Meidän välillä oli yhteys

Anonyymi

Tunsimme sen molemmat, eikö niin mies?

En epäile, ettenkö olis ollut sun mielessä useamman kerran. Mitä tapahtui, kun kylmenit?

Mun tunne sua kohtaan ja halu tutustua ei oo kadonnut, vaikka siltä saattaa vaikuttaa. Jähmetyin kylmyydestäsi.

78

2042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerropa hieman enemmän, itse saatoin antaa hieman viileän kuvan kun jouduin tekstimuodossa viestittelemään asiaa.
      Olisin mieluummin puhunut kasvotusten koska tunnen että siten saan asiani oikein ymmärretyksi. En todellakaan tarkoittanut etteikö minua kiinnostaisi enempikin kuin ystävyys, tilanne vain oli sillä hetkellä niin sekava ja onnistuin huonosti viestittämään toiveeni tulevasta.

• Anonyymi

Miksi et sitten tullut puhumaan? Ei aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtaamisemme tapahtuu ympäristössä jossa erittäin hankala saada edes sitä lyhyttä hetkeä kahdenkeskeiseen keskusteluun, ja ne kaikki pienetkin hetket kyllä käytettiin. Eivät vaan riittäneet koko asiavyyhdin läpikäymiseen ennen kuin asiat jo tavallaan karkasivat käsistä muiden sörkittyä tunteidemme soppaa.
        Mutta tietenkin asiat on vieläkin selvitettävissä kunhan nuo koronarajoitukset taas suo meille tapaamisen mahdollisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikein höpötät? Olen varattu mies ja naimisissa, alkaa tympiä jo tuo saman paskan jauhaminen. En tiedä esiinnytkö taas naisena vai miehenä, tää höpinä miehestä on sairaalloista manipulointia! Katsele kaveria sieltä sateenkaari sillalta ja jätä toiset rauhaan prkele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikein höpötät? Olen varattu mies ja naimisissa, alkaa tympiä jo tuo saman paskan jauhaminen. En tiedä esiinnytkö taas naisena vai miehenä, tää höpinä miehestä on sairaalloista manipulointia! Katsele kaveria sieltä sateenkaari sillalta ja jätä toiset rauhaan prkele!

Mitä sä oikein sekoilet? Legot patterin välissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikein sekoilet? Legot patterin välissä?

Ei tuosta saanut kyllä mitään tolkkua. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata elää noissa harhoissa, ei ollut todellakaan sulle seko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

outoa naimisissa olevana täällä käydä ikävöimässä......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

outoa naimisissa olevana täällä käydä ikävöimässä......

Mitäs on tyrkyttää itsensä täällä, etkö näe että kukaan ei tykkää!

• Anonyymi

Kahta en vaihda.

• Anonyymi

Sukkia?

• Anonyymi

Mikäli sellaista on tapahtunut, harvemmin yksityiskohtia kannattaa tänne suoltaa. Ihmisillä on usein elämässä paljon muutakin, jotka sotkevat asiota, ettei toteutuskelpoinen asia ole mahdollista. Tietysti on olemassa ihmisiä, jotka ovat välinpitämättömiä eivätkä väiltä, itseven kuulu niihin.

• Anonyymi

Sivusta: Suoltamisesta samaa mieltä plus että en usko kylmenneiden ihmisten asioivan palstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Suoltamisesta samaa mieltä plus että en usko kylmenneiden ihmisten asioivan palstalla

Yksityisyyden loukkaus. Järkyttävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä aloitus miltään muulta kuin provolta kuulostakaan. Eikö nämä miestrollin kliseet kylmenemisineen ole vähän niinku kulutettu loppuun? Tietysti sen verran huomiota ne kyllä saa, että joku käy pätemässä itsestäänselvyyksiä minkä jättäisi miesoletetun aloituksen kohdalla vallan väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä aloitus miltään muulta kuin provolta kuulostakaan. Eikö nämä miestrollin kliseet kylmenemisineen ole vähän niinku kulutettu loppuun? Tietysti sen verran huomiota ne kyllä saa, että joku käy pätemässä itsestäänselvyyksiä minkä jättäisi miesoletetun aloituksen kohdalla vallan väliin

Menisit töihin huutelija. Olet ihan työkykyinen kun pysyt täällä muuttamaan naiset mieheksi pitkin päivää. Tuet pois lintsarilta ja heti. Sivusta.

• Anonyymi

Kyllä. Varmasti jotain säteilyä. On havaittu myös Euroopan Space Associationissa eli Esassa.

• Anonyymi

Nokun mitää ei tapahdu pitääkö täs vielä odottaa seuraavat 10 v :D

• Anonyymi

Aloitus ei ole naiselta, lapsellinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On naiselta aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä lapsellista, samaa mieltä. Yksinkertaiset ruokkii trolleja täällä päivät pitkät.

• Anonyymi

No itsehän siinä kulutat aikaa nettipalstalla leikkien tuntevasi kirjoittajat, se sinun ihminen voisi kysyä samaa; miksi ei mitään tapahdu. Tällä tavoinhan saa se toinenkin odotella ties kuinka kauan, vaiko elämänsä päähän ? Itse tekee samaa mistä näyttää toista syyllistävän.

• Anonyymi

Neuvo aloittajalle ja muille samassa tilanteessa oleville, jatka eteenpäin. Vanhat asiat ovat vanhoja, pitää tarttua silloin tilaisuuteen, kun ne tulee eteen, ei jälkikäteen, se on vain kiusallista molemmille.

• Anonyymi

Tilaisuus kestää vain hetken. Silloin pitää olla valmis.

• Anonyymi

Ei asia ole niin vanha, kaikki reilun kuukauden sisällä tapahtunutta. Aidot tunteet eivät katoa noin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei asia ole niin vanha, kaikki reilun kuukauden sisällä tapahtunutta. Aidot tunteet eivät katoa noin vaan.

Ei voi puhua aidoista tunteista, jos ei olla edes tutustuttu, kuten aloituksessa kerrotaan. Sellaisia tulee ja menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi puhua aidoista tunteista, jos ei olla edes tutustuttu, kuten aloituksessa kerrotaan. Sellaisia tulee ja menee.

Olen viettänyt hänen kanssa aikaa, viime vuonna vain yhden kerran. Aiemmin pari kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia provoja se sinäkin jaksat analysoida ha päteä näillä itsestäänselvyyksilläsi. Joskus mietin, että tämä addiktio on näiden trollausten lukijoilla itse trollia pahempi näihin juttuihin😺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen viettänyt hänen kanssa aikaa, viime vuonna vain yhden kerran. Aiemmin pari kertaa.

Ja kohta se olikin toissakolmantena vuonna. Jaksaa jaksaa, kyllä joku näistä satuiluista mies aivonsa mutkalle saa🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoo, ett olet kyllä ihan viimeisen päälle tyhmä, jos toinen sanoo ettei välitä, eikö mene jakeluun, vai pitääkö piirtää! Tulee vain inho tuollaista kohtaan! Hyi mene pois!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoo, ett olet kyllä ihan viimeisen päälle tyhmä, jos toinen sanoo ettei välitä, eikö mene jakeluun, vai pitääkö piirtää! Tulee vain inho tuollaista kohtaan! Hyi mene pois!

Jos toinen sanoo, ettei välitä? Kiinnostavaa vuoropuhelua tunnut käyvän täällä anonyymipalstalla jonkun kanssa. En kyllä parhaalla tahdollakaan ns aloittajan sanoista löytänyt mitään sellaista, mutta jos esimerkiksi oma kumppanisi sanoisi, ettei välitä ihmisestä, jota ei tunne tai ole tavannut, niin se kannattaisi uskoa ja hakea jotain tukea jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukauden? Vai viime vuoden? Miten se nyt oli.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tmies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia provoja se sinäkin jaksat analysoida ha päteä näillä itsestäänselvyyksilläsi. Joskus mietin, että tämä addiktio on näiden trollausten lukijoilla itse trollia pahempi näihin juttuihin😺

Mitä vttua sinä itse teet? Analysoit muita päivät pitkät kun ei muuta elämä ole. Etkö oikeasti voisi jo kuolla pois?

• Anonyymi

Joku myös kylmyyden tuntenut voisi olla aloituksen kirjoittaja.

• Anonyymi

Yhteyksiä on monenlaisia. Hyvässä ja pahassa, toiset jää mieleen myös pidemmäksi aikaan. Sinun ilmeisesti hyvässä mielessä, toivon todella, että olisi molemminpuolista teillä ja löytäisitte toisenne lopulta? Huolestuttavaa on jos muuttuu hyvästä huonoksi, itse sellaistakin kokenut. Silloin toisella oltava ongelmia itsensä kanssa? Oma oletus.

• Anonyymi

Onko joku mies nyt kuollut?

• Anonyymi

Laattahommia välillä..

• Anonyymi

Noissa ylemmissä kommenteissa samoja tilanteita ja varmaan olosuhteitakin? En oo kylmennyt vaikka siltä se saattaa hänen silmissä näyttää..tunteet vaan kasvaneet joka alkanut pelottaa kun ei ennen tätä oo mulle tapahtunut. Toisaalta en tiedä olenko vain erehtynyt luulemaan omiani...

• Anonyymi

Viimeinen lause varmaan se todellinen tila tällähetkellä.

• Anonyymi

Tää on se kiusaaja trolli, joka yrittää tehdä miesten naispuoliset vaimot mustasukkaisiksi ja saada heidät eroamaan. Psykopaatti on hän ja myös sosiopaatti! Tarvis ehdottomasti hoitoa, kun hänellä itsellään paljonongelmia on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on se kiusaaja trolli, joka yrittää tehdä miesten naispuoliset vaimot mustasukkaisiksi ja saada heidät eroamaan. Psykopaatti on hän ja myös sosiopaatti! Tarvis ehdottomasti hoitoa, kun hänellä itsellään paljonongelmia on!

Miten hän yrittää tarkalleen ottaen saada eroamaan, sillä tavallako, että hän houkuttelee näitä miehiä jonkin telepaattisen virittimen kautta lukemaan näitä juttuja ja hypnotisoi tai vastaavalla myötävaikutuksella aiheuttaa näitä eroja sanojensa kautta? Bibbeti bobbeti boo tms? Tähän tarvii jo tekstityksen.

• Anonyymi

Oletko mies? Avaa vähän tilannettasi?

• Anonyymi

Kiinnostaisi kuulla lisää.. Eräs mies ollut mielessä, mutta hänestä ei selkoa ota. Toisinaan tervehtii hymyillen ja hetken on mukavasti juttellut, seuraavana päivänä ei vastaa edes tervehdykseen millään tavalla vaan kävelee ohi. Kylmältähän tuo vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla lisää.. Eräs mies ollut mielessä, mutta hänestä ei selkoa ota. Toisinaan tervehtii hymyillen ja hetken on mukavasti juttellut, seuraavana päivänä ei vastaa edes tervehdykseen millään tavalla vaan kävelee ohi. Kylmältähän tuo vaikuttaa.

Ehkä hän huomasi että sinulla on erittäin mustasukkainen ja aggressiivinen miesystävä joka uhkaa hakata kaikki sinuun vilkaisevatkin.
        Lisäksi hän voi tehdä olon muutenkin tukalaksi koska on johtoasemassa.

• Anonyymi

Kyllä. Telefax.

• Anonyymi

Otin töpselin seinästä viime viikolla.

• Anonyymi

Tämä avaus kertoo, että et ole kyllä kunnossa.

• Anonyymi

Oi, opeta meitä muitakin sinä illuusioiden mestari…

• Anonyymi

Se on vain mielikuvitusta.

• Anonyymi

Näin minä vastaisin noihin:

Tunsimme kyllä. En voi kieltää!

Ei minultakaan Sinua kohtaan tunne/halu ole kadonnut. Kieltämättä siltä vaikutti minusta, että et halunnut tutustua. Tuli tunne, että kiertelet/välttelet minua jotenkin mutta et halua sanoa vain sitä.

Anteeksi. En minä kylmä Sinua kohtaan tarkoita/tarkoittanut olla. Miksi ihmeessä olisin kylmentynyt, jos pidän Sinusta?

-J***

Huom. Minun vastauksiani Sinulle siis olisivat nuo!

• Anonyymi

Halusin silloin ja haluan edelleen tutustua sinuun J***.
        Aika loppui kesken, en ehtinyt kertoa sinulle tunteistani. Paljon jäi sanomatta.
        Minulla ei ole enää mahdollisuutta tavoittaa sinua, kuten silloin kaksi vuotta sitten.

En unohda sinua.

Lämpimin ajatuksin,
        -E***

• Anonyymi

En osaa avautua toisille mistään asioista. Tiedoksi naiselle. Siksi en ehkä voi olla kanssasi. Ja välillä minä tunnen itseni niin julmaksi ja pelottavaksikin että. Joutuisit asumaan Mörön kanssa kaksin. Mieti tarkkaan.

• Anonyymi

Ihana mörkö👻😍

Ei mulle tarvi avautua niin erityisesti, en odota mitään tilitystä vaan pelkkää seuraa.

Jatka vaan kummittelua niin hyvä tulee kun tulee!

• Anonyymi

Pieruni tuli kiinteänä. Kilju ei enää maistu. Katseemme kohtasi.

• Anonyymi

Odotat saavasi kaiken valmiina, etkä ole itse aloitteellinen muuten kuin julkisella forumilla.

• Anonyymi

Hei ei ole multa tällaiset viestit. Ymmärrän käytöstäsi eikä omassanikaan ole aina kehumista. Suuret tunteet vetää sanattomaksi ainakin mut.

• Anonyymi

En ole enää kovin suurten tunteiden vallassa, koska en ole nähnyt toista vähään aikaan. Kohtaaminen omaltapuoleltani olisi varmasti helpompaa nyt. Mutta sitä tuskin on tulossa, ainakaan kovin pian. Jos koskaan. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää kovin suurten tunteiden vallassa, koska en ole nähnyt toista vähään aikaan. Kohtaaminen omaltapuoleltani olisi varmasti helpompaa nyt. Mutta sitä tuskin on tulossa, ainakaan kovin pian. Jos koskaan. -sivusta

No me on nähty. t. edellinen sivullinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No me on nähty. t. edellinen sivullinen

Missä on nähty viimeksi? Miten siinä kävi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on nähty viimeksi? Miten siinä kävi?

Ei siinä mitenkään käynyt. Ei oltu treffeillä.

• Anonyymi

Olisi mukava nähdä taas pitkästä aikaa.

• Anonyymi

annoit pakit ja thats it , eteenpäin :)

• Anonyymi

Koska yhteys alkoi?

• Anonyymi

Mä tajusin, että hän ihastui. Ajattelen häntä, mut lähinnä sitä, että miksi hän kuvitteli, että olisin ihastunut. Olin vain kohtelias, kuten muillekin. Olen kiinnostunut siitä toisesta. Kylmyydellä yritän näyttää, etten ole kiinnostunut hänestä.

• Anonyymi

Herkät ja tunteelliset ihmiset saattavat luulla kohteliaisuutta ihastumiseksi. Onhan se karvasta kalkkia joka kerta huomata olleensa väärässä.

• Anonyymi

Miksi pitää kohdella kylmästi sen sijaan, että asiallisesti kertoisi toiselle miten asia on?

• Anonyymi

Kyllä mä tajusin aika aikaisin, että miestä ei kiinnostanut. Ole huoleti. Ei ole silti väärin ihastua toiseen.

• Anonyymi

Kiitos mies, tämä selvensi miksi aloit välttelemään. Jätän siis jatkossa rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos mies, tämä selvensi miksi aloit välttelemään. Jätän siis jatkossa rauhaan.

Täältähän ne oikeet vastaukset löytyy mieltä painaviin kysymyksiin? Jos elämä menis kuten täältä sen lukee...rakastaa, ei rakasta, haluan tavata sinut ihana, en koskaan halua enää nähdä sinua....jne. luota silmiisi irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää kohdella kylmästi sen sijaan, että asiallisesti kertoisi toiselle miten asia on?

No eihän se voi, kun tietää itse kuvittelevansa koko ihastuksen :)
        Mitään ihastelijaa ei oikeasti ole, toinen oli vaan kohtelias ja mukava.

• Anonyymi

Mistä hatusta sinä tiedät, jos kysyjä onkin se toinen, josta olet kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä hatusta sinä tiedät, jos kysyjä onkin se toinen, josta olet kiinnostunut?

Hänelle en oo ollut kylmä ikinä.

• Anonyymi

Ei muistuttanut kuitenkaan parisuhdeyhteyttä silti kaikaan.

• Anonyymi

Tämä on tiensä päässä

Oon niiiinn kyllässtynyt

Jotain oikeeta täytyis tapahtua

• Anonyymi

Oot niin miesmäinen, etten ole ollut kiinnostunut edes koskaan. Kaverina pitänyt aina.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      389
      2964
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1712
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      705
      1653
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1127
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      828
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      796
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      700
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      667
    Aihe