtoehdot siinä...

        PirTilin brändi on arvokas/maineikas/kunnioitettu, paroninkurmoottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTilin brändi on arvokas/maineikas/kunnioitettu, paroninkurmoottaja

        PirTil on ylistetty liikennöitsijä, YLISTÄKÄÄ, YLISTÄKÄÄ!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiviston Auton hallituksen pj Lehtoranta sanoo Pirkanmaan Tilausliikenteestä: "Yhtiö on kasvattanut liiketoimintaansa terveellä pohjalla ja strategisesta näkökulmasta se täydentää yhtiötämme erinomaisesti"

        PirTil vei paroneilta leivän ja toi KA:lle hunajaa.

        https://www.koivistonauto.fi/2022/04/21/koiviston-auto-vahvistuu-tampereella-ostamalla-pirkanmaan-tilausliikenne-oyn-osakekannan/

        Kannattaa kuunnella herkällä korvalla niitä, jotka nykyään bussialaa ymmärtävät. Paronit ymmärsivät ennen - sukuoikeusmonopoliaikana - mutta ovat nykyään - vapaan markkinan aikana - pihalla kuin lumiukot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTilin brändi on arvokas/maineikas/kunnioitettu, paroninkurmoottaja

        Brändi on tärkeä. Nanobussilla ei oikein muuta ollutkaan ja sillä Autiot tekivät hyvän tilin. Paronimieliset eivät ymmärrä brändin merkitystä. Sukuoikeusmonopoliaikana sillä ei juuri ollutkaan merkitystä. Vapaassa markkinassa merkitys sitävastoin on suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kuunnella herkällä korvalla niitä, jotka nykyään bussialaa ymmärtävät. Paronit ymmärsivät ennen - sukuoikeusmonopoliaikana - mutta ovat nykyään - vapaan markkinan aikana - pihalla kuin lumiukot.

        Lauri on NERO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brändi on tärkeä. Nanobussilla ei oikein muuta ollutkaan ja sillä Autiot tekivät hyvän tilin. Paronimieliset eivät ymmärrä brändin merkitystä. Sukuoikeusmonopoliaikana sillä ei juuri ollutkaan merkitystä. Vapaassa markkinassa merkitys sitävastoin on suuri.

        "Brändi on tärkeä. Nanobussilla ei oikein muuta ollutkaan ja sillä Autiot tekivät hyvän tilin. Paronimieliset eivät ymmärrä brändin merkitystä. Sukuoikeusmonopoliaikana sillä ei juuri ollutkaan merkitystä. Vapaassa markkinassa merkitys sitävastoin on suuri."

        Mihinkähän tuo suuresti tunnettu Nanobus-brändi häipyi, kun jopa Vainio-sukuoikeusparoni ajaa edelleen? Vai olisiko nyt niin, että Vainio-brändi on kova tuolla Varsinais-Suomessa?
        Kun noiden Aution veljesten firmojen tuloksia katsoo, voi hyvä tili olla heille jo kymppitonni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kuunnella herkällä korvalla niitä, jotka nykyään bussialaa ymmärtävät. Paronit ymmärsivät ennen - sukuoikeusmonopoliaikana - mutta ovat nykyään - vapaan markkinan aikana - pihalla kuin lumiukot.

        No miltä se olisi näyttänyt jos höynäytetty johtaja olisi kertonut ostoksestaan:
        Paska firmahan se oli ja sopimuksetkin on hanurista, konkurssiin olisi mennyt jos olisi jatkanut. Ei mekään kyllä tiedetä mitä tuolla tehdään, mutta tulipahan ostettua.
        Muuuutta kyllä se sopii tänne meidän jätesankoon tuon Tamponin kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miltä se olisi näyttänyt jos höynäytetty johtaja olisi kertonut ostoksestaan:
        Paska firmahan se oli ja sopimuksetkin on hanurista, konkurssiin olisi mennyt jos olisi jatkanut. Ei mekään kyllä tiedetä mitä tuolla tehdään, mutta tulipahan ostettua.
        Muuuutta kyllä se sopii tänne meidän jätesankoon tuon Tamponin kanssa...

        Tästä Koiviston kehityksestä tulee mieleen eräs vanha juttu. Suuren laman jälkimainingeissa 90-luvulla perustettiin Arsenal-roskapankki, johon kerättiin suuret määrät elinkelvottomia yrityksiä. Kun nyt katsoo sivusta tuota Koivisto/Cap Man -yritysryppään kehityskulkua, ei voi olla miettimättä, että onko sekin jonkinlainen roskavarasto bussialalla. Saman katon alta löytyy Onnibus, PirTil ja SL, jotka kaikki ovat tunnettuja kyvystä tehdä suuria tappioita tai muuten vaan hoitaa yritystoimintaa vasemmalla kädellä hutiloiden. SL ei aikaisemmin kuulunut tähän joukkoon, mutta nyt kun katsellaan sen elyille tekemiä tarjouksia, kehityksen suuntaa ei ole kovinkaan vaikea ennustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä Koiviston kehityksestä tulee mieleen eräs vanha juttu. Suuren laman jälkimainingeissa 90-luvulla perustettiin Arsenal-roskapankki, johon kerättiin suuret määrät elinkelvottomia yrityksiä. Kun nyt katsoo sivusta tuota Koivisto/Cap Man -yritysryppään kehityskulkua, ei voi olla miettimättä, että onko sekin jonkinlainen roskavarasto bussialalla. Saman katon alta löytyy Onnibus, PirTil ja SL, jotka kaikki ovat tunnettuja kyvystä tehdä suuria tappioita tai muuten vaan hoitaa yritystoimintaa vasemmalla kädellä hutiloiden. SL ei aikaisemmin kuulunut tähän joukkoon, mutta nyt kun katsellaan sen elyille tekemiä tarjouksia, kehityksen suuntaa ei ole kovinkaan vaikea ennustaa.

        Saman katon alta löytyy myös 2000-luvun suvereeni joukkoliikennenero. Tulevaisuus on varmoissa käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman katon alta löytyy myös 2000-luvun suvereeni joukkoliikennenero. Tulevaisuus on varmoissa käsissä.

        Tämä tarkoitettu henkilö on joukkoliikennealan antinero. Vakuuttavaa hoipertelua farssista toiseen viimeisen 10 vuoden aikana. Tulevaisuus on varmoissa käsissä niin pitkään kuin Cap Man jatkaa rahoitusta tappiolliselle toiminnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tarkoitettu henkilö on joukkoliikennealan antinero. Vakuuttavaa hoipertelua farssista toiseen viimeisen 10 vuoden aikana. Tulevaisuus on varmoissa käsissä niin pitkään kuin Cap Man jatkaa rahoitusta tappiolliselle toiminnalle.

        Paronit on piesty. Että semmoista "farssia"!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä Koiviston kehityksestä tulee mieleen eräs vanha juttu. Suuren laman jälkimainingeissa 90-luvulla perustettiin Arsenal-roskapankki, johon kerättiin suuret määrät elinkelvottomia yrityksiä. Kun nyt katsoo sivusta tuota Koivisto/Cap Man -yritysryppään kehityskulkua, ei voi olla miettimättä, että onko sekin jonkinlainen roskavarasto bussialalla. Saman katon alta löytyy Onnibus, PirTil ja SL, jotka kaikki ovat tunnettuja kyvystä tehdä suuria tappioita tai muuten vaan hoitaa yritystoimintaa vasemmalla kädellä hutiloiden. SL ei aikaisemmin kuulunut tähän joukkoon, mutta nyt kun katsellaan sen elyille tekemiä tarjouksia, kehityksen suuntaa ei ole kovinkaan vaikea ennustaa.

        PirTiliä on ihailtu Onnibussissa jo pitkään. YLISTYS, että nyt paronienpieksijät on saman katon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTiliä on ihailtu Onnibussissa jo pitkään. YLISTYS, että nyt paronienpieksijät on saman katon alla.

        Nyt kun Kimmo on saanut wappuviikonlopun höyryt trollattua ulos, onkin aika lähteä kuljettamaan tyhjiä penkkejä kohti Helsinkiä. Tulisiko yksi vai peräti kaksi matkustajaa mukaan...? Vain saako Kimmo ajella tyhjällä autolla, se saattaisi olla hieman tylsää. Toisaalta silloin voisi käydä omaa vuorokeskustelua kenenkään häiritsemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronit on piesty. Että semmoista "farssia"!!

        Laurin nimi on kirjoitettu kultakirjaimin Joukkoliikennejumalien Kuningasten kirjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurin nimi on kirjoitettu kultakirjaimin Joukkoliikennejumalien Kuningasten kirjaan

        YLISTYS!


    • Anonyymi

      Ihan hyvä että loppuu. On jo sitä asenteellista ajokäyttäytymistä tullut niin pitkään havainnoitua, että on selkeästi firmassa hyvät kuskit liian vähissä.

      • Anonyymi

        "PirTiliä on ihailtu Onnibussissa jo pitkään. YLISTYS, että nyt paronienpieksijät on saman katon alla."

        Ylistys Lauri Suurelle nyt, kun hän on "irtisanoutunut" toimitusjohtajuuksistaan Koiviston Auto-konsernissa.
        Ylistäkää!
        Ylistäkää!
        Ylistäkää!
        Kuinkas sitä sanotaankaan, kengän kuva per***ssä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe